وکالت برای تجمع پرونده های کیفری یک متهم

وکالت برای تجمع پرونده های کیفری یک متهم

وکالت برای تجمع پرونده های کیفری یک متهم

دادگاه‌های کیفری یکی از مهم‌ترین انواع دادگاه‌هایی هستند که در کشور برگزار می‌شوند. این دادگاه‌ها وسعت و دامنه فعالیت بسیاری گسترده و البته مشخصی دارند. در دادگاه‌های کیفری یکی از مسائلی که به کرات به چشم می‌خورد این است که فرد متهمی، قبل از محاکمه برای یک جرم؛ مرتکب جرم دیگری می‌شود. در این حالت لازم است تا پرونده‌های کیفری وی تجمیع شوند.

بعد از مراجعه به دادسرا و بررسی مسائل مختلف مربوط به پرونده، وکیلی به صورت تسخیری و یا استخدامی برای متهم مشغول به فعالیت می‌شود. در این زمینه می‌توانید یک مشاوره حقوقی قبل از تصمیم گیری داشته باشید. تمام تلاش این وکیل باید در جهت این باشد که از موکل خود دفاع کرده و سعی کند تا مجازات او را کم کند. یکی از راه‌ها این است که از استدلال تجمیع پرونده‌های کیفری استفاده کرده و مجازات اشد انتخابی برای متهم را تقلیل دهد. در این مقاله به بررسی تعریف متهم و پرونده‌های کیفری خواهیم پرداخت.

 

هزینه مشاوره حقوقی

تعریف متهم از زبان وکیل

کسی که مظنون به ارتکاب جرمی باشد را متهم می‌نامند، یعنی به دلیل وجود یکسری مدارک و شواهد که ممکن است به وی مرتبط باشد، عمل مجرمانه‌ای را به او نسبت داده و او را از شخصی عادی، ‌به متهم پرونده تبدیل می‌کنند تا بررسی‌های آتی انجام شود.

تعریف قانونی متهم نیز به این شکل است که هرگاه در جامعه جرمی اتفاق افتد، دادسرا توسط بازپرس اقدام به کشف جرم کرده و بازپرس شروع به پیدا کردن متهمان پرونده می‌کند. بعد از پیدا کردن ادله کافی، متهم از منظر قانون به مجرم تبدیل شده و شرایط محکومیتش مشخص می‌گردد.

به طور خلاصه، متهم شخصی است بنا به هر دلیلی یک اتهام به او وارد شده است. مجرم کسی است که پس از رسیدگی به پرونده،‌ فعل جرم او ثابت شده است. محکوم همان مجرمی است که حکم محکومیتش صادر شده است.

حق الوکاله وکیل برای پرونده های کیفری

معمولا در زمانی که بحث حق الوکاله وکیل مطرح می‌شود، مرجع اول قراردادی است که بین موکل و وکیل امضا می‌شود و طبق همان رقم این دستمزد پرداخت خواهد. در صورتی که بر روی مبلغی توافق نشده باشد یا اینکه مبنایی برای محاسبه این رقم نیاز باشد، تعرفه‌های وکالت وکیل دادگستری برای پرونده‌های کیفری در سال ۱۴۰۱ به شرح زیر خواهد بود:

 

 

 

موضوع

حق الوکاله

جرایم داخل در صلاحیت رسیدگی دادگاه‌های کیفری یک، نظامی یک و دادگاه انقلاب

جرایم مستوجب مجازات‌های سلب حیات، قطع عضو، حبس ابد یا تعزیری درجه 1

حداقل 50 میلیون ریال و حداکثر 2 میلیارد ریال

جرایم مستوجب مجازات‌های تعزیری درجه دو و سه

حداقل 30 میلیون ریال و حداکثر 1 میلیارد ریال

دیگر جرایم

حداقل 10 میلیون ریال و حداکثر 500 میلیون ریال

جرایم داخل در صلاحیت رسیدگی دادگاه‌های کیفری دو، نظامی دو و اطفال و نوجوانان

جرایم مستوجب مجازاتهای حدود، دیات، تعزیر درجه 4 و 5

حداقل 10 میلیون ریال و حداکثر 500 میلیون ریال

جرایم مستوجب مجازات‌های تعزیری درجه 6

حداقل 5 میلیون ریال و حداکثر 300 میلیون ریال

دیگر جرایم

حداقل 2 میلیون ریال و حداکثر 200 میلیون ریال

اعتراض به قرارهای قابل اعتراض دادسرا

حداقل 1 میلیون ریال و حداکثر 150 میلیون ریال

فرجام خواهی کیفری، تقاضای اعاده دادرسی و تقاضای اعمال ماده 477 آیین دادرسی کیفری

حداقل 2 میلیون ریال و حداکثر 200 میلیون ریال

دعاوی که فقط وکلای تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری می توانند در آنها قبول وکالت کنند

حداقل 50 میلیون ریال و حداکثر 500 میلیون ریال

فرایند تحقیق در دادسرا اعم از دادسرای عمومی و انقلاب، دادسرای نظامی و سایر دادسراها

پنجاه درصد کل حق الوکاله

فرایند تحقیق در دادگاه بدوی

سی در صد کل حق الوکاله

فرایند تحقیق در دادگاه تجدیدنظر

بیست درصد کل حق الوکاله

 

برای استخدام یک وکیل خبره می‌توانید یک مشاوره حقوقی تلفنی با موسسات معتبر داشته باشید.

پرونده های کیفری شامل چه مواردی می شود؟

پرونده‌های کیفری در دو دسته کلی طبقه بندی می‌شوند، یکی وقتی که جرم شخص باعث جریحه دار نمودن افکار و احساس عمومی و برهم زدن نظم جامعه می‌شود،‌یکی زمانی که پرونده کیفیریشاکی خصوصی داشته و به خواست او از مجرم شکایت شده است. جرایم کیفری انواع مختلفی داشته که در زیر به هر دسته از آن‌ها می‌پردازیم:

  • جرایم کیفری شخصی

این جرایم باعث آثیب جسمی یا روحی به دیگران بوده و به دو دسته قتل و دیگر جرایم تقسیم می‌شود. موارد خشونت آمیز شامل مواردی مانند: آتش سوزی، ضرب و شتم، آدم دزدی، کودک آزاری و تجاوز جنسی می‌شود.

  • جرایم علیه اموال

هر عملی که باعث دخالت در اموال دیگران شود، جزو این جرایم به حساب می‌آید. می‌توان مواردی مانند جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت و مواردی این چنینی را برای این جرم مثال زد.

  • جرایم مالی

منظور از این جرایم، مواردی است که سبب فریب یا کلاهبرداری شود، مانند باج گیری، پولشویی، اختلاس، کلاهبرداری، فرار مالیاتی و دیگر جرایم مالی مرتبط است.

 

وکیل برای تجمیع پرونده های کیفری

  • جرایم رایانه‌ای

این جرایم توسط کامپیوتر اتفاق افتاده و به طور غیر قانونی به حریم خصوصی و اطلاعات افراد نفوذ انجام می‌شود. مانند جاسوسی‌های کامپیوتری، جعل‌های کامپیوتری، کلاهبرداری‌های کامپیوتری و دیگر موارد مشابه آن.

  • جرایم سایبری

این جرایم در فضای اینترنت اتفاق افتاده و مانند کلاهبرداری‌های اینترنتی، فیشینگ، دروغگویی در فضای مجازی و هر نوع عمل دیگر است که در صورت مشاهده پیگیری قانونی دارد.

منظور از تجمع پرونده های کیفری یک متهم چیست؟

برای درک بهتر این مفهوم اجازه دهید با یک مثال پیش برویم. فردی را تصور کنید که در مدت زمانی که مثلا یک سال است؛ یک بار از مغازه‌ای دزدی کرده و چند ماه بعد هم مقداری مواد مخدر با خود حمل می‌کند. این فرد چند سال بعد به دلیل انجام جرم دیگری دستگیر می‌شود اما هنگامی که پرونده به دادسرا ارجاع داده مي‌شود، لیست جرایم قبلی شخص هم جلوی قاضی قرار می‌گیرد.

پس تا اینجا متوجه شدیم که تجمیع پرونده‌های کیفری یک متهم زمانی است که چند جرم مختلف مرتکب شده و برای هیچ کدام به صورت جداگانه محاکمه نشده است. بنابراین اگر متهم فقط یک جرم را در فواصل زمانی مختلفی انجام داده یا به خاطر چند مورد از آن‌ها قبلا محاکمه شده باشد؛ اتهام تعدد جرم نخواهد داشت. تعدد جرم به خودی خود یکی از عواملی بوده که باعث تشدید مجازات می‌شود.

 

ارتباط در واتس اپ

مزایای تجمع پرونده های کیفری افراد

تجمیع پرونده های کیفری یکی از مواد قانون مجازات اسلامی است. طبق متن اصلی این قانون، در صورتی که فردی مرتکب چندین جرم مختلف شود و برای هیچکدام از آن‌ها هم تاکنون محاکمه‌ای نشده باشد؛ می‌توان از تجمیع استفاده کرد. طبق این تعریف‌، متهم فقط برای بالاترین جرم خود مجازات می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت که متهم اشد مجازات را دریافت خواهد کرد.

در این حالت هر زمان که جرم‌های ارتکابی شخص بیش از سه جرم باشد، مجازات هریک را مشروط به اینکه از حداکثر به اضافه نصف آن بیشتر نشود، تعیین می‌کنند. در هریک از این مواد، مجازات اشد باید اعمال شود. اگر به هر دلیلی آن مجازات اشد که بالاتری بوده اجرایی نشود یا تقلیل پیدا کند؛ به سراغ مجازات اشد بعدی می‌روند. برای اینکه جزئیات بیشتری در این زمینه بدانید، توصیه می‌کنیم تا یک مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان داشته باشید.

 

وکیل کیفری انلاین 
حق الوکاله وکیل 
مشاوره حقوقی اجرای احکام دادگستری 
مشاوره حقوقی کیفری 
درباره ما 


نظرات

محمد علیرضا

وقت بخیر و خسته نباشید در شرایطی که فضای مجازی مملو است از مطالب بی فایده خیلی خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم من به عنوان کارفرمای ۵کارمند و کارگر تاکنون دوبار از خدمات شما استفاده کردم و رضایت کامل داشتم سعی میکنم روزانه سایت خوب شمارو دنبال کنم از مدیریت و پرسنل متشکرم


مهدی مظفری اناری

گاهی اوقات متهم قبل از محکومیت کیفری خویش، مرتکب چندین عنوان مجرمانه می گردد که مشمول قواعد تعدد جرم است. در این صورت بهترین قاعده رسیدگی، رسیدگی توامان به پرونده های کیفری اوست که در اصطلاح تجمیع نامیده می شود و قواعد آن در مواد ۳۱۰ًبه بعد قانون آدک آمده است


سیما غفوری

منظور از تجمیع و صدور حکم واحد آن است که قانون گذار به منظور رعایت حقوق متهمی که مرتکب جرایم متعددی شده است که دارای عناوین مجرمانه واحد می باشد او را تنها به مجازات واحد محکوم دانسته نه مجازات های متعدد


معراج فرجی

ایجاد یک وحدت رویه در قیمتهای وکالتی قطعا مقید و مناسب خواهد بود و از سردرگمی وکلا و مردم میکاهد


علی احمدی

تجمیع پرونده های کیفری که در قوانین کیفری تحت عنوان تعدد جرم تعریف گردیده است از وظایف الزامی دادسرا می باشد و به همین دلیل مطابق با رویه قضایی دادیار یا بازپرس قبل از رسیدگی به شکایت ارجاع شده اقدام به استعلامات پرونده های کیفری در جریان متهم می نماید که پس از نتیجه استعلام در صورتی که پرونده های دیگری همزمان از شخص متهم در دادسرا مفتوحه باشد ، در صورتی که در شعبه ای دیگری از دادسرا سبق ارجاع داشته باشد، پرونده را به همان شعبه ارسال می نماید در غیر این صورت تمامی پرونده های بعدی به شعبه رسیدگی کننده به اولین جرم مفتوحه متهم ارجاع می گردد


حسین سیفی

آنچه که تحت عنوان تجمیع پرونده‌های کیفری از آن یاد می‌گردد همان موضوع ماده ۵۱۰ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۹۲ و اصلاحی ۹۴ می‌باشد . بر اساس ماده قانونی فوق در صورتی که شخص جرائم متعدد انجام داده و در فرض تعدد یا تکرار محکومیت‌های متعددی داشته باشد نسبت به این شخص با ارجاع به دادگاه صالح حکمی واحد صادر می‌گردد و النهایه مجازات اشد اجرا می‌گردد .


سهند مهدی پور

پرونده های کیفری یکی از مواد قانون مجازات اسلامی است. طبق متن اصلی این قانون، در صورتی که فردی مرتکب چندین جرم مختلف شود و برای هیچکدام از آن‌ها هم تاکنون محاکمه‌ای نشده باشد؛ می‌توان از تجمیع استفاده کرد. طبق این تعریف‌، متهم فقط برای بالاترین جرم خود مجازات می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت که متهم اشد مجازات را دریافت خواهد کرد.


محمد حسین انصاری مهیاری

سلام تعدد جرم زمانی مطرح مـیشـود کـه مـتهم بـیش از یک جرم را مرتکب شده باشد. ثانیاً، ادعـای تعـدد جـرم زمـانی صـحیح اسـت کـه در زمـان محاکمه متهم، وی به خاطر هیچ یک از جرایم ارتکابی مـذکور، سـابقاً محکـوم و مجـازات نشده باشد.بنابراین اگر متهم فقط یک جرم را اما در فواصل زمـانی مختلـف مرتکـب شـده باشد یا به خاطر یک یا چند مورد از آن جرایم قبلاً محاکمه و مجازات شده باشد اتهـام تعـدد جرم در مورد او صادق نیست.تعدد جرم به عنوان یک علت تشدید کننده مجازات محسوب میگردد. کیفیات مشدده به جهاتی گفته میشود که از سوی قانونگذار تعیین شده و دادگاه با احراز وجود آن جهات، نسبت به تشدید مجازات اقدام می نماید. تعدد جرم دارای صورت های مختلفی است. گاه فردی مرتکب فعل واحدی شده که دارای عناوین متعدد جرم است و ارتکاب یک عمل و رفتار واحد منجر به نقض دو یا چند ماده از قانون مجازات میشود، این نوع تعدد را تعدد معنوی یا اعتباری میگویند. همچنین گاهی فردی مرتکب اعمال متعددی اعم از فعل یا ترک فعل میشود که هر یک جرم واحدی به شمار می رود.ارتکاب جرایم متعدد در زمان های مختلف به نحوی است که در فواصل ارتکاب آنها درباره هیچ یک از جرایم ارتکابی حکم محکومیت قطعی صادر نشده است، به عبارت دیگر جرم دوم قبل از آنکه جرم اول منجر به یک محکومیت کیفری قطعی شود، ارتکاب یافته است که این نوع تعدد را تعدد مادی، عینی، حقیقی یا واقعی میگویند.براساس ماده 131 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 هر گاه در جرایم تعزیری رفتار واحد دارای عناوین مجرمانه متعدد باشد مرتکب صرفاً به یک مجازات آن هم مجازات جرم اشد محکوم می شود. به عنوان مثال چنانچه شخصی با ارائه سند مجعول شروع به کلاهبرداری کند، رفتار وی دارای دو عنوان مجرمانه است که در تعیین مجازات باید صرفا یک مجازات و آن هم مجازات بزهی که در قانون شدیدتر است لحاظ شده و مورد اجرا قرار گیرد.درباره مجازات تعدد مادی جرم در جرایم تعزیری نیز باید گفت که در قانون مجازات اسلامی نوع و جنس جرایم ارتکابی در تعیین مجازات و میزان آن مؤثر نبوده بلکه آنچه تأثیرگذار است، تعدد جرایم ارتکابی و وجود یا نبود حداقل و حداکثر برای مجازات قانونی جرم است. 


امین چراغی شیخ آباد

سلام و عرض ادب منظور از تجمیع و صدور حکم واحد آن است که قانون گذار به منظور رعایت حقوق متهمی که مرتکب جرایم متعددی شده است که دارای عناوین مجرمانه واحد می باشد او را تنها به مجازات واحد محکوم دانسته نه مجازات های متعدد تجمیع احکام و یا ادغام نمودن موضوع ماده 510 قانون آیین دادرسی کیفری است که قرار است به تفسیر آن در این مقاله بپردازیم. نص صریح این ماده بیان می دارد چنانچه مرتکب جرم که محکوم به مجازات شده، دارای محکومیت های قطعی دیگری باشد و اعمال مقررات تعدد جرم ( موضوع ماده 131 قانون مجازات ) انجام فعل واحد دارای عناوین متعدد مجرمانه، شامل حال او شود و در میزان مجازات قابل اجرا تاثیرگذار باشد


بشیر علی پاریاد

با سلام .بر اساس ماده ۵۱۰ ایین دادرسی کیفری اگر احکام به طور قطعی صادر یا به لحاظ عدم تجدید نظر خواهی قطعی شده باشند در صورت تساوی دادگاه ها، پرونده ها را به دادگاه صادر کننده آخرین حکم و در غیر این صورت به دادگاه دارای صلاحیت بالاتر( دادگاه تجدید نظر) ارسال می کند، تا پس از نقض تمام احکام، با رعایت مقررات مربوط به تعدد جرم، حکم واحد صادر شود.


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، در روند رسیدگی به پرونده های کیفری چندین مرحله وجود دارد : اولین مرحله در رسیدگی به پرونده های کیفری کشف جرم می باشد. این وظیفه بر عهده ضابطین قضایی است که به محض اطلاع از وقوع یک جرم باید در محل حادثه حضور پیدا کرده و تمامی مدارک و شواهدی که جهت اثبات وقوع جرم وجود دارد را جمع آوری کرده و در اختیار دادستان قرار دهند. پس از آن نوبت به مرحله تعقیب متهم خواهد رسید. دادستان بنا بر شواهدی که وجود دارد متهم یا متهمانی ار نشاسایی کرده و دستور تعقیب آن ها را صادر خواهد کرد مرحله بعد از آن مرحله تحقیقات مقدماتی است که از سوی بازپرس یا دیگر مقامات قضایی برای حفظ آثار و علائم و جمع‌آوری ادله‌ی وقوع جرم، شناسایی، یافتن و جلوگیری از فرار یا مخفی شدن متهم انجام می‌شود، لازم به ذکر است شروع به تحقیقات مقدماتی از سوی بازپرس و دادیار منوط به ارجاع دادستان می‌باشد پس از آن نوبت به مرحله دادرسی و رسیدگی به اتهامات متهم در جلسه ی دادگاه خواهد رسید. قاضی با توجه به مدارک و شواهدی که علیه متهم یا متهمین وجود دارد به اتهامات آن ها رسیدگی خواهد کرد و در نهایت رای صادر می شود. در نهایت نوبت به اجرای حکم خواهد رسید و در صورتی که حکم به برائت متهم داده شده باشد وی بلافاصله آزاد خواهد شد و در صورتی که دستور به مجرم بودن وی داده شد ، برای اجرای مجازات به مراجع ذی صلاح تحویل داده خواهد شد. براساس ماده 131 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 هر گاه در جرایم تعزیری رفتار واحد دارای عناوین مجرمانه متعدد باشد مرتکب صرفاً به یک مجازات آن هم مجازات جرم اشد محکوم می شود. به عنوان مثال چنانچه شخصی با ارائه سند مجعول شروع به کلاهبرداری کند، رفتار وی دارای دو عنوان مجرمانه است که در تعیین مجازات باید صرفا یک مجازات و آن هم مجازات بزهی که در قانون شدیدتر است لحاظ شده و مورد اجرا قرار گیرد. تجمیع پرونده هم می تواند هزینه و زمان دستگاه قضایی را کاهش دهد و هم می تواند به نفع متهم بوده و بعد ها از نظام های جایگزین آزادی استفاده نماید.


مجید شیخی

با سلام خدمت سایت بسیار خوب وکیل تلفنی کسی که مظنون به ارتکاب جرمی باشد را متهم می‌نامند، یعنی به دلیل وجود یکسری مدارک و شواهد که ممکن است به وی مرتبط باشد، عمل مجرمانه‌ای را به او نسبت داده و او را از شخصی عادی، ‌به متهم پرونده تبدیل می‌کنند تا بررسی‌های آتی انجام شود. تعریف قانونی متهم نیز به این شکل است که هرگاه در جامعه جرمی اتفاق افتد، دادسرا توسط بازپرس اقدام به کشف جرم کرده و بازپرس شروع به پیدا کردن متهمان پرونده می‌کند. بعد از پیدا کردن ادله کافی، متهم از منظر قانون به مجرم تبدیل شده و شرایط محکومیتش مشخص می‌گردد. به طور خلاصه، متهم شخصی است بنا به هر دلیلی یک اتهام به او وارد شده است. مجرم کسی است که پس از رسیدگی به پرونده،‌ فعل جرم او ثابت شده است. محکوم همان مجرمی است که حکم محکومیتش صادر شده است.


مجید پریدست فومنی

با سلام ازآنجاییکه تجمیع پرونده ها به شرط عدم محاکمه هرکدام به صورت مستقل از حقوق قانونی متهم می باشد و دارای مزیت رسیدگی توامان و تحمل تنها اشد مجازات اتهامات وارده خواهد بود لذا اگر متهمی در مراحل رسیدگی جرم اول است و شکایت بعدی نیز واصل میگردد میتواند با تقاضا لایحه رسیدگی توامان پرونده دوم را به محکمه اول یا برعکس واگذارد


حسنی

متهم شخصی است بنا به هر دلیلی یک اتهام به او وارد شده است. مجرم کسی است که پس از رسیدگی به پرونده،‌ فعل جرم او ثابت شده است. محکوم همان مجرمی است که حکم محکومیتش صادر شده است


پروانه برغمدی

با سلام اگر حداقل یکی از احکام در دادگاه تجدید نظر استان صادر شده باشد، پرونده ها را به این دادگاه ارسال می کند تا پس از نقض تمام احکام با رعایت مقررات مربوط به تعدد جرم، حکم واحد صادر شود. چنانچه احکام از شعب مختلف دادگاه تجدید نظر استان صادر شده باشد، شعبه صادر کننده آخرین حکم تجدید نظر خواسته صلاحیت رسیدگی دارد منظور از شعبه صادر کننده آخرین حکم تجدیدنظر، دادگاهی است که پس از آن محکومیت های دیگر متهم معلوم شده است، که در اینجا دادگاه صادر کننده آخرین حکم، همه آنها را نقض و حکم واحد صادر خواهد کرد.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام دادگاه‌های کیفری یکی از مهم‌ترین انواع دادگاه‌هایی هستند که در کشور برگزار می‌شوند. این دادگاه‌ها وسعت و دامنه فعالیت بسیاری گسترده و البته مشخصی دارند. در دادگاه‌های کیفری یکی از مسائلی که به کرات به چشم می‌خورد این است که فرد متهمی، قبل از محاکمه برای یک جرم؛ مرتکب جرم دیگری می‌شود. در این حالت لازم است تا پرونده‌های کیفری وی تجمیع شوند. بعد از مراجعه به دادسرا و بررسی مسائل مختلف مربوط به پرونده، وکیلی به صورت تسخیری و یا استخدامی برای متهم مشغول به فعالیت می‌شود. در این زمینه می‌توانید یک مشاوره حقوقی قبل از تصمیم گیری داشته باشید. تمام تلاش این وکیل باید در جهت این باشد که از موکل خود دفاع کرده و سعی کند تا مجازات او را کم کند. یکی از راه‌ها این است که از استدلال تجمیع پرونده‌های کیفری استفاده کرده و مجازات اشد انتخابی برای متهم را تقلیل دهد. در این مقاله به بررسی تعریف متهم و پرونده‌های کیفری خواهیم پرداخت.


Mohamad sheykhi

تجمیع پرونده های کیفری یکی از مواد قانون مجازات اسلامی است. طبق متن اصلی این قانون، در صورتی که فردی مرتکب چندین جرم مختلف شود و برای هیچکدام از آن‌ها هم تاکنون محاکمه‌ای نشده باشد؛ می‌توان از تجمیع استفاده کرد. طبق این تعریف‌، متهم فقط برای بالاترین جرم خود مجازات می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت که متهم اشد مجازات را دریافت خواهد کرد. در این حالت هر زمان که جرم‌های ارتکابی شخص بیش از سه جرم باشد، مجازات هریک را مشروط به اینکه از حداکثر به اضافه نصف آن بیشتر نشود، تعیین می‌کنند. در هریک از این مواد، مجازات اشد باید اعمال شود. اگر به هر دلیلی آن مجازات اشد که بالاتری بوده اجرایی نشود یا تقلیل پیدا کند؛ به سراغ مجازات اشد بعدی می‌روند.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.