بهترین وکلای تعزیرات در ایران

بهترین وکلای تعزیرات در ایران

بهترین وکلای تعزیرات در ایران

بهترین وکلای تعزیرات در ایران چه کسانی هستند؟ منظور از تعزیرات حکومتی چیست؟ وکیل تعزیرات حکومتی چه وظایفی بر عهده دارد؟ آدرس بهترین وکلای تعزیرات در ایران را چگونه می توان یافت؟ چه مرجعی برای رسیدگی به پرونده های تعزیرات حکومتی، صالح می باشد؟ قانونگذار همواره توجه ویژه ای به موضوع تعزیرات حکومتی داشته است. در همین راستا قوانین و مقررات گوناگونی را وضع کرده که همه روزه اشخاص زیادی با آنها در ارتباط هستند. به همین منظور، دائماً افراد متعددی جهت دریافت مشاوره حقوقی تعزیرات با متخصصین موسسه حقوقی وکلای تلفنی در تماس می باشند. این اشخاص، سوالات گوناگونی را از مشاورین ما پیرامون بهترین وکلای تعزیرات در ایران می پرسند که قصد داریم به صورت کامل در این مقاله به سوالات مذکور پاسخ دهیم. پس تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

 

منظور از تعزیرات حکومتی چیست؟

پیش از آشنایی با بهترین وکلای تعزیرات در ایران بایستی به سراغ تعریف تعزیرات حکومتی برویم. به همین منظور در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که نظارت کردن بر بازار و اصناف از جمله اساسی ترین پایه های اقتصاد هر کشور می باشد. در همین راستا ممکن است تخلفاتی رخ دهد که قانونگذار رسیدگی به آنها را ضروری می داند. پس تعزیرات حکومتی عبارت است از تخلفات اقتصادی و صنفی که در فصل اول قانون تعزیرات حکومتی به آنها پرداخته شده است. از جمله مهم ترین تخلفات تعزیرات حکومتی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • کم فروشی.
  • گرانفروشی.
  • احتکار.
  • عرضه کالا خارج از شبکه.
  • اخفاء و خودداری از عرضه کالا.
  • عدم درج قیمت بر روی کالا.
  • نداشتن پروانه بهره برداری.
  • قاچاق ارز و کالا.
  • عدم اعلام موجودی کالا.
  • و ... .

شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر پیرامون تعریف تعزیرات حکومتی از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

تعزیرات حکومتی

 

 

وکیل تعزیرات حکومتی چه وظایفی بر عهده دارد؟

اگر به دنبال دریافت مشاوره حقوقی تعزیرات با بهترین وکیل تعزیرات هستید، قطعاً این سوال در ذهن شما وجود دارد که وظایف وکیل تعزیرات حکومتی چیست؟ در این قسمت قرار است به این سوال مهم پاسخ دهیم. با این حال ابتدا به تعریف وکیل تعزیرات حکومتی خواهیم پرداخت. در واقع وکیل تعزیرات حکومتی، وکیلی است که بر تمامی قوانین مرتبط با تخلفات تعزیرات حکومتی تسلط دارد و تنها به حل و فصل پرونده های تعزیرات حکومتی می پردازد. از طرفی وکیل مذکور این وظایف را بر عهده دارد:

  • دفاع از موکل خود در مرجع صالح.
  • نگارش انواع اوراق قضایی لازم.
  • کمک به موکل برای حل و فصل دعوا.
  • ارائه مشاوره های حقوقی متعدد و کارآمد به موکل.
  • درخواست تخفیف مجازات برای موکل.
  • جمع آوری اسناد و مدارک لازم.
  • حضور در مرجع صالح جهت دفاع از موکل.

 

 

 

وکیل تعزیرات- وکلای تلفنی 
مشاوره حقوقی تعزیرات حکومتی 
مشاوره حقوقی امور اداری یا دولتی 
درباره ما 

 

 

اکنون که با وظایف بهترین وکیل تعزیرات آشنا شدید می توانید برای مشاوره با این وکیل از طریق مشاوره حقوقی با ما در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

آدرس بهترین وکلای تعزیرات در ایران

همانطور که می دانید، رسیدگی به پرونده های تعزیرات حکومتی کار آسانی نخواهد بود. به همین منظور برای انجام این کار بایستی با بهترین وکلای تعزیرات در ایران مشورت کنید. پس ممکن است به دنبال آدرس وکلای مذکور باشید. از طرفی باید به این نکته اشاره کنیم که پیدا کردن آدرس بهترین وکلای تعزیرات در ایران کار آسانی نخواهد بود.

با این حال ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی با در نظر داشتن دشواری این موضوع، بهترین وکلای تعزیرات در ایران را گرد هم آورده ایم تا بتوانید با آنها به صورت حضوری مشاوره حقوقی داشته باشید. به عنوان مثال اگر ساکن شهر ارومیه هستید، کافیست با اپراتورهای ما در ارتباط باشید و درخواست خود مبنی بر مشاوره حضوری با بهترین وکیل تعزیرات در ارومیه را با ایشان در میان بگذارید. پس از آن، اپراتور موسسه حقوقی وکلای تلفنی یک تایم مشاوره حقوقی حضوری رزرو کرده و آدرس وکیل برای شما ارسال می شود.

 

 

 

بهترین وکیل تعزیرات حکومتی

 

 

مشاوره حقوقی تلفنی با بهترین وکلای تعزیرات در ایران

همانطور که در قسمت قبلی ذکر گردید، مشاوره با وکیل تعزیرات حکومتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که تنها از این طریق می توان به حل و فصل پرونده های مرتبط با تعزیرات حکومتی پرداخت. همچنین اشاره کردیم که بسیاری از افراد ترجیح می دهند به صورت حضوری با وکیل مشورت داشته باشند و به دنبال آدرس بهترین وکلای تعزیرات در ایران هستند. با این حال، همواره مشاوره غیر حضوری به ویژه مشاوره حقوقی تلفنی از جمله روش های پرطرفدار برای مشورت با وکیل تعزیرات حکومتی بوده است. به همین منظور ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی این امکان را نیز فراهم کرده ایم. شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

مرجع صالح برای رسیدگی به تعزیرات

یکی از سوالات مهمی که متقاضیان مشاوره حقوقی تعزیرات از متخصصین ما می پرسند این است که مرجع صالح برای رسیدگی به پرونده های تعزیرات حکومتی کدام است؟ در پاسخ به این سوال بایستی به سازمان تعزیرات حکومتی اشاره داشته باشیم. این سازمان بر اساس قانون تعزیرات حکومتی، وظیفه رسیدگی به انواع تخلفات صنفی، بهداشتی و اقتصادی را دارد. همچنین سازمان تعزیرات حکومتی زیر نظر وزارت دادگستری و قوه قضاییه به فعالیت می پردازد. به علاوه باید توجه داشته باشید که طرح پرونده در سازمان مذکور نیازمند دانش و مهارت ویژه ای می باشد. پس در همین راستا بهتر است با بهترین وکلای تعزیرات ایران از طریق مشاوره حقوقی تلفنی در ارتباط باشید.

 

 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.