مشاوره حقوقی اخذ اینماد الکترونیک جهت مجوز کسب و کارهای اینترنتی

مشاوره حقوقی اخذ اینماد الکترونیک جهت مجوز کسب و کارهای اینترنتی

مشاوره حقوقی اخذ اینماد الکترونیک جهت مجوز کسب و کارهای اینترنتی

اخذ نماد اعتماد الکترونیک چگونه است؟ آیا هر شخصی می تواند این کار را انجام دهد؟ این سوالات از جمله متداول ترین پرسش هایی هستند که متقاضیان مشاوره حقوقی برای اخذ نماد اعتماد الکترونیک از مشاوران مجرب موسسه حقوقی وکلای تلفنی می پرسند. پیشرفت اینترنت و تکنولوژی در تمامی بخش های زندگی انسان تاثیر گذاشته است. یکی از این بخش های مهم، خرید و فروش می باشد. به طوری که امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک در بستر اینترنت مشغول به فروش کالا و خدمات خود هستند. از آنجایی که اعتماد کردن به فروشگاه و سایت های خدماتی آنلاین بسیار دشوار است، قانونگذار راهکاری را ارائه داده که خیال مشتریان و متقاضیان را از بابت وبسایت راحت می کند. به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال اخذ نماد اعتماد الکترونیک هستند. پس با ما همراه باشید تا در یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی به این موضوع بپردازیم.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

نماد اعتماد الکترونیک چیست؟

اگر به دنبال اخذ نماد اعتماد الکترونیک هستید، بایستی ابتدا با تعریف آن آشنا شوید. همانطور که گفته شد امروزه فروشگاه های بزرگ و کوچکی در فضای اینترنت مشغول به فعالیت هستند. همچنین بر اساس اصول دیجیتال مارکتینگ تنها کسب و کارهایی می توانند موفق شوند که به خوبی اعتماد مشتریان خود را جلب کنند. فروشگاه های آنلاین نیز از این قضیه مستثنی نیستند. پس نماد اعتماد الکترونیک که با نام اینماد الکترونیک نیز شناخته می شود، مجوزی است که از طریق مرکز توسعه تجارت الکترونیک به انواع کسب و کار های اینترنتی داده می شود. این مجوز منجر به جلب اعتماد مشتریان خواهد شد. البته داشتن اینماد الکترونیک به دارندگان وب سایت فروشگاهی پیشنهاد می شود. پس اگر شما نیز یک وب سایت فروشگاهی دارید که مشتریان می توانند از طریق درگاه پرداخت آنلاین وب سایت شما محصولات متنوعی را خریداری کنند، بایستی به دنبال اخذ نماد اعتماد الکترونیک باشید.

 

اهمیت داشتن اینماد الکترونیک چیست؟

حال که با تعریف اینماد الکترونیک آشنا شدیم، بایستی به اهمیت اخذ نماد اعتماد الکترونیک بپردازیم. در واقع مرکز توسعه تجارت الکترونیک به منظور ساماندهی و قانونمند کردن فروشگاه های اینترنتی اقدام به اعطای اینماد الکترونیک می کند اما اخذ این نماد چه اهمیتی دارد؟ همانطور که بارها در این مقاله اشاره شد، اولین و مهمترین اهمیت اخذ نماد اعتماد الکترونیک، جلب اعتماد مشتریان است. در واقع داشتن نماد اعتماد الکترونیک بدان معناست که این وبسایت، مورد تایید یک سازمان دولتی می باشد و هویت صاحب آن کاملا مشخص است. در نتیجه مخاطبان می توانند با خیال راحت به این وب سایت اعتماد کنند. همچنین ذکر این نکته ضروری است که مشتریان می توانند در صورت تخلف وب سایت فروشگاهی دارای نماد اعتماد الکترونیک از این وب سایت شکایت حقوقی کنند. چرا که وبسایت مذکور متعهد شده است که در صورت وجود هرگونه مشکل آن را حل نماید. پس اخذ نماد اعتماد الکترونیک بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

برای دریافت نماد الکترونیک چه باید کرد؟

یکی دیگر از مواردی که هنگام بررسی اینماد الکترونیک بایستی بدن پرداخت، مراحل اخذ نماد اعتماد الکترونیک می باشد. در ابتدا باید بگوییم، اخذ نماد اعتماد الکترونیک به صورت اینترنتی و از طریق سایت نماد اعتماد الکترونیکی انجام می گیرد.

 

 

شرکت های استارتاپی

 

شما بایستی برای اخذ نماد اعتماد الکترونیکی مراحل زیر را انجام دهید:

  • ایجاد حساب کاربری: اولین گام این است که پس از وارد شدن به سایت نماد اعتماد الکترونیکی در این سایت یک حساب کاربری ایجاد نمایید.
  • کامل کردن اطلاعات و آپلود کردن مدارک.
  • احراز هویت: پس از ثبت اطلاعات و مدارک، یک کد احراز هویت به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود که بایستی آن را ثبت کنید.
  • وارد نمودن اطلاعات کسب و کار خود.
  • دریافت تاییدیه فنی: در این مرحله بایستی دسترسی شما به سایت مورد نظر احراز شود.
  • تعیین نوع خدمت.
  • تکمیل فرم نظرسنجی.
  • احراز اطلاعات کسب و کار: در این قسمت بایستی اطلاعات مربوط به کسب و کار خود نظیر آدرس، ایمیل و شماره تماس را وارد نمایید.
  • ارسال پرونده به منظور بررسی کارشناسی.
  • ارسال تعهد نامه به شماره پستی ۶۳۸۵ ۱۴۱۵۵.

اگرچه افراد می توانند خودشان نسبت به اخذ نماد اعتماد الکترونیک اقدام کنند، اما بهتر است این کار پس از دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از وکیل کسب و کار انجام گیرد.

 

 

 

 

 

مشاوره حقوقی عدم محرمانگی کوفاندرها 
مشاوره حقوقی به شرکت های استارتاپی 
مشاوره حقوقی کسب و کار اینترنتی 
مشاوره حقوقی تجارت الکترونیک 
درباره ما 

 

وکیل کاربلد در حوزه کسب و کار کیست؟

همانطور که گفته شد، بهتر است برای اخذ نماد اعتماد الکترونیک از یک وکیل کسب و کار، مشاوره حقوقی گرفته شود اما قبل از هر چیزی ضروری است که به تعریف وکیل کسب و کار بپردازیم. امروزه وکلا پس از دریافت پروانه وکالت خود می تواند در هر زمینه حقوقی یا کیفری به وکالت بپردازند. با این حال وکیل کسب و کار وکیلی است که ضمن تسلط بر تمامی قوانین مربوط به کسب و کارها تنها در این حوزه مشغول به وکالت می باشد. از جمله ویژگی های وکیل کاربلد کسب و کار می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • تسلط بر تمامی قوانین و مقررات مربوطه.
  • تسلط بر قوانین کسب و کار های اینترنتی.
  • تسلط بر آیین دادرسی مربوطه.
  • صبر و حوصله فراوان.
  • تسلط بر روند اداری ثبت و دریافت مجوزهای مربوطه.

شما می توانید از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان با بهترین وکلای کسب و کار ایران در ارتباط باشید.

 

 

 

اینماد الکترونیک

 

مشاوره حقوقی دریافت نماد الکترونیک

ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی با در اختیار داشتن بهترین وکلای کسب و کار از تمامی نقاط ایران در خدمت شما عزیزان هستیم. پس اگر به دنبال اخذ نماد اعتماد الکترونیک برای وب سایت فروشگاهی خود می باشید، بهتر است قبل از اقدام برای هر کاری با وکلای ما مشاوره حقوقی داشته باشید. همچنین ما سعی کرده ایم تا حد ممکن قیمت مشاوره حقوقی را به طور معقول تعیین کنیم تا تمامی متقاضیان بتوانند از خدمات حقوقی ما استفاده کنند.

 


سوالات متداول

نظرات

فاطمه عمادی

باسلام،، اعطای نماد اعتماد الكترونیكی برای وب‌سایت های تجاری با هدف قانونمند كردن و چارچوب دهی به فعالیت کسب و کارهای اینترنتی در حال انجام می باشد. نماد اعتماد الكترونیكی به شكل یك علامت در بالای سایت‌هایی كه از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید. یكی از عوامل مهم توسعه تـجارت الكترونیكی، ایـجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می بـاشد.با توجه به بررسی های انجام گرفته، مهمترین عوامـل مراجعه و اعتماد خـریداران به کسب و کار های ایـنترنتی به شرح ذیل می باشند.


فاطمه علی زاده

اینمادبرای کسب اعتماد در مهاطب و مشتریان فروش اینترنتی منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر شده و به کسب و کارهای مجازی (کسب و کار اینترنتی و موبایل) مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آن‌ها اعطا می‌گردد؛ این نماد پس از بررسی وبگاه (وب‌سایت) و احراز هویت و صلاحیت مالک (حقیقی یا حقوقی) آن برای مدت دو سال صادر می‌گردد


بهنام رحمانی فرد

با سلام مرکز توسعه تجارت الکترونیک به منظور ساماندهی و قانونمند کردن فروشگاه های اینترنتی اقدام به اعطای اینماد الکترونیک می کند اما اخذ این نماد چه اهمیتی دارد؟ همانطور که بارها در این مقاله اشاره شد، اولین و مهمترین اهمیت اخذ نماد اعتماد الکترونیک، جلب اعتماد مشتریان است. در واقع داشتن نماد اعتماد الکترونیک بدان معناست که این وبسایت، مورد تایید یک سازمان دولتی می باشد و هویت صاحب آن کاملا مشخص است. در نتیجه مخاطبان می توانند با خیال راحت به این وب سایت اعتماد کنند. همچنین ذکر این نکته ضروری است که مشتریان می توانند در صورت تخلف وب سایت فروشگاهی دارای نماد اعتماد الکترونیک از این وب سایت شکایت حقوقی کنند. چرا که وبسایت مذکور متعهد شده است که در صورت وجود هرگونه مشکل آن را حل نماید. پس اخذ نماد اعتماد الکترونیک بسیار حائز اهمیت می باشد


مهران رمضان پناه

باعرض سلام؛ نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که از طرف مرکزی با نام توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود.


ف.م

اینماد لوگویی است که جهت تایید صلاحیت و هویت فروشگاه‌های اینترنتی استفاده می‌شود. صدور آن نیز توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صورت می‌گیرد.نماد اعتماد الکترونیکی در واقع این اطمینان را ایجاد می‌کند که خرید از این وب سایت بدون مشکل است. پس تنها سایت‌هایی که خدمات و محصولات خود را به فروش می‌رسانند به این نماد احتیاج دارند.


Mohammad sheykhi

ایجاد حساب کاربری: اولین گام این است که پس از وارد شدن به سایت نماد اعتماد الکترونیکی در این سایت یک حساب کاربری ایجاد نمایید. کامل کردن اطلاعات و آپلود کردن مدارک. احراز هویت: پس از ثبت اطلاعات و مدارک، یک کد احراز هویت به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود که بایستی آن را ثبت کنید. وارد نمودن اطلاعات کسب و کار خود. دریافت تاییدیه فنی: در این مرحله بایستی دسترسی شما به سایت مورد نظر احراز شود. تعیین نوع خدمت. تکمیل فرم نظرسنجی. احراز اطلاعات کسب و کار: در این قسمت بایستی اطلاعات مربوط به کسب و کار خود نظیر آدرس، ایمیل و شماره تماس را وارد نمایید. ارسال پرونده به منظور بررسی کارشناسی. ارسال تعهد نامه به شماره پستی ۶۳۸۵ – ۱۴۱۵۵.


امین

در واقع داشتن نماد اعتماد الکترونیک بدان معناست که این وبسایت، مورد تایید یک سازمان دولتی می باشد و هویت صاحب آن کاملا مشخص است. در نتیجه مخاطبان می توانند با خیال راحت به این وب سایت اعتماد کنند. همچنین ذکر این نکته ضروری است که مشتریان می توانند در صورت تخلف وب سایت فروشگاهی دارای نماد اعتماد الکترونیک از این وب سایت شکایت حقوقی کنند. چرا که وبسایت مذکور متعهد شده است که در صورت وجود هرگونه مشکل آن را حل نماید. پس اخذ نماد اعتماد الکترونیک بسیار حائز اهمیت می باشد.


آزاده

به طور کلی، برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی، دو دسته مجوز نیاز می باشند. دسته اول، مجوزهای عمومی یا همان دریافت نماد اعتماد می باشد و دسته دوم، مجوزهای اختصاصی برای هر صنف است. مجوزهای عمومی کسب و کار اینترنتی، برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی، عمومیت داشته و با توجه به نوع کاربری سایت، می بایست این نماد را کسب نمود. مجوزهای عمومی کسب و کار اینترنتی، شامل نماد اعتماد الکترونیکی و پروانه کسب و کار می باشد. نماد اعتماد الکترونیکی در سایت اینماد، توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک، ارائه می شود.


وحید فراست

در خصوص اخذ اینماد الکترونیک وکلای تخصصی باید در این زمینه مشاوره بدهند که راهکارهای مناسبی بدهند


Zack Vandiver

If you are facing any website issues, error, bugs or need any other help with your site? Then yes, you are in the right place. I am here to provide you 24/7 Support/help in order to solve your Website issue. contact me here and tell me what you need ===== > https://tinyurl.com/5n9y58yy See you there Regards Zack


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.