مشاوره حقوقی ثبتی و دعاوی ثبت احوال

مشاوره حقوقی ثبتی و دعاوی ثبت احوال

مشاوره حقوقی ثبتی و دعاوی ثبت احوال

تمامی وکلا می توانند پرونده در هر موضوعی را پذیرش کنند اما برخی از آنها به صورت تخصصی در یک یا دو حوزه وکالت انجام می دهند. وکیل متخصص ثبت احوال سال ها در دعاوی ثبت احوال وکالت انجام داده و بر قوانین مربوط به این حوزه تسلط دارد.

وکیل مختص دعاوی ثبت احوال می تواند تحلیل درستی بر تمامی مواد قانونی داشته باشد و از آنها برای دفاع از موکل خود استفاده کند. وکیل هایی که به صورت عمومی وکالت هر نوع پرونده ای را پذیرش میکنند قطعا نمی توانند در موارد تخصصی همچون دعاوی ثبت احوال موفق باشند.

 

هزینه مشاوره حقوقی

یک وکیل خوب دعاوی ثبت احوال باید پرونده و موضوع را به خوبی برای موکل خود توضیح دهد و نسبت به بزرگنمایی یا کوچک نمایی موضوع خودداری کند. یک وکیل خوب در هنگام دفاع از موکل خود به قاضی پرونده نیز در رفع ابهامات کمک خواهد کرد.

وکیل باتجربه و کاربلد تمامی راه هایی اصلی و فرعی اما قانونی را بکار خواهد گرفت تا پرونده را به نتیجه برساند. همچنین ارائه ادله کافی و تاثیرگذار در پرونده و استفاده از مواد قانونی بجا و درست از دیگر ویژگی های یک وکیل خوب در حوزه دعاوی ثبت احوال است.

آدرس وکیل ثبت احوال کاربلد

در گذشته و قبل از اینکه خدمات حقوقی به صورت آنلاین ارائه شود پیدا کردن یک وکیل کاربلد کار سختی بود. وکیل هایی که کاربلد و پرطرفدار بودن وقت رسیدگی به هر پرونده ای را نداشتند و فردی که نیازمند دریافت خدمات حقوقی بود باید ساعت ها در خیابان های اطراف دادگاه ها دنبال وکیل خوب می گشت.

امروزه به لطف بستر اینترنت و تکنولوژی، خدمات حقوقی به صورت آنلاین ارائه می شود. در این راستا نیز وکلا و موسسات حقوقی زیادی اقدام به راه اندازی وب سایت و اپلیکیشن کرده اند. اما باید گفت تعداد اندکی از آنها از حضور بیش از یک هزار نفر وکیل خوب بهره می برند و موضوعات را به صورت تخصصی دنبال می کنند.

اگر دنبال وکیل کاربلد دعاوی ثبت احوال می گردید. موسسه حقوقی وکلای تلفنی مسیر ارتباط شما با یک وکیل تخصصی را به اندازه یک تماس تلفنی کوتاه کرده است. بدون دغدغه و اتلاف وقت در هر زمینه ای که نیاز به یک وکیل تخصصی دارید می توانید با این موسسه تماس بگیرید و خدمات حقوقی دریافت کنید.

 

مشاوره حقوقی ثبت احوال

مصادیق بارز دعاوی ثبت احوال

موارد زیادی جزو دعاوی ثبت احوال است که در قانون ثبت احوال کشور به آنها اشاره شده است. از جمله مصادیق بارز دعاوی ثبت احوال شامل تغییر نام خانوادگی، تغییر سن، مندرجات اشتباه در اسناد سجلی، ابطال شناسنامه و... می باشد.

برای انجام مشاوره حقوقی با یک وکیل متخصص دعاوی ثبت احوال می توانید با یکی از شماره های موسسه حقوقی وکلای تلفنی تماس بگیرید و مشاوره حقوقی تلفنی انجام دهید. بهترین وکیل در این زمینه پرونده شما را بررسی می کند و بهترین راه حل را در اختیار شما قرار خواهد داد.

مشاوره حقوقی ثبت احوال یکی از ارزانترین راههای قانونی برای حل مسائل و مشکلات حقوقی است. شما با کمترین هزینه می توانید با یک وکیل کاربلد مشورت کنید.

مرجع صالح برای رسیدگی به دعاوی ثبت احوال

دادگاه عمومی محل اقامت خواهان مرجع صالح برای رسیدگی به دعاوی ثبت احوال است. خواهان دادخواست خود را با همکاری یک وکیل خوب و کاربلد نگارش و در یکی از دفاتر خدمات قضایی ثبت می کند. دادخواست در دادگاه مطرح و بعد از بررسی جلسات حکم صادر خواهد شد.

اگر سوالات حقوقی زیادی در مورد دعاوی ثبت احوال دارید می توانید از طریق مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان سوالات خود را مطرح کنید. وکلای موسسه حقوقی وکلای تلفنی در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

 

ارتباط در واتس اپ

مزایای داشتن وکیل در دعاوی ثبت احوال

یک وکیل خوب در دعاوی ثبت احوال به دلیل تجربه بالایی که دارد روند پرونده را کوتاه و سریعتر به نتیجه می رساند. اگر بدون هماهنگی و مشورت با یک وکیل خوب دادخواست تنظیم شود ممکن است در جلسه اول به دلیل طرح اشتباهی خواسته یا نبود ادله کافی دادخواست رد شود.

وکیل با راهنمایی های خود به موکل کمک خواهد کرد تا ادله مناسب برای ارائه به دادگاه آماده شود. وکیل نیز ضمن ارائه ادله به دادگاه به مواد قانونی استناد می کند و مسیر پرونده را هموار می کند.

وکیل خوب با رفع ابهاماتی که در ذهن قاضی است کمک خواهد کرد که تعداد جلسات دادگاه کمتر شود. این موضوع باعث می شود قاضی در زمان کمتری رای را صادر کند.

 

مشاوره حقوقی تغییر نام 
مشاوره حقوقی اثبات نسب 
مشاوره حقوقی اخذ شناسنامه 
مشاوره حقوقی ثبت احوال 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.