خانم وکیل برای طلاق

خانم وکیل برای طلاق

خانم وکیل برای طلاق

مزایای داشتن وکیل زن برای زوجه

از آنجایکه در یک جامعه اسلامی داریم زندگی می کنیم و برخی از فرهنگ ها و عرف ها در این جامعه دارای اهمیت است زنان از اینکه برخی از رازهای زناشویی خود را با مردان درمیان بگذارند شرم دارند و همین موضوع ممکن است باعث شود برخی از حق و حقوقی آنها تضعیف شود. زنان برای اینکه مشکلات زناشویی خود را مطرح کنند راحت تر می توانند با یک خانم وکیل ارتباط بگیرند. زنان در جلسات دادگاهی و در جلسات مشاوره حقوقی اگر بایک خانم وکیل همراه باشند احساس راحتی و آرامش بیشتری دارند. همانطور که بر کسی پوشیده نیست بیشتر خانم ها به دلیل اینکه ارتباط زیادی با مجامع قضایی نداشته اند ممکن است نتوانند آنگونه که باید و شاید است مطالب خود را به قاضی منتقل کنند به همین دلیل موکلان زن دوست دارند در کنار خود یک خانم وکیل با تجربه داشته باشند.  معمولا وکلای خانم پشتکار و سماجت زیادی در پیگیری پرونده ها دارند به همین دلیل پروسه زمانی پرونده نیز کم خواهد شد. از جمله مزایایی همراهی خانم وکیل می توان به این نکته اشاره کرد به دلیل اینکه قشر آسیب پذیر در پرونده های خانواده هستند یک خانم وکیل می تواند در دفاع از موکل خود بهتر عمل کند.

مشاوره حقوقی با وکیل زن برای پرونده طلاق

 

حق الوکاله خانم وکیل در پرونده طلاق

خانم وکیل نیز به مانند وکلای مرد بر اساس تعرفه، حق الوکاله دریافت می کند. اما به طور کلی هزینه وکالت به صورت توافقی در بین موکل و وکیل تعیین می شود. معمولا پرونده های طلاقی که به شکل توافقی باشد نیاز به تلاش کمتری توسط وکیل دارند به همین دلیل حق الوکاله کمتری گرفته می شود.

پرونده های طلاق از جانب زوجه به دلیل اینکه نیاز به ادله های محکمه پسندی دارد و باید از حق و حقوق زوجه دفاع شود معمولا پروسه طولانی تری نسبت به سایر طلاق ها دارد و قطعا حق الوکاله بیشتری دریافت می شود.

گاهی اوقات تعدادی از وکلا به دلیل اینکه بتوانند وکالت یک پرونده را بگیرند موضوع پرونده را کوچک نمایی می کنند و به موکل تضمین 100 درصدی می دهند تعدادی از وکلا نیز برای اینکه حق الوکاله بیشتری بگیرند موضوع را بزرگ نمایی می کنند.

قبل از انجام مراحل طلاق حتما با وکلای با تجربه و متخصص مشاوره داشته باشید و از طریق موسسه های حقوقی معتبر و با اصالت مانند موسسه حقوقی وکیل تلفنی وکیل متخصص برای پرونده های خود انتخاب کنید. برای اینکه با یک خانم وکیل خوب مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید با شماره های مندرج در سایت وکیل تلفنی تماس بگیرید یا از طریق مشاوره حقوقی آنلاین با بهترین وکلای خانم مسائل حقوقی را مطرح کنید و مشاوره دقیق بگیرید.

ویژگی های وکیل خوب

دانش، تجربه و مهارت سه ویژگی است که هر وکیلی باید داشته باشد. با اینکه که تمامی وکلا می توانند در تمام حوزه ها وکالت انجام دهند اما هیچ وکیلی در تمام حوزه های حقوقی تسلط 100 درصدی بر روی ماده های قانونی ندارد و به همین دلیل یکی از ویژگی های وکیل خوب تخصص است. در حوزه طلاق نیز معمولا وکلای موفق خواهند بود که در حوزه خانواده متخصص و وکالت های زیادی را انجام داده باشند.

یک وکیل خوب باید در پیدا کردن راه حل برای دفاع از موکل خود سرعت عمل داشته باشد و در رفع ابهامات به قاضی کمک کند تا در حین دادرسی حقی تضعیف نشود. یک وکیل خوب در حوزه ای که فعالیت دارد و وکالت قبول می کند بر ماده های قانونی تسلط دارد و می داند که از آنها در کجا استفاده کند.

یکی وکیل خوب امانت دار خور و محرم اسرار موکل خود است همچنین اطلاعات درستی را از روند پرونده در اختیار موکل خود قرار می دهد.

جهت انجام مشاوره حقوقی رایگان با وکیل مهریه از بخش وکیل 24 ساعته با وکلای متخصص حوزه خانواده مشاوره خود را شروع کنید. مشاوره قبل از اقدام به دادخواست طلاق یا مطالبه مهریه به زوجه کمک می کند از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری شود و در کمترین زمان ممکن نتیجه مطلوب را بگیرد.

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل زن برای پرونده طلاق

 

موفقیت در پرونده طلاق به کمک خانم وکیل با تجربه

تجربه در امر وکالت بسیار با اهمیت است وکلای خانمی که در حوزه خانواده به صورت تخصصی وکالت انجام داده اند به دلیل اینکه با پرونده های متعدد طلاق سر و کار داشته اند تجربیات زیادی به دست آورده اند و می توانند تجربیات خود را در راستای موفقیت پرونده ها به سرانجام برسانند.

صفر تا 100 پرونده طلاق با بهترین خانم وکیل

زوجین برای شروع مراحل طلاق باید ابتدا در سامانه تصمیم ثبت نام و در جلسات مشاوره شرکت کنند بعد از اینکه گواهی عدم حضور از مرکز مشاوره بهزیستی دریافت کردند می توانند آن را به پوست دادخواست در  دفاتر خدمات قضایی ثبت کنند.

پرونده به دادگاه خانواده ارجاع و در یکی از شعبه ها جلسات رسیدگی به پرونده آغاز خواهد شد. در حین رسیدگی به پرونده باید زوجه آزمایش بارداری را در آزمایشگاه انجام دهد و اگر طلاق در زمان نامزدی باشد باید تست بکارت انجام شود.

در حین رسیدگی به پرونده طلاق باید تکلیف حق و حقوق قانونی زوجه بویژه مهریه مشخص شود. بعد از بررسی تمامی این موارد دادگاه حکم طلاق صادر می کند و زوجین باید کمتر از سه ماه حکم را جهت ثبت و جاری شدن طلاق به یکی از دفاتر ثبت طلاق ببرند.

مشاوره با وکلای پایه یک دادگستری خانم شما را در پرونده طلاق و خانواده یک گام به جلو خواهد برد این مشاوره سبب می شود راه درست را برای مطرح کردن مسائل حقوقی در مجامع قضایی انتخاب کنید. اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن با بهترین وکلا مشاوره حقوقی واتس اپی بگیرید از طریق موسسه حقوقی وکیل تلفنی اقدام کنید.

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و ۲۴ ساعته با سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.

 

legal chart button

 

چارت های اقتصادیِ هزینه ی مشاوره حقوقی تلفنی با برترین وکلای دادگستری

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) 
۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل ۲۰۰۰۰ هزار تومان
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل ۳۰۰۰۰ هزار تومان
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 45000  هزار تومان
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل ۶۰۰۰۰هزار تومان
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل ۹۰۰۰۰ هزار تومان
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل ۱۵۰۰۰۰هزار تومان
پرداخت آنلاین و رزرو مشاوره حقوقی تلفنی فوری

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه به خط شما تماس حاصل می کند.

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان کلیک کنید

سوالات رایج

+ چرا یک خانم وکیل برای موکل خانم بهتر است؟

موکل خانم می تواند به راحتی و با آرامش مسائل خصوصی و مرتبط با زناشویی را با وکیل در میان بگذارد و وکیل نیز بر اساس اظهارات موکل بهترین راه حل را برای پیگیری پرونده پیدا کند.

+ چگونه با یک خانم وکیل مشاوره کنم؟

از طریق موسسه وکیل تلفنی در هر نقطه ای از کشور حضور داشته باشید می توانید با خانم وکیل متخصص مشاوره انجام دهید. 

+ چرا در دعاوی به وکیل یا مشاوره حقوقی نیاز داریم؟

مسائل حقوقی نیز به مانند سایر کارها تخصصی است و افرادی می تواند در این حوزه مشاوره دهند که دانش و تجربه حقوقی داشته باشند.

+ چه دعاوی در دادگاه خانواده رسیدگی می شود؟

دعاوی از جمله طلاق، مهریه، نفقه، حضانت، فسخ نکاح، بطلان نکاح و ... در دادگاه خانواده رسیدگی می شود.

+ زن چگونه می تواند از همسر خود جدا شود؟

زن می تواند به یکی از شرایط دوازده گانه مندرج در سند ازدواج و اثبات آن در دادگاه درخواست طلاق بدهد.


سوالات متداول

نظرات

محمد صادق تیغ نورد

با عرض سلام و احترام خدمت همه بزرگواران، زنان جامعه ایرانی به خاطر داشتن برخی از خصوصیات خاص خود از جمله محفوظ به حیا بودن ، نجابت ،عدم تمایل به بازگویی مسائل شخصي خود به دیگران و ... به دنبال اشخاص مطمئنی می گردند تا بتوانند ضمن اطمینان از صحت و سقم رفتار ایشان، بدون محدودیت و ترس ، مشکلات خود را بازگو نمایند و ضمن دریافت راهکاری اساسی و کاربردی بتوانند همه حق و حقوق خود را مطالبه نمایند . موسسه وکیل تلفنی این امکان را برای همگان و به ویژه بانوان محترم فراهم نموده است چرا که این موسسه از وکلای خانمی سود می برد که ضمن اشراف کامل به تمام دعوای حقوقی ویژه بانوان می تواند یک‌ محرم اسرار مهم برای راز های ایشان باشد. موارد حقوقی بسیاری وجود دارد که بانوان ایران زمین می توانند با آسودگی کامل از تجارب موسسه وکیل تلفنی بهرمند شوند بدون این که اسرارشان نزد کسی افشا شود . این وکلای خانم از ابتدا تا انتهای هر پرونده شماره به صورت شبانه روزی با شما خواهند بود و تمامی مسائل رو به صورت شفاف تببین خواهند کرد تا هیچ نگرانی در این زمینه برای تان پیش نیاید .


سحر نیک پور

سلام، جهت انجام مشاوره حقوقی رایگان با وکیل مهریه از بخش وکیل 24 ساعته با وکلای متخصص حوزه خانواده مشاوره خود را شروع کنید. مشاوره قبل از اقدام به دادخواست طلاق یا مطالبه مهریه به زوجه کمک می کند از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری شود و در کمترین زمان ممکن نتیجه مطلوب را بگیرد.


سجاد جداخانلو

سلام وقت بخیر ... خوشبختانه در عصر کنونی فرهنگ استفاده از وکیل به تدریج در حال جا افتادن بین عموم مردم است و حضور همکاران خانم محترم نیز در این عرصه به اهداف مقدس وکالت که همان دفاع از حق میباشد بسیار بیشتر از پیش کمک میکند . مخصوصا در دعاوی حساس و مهم امور خانواده همچون طلاق و ... . ممنون از همه عزیزان


Mohamad sheykhi

منظور از دعاوی خانوادگی به طور کلی آن قسم از دعاوی است که مربوط به کانون خانواده می شود . بر این اساس ، هر گونه دعوایی که در دادگاه مطرح می شود که مربوط به افراد ، به عنوان عضوی از کانون خانوادگی می شود را می توان نوعی از دعاوی خانوادگی محسوب کرد . به عنوان مثال ، زمانی که زن و مردی به عقد هم در می آیند ، یکسری از حقوق و تکالیف به عهده آنها قرار می گیرد که در صورت عدم انجام آنها ، دعوای خانواگی مطرح می شود . یا مثلا ، زمانی هم که والدین صاحب فرزند می شوند ، تنظیم روابط آنها با فرزندانشان جزء روابط خانواده محسوب می شود . انواع دعاوی خانوادگی اخیرا ، قانونی در جهت حفاظت و تقویت بنیان خانوادگی به تصویب رسیده است که " قانون حمایت خانواده " نام دارد . همانگونه که از نام این قانون مشخص است ، حمایت از خانواده و به نظم در آوردن روابط خانوادگی و جلوگیری از دعاوی خانوادگی هدف از تصویب این قانون است . به همین دلیل ، در ماده 4 این قانون ، دعاوی خانوادگی و انواع آن بیان شده است . بر اساس این ماده ، انواع دعاوی خانوادگی عبارتند از : 1- نامزدی و خسارات ناشی از بر هم زدن آن 2- نکاح دائم ، موقت و اذن در نکاح 3- شروط ضمن عقد نکاح 4- ازدواج مجدد 5- جهیزیه 6- مهریه 7- نفقه زوجه و اجرت المثل ایام زوجیت 8- تمکین و نشوز 9- طلاق ، رجوع از طلاق ، فسخ و انفساخ نکاح ، بذل مدت و انقضای آن 10- حضانت و ملاقات طفل 11- نسب 12- رشد ، حجر و رفع آن 13- ولایت قهری ، قیمومت ، امور مربوط به ناظر و امین اموال محجوران و وصایت در امور مربوط به آنان 14- نفقه اقارب 15- امور راجع به غایب مفقودالاثر 16- سرپرستی کودکان بی سرپرست 17- اهدای جنین 18-تغییر جنسیت .


فریبرز ذوالفقاری

با سلام خدمت مجموعه وکیل تلفنی .دانش، تجربه و مهارت سه ویژگی است که هر وکیلی باید داشته باشد. با اینکه که تمامی وکلا می توانند در تمام حوزه ها وکالت انجام دهند اما هیچ وکیلی در تمام حوزه های حقوقی تسلط 100 درصدی بر روی ماده های قانونی ندارد و به همین دلیل یکی از ویژگی های وکیل خوب تخصص است. در حوزه طلاق نیز معمولا وکلای موفق خواهند بود که در حوزه خانواده متخصص و وکالت های زیادی را انجام داده باشند. یک وکیل خوب باید در پیدا کردن راه حل برای دفاع از موکل خود سرعت عمل داشته باشد و در رفع ابهامات به قاضی کمک کند تا در حین دادرسی حقی تضعیف نشود. یک وکیل خوب در حوزه ای که فعالیت دارد و وکالت قبول می کند بر ماده های قانونی تسلط دارد و می داند که از آنها در کجا استفاده کند.


سهند مهدی پور

سلام وکیل خوب باید در پیدا کردن راه حل برای دفاع از موکل خود سرعت عمل داشته باشد و در رفع ابهامات به قاضی کمک کند تا در حین دادرسی حقی تضعیف نشود. یک وکیل خوب در حوزه ای که فعالیت دارد و وکالت قبول می کند بر ماده های قانونی تسلط دارد و می داند که از آنها در کجا استفاده کند.


بهاره توکلی پور

باسلام و ادب خدمت موسسه وکیل تلفنی.در وضعیت سخت و بیماری کرونا وشرایط بد مالی کاری بسیار ارزشمند و عالی انجام شده در راستای احقاق حق مردم و موسسه ای با بهترین وکلا ومتخصصین این رشته.بنده از مشاورین همکاران شما از جمله خانم بهاره توکلی پور در زمینه خانواده بهره بردم که بسیار راضی بودم بسیار سپاسگزارم.


فاطمه موسوی نژاد

با سلام و درود آمار نشان می دهدکه اکثر خانمهایی که در گیر پرونده ی طلاق می شوند، ترجیح می دهند که به وکیل خانم برای طلاق مراجعه کنند و وکالت پرونده خود را به او بسپارند. یک وکیل خانم برای طلاق بهتر از هر شخص دیگری میتواند بانوان را در جریان دادرسی پرونده کمک کند؛ چرا که در میان آنان احساس متقابل وجود دارد. البته این سخن بدان معنا نیست که آقایان نمی توانند از خدمات حقوقی وکیل خانم برای طلاق استفاده کنند. عموم مردم جامعه به راحتی می توانند به وکیل خانم برای طلاق مراجعه کنند و مشکلات حقوقی پرونده خود را به او بسپارند.سایت وکیل تلفنی با در اختیار داشتن وکلای خانم مجرب در یاری رسانی به هموطنان خود در زمینه های حقوق خانواده شبانه روز در امداد رسانی با هزینه ی کم حاضر است.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.