مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری امکان پذیر است؟

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری امکان پذیر است؟

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری امکان پذیر است؟

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری امکان پذیر است؟ وکیل پایه یک دادگستری کیست؟ مشاوره حقوقی با مشاور چه تفاوتی با وکیل دادگستری دارد؟ این روزها دریافت خدمات مشاوره حقوقی با وکلای پایه یک دادگستری رواج بسیاری یافته است. چرا که عموم جامعه دریافته اند که هوشمندانه ترین روش برای حل پرونده های حقوقی مراجعه به متخصصان این حوزه است. متخصصانی که آشنایی کاملی با قانون و مقررات جامعه دارند و به خوبی می توانند چاره ای مناسب برای معضلات پرونده های گوناگون پیدا کنند. به همین منظور همه روزه افراد زیادی جهت دریافت مشاوره حقوقی با  موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط هستند. در بسیاری از مواقع متقاضیان مذکور سوالات زیادی در مورد مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری از ما می پرسند. به همین منظور تصمیم گرفته ایم در این مقاله به سوالات شما پیرامون مشاوره حقوقی رایگان جواب دهیم. پس با یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکیل تلفنی، همراه ما باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل پایه یک دادگستری کیست؟

در نخستین گام قبل از بررسی مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری نیاز است به پرسش وکیل پایه یک دادگستری کیست، جواب دهیم. وکیل پایه یک دادگستری، فردی است که حداقل دارای مدرک لیسانس رشته حقوق یا فقه و مبانی اسلامی می باشد. این فرد بعد از پایان تحصیلات خود در مقطع کارشناسی یا بالاتر در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری شرکت کرده و موفق به قبولی در آزمون نامبرده شده است. پس از این مرحله نیز دوره کارآموزی خود را به اتمام رسانده و در گام آخر در آزمون اختبار حداقل نمره قبولی را اخذ کرده است. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان با ما در ارتباط باشید.

 

 

مشاوره رایگان با بهترین وکبل

 

تفاوت وکیل پایه یک و مشاوره حقوقی چیست؟

نکته دیگری که قبل از بررسی مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری بایستی به آن بپردازیم، مربوط به تفاوت وکیل پایه یک و مشاوره حقوقی می باشد. همانطور که در پاراگراف قبلی ذکر کردیم؛ وکلای پایه یک دادگستری برای دریافت پروانه وکالت نیاز به قبولی در آزمون وکالت و گذراندن مراحل پس از آن دارند. در حالی که هر فارغ التحصیل رشته حقوق می تواند پس از پایان تحصیلات خود در سازمان های مختلف به عنوان مشاور حقوقی فعالیت کند. عموما فعالیت وکلا زمانی آغاز می شود که افراد مختلف در روند حل پرونده حقوقی یا کیفری خود به مشکل برخورده اند. از طرفی مشاوران حقوقی در تمامی شرایط می توانند به عنوان راهنما به سازمان ها یا افراد کمک کنند تا دچار معضلات حقوقی در امور خود نشوند.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

مزایای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری

در حین کسب اطلاعات درباره مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری نیاز است تا با مزایای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری نیز آشنایی پیدا کنیم. یکی از اصلی ترین مزایا مربوط به تجربه عملی زیاد وکلای پایه دادگستری نسبت به مشاوران حقوقی است. در واقع وکلا به علت طی کردن دوره کارآموزی و بعد از آن کار کردن روی پرونده حقوقی و کیفری گوناگون به خوبی با نکات مهم هر پرونده آشنایی دارند. در نتیججه می توانند راه حل مناسبی برای آن پیدا کنند. این در حالی است که مشاوران حقوقی اغلب اوقات تنها علم تئوری پیرامون مسائل را دارند و به اندازه وکلا با جنبه های عملی آن آشنا نیستند.

 

 

هزینه مطالعه پرونده 
هزینه ارزیابی پرونده حقوقی 
وکیل برای مشاوره 
درباره ما 

 

 

یکی دیگر از فواید مشاوره با حقوقی با وکلای پایه یک دادگستری این است که شما از همان ابتدای مسیر، حل پرونده خود را به فردی متخصص سپرده اید. همین نکته باعث می شود تا اختلالی در روند دادرسی شما پیش نیاید و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید. به همین منظور شما می توانید از طریق مشاوره حقوقی با ما در ارتباط باشید.

 

راه های دریافت مشاوره حقوقی از وکیل پایه یک دادگستری

یکی از پرسش های پرتکراری که هنگام بررسی مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری پیش می آید، این است که چه راه هایی برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک وجود دارد؟ سه روش برای دریافت مشاوره حقوقی با وکلای پایه یک دادگستری وجود دارد:

  • حضوری با وکلای پایه یک: این روش از قدیم الایام رواج داشته است و این روزها به علت هزینه زیاد و همچنین زمان بر بودن محبوبیت کمتری دارد.
  • مشاوره تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری: امروزه این روش طرفداران زیادی پیدا کرده است. به این دلیل که فاقد مضرات روش اول می باشد. همچنین باعث شده تا متقاضیان قدرت انتخاب وسیع تری برای انتخاب وکیل پایه یک دادگستری مورد نظر خود داشته باشند.

 

 

مشاوره حقوقی رایگان

 

  • مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان با وکیل پایه یک دادگستری: این روش باعث شده تمامی متقاضیان بدون پرداخت هزینه بتوانند در هر ساعت شبانه روز برای پرسش های حقوقی خود جوابی در خور پیدا کنند.

 

نحوه دریافت مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک

در آخرین بخش از مقاله باید به این سوال جواب دهیم که چگونه می توان از خدمات مشاوره حقوقی رایگان استفاده کرد؟ شما می توانید در هر مکان و زمانی که هستید از مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری استفاده کنید. فقط کافی است که به اینترنت دسترسی داشته باشید. سپس سوال خود را در وبسایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی مطرح کنید. بعد از این اقدام وکلای ما در اسرع وقت پاسخی کامل به سوالات شما می دهند. ممکن است در برخی از شرایط موضوع پرونده پیچیده باشد. یعنی نیازمند جلسه مشاوره تلفنی داشته باشید تا وکیل مورد نظر بتواند تسلط بیشتری بر مشکل شما داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با ما در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.