وکیل ملکی برای پرونده ملکی در شمال

وکیل ملکی برای پرونده ملکی در شمال

وکیل ملکی برای پرونده ملکی در شمال

خرید و فروش ملک و بستن قراردادهای ملکی یکی از چالش برانگیزترین کارهاست. زیرا انجام این کار نیازمند اطلاعات گسترده در زمینه قوانین مربوط به ثبت املاک و سایر قوانین موجود در این حوزه می‌باشد. حال این که بسیاری از شما ممکن است از این قوانین مطلع نباشید. ما در مقاله‌ای دیگر مفصلا درباره شیوه جلوگیری از بروز مشکل پس از انجام معاملات ملکی صحبت کردیم. اکنون قصد داریم درباره لزوم مراجعه به وکیل ملکی در شمال، در زمان خرید ملک در شهرهای شمالی اطلاعاتی در اختیار شما بگذاریم. پس اگر قصد خرید ملک در شمال کشور را دارید یا این که ملک خریداری کرده اید و اکنون با طرف مقابل به اختلاف خورده اید، و به دنبال وکیل ملکی کاربلد هستید حتما با ما همراه باشید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل ملکی خوب در شمال کیست؟

به طور کلی وکیل ملکی همانطور که از عنوانش پیداست، وکیلی است که در رابطه با املاک و مسائل حقوقی مربوط به آن اطلاعات بالایی دارد. این شخص مثل تمام وکلای دادگستری، در رشته حقوق تحصیل کرده و پروانه وکالت دارد، منتهی تخصص بیشتری درباره قوانین معاملات ملکی دارد.  وکیل ملکی در شمال نیز وکیلی است که بر روی پرونده های ملکی مربوط به املاک شمال کشور کار می‌کند. در نتیجه شما می‌توانید پیش از معامله و برای مشورت نزد او مراجعه کنید. همچنین می‌توانید پرونده قضایی خود را که در یکی از محاکم قضایی شمال کشور جریان دارد یا موضوع آن معامله ملکی در شمال است را به او بسپارید. فقط هنگام انتخاب وکیل ملکی در شمال به تخصص و تجربه وی توجه داشته باشید، و بر اساس میزان تخصص و تجربه او را برگزینید! زیرا وکیلی که تخصص و تجربه کافی داشته باشد یک وکیل ملکی خوب خواهد بود.

چرا باید با وکیل ملکی شمال مشورت کنیم؟

هیچ بایدی وجود ندارد! این خود شما هستید که انتخاب می‌کنید پیش از خرید ملک با وکیل ملکی در شمال مشورت کنید و با کمک او، ملکی بدون مشکل حقوقی خریداری نمایید. یا این که ترجیح می‌دهید بدون مشورت با وکیل، ملک بخرید و ریسک بروز مشکل پس از پرداخت مبلغ را بپذیرید. اما موسسه حقوقی وکلای تلفنی به شما عزیزان توصیه می‌کند همان ابتدای کار، از یک وکیل ملکی کاربلد کمک بگیرید. چرا که بسیاری از املاک و زمین هایی که در استان های مازندران، گیلان و ... معامله می‌شوند اصلا سند رسمی ندارد. از طرفی تا زمانی که ملک سند نداشته باشد نمی‌توان از رهن نبودن، وقفی نبودن و این که فروشنده مالک آن است یا نه، مطلع شد. همین مسئله نیز باعث بروز مشکلات مختلف خواهد شد. از طرفی شما زمانی متوجه این مشکل خواهید شد که درصد زیادی از مبلغ را پرداخت کرده اید.

عواقب عدم مشورت با وکیل ملکی در شمال

همانطور که در پاراگراف قبل گفته شد، حدود 80% املاک شمال کشور که هم اکنون معامله می‌شوند سند رسمی ندارند. نهایتا فروشنده سند شورایی را به عنوان سند ملک نشان شما می‌دهد. وکلای ملکی چون در زمینه سند خوانی و سندشناسی تخصص کافی دارند، می‌توانند با همین سند شورایی و استعلام از ادارات ذی‌ربط مشخص کنند که ملک مورد نظر از لحاظ حقوقی ارزش خرید دارد یا نه. حال اگر شما با وکیل ملکی در شمال مشورت نکنید قادر به اطلاع از این موضوع نخواهید بود. در این صورت نهایتا باید به گفته های مشاور املاک و فروشنده اطمینان کنید و بدون هیچگونه استعلامی ملک را بخرید. این نحوه معامله هم همانطور که می‌دانید اصلا صحیح نیست!

 

بهترین وکیل کلکی

حق الوکاله وکیل ملکی در شمال کشور

حق الوکاله وکیل ملکی در شمال و به طور کلی تمام وکلا بر حسب میزان تجربه و تخصص ایشان محاسبه می‌شود. علاوه بر این مشاوره حقوقی با وکیل ملکی یا واسپاری پرونده ملکی به وی هر یک دستمزد جداگانه‌ای دارند. همچنین نوع مشکل شما هم در محاسبه حق الوکاله دخیل است و هر چه مشکل شما پیچیده‌تر و مدارکی که در دست دارید کمتر باشند مسلما وکیل دستمزد بیشتری مطالبه خواهد کرد. اما اگر به دنبال وکیل ملکی کاربلد و متخصص هستید که مطابق با تعرفه، به شما مشاوره حقوقی تلفنی بدهد یا این که وکالت پرونده ملکی شما را قبول کند همین حالا با شماره 09212242670 تماس حاصل فرمایید.

آدرس بهترین وکیل ملکی در شمال

موسسه حقوقی وکلای تلفنی همانطور که می‌دانید وکلای متخصص و مجرب از اقصی نقاط کشور را جذب کرده است. وکلا و کارشناسان فعال در این موسسه در حوزه های مختلف حقوقی فعالیت می‌کنند. در نتیجه شما قادر به یافتن بهترین وکلای ملکی شمال کشور از میان آن ها خواهید بود.

موسسه حقوقی وکلای تلفنی این امکان را برای شما فراهم کرده که قبل از عقد قرارداد وکالت با وکیل ملکی در شمال بتوانید از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با او در ارتباط باشید و پس از اطمینان یافتن از متخصص بودن وکیل، پرونده خود را به وی بسپارید.

اگر چنانچه برای دریافت پاسخ یک سوال حقوقی به دنبال آدرس وکیل ملکی در شمال هستید هم می‌توانید از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان موسسه استفاده کنید.

 

ارتباط در واتس اپ

پرونده های ملکی رایج در شهرهای شمال

دلیل اصلی تشکیل اکثر پرونده های ملکی شمال کشور و بروز اختلاف میان خریدار و فروشنده عدم وجود سند رسمی است. به طور مثال شما پس از خرید ملک و پرداخت ثمن متوجه می‌شوید ملک در زمین وقفی ساخته شده یا اصلا مجوز ساخت نداشته و اکنون شما قادر به دریافت سند رسمی نیستید. یا حتی در بسیاری از مواقع مشاهده شده که شهرداری منطقه حکم تخریب ملک را صادر کرده بوده اما مالک قبلی آن را فروخته و همین باعث به دردسر افتادن خریدار شده است.

 

وکیل تخصصی ملکی

وکیل رایگان قوه قضاییه

وکیل ملکی برای پرونده شمال
مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل ملکی
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.