حذف نام شوهر از شناسنامه دختر باکره

حذف نام شوهر از شناسنامه دختر باکره

حذف نام شوهر از شناسنامه دختر باکره

مراحل حذف نام شوهر سابق از شناسنامه

گاهی اوقات برخی افراد بنا بر دلایل متعددی که دارند بعد از طلاق تمایلی ندارند که اسم همسر سابق خود را در شناسنامه داشته باشند و تلاش می کنند تا به هر طریقی که شده نام همسر خود را از شناسنامه پاک کنند. برای حذف نام شوهر از شناسنامه مواد قانونی وجود دارد که با استناد به این مواد امکان حذف نام شوهر از شناسنامه وجود دارد. از آنجایی که روز به روز تعداد طلاق در جامعه بیشتر می شود تعداد درخواست های ثبت حذف نام شوهر از شناسنامه نیز بیشتر و بیشتر می شود. در برخی موارد تقریبا این کار امکان پذیر نیست در برخی موارد کاری سخت و در برخی موارد نیز بر اساس قانون امکان پذیر است. قانون نیز بخاطر عرفی که در جامعه وجود دارد و شرایطی که بعد از طلاق برای زن مطلقه به وجود می آید تمایل دارد که نسبت به حذف نام شوهر از شناسنامه اقدام شود اما باید در کنار این عمل حقوق مردی که در آینده با این زن ازدواج می کند رعایت شود. برای حذف نام شوهر از شناسنامه دختر باکره متقاضی به ثبت احوال مراجعه خواهد کرد و درخواست خود را تقدیم خواهد کرد. اگر هم زوجه باکره نباشد از طریق دادخواست به دادگاه که از طریق دفتر خدمات قضایی امکان پذیر است اقدام به حذف نام همسر سابق می نماید. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره 02147625900 تماس بگیرید .

 

هزینه مشاوره حقوقی

آیا می توان نام شوهر را از شناسنامه دختر باکره حذف کرد؟

حذف نام شوهر از شناسنامه دختر باکره عملی تقریبا ساده است. گاهی اوقات ازدواج دختر و پسر خیلی زود به نقطه پایان می رسد و قبل از اینکه رابطه ای جنسی در بین آنها انجام شود از همدیگر جدا می شوند. در چنین حالتی به شرطی که دختر باکره باشد هم زوج و هم زوجه می توانند برای حذف نام همسر از شناسنامه اقدام کنند. باکره بودن دختر با ارجاع به پزشکی قانونی مشخص خواهد شد در صورتی که دختر باکره باشد و از همسر خود جدا شود طلاق از نوع بائن خواهد بود. در چنین حالتی دختر می تواند تقاضای حذف نام شوهر از شناسنامه را داشته باشد. دختر برای حذف نام شوهر سابق باید مدارکی همچون گواهی بکارت از پزشکی، سند طلاق، حکم طلاق، مدارک شناسایی فرد را تحویل ثبت احوال نماید. همچنین زن غیر باکره باید مدارکی همچون ثبت ازدواج جدید و اسناد مربوط به آن، سند طلاق همسر سابق، مدارک شناسایی و حکم دادگاه را به ثبت احوال ارائه نماید. برای حذف نام شوهر از شناسنامه دانش حقوقی می تواند یک وکیل می تواند در روند حذف نام بیشتر کمک کند به همین دلیل قبل از انجام هر کاری حتما با یک وکیل مشاوره حقوقی تلفنی انجام دهید.

 

مشاوره حقوقی حذف نام همسر

هزینه حذف نام شوهر سابق از شناسنامه

اگر رابطه جنسی در بین زوجین اتفاق افتاده باشد و زوجه پرده بکارت خود را از دست داده باشد حتی اگر چند روز نیز از عقد آنها بگذرد امکان حذف نام شوهر از شناسنامه سخت خواهد شد و هیچ کدام از طرفین نمی توانند تقاضای حذف نام همسر از شناسنامه را به ثبت احوال بدهند چون درخواست آنها رد خواهد شد. حذف نام شوهر از شناسنامه در چنین حالتی از لحاظ قانونی سخت خواهد شد و تنها دادگاه می تواند حکم به این کار بنماید و ثبت احوال نیز دستور دادگاه را اجرایی می کند. به دلیل اینکه روال قانونی حذف نام شوهر از شناسنامه برای زن غیر باکره کار سختی است افرادی که می خواهند اسم همسر خود را از شناسنامه حذف کنند بهتر است قبل از ارائه هر نوع درخواستی با وکیل مجرب و کاربلد مشاوره حقوقی انجام دهند. هزینه حذف نام شوهر از شناسنامه دختر باکره به همان اندازه تعویض شناسنامه در ثبت احوال است. اما اگر با دادخواست به دادگاه برای حذف نام همسر سابق اتفاق بیفتد هزینه دادرسی و ثبت دادخواست نیز به آن اضافه خواهد شد.

 

ارتباط در واتس اپ

وکیل متخصص برای حذف نام از شناسنامه دختر باکره

یک وکیل خوب در حوزه حذف نام شوهر از شناسنامه باید بر قوانین ثبت احوال آشنایی داشته باشد. وکیل متخصص علاوه بر دانش حقوقی که دارد سال ها در حوزه حذف نام از شناسنامه فعالیت داشته است و به راحتی می تواند درخواست موکل خود را به نتیجه برساند. اگر قصد حذف نام شوهر از شنامه را دارید همین الان با وکیل متخصص موسسه وکلای تلفنی تماس بگیرید و از طریق مشاوره حقوقی تلفنی یا مشاوره حقوقی آنلاین با بهترین وکیل مشورت کنید. وکیل به درستی شما را راهنمایی خواهد کرد که در کمترین زمان ممکن با هزینه پایین نام همسر خود را از شناسنامه حذف کنید.

اثبات باکره بودن دختر

در هنگام طلاق اگر دختر مدعی باشد که باکره است برای تست پرده بکارت به پزشکی قانونی معرفی خواهد شد. در پزشکی بعد از انجام معاینه برگه تشخیص صادر خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه حذف نام شوهر از شناسنامه دختر باکره با وکلای مجرب موسسه وکلای تلفنی تماس بگیرید. وکلای این مجموعه با کمترین تعرفه بهترین اطلاعات حقوقی را در اختیار شما خواهند گذاشت.

 

مشاوره حقوقی تغییر سن
مشاوره حقوقی ابطال شناسنامه
مشاوره حقوقی اثبات نسب
نگارش انواع دادخواست 
درباره ما


سوالات متداول

نظرات

سعید

سلام ۱سالی هست از همسر خود جدا شدم و زوجه باکره هست آیا برم ثبت احوال اسمش پاک می‌کینن و مدارک مورد نیاز چی باید ببرم


باران

من ۳ سال هست که طلاق گرفتم و الان بخاطر مشکلاتی که پیش میاد برای خانمهای مطلقه ، میخوام اسم همسر سابقم حذف کنم چیکار کنم ؟؟ و اینکه من باکره هستم و با وکالت طلاق جدا شدم


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.