مزایای مشاوره حقوقی در تهران

مزایای مشاوره حقوقی در تهران

مزایای مشاوره حقوقی در تهران

قطعا تاکنون بارها شنیده اید که مراجعه به مشاور و کمک گرفتن از او، بهترین راه حل برای تمامی مشکلات به وجود آمده است. حال این که شما باید متناسب با نوع مشکل خود، مشاور متخصص بیابید و از او کمک بگیرید. مثلا اگر نوع مشکل یا اختلاف پیش آمده، حقوقی است باید از مشاوره حقوقی در تهران استفاده کنید.

فقط کافیست یکبار از مشاوره حقوقی در تهران استفاده کنید تا بدانید مشاور می‌تواند چه تاثیری بر سریع‌تر و راحت‌تر حل شدن مشکل حقوقی پیش آمده داشته باشد. البته این مورد مختص زمانی است که مشاور انتخابی شما واقعا کارشناس و متخصص باشد، وگرنه چه بسا یک سری راه حل های ثابت نشده و من درآوردی پیش پای شما بگذارد و پیچیدگی مشکل به وجود آمده را دو چندان کند!

با این حساب اگر با خانواده خود یا همکارانتان یا هر شخص دیگری به مشکل حقوقی برخورده اید و اکنون به دنبال این هستید که یک فرد متخصص و باتجربه، راه را نشانتان دهد با موسسه حقوقی وکلای تلفنی همراه باشید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

مشاوره حقوقی چیست؟

مشاوره حقوقی در اصل یک جلسه مشاوره است که برای حل مشکلات حقوقی و یافتن راه حل های قانونی برای این مشکلات، تشکیل می‌شود. شخصی که در این جلسه با بررسی مشکل به وجود آمده، ریشه یابی کرده و راه حل هایی در چارچوب قانون برای آن می‌یابد مشاور حقوقی نام دارد.

مثلا فرض کنید شما بر سر تقسیم ارث با اعضای خانواده خود دچار اختلاف شده اید. با توجه به این که این مشکل یکی از انواع مشکلات حقوقی به حساب می‌آید، شما برای حل آن باید از فردی متخصص در زمینه حقوق کمک بگیرید. فرد مذکور کسی نیست جز وکیل یا کارشناس حقوقی که شما مسلما می‌بایست به دفتر او مراجعه کنید و در طی جلسه مشاوره، اختلافات و نظرات اعضای خانواده را بیان نمایید تا او راه حل هایی به شما ارائه دهد. این جلسه که ممکن است بسته به میزان پیچیدگی مشکل تایم و زمان متفاوتی داشته باشد، یک جلسه مشاوره حقوقی حضوری خواهد بود.

حالا اگر فرصت مراجعه به دفتر مشاور جهت دریافت مشاوره حقوقی در تهران را نداشتید می‌توانید از مشاوره حقوقی تلفنی یا آنلاین استفاده کنید. در هر صورت چون موضوع جلسه موضوع حقوقی است و مشاور آن نیز کارشناس حقوقی، این جلسه مشاوره حقوقی خواهد بود.

 

در چه مواردی می‌توان از مشاوره حقوقی استفاده کرد؟

مشاوره حقوقی در تهران و به طور کلی تمام مشاوره های حقوقی حضوری، تلفنی و آنلاین با هدف حل مشکلات و اختلافات حقوقی تشکیل می‌شوند. بنابراین شما برای حل هر نوع مشکل حقوقی و تمامی مسائل مربوط به تنظیم قراردادها و ... می‌توانید از این مشاوره استفاده کنید.

موارد استفاده از مشاوره حقوقی در تهران بسیار گسترده بوده و فقط در مسائل حقوقی منحصر نیست! مثلا محاسبه مهریه، محاسبه نفقه، محاسبه دیه، تنظیم قرارداد، تنظیم اوراق قضایی، بررسی قرارداد تنظیم شده توسط مشاورین املاک و ... همگی از جمله موضوعات مشاوره حقوقی هستند.

 

مشاور حقوقی خوب کیست؟

همانطور که گفته شد، یک طرف جلسه مشاوره حقوقی در تهران، مشاور حقوقی است که با نام کارشناس حقوقی هم شناخته می‌شود. حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که مشاور یا کارشناس حقوقی خوب کیست؟!

مشاور حقوقی خوب فردی است که با تکیه بر دانش و آموخته ها و تجربیات خود، مشکل شما را به طور کامل بررسی کرده و راه حل های صحیحی برای آن می‌یابد، راه حل هایی که ممکن است به فکر هیچکس نرسد! بنابراین داشتن مدرک تحصیلی در رشته حقوق یا رشته های مرتبط اولین ویژگی هر مشاور حقوقی است. اطلاع از قوانین قدیمی و تازه تصویب، قوانین در حال اجرا در ادارات، نحوه رسیدگی به پرونده های قضایی در سازمان ها و ... نیز از دیگر خصوصیات یک مشاور حقوقی خوب هستند.

 

 

 

آگاهی از حق و حقوق با مشاوره حقوقی 
لزوم مشاوره حقوقی با وکیل 
هزینه مشاوره حقوقی 
مزایای مشاوره حقوقی 
درباره ما 

 

بهترین مشاور حقوقی تهران

 اکنون بدون شک به دنبال یافتن آدرس مشاور حقوقی در تهران هستید تا برای حل مشکلات حقوقی خود به دفتر او کنید. موسسه حقوقی وکلای تلفنی یکی از باسابقه ترین موسسات حقوقی در ایران است، مشاوره حقوقی نیز یکی از خدماتی است که توسط این موسسه ارائه می‌شود.

در نتیجه شما با کمک موسسه حقوقی وکلای تلفنی می‌توانید با بهترین مشاور حقوقی تهرانی آشنا شوید و با او مشورت کنید! حتی در صورت نداشتن فرصت یا شرایط مشاوره حقوقی حضوری در تهران، می‌توانید به صورت تلفنی یا آنلاین با او در ارتباط باشید.

در ضمن ما در موسسه امکان مشاوره حقوقی با وکیل را هم برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. بنابراین اگر مشکل شما به قدری پیچیده و حاد است که فکر می‌کنید کارشناس حقوقی از عهده آن بر نمی‌آید، می‌توانید با وکلای برتر در زمینه موضوع پیش آمده مشورت کنید.

نکته مهم دیگر این که مشاوره های موسسه ما، مشاوره حقوقی 24 ساعته هستند! یعنی ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی این شرایط را فراهم کرده ایم که شما در هر ساعت از 24 ساعت شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل، بتوانید با کارشناسان حقوقی مشورت کنید.

 

مزایای دریافت مشاوره حقوقی

از نظر اکثر ایرانیان شکایت کردن از طرف مقابل تنها راه برای نشاندن او سرجایش است! در حالی که شکایت و طرح دعوا در محاکم قضایی گاها آخرین راه است و راه های خیلی بهتری هم وجود دارد که ما از آن ها بی خبریم و فقط افراد متخصص و باتجربه که قبلا با موارد مشابه برخورد داشته اند، بهترین این راه ها را می‌شناسند.

پس شما اگر به محض وقوع مشکل یا بروز اختلافات حقوقی، مشورت گرفتن از اطرافیان را که هیچ آگاهی در این زمینه ندارند کنار بگذارید و از مشاور حقوقی کمک بخواهید، بدون شک در کوتاه مدت بدون این که پل های پشت سرتان را خراب کنید، مشکل به وجود آمده را حل خواهید کرد.

تازه این فقط یکی از مزایای استفاده از مشاوره حقوقی در تهران است!

 

 

مزایای مشاور حقوقی در تهران

 

هزینه مشاوره حقوقی در تهران

هزینه مشاوره حقوقی در تهران با توجه به چند عامل محاسبه می‌شود؛

  1. حضوری یا غیر حضوری بودن مشاوره
  2. میزان تخصص مشاور
  3. این که مشاور وکیل دادگستری است یا صرفا کارشناس حقوقی
  4. مدت زمان جلسه مشاوره

بر همین اساس نمی‌توان مبلغ مشخصی با عنوان هزینه مشاوره حقوقی اعلام کرد. بنابراین شما برای اطلاع از هزینه مشاوره های حقوقی حضوری یا تلفنی موسسه حقوقی وکلای تلفنی، با شماره 09212242670 تماس بگیرید یا این که به صفحه اصلی سایت ما مراجعه نمایید.

در ضمن در صورت نداشتن توانایی مالی بابت پرداخت حق مشاوره، می‌توانید از مشاوره حقوقی رایگان موسسه ما استفاده کنید. در مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان موسسه حقوقی وکلای تلفنی، شما سوال خود را مطرح خواهید کرد و وکلا و کارشناسان ما به طور دقیق به آن پاسخ خواهند داد.

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.