آموزش تلفنی سامانه ثنا

آموزش تلفنی سامانه ثنا

آموزش تلفنی سامانه ثنا

سامانه ثنا یا سامانه ابلاغ الکترونیکی اولین سامانه الکترونیکی در ایران است که برای ارسال اظهارنامه و ثبت دادخواست راه اندازی شده است. این سامانه فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده و مزایای بسیاری برای مردم کشور به همراه داشته است. با راه اندازی سامانه ثنا، دیگر نیازی به چاپ ابلاغیه بر روی کاغذ وجود نداشت. از طرفی احتمال گم شدن ابلاغیه وجود ندارد. این سامانه قابلیت های ویژه ای را در اختیار مردم کشور قرار داده است. برای آنکه بدانید چگونه می توان در این سامانه ثبت نام کرد، بهترین راهکار برقراری ارتباط با مشاوره حقوقی آنلاین است. 

رزرو مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل


سامانه ثنا چیست؟
تا پیش از سال 1395، اشخاصی که در دادگاه اقدام به طرح دعوا می نمودند، باید منتظر می ماندند تا ابلاغیه برای خوانده ارسال شود. این ابلاغیه ها باید بر روی کاغذ چاپ می شد و توسط ماموران ابلاغ، به آدرس مورد نظر ارسال می گردید. در این میان ممکن بود خوانده در منزل حضور نداشته باشد، یا آنکه از گرفتن ابلاغیه به هر نحوی امتناع نماید.  پس از سال 95 که سامانه ثنا یا سامانه ابلاغ الکترونیکی راه اندازی شد، بسیاری از مشکلات مردم کشور از میان رفت. از طریق این سامانه تمام ابلاغیه ها به صورت پیامک برای خوانده و خواهان ارسال می شود. دیگر زمانی برای بررسی دعوا تلف نمی شود و می تواند با سرعت بالاتری به شکایت رسیدگی کرد. برای این که بیشتر با این سامانه آشنا شوید، بهتر است با یک مشاوره حقوقی تلفنی ارتباط برقرار نمایید. 

اموزش تلفنی سامانه ثنا

مدارک لازم جهت ثبت نام در سامانه ثنا 
برای ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیکی نیاز به برخی مدارک شناسایی است. شما باید وارد درگاه خدمات الکترونیک قضایی در سامانه عدل ایران قوه شوید، سپس به بخش ابلاغ الکترونیک مراجعه کنید. در این قسمت مشخصات زیر را وارد کنید تا ثبت نام شما در تکمیل شود. 
•    کد ملی 
•    شماره سریال شناسنامه 
•    تاریخ تولد
•    نام، نام خانوادگی، نام پدر
•    دین، تابعیت
•    محل صدور شناسنامه
•    شماره همراه، تلفن ثابت، آدرس الکترونیکی
•    اطلاعات مربوط به سکونت همچون شهر، استان، آدرس محل سکونت، کد پستی
•    بارگذاری عکس 
•    اطلاعات تحصیلی و شغلی 
•    و … 
پس از وارد کردن تمامی این اطلاعات، ثبت نام شما در سامانه ثنا به اتمام می رسد. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با یک مشاوره حقوقی ارتباط برقرار نمایید. 


چگونگی دریافت ابلاغ از سامانه ثنا 
قوه قضاییه برای سهولت در ارسال و دریافت ابلاغیه های دادگاه، اقدام به راه اندازی سامانه الکترونیکی ثنا نمود. این سامانه بدون نیاز به شخص خاصی، ابلاغیه ها را به شماره تلفن خوانده و خواهان به صورت پیامکی ارسال می کند. از این رو تمام مردم کشور باید در این سامانه ثبت نام نمایند. تنها در این صورت است که می توانند از شکایاتی که بر علیه آنها در دادگاه مطرح شده است، مطلع شوند. افرادی که دارای ثنا نیستند، از طریق شماره تلفنی که به نام فرد است یا بسته به دیگر اطلاعات هویتی او، با هماهنگی کلانتری می تواند کد ملی او را به دست آورد. پس از آن می توان اقدام به انجام کارهای شکایت و ثبت دادخواست از طریق ثنا نمود. 

اموزش سامانه ثنا از طریق واتساپ

نحوه ارسال دادخواست از طریق سامانه ثنا 
برای ثبت دادخواست از طریق سامانه ابلاغ الکترونیکی ثنا، لازم است چند مرحله انجام شود. اگر شخصی دارای وکیل باشد، وکیل او می تواند وارد این سامانه شده و بخش خدمات ویژه وکلا را انتخاب نماید. پس از ورود به این بخش از طریق کد ملی و رمز شخصی خود در ثنا، می تواند منوی دادخواست بدوی را انتخاب کند.
پس از تکمیل کردن دادخواست بدوی در سامانه ابلاغ الکترونیکی ثنا، آن را بسته و بر روی تقدیم دادخواست بدوی باید کلیک کند. این دادخواست برای دادگاه ابلاغ می شود و پس از تعیین زمان دعوا، تاریخ به صورت پیامک برای خواهان و خوانده و وکلای آنها ابلاغ خواهد شد. برای پرسش و پاسخ فوری حقوقی تنها کافیست با شماره 09212242670 تماس بگیرید. 


آیا داشتن سامانه ثنا برای همه الزامی است؟ 
بدون تردید همه مردم کشور ممکن است بسته به شرایط خاص، درگیر دعاوی مختلف شوند. از این رو همه مردم باید در ثنا ثبت نام کنند. اما ثبت نام در این سامانه برای برخی از افراد الزامی است. کسانی که در دستگاه قضایی پرونده ای برای رسیدگی دارند، اشخاص حقیقی و حقوقی، کارشناسان و … ملزم به ثبت نام در سامانه ثنا هستند. می توان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته وکلای تلفنی ارتباط برقرار کرد. 

برای آموزش کار با سامانه ثنا به کجا مراجعه کنم؟
کار با سامانه ابلاغ الکترونیکی ثنا بسیار آسان است. از این رو نیازی نیست به جای خاصی مراجعه کنید تا بتوانید از آن استفاده نمایید. با این حال افرادی که در مورد این سامانه هیچ گونه اطلاعاتی ندارند؛ یا آنکه نمی دانند چگونه می توانند از آن استفاده کنند، می توانند با موسسه وکلای تلفنی ارتباط برقرار کنند. مشاوران حقوقی به صورت تلفنی نحوه استفاده از این سامانه را به مردم جامعه آموزش خواهند داد. آنها می توانند هر سوالی که در خصوص سامانه ثنا دارند، از مشاوران بپرسند. بدون این که نیاز داشته باشند به صورت حضوری به جای خاصی مراجعه کنند. 

اموزش سامانه ثنا
اموزش سامانه ثنا به صورت شبانه روزی 

اموزش تصویری سامانه ثنا از طریق واتساپ 

هزینه مشاوره تلفنی با کارشناسان سامانه ثنا 


هزینه آموزش نحوه کار سامانه ثنا به صورت تلفنی 
هر نوع آموزشی نیاز به پرداخت هزینه دارد. به همین دلیل افرادی که تمایل دارند با سامانه ابلاغ الکترونیکی ثنا آشنا شوند، باید با یک مرکز معتبر برای کسب آموزش های لازم ارتباط برقرار نمایند. موسسه حقوقی وکلای تلفنی با مقرون به صرفه ترین هزینه، آموزش مناسب را در خصوص نحوه کار با این سامانه در اختیار مردم کشور قرار می دهد. می توانید به صورت تلفنی آموزش لازم را در خصوص نحوه استفاده از این سامانه دریافت کنید. 
 


سوالات متداول

نظرات

سحر نیک پور

سلام و عرض ادب، سامانه ثنا یا سامانه ابلاغ الکترونیکی اولین سامانه الکترونیکی در ایران است که برای ارسال اظهارنامه و ثبت دادخواست راه اندازی شده است. این سامانه فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده و مزایای بسیاری برای مردم کشور به همراه داشته است. با راه اندازی سامانه ثنا، دیگر نیازی به چاپ ابلاغیه بر روی کاغذ وجود نداشت. از طرفی احتمال گم شدن ابلاغیه وجود ندارد. این سامانه قابلیت های ویژه ای را در اختیار مردم کشور قرار داده است. برای آنکه بدانید چگونه می توان در این سامانه ثبت نام کرد، بهترین راهکار برقراری ارتباط با مشاوره حقوقی آنلاین است.


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، تا چند سال قبل تمام امور مربوط به دعوای دادگاه به صورت دستی انجام می گرفت و مشکلات زیادی برای طرفین دعوا یا خود محاکم دادگستری به وجود می آمد. بعنوان مثال، ما بارها و بارها شاهد بودیم که آرای غیابی زیادی در پرونده ها صادر می گشت چرا که مامورین ابلاغ باید مسافت بسیار زیادی را جهت ابلاغ یک پرونده به یک روستای دور افتاده و صعب العبور طی می کردند اما بدون یافتن خوانده پرونده ، عدم حضور او را گزارش می نمودند یا زنانی که به حالت قهر از منزل شوهر بیرون رفته و در شهر و دیاری دیگر دست به اقامه دعوا علیه وی می زند یا کسانی که متواری بوده و دستیابی به ایشان مقدور نبود و امثال آن ، از طرفی وکلای دادگاه نیز گاهی باید برای مشاهده یک نظریه ساده کارشناسی یک روز تمام از وقت خود را سپری می کردند تا به شهر یا استانی دیگر رفته و اعتراض خود را نسبت به آن ثبت کنند . مجموع این مشکلات از یک سو و گسترش تکنولوژی از سوی دیگر باعث شد تا سامانه خدمات الکترونیکی قضایی پا به عرصه وجود بگذارد. در ابتدا فقط وکلای دادگاه در این سامانه ثبت نام می کردند ، بعد از آن نوبت به خواهان ها و متشاکیان دعوا و بعد شهود و مطلعین در پرونده رسید و در حال حاضر شرایط به گونه ای شده که در بسیاری از شهرها تنها کسانی حق حضور در دادگاه را دارند که قبل از آن در سامانه ثنا ثبت نام کرده باشند یا کسانی که قصد ازدواج دارند یا قصد ضامن شدن برای اخذ وام نیز باید در این سامانه ثبت نام کنند. داشتن سامانه ثنا مزایای زیادی دارد از جمله 24 ساعته بودن ، دسترسی آسان ، راحت بودن کار با آن و ... و چنانچه برای هر یک از کاربران نیز مشکلی پیش بیاید کافی است با یک تماس ساده با موسسه وکیل تلفنی مشکل خویش را در خصوص صفر تا صد سامانه ثنا مطرح نموده و پاسخ خویش را دریافت نمایند.


علیرضا محمدی

سلام وقت بخیر مقاله مفیدی بود و از مطالعه اون بسیار بهره بردم امروز مشاوره تلفنی داشتم که بسیار برام روشنگر بود و کمک کرد خیالم از بابت مشکل و نگرانی زیادی که داشتم آسوده شود. خدا به شما خیر دنیا و آخرت بدهد که گره کشا مشکلات مردم هستید


فریبرز ذوالفقاری

با سلام خدمت مجموعه وکیل تلفنی سامانه ثنا یا سامانه ابلاغ الکترونیکی اولین سامانه الکترونیکی در ایران است که برای ارسال اظهارنامه و ثبت دادخواست راه اندازی شده است. این سامانه فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده و مزایای بسیاری برای مردم کشور به همراه داشته است. با راه اندازی سامانه ثنا، دیگر نیازی به چاپ ابلاغیه بر روی کاغذ وجود نداشت. از طرفی احتمال گم شدن ابلاغیه وجود ندارد. این سامانه قابلیت های ویژه ای را در اختیار مردم کشور قرار داده است


فریبرز ذوالفقاری

با سلام خدمت مجموعه وکیل تلفنی سامانه ثنا یا سامانه ابلاغ الکترونیکی اولین سامانه الکترونیکی در ایران است که برای ارسال اظهارنامه و ثبت دادخواست راه اندازی شده است. این سامانه فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده و مزایای بسیاری برای مردم کشور به همراه داشته است. با راه اندازی سامانه ثنا، دیگر نیازی به چاپ ابلاغیه بر روی کاغذ وجود نداشت. از طرفی احتمال گم شدن ابلاغیه وجود ندارد. این سامانه قابلیت های ویژه ای را در اختیار مردم کشور قرار داده است


فریبرز ذوالفقاری

با سلام خدمت مجموعه وکیل تلفنی سامانه ثنا یا سامانه ابلاغ الکترونیکی اولین سامانه الکترونیکی در ایران است که برای ارسال اظهارنامه و ثبت دادخواست راه اندازی شده است. این سامانه فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده و مزایای بسیاری برای مردم کشور به همراه داشته است. با راه اندازی سامانه ثنا، دیگر نیازی به چاپ ابلاغیه بر روی کاغذ وجود نداشت. از طرفی احتمال گم شدن ابلاغیه وجود ندارد. این سامانه قابلیت های ویژه ای را در اختیار مردم کشور قرار داده است


Mohamad sheykhi

همان گونه که در قسمت بالا گفته شد، روال گذشته ارسال و دریافت نامه قضایی بصورت حضوری بود که مامور به شما تحویل می داد و خب طبیعتا این روال هم در ترافیک، هم در آلودگی هوا و هم در عموم همسایگان جلوه خوبی نداشت و مشکلات دیگری را نیز در پی داشت که بجای حل مشکل به ده ها مشکل دیگر میرسیدیم که حل آنها به خودمان بستگی داشت. اما در سال 1392 به موجب ماده 175 قانون آیین دادرسی کیفری، قوه قضاییه موظف شد تا اوراق قضایی را با استفاده از سامانه های اینترنتی و الکترونیکی مخابره نماید و عموم متقاضیان و مراجعه کنندگان برای دریافت این اوراق باید حتما در این سامانه نام نویسی نمایند و از این طریق اقدام به دریافت کنند. از این رو سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی (سامانه ثنا) همانند یک پروفایل می باشد که نامه های قضایی برای شما از این طریق ارسال می شود. سامانه ثنا بنابراین با نام نویسی در این سامانه دیگر نیازی به این نیست تا خودتان در شعب دادگستری و یا حتی نامه را توسط مامور در مقابل درب منزل دریافت کنید چرا که نامه های شما به حساب سامانه ثنا شما ارسال خواهد شد و می توانید بدون محدودیت زمان و مکان نامه را دریافت کنید که واقعا یکی از سامانه های مناسب و کاربردی در این حیطه بود و مشکلات متعددی را برطرف نمود. چگونه در سامانه ثنا ثبت نام کنیم؟ ثبت نام سامانه ثنا (سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی) بسیار ساده و آسان می باشد که شما می توانید در تایم اداری به این دفاتر مراجعه کنید و اقدام به نام نویسی نمائید. از این رو اگر با دفاتر خدمات الکترونیک شهرتان آشنا نیستید می توانید در بستر وب آدرس شعب این ادارات را در شهرتان پیدا کنید. روش دوم دیگری نیز وجود دارد که شما می توانید از آن هم آدرس های مربوطه را پیدا کنید. این روش داخل وب سایت سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی می باشد که شما باید ابتدا وارد وب سایت adliran.ir شوید تا صفحه ذیل برای شما باز شود. بعد از باز شدن تصویر بالا شما می توانید نام استان و شهرستان را وارد نمائید و سپس با انتخاب گزینه «جستجوی دفتر خدمات» بتوانید نزدیک ترین شعب دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را بررسی و انتخاب نمائید.


سهند مهدی پور

سلام با راه اندازی سامانه ثنا، دیگر نیازی به چاپ ابلاغیه بر روی کاغذ وجود نداشت. از طرفی احتمال گم شدن ابلاغیه وجود ندارد. این سامانه قابلیت های ویژه ای را در اختیار مردم کشور قرار داده است. برای آنکه بدانید چگونه می توان در این سامانه ثبت نام کرد


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.