مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی

مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی

مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی

واحدهای تجاری و صنعتی با امور حقوقی مختلفی روبرو هستند یکی از این مسائل امور مالیاتی است که در صورت وجود اختلاف پرونده در مراجع قضایی پیگیری خواهد شد. در این صورت استفاده از مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی می تواند اطلاعات مفیدی در اختیار افراد قرار دهد. وکیل متخصص در زمینه پرونده های مالیاتی با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده عوامل شرکت را راهنمایی خواهد کرد و در مشاوره حقوقی جزئیات پرونده را بررسی می کند و اقدامات لازم را انجام می دهد. 

 

هزینه مشاوره حقوقی

دریافت مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی از وکیل امور مالیاتی

درباره امور مالیاتی قوانین مختلفی وجود دارد و هر سالانه دولت با توجه به مصوبات جدید درباره اخذ مالیات اقدام خواهد کرد. در این بین ممکن است واحدهای تجاری با اداره مالیات دچار اختلافات حقوقی شوند. به این ترتیب طرفین نیازمند بررسی موضوع توسط کارشناس حقوقی و دریافت مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی خواهند بود. با توجه به حساسیت موضوع و بار مالی که برای واحدهای تجاری و صنعتی دارد وکیل امور مالیاتی تلاش می‌کند با ارائه مشاوره حقوقی  راهکارهای قانونی را در اختیار شرکت ها قرار دهد. 

 وکیل متخصص در امور مالیاتی چه ویژگی دارد؟ 

همانطور که گفته شد درباره امور مالیاتی قوانین و آیین نامه های مختلفی به تصویب رسیده است وکیلی که در این باره فعالیت می کند باید بر مواد قانونی تسلط داشته باشد و بتواند پاسخ هر پرونده را با توجه به موضوع آن بیابد. قوانین مربوط به دادگاه ویژه مالیاتی از مصوبات جدید است و مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی می تواند اطلاعات مفیدی در اختیار افراد قرار دهد. وکیل امور مالیاتی علاوه بر مسائل حقوقی باید در زمینه اقتصادی و مالیاتی تخصص داشته باشد و بتواند به حسابداران واحدهای صنعتی راهنمایی های لازم برای پرداخت مالیات و دریافت تخفیف ارائه نماید.  اطلاعات وکیل مالیات باید به روز باشد و آرا صادره، رای وحدت رویه، قوانین مالیاتی و را رصد کند و با مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته موکل خود را راهنمایی نماید.  فن بیان و قدرت اقناع وکیل از دیگر ویژگی های وکیل است که در موفقیت پرونده موثر خواهد بود. وکیل باید با ارائه لایحه دفاعیه محکم و مستند نظر موافق هیئت رسیدگی کننده را جلب نماید و نتیجه پرونده را به نفع موکل خود برگرداند. ارتباط با نهادهای مختلف و انجام امور حقوقی در سریع ترین زمان می تواند موجب صرفه جویی در وقت باشد و تعاملات گسترده وکیل به این امر کمک می کند. یکی از این نهادها دادگاه ویژه مالیاتی است که وکیل با ارائه مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی نحوه پیگیری پرونده در این نهاد را توضیح خواهد داد. 

 

مشاوره حقوقی به شرکت بازرگانی

 وکیل مالیاتی در چه زمینه هایی به ما کمک می کند؟ 

یک واحد تجاری و صنعتی باید قبل از تاسیس از راهنمایی های وکیل متخصص در امور شرکت ها کمک بگیرد. پس از تشکیل شرکت پرداخت مالیات از مهمترین مسائلی است که پیش خواهد آمد. وکیل با راهنمایی های خود و تفسیر مواد قانونی نحوه ارائه مدارک و اسناد جهت پرداخت مالیات به صورت خوداظهاری را در اختیار حسابرسان شرکت قرار می دهد. چنانچه اسناد و مدارک به تایید ممیز مالیاتی نرسد و شرکت در این باره اعتراض داشته باشد وکیل پرونده را در سازمان امور مالیاتی پیگیری خواهد کرد و لوایح دفاعیه را به هیئت رسیدگی کننده ارائه می دهد. ممکن است جرایمی در زمینه امور مالیاتی اتفاق بیفتد و پرونده به دادگاه ویژه مالیاتی ارسال شود، در این صورت وکیل با ارائه مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی کمک می کند که افراد اقدامات حقوقی لازم را به انجام برسانند. مسائل مالیاتی ممکن است برای اشخاص حقیقی نیز پیش آید مواردی همچون مالیات بر ارث، مالیات املاک و مستغلات، مالیات بر معاملات و که در تمام موارد وکیل موکل خود را راهنمایی می کند و پرونده ایشان را پیگیری خواهد کرد. 

 مجازات جعل اظهارنامه مالیاتی 

اظهارنامه مالیاتی باید توسط ممیز مالیاتی به تایید برسد و ممیز مالیاتی مامور دولت شناخته می شود. از طرفی اسناد رسمی اسنادی هستند که یا در دفتر اسناد رسمی تنظیم شده باشد یا توسط مامور دولت تنظیم و تایید شود، بنابراین اظهارنامه مالیاتی سند رسمی است و جعل آن مطابق با قانون مجازات اسلامی از جرائم عمومی و غیر قابل گذشت است. در صورت کشف جرم اگر جعل توسط افراد عادی اتفاق افتاده باشد علاوه بر جزای نقدی به حبس از دو ماه تا سه سال محکوم می شود و چنانچه مامور دولت متهم به جعل باشد مجازات تعیین شده جزای نقدی و حبس از یک سال تا پنج سال خواهد بود. مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی کمک می کند که افراد در اسرع وقت امور حقوقی درباره جرائم مالیاتی را انجام دهند. همچنین در بخش پرسش و پاسخ فوری حقوقی این امکان فراهم شده که افراد ابهامات خود را برطرف نمایند. 

 

امور مالیات

مراحل امور مالیاتی توسط وکیل 

اسناد و مدارک مالیاتی که شرکت ارائه می دهد باید طبق ضوابط سازمان مالیاتی تهیه و نگهداری شود وکیل امور مالیاتی نکات حقوقی لازم را در اختیار حسابرسان قرار می دهد. پس از آن با راهنمایی وکیل اظهارنامه مالیاتی تکمیل خواهد شد و به تایید ممیز مالیاتی می رسد. در صورتی که شرکت اسناد و مدارک را به موقع تحویل ندهد یا کامل نباشد، پرونده ایشان به اداره مالیات ارسال می شود و بر طبق دستورالعمل سازمان مالیات، مالیات علی الراس تعیین می شود. واحد تجاری می تواند از طریق وکیل خود نسبت به مالیات تعیین شده اعتراض نماید. در صورتی که همچنان بین سازمان مالیاتی و واحد تجاری اختلاف باشد وکیل امور مالیاتی پرونده را در دیوان عدالت اداری پیگیری خواهد کرد. در مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی وکیل راهنمایی های لازم را در اختیار موکل قرار می دهد و تلاش می کند پرونده با موفقیت به سرانجام برسد. برای دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان به وبسایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی مراجعه نمایید.

مصادیق جرایم مالیاتی در قانون ایران 

تخلفات مختلفی ممکن است در امور مالیاتی انجام شود که در زیر به برخی از آنها اشاره خواهد شد:

الف) واحد تجاری اسناد و مدارک مالیاتی را بر خلاف واقع تهیه نماید. 

ب) واحد تجاری فعالیت های اقتصادی و درآمد خود را کتمان نماید. 

ج) شرکت از دسترسی ممیز مالیاتی به اسناد و مدارک مالیاتی خودداری نماید. 

د) شرکت تکالیف قانونی خود را درباره مالیات مستقیم و مالیات ارزش افزوده انجام ندهد. 

ه) و ....

در صورتی که پرونده به دادگاه ویژه مالیاتی ارجاع شود افراد می توانند با دریافت مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند. 

 

ارتباط در واتس اپ

دادگاه ویژه مالیاتی 

امور مالیاتی به دو صورت مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد. در حالت اول اختلافات بین مودیان مالیاتی و سازمان امور مالیاتی در مراجع شبه قضایی اداری مورد بررسی قرار می گیرد. بر طبق ماده 244 تا 260 قانون مالیات این مراجع شامل هیات بدوی، هیات تجدید نظر و شورای عالی مالیاتی می شود.  و اگر جرمی در امور مالیاتی اتفاق افتاده باشد پرونده در دادگاه ویژه مالیاتی پیگیری خواهد شد. در این صورت وکیل متخصص مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی در اختیار افراد قرار می دهد و برای به دست آوردن نتیجه دلخواه تلاش می کند. 

 

انحلال شرکت 
مشاوره حقوقی ورشکستگی 
نگارش نامه اداری
هزینه کد اقتصادی
درباره ما 


نظرات

محمدیان پور

وقتتون بخیر روزی که تعطیل رسمی بود دچار مشکلی شدیم و نیاز بود که با فردی مطلع مشورت کنیم برخلاف تصورم موسسه شما در روز تعطیل هم به سرعت پاسخگو بود و برقراری تماس به موقع خیلی کمک بزرگی به من و همکارانم بود


امین حسنوند

امور مالیاتی قوانین مختلفی وجود دارد و هر سالانه دولت با توجه به مصوبات جدید درباره اخذ مالیات اقدام خواهد کرد. در این بین ممکن است واحدهای تجاری با اداره مالیات دچار اختلافات حقوقی شوند. به این ترتیب طرفین نیازمند بررسی موضوع توسط کارشناس حقوقی و دریافت مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی خواهند بود


آزاده

وکیل مالیات با آگاهی کامل از قوانین مالی و مالیاتی و تمامی بندها و تبصره‌ها به شما کمک می‌کند از ارتکاب به تخلفات مالیاتی پرهیز کنید. همچنین با تجربه بالای خود، از حقوق شما در اداره مالیات به صورت تمام و کمال دفاع خواهد کرد.


مهران رمضان پناه

سلام؛ در واقع وکلای مالیاتی متخصصانی هستند که به مردم و مشاغل کمک می‌ کنند تا نحوه رعایت قوانین مالیاتی را درک کنند. آن‌ ها ممکن است نماینده افراد، شرکت ‌ها یا سایر نهاد ها در اختلافات بر سر مالیات باشند.


معراج فرجی

چنانچه اسناد و مدارک به تایید ممیز مالیاتی نرسد و شرکت در این باره اعتراض داشته باشد وکیل پرونده را در سازمان امور مالیاتی پیگیری خواهد کرد و لوایح دفاعیه را به هیئت رسیدگی کننده ارائه می دهد. ممکن است جرایمی در زمینه امور مالیاتی اتفاق بیفتد و پرونده به دادگاه ویژه مالیاتی ارسال شود، در این صورت وکیل با ارائه مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی کمک می کند که افراد اقدامات حقوقی لازم را به انجام برسانند


فاطمه عمادی

باسلام،، مجموعه قواعد و مقرراتی که یک طرف یا طرفین در مقام ادعا و دفاع امور مالی ومراجع ذیصلاح در مقام رسیدگی و صدور رأی از بدو تا ختم تصفیه بایستی رعایت کنند آئین دادرسی مالیاتی نامیده میشود. قوانین کشور ما قانون خاصی تحت عنوان آئین دادرسی مالیاتی وجود ندارد. لیکن مبانی قانونی آن در سایر قوانین به شرح زیر منظور گردیده است و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایرانو قانون مالیاتهای مستقیم مصوب ۱۳۶۶ و اصلاحات بعدی، قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۳۸۷،قانون آئین دادرسی مدنی و قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری اما صرف وجود قوانین و قواعد ماهوی خوب و صحیح، دلیلی بر اجرای کامل عدالت و در جامعه نیست. لذا تضمین اجرای صحیح آن وجود قواعد مناسب آئین دادرسی و داشتن اطلاعات کافی در خصوص موضوع می‌باشد که نیاز به استفاده از وکیل متخصص در این زمینه را میطلبد.


فاطمه عمادی

باسلام،، مجموعه قواعد و مقرراتی که یک طرف یا طرفین در مقام ادعا و دفاع امور مالی ومراجع ذیصلاح در مقام رسیدگی و صدور رأی از بدو تا ختم تصفیه بایستی رعایت کنند آئین دادرسی مالیاتی نامیده میشود. قوانین کشور ما قانون خاصی تحت عنوان آئین دادرسی مالیاتی وجود ندارد. لیکن مبانی قانونی آن در سایر قوانین به شرح زیر منظور گردیده است و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایرانو قانون مالیاتهای مستقیم مصوب ۱۳۶۶ و اصلاحات بعدی، قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۳۸۷،قانون آئین دادرسی مدنی و قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری اما صرف وجود قوانین و قواعد ماهوی خوب و صحیح، دلیلی بر اجرای کامل عدالت و در جامعه نیست. لذا تضمین اجرای صحیح آن وجود قواعد مناسب آئین دادرسی و داشتن اطلاعات کافی در خصوص موضوع می‌باشد که نیاز به استفاده از وکیل متخصص در این زمینه را میطلبد.


امین چراغی شیخ آباد

سلام و عرض ادب به صورت کلی به هر فعل و ترک فعلی که در قانون برای آن مجازات تعیین شده باشد جرم اطلاق میشود. به همین دلیل قانونگذار در قانون مالیات های مستقیم برخی از افعال و ترک افعال را جرم انگاری کرده است. در این قانون جرایم مالیاتی به دو دسته ی قابل بخشش و غیر قابل بخشش تقسیم میشوند. رسیدگی به جرایم قابل بخششی که در این قانون پیش بینی شده است در خود اداره مالیات رسیدگی شده و برای آن حکم صادر میکنند که به صورت جریمه نقدی میباشد. اما جرایم غیرقابل بخششی که در قانون مالیات های مستقیم پیش بینی شده است از طریق دادستان انتظامی مالیاتی به مراجع قضایی برای رسیدگی ارجاع داده میشود و این اشخاص ممکن است که به مجازات تعزیری درجه شش محکوم شوند. با توجه به این مسئله اگر دچار چنین جرایمی شدید لازم است در هنگام انتخاب وکیل برای گرفتن مشاوره علاوه بر توجه به جنبه مالیاتی شخص باید تخصصی در زمینه مشاوره حقوقی کیفری نیز داشته باشد. در چنین شرایطی که وکیل هم مشرف به قوانین و مقررات مالیاتی باشد و همچنین تسلط کامل بر قوانین و رویه های قضایی کیفری داشته باشد بهترین راه حل ها را به شما پیشنهاد میدهد.


Mohammad sheykhi

یک واحد تجاری و صنعتی باید قبل از تاسیس از راهنمایی های وکیل متخصص در امور شرکت ها کمک بگیرد. پس از تشکیل شرکت پرداخت مالیات از مهمترین مسائلی است که پیش خواهد آمد. وکیل با راهنمایی های خود و تفسیر مواد قانونی نحوه ارائه مدارک و اسناد جهت پرداخت مالیات به صورت خوداظهاری را در اختیار حسابرسان شرکت قرار می دهد. چنانچه اسناد و مدارک به تایید ممیز مالیاتی نرسد و شرکت در این باره اعتراض داشته باشد وکیل پرونده را در سازمان امور مالیاتی پیگیری خواهد کرد و لوایح دفاعیه را به هیئت رسیدگی کننده ارائه می دهد. ممکن است جرایمی در زمینه امور مالیاتی اتفاق بیفتد و پرونده به دادگاه ویژه مالیاتی ارسال شود، در این صورت وکیل با ارائه مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی کمک می کند که افراد اقدامات حقوقی لازم را به انجام برسانند. مسائل مالیاتی ممکن است برای اشخاص حقیقی نیز پیش آید مواردی همچون مالیات بر ارث، مالیات املاک و مستغلات، مالیات بر معاملات و… که در تمام موارد وکیل موکل خود را راهنمایی می کند و پرونده ایشان را پیگیری خواهد کرد.


مجید پریدست فومنی

با سلام آنچه برای یک بنگاه اقتصادی دارای اهمیت است آنکه دارای سیستمی قوی در اقدام بهنگام جهت امور مرتبط با دستگاه های مختلف مانند امورمالیاتی که بطور مستقیم در نوع انجام فعالیت تاثیر گذار است باشد اما آنچه باید بدانیم و بشناسیم زبان ساده مالیات است بدان معنا که اولا اسناد و مدارک کامل یک بنگاه قابلیت دفاع از مالیات غیر منطقی را دارد ثانیا چنانچه یک واحد اقتصادی خودرا متضرر محاسبات یا رفتار ممیز مالیاتی میداند بایستی آگاه باشد که جهت رسیدن به حق و اصلاح مالیات ابلاغی میتواند با داشتن اسناد و مدارک متقن تا شورای عالی مالیاتی نیز اعتراض نمایید و گاها نیز میتوان از دادستان انتظامی مالیاتی کمک گرفت


پروانه احتشامی نسب

با سلام در این قانون جرایم مالیاتی به دو دسته ی قابل بخشش و غیر قابل بخشش تقسیم میشوند. رسیدگی به جرایم قابل بخششی که در این قانون پیش بینی شده است در خود اداره مالیات رسیدگی شده و برای آن حکم صادر میکنند که به صورت جریمه نقدی میباشد. اما جرایم غیرقابل بخششی که در قانون مالیات های مستقیم پیش بینی شده است از طریق دادستان انتظامی مالیاتی به مراجع قضایی برای رسیدگی ارجاع داده میشود و این اشخاص ممکن است که به مجازات تعزیری درجه شش محکوم شوند. با توجه به این مسئله اگر دچار چنین جرایمی شدید لازم است در هنگام انتخاب وکیل برای گرفتن مشاوره علاوه بر توجه به جنبه مالیاتی شخص باید تخصصی در زمینه مشاوره حقوقی کیفری نیز داشته باشد.


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، همانطور که می‌دانید کسب‌وکارها هر روز وارد میدان رقابتی سخت‌تر و پیچیده‌تری می‌شوند و در این مسیر با مشکلات عدیده‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کنند. یکی از مسائل انواع مالیات‌ هایی است که دولت به عنوان بخشی از فعالیت نهادها، موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌ها اخذ می‌کند. شرایط زمانی پیچیده می‌شود که فرد، سازمان یا شرکتی درگیر جرائم مالیاتی شود. در این زمان اگر به مسائل و پیچیدگی‌های امور واقف نباشید کار برایتان بسیار سخت می‌شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا به سراغ یک وکیل خوب و متخصص بروید. وکیل متخصص در این زمینه شخصی است که به اموری نظیر مسائل حسابداری شرکت‌ها، امور مالیاتی شرکت‌ها، قوانین و مقررات این حوزه آشنایی کامل دارد و می‌تواند برای خلاء‌های موجود، راه‌حلی پیدا کند و به شما در این مسیر سخت و دشوار مشاوره بدهد هر وکیل مالیاتی ، به عنوان یک وکیل تجاری هم شناخته می‌شود. درباره وکیل تجاری و حقوق تجاری در مقاله‌های حقوق تجاری چیست و چه ارکانی دارد؟ و همچنین وکیل تجاری کیست و چه وظایفی دارد؟ یک وکیل مالیاتی با تخصص و مهارتی که در زمینه بخشنامه‌ها، قوانین و مقررات، آیین‌نامه‌های مالیاتی و… دارد می‌تواند کاری کند که دست‌کم هزینه‌های مالیاتی شما به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند. دو وظیفه عمده وکلای مالیاتی عبارتند از پشتیبانی مالیاتی و دادرسی مالیاتی ، موسسه وکیل تلفنی این افتخار را دارد که از وکلای کارکشته برای امور مالیاتی استفاده نماید و می توانید با اعتماد به این وکلا مشکل خویش را بر طرف نمائید.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام خدمت شما.واحدهای تجاری و صنعتی با امور حقوقی مختلفی روبرو هستند یکی از این مسائل امور مالیاتی است که در صورت وجود اختلاف پرونده در مراجع قضایی پیگیری خواهد شد. در این صورت استفاده از مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی می تواند اطلاعات مفیدی در اختیار افراد قرار دهد. وکیل متخصص در زمینه پرونده های مالیاتی با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده عوامل شرکت را راهنمایی خواهد کرد و در مشاوره حقوقی جزئیات پرونده را بررسی می کند و اقدامات لازم را انجام می دهد.


سیما غفوری

مشاو مالیاتی یا وکیل دعاوی مالیاتی، یک شخص متخصص در حوزه مالیات بوده که دارای تحصیلات و تجربه مرتبط با حوزه های مالی و حسابداری است و به علاوه، به دلیل تسلط و اشراف کامل و جامعی که بر مقررات و قوانین مالیاتی داشته، می تواند در زمینه امور مالیاتی، مشاوره های حضوری یا آنلاین لازم را به مشتریان خود داده و آنها را در این مسیر سخت و تخصصی، یاری نماید.


بهنام رحمانی فرد

با سلام یک واحد تجاری و صنعتی باید قبل از تاسیس از راهنمایی های وکیل متخصص در امور شرکت ها کمک بگیرد. پس از تشکیل شرکت پرداخت مالیات از مهمترین مسائلی است که پیش خواهد آمد. وکیل با راهنمایی های خود و تفسیر مواد قانونی نحوه ارائه مدارک و اسناد جهت پرداخت مالیات به صورت خوداظهاری را در اختیار حسابرسان شرکت قرار می دهد. چنانچه اسناد و مدارک به تایید ممیز مالیاتی نرسد و شرکت در این باره اعتراض داشته باشد وکیل پرونده را در سازمان امور مالیاتی پیگیری خواهد کرد و لوایح دفاعیه را به هیئت رسیدگی کننده ارائه می دهد. ممکن است جرایمی در زمینه امور مالیاتی اتفاق بیفتد و پرونده به دادگاه ویژه مالیاتی ارسال شود، در این صورت وکیل با ارائه مشاوره حقوقی دادگاه ویژه مالیاتی کمک می کند که افراد اقدامات حقوقی لازم را به انجام برسانند. مسائل مالیاتی ممکن است برای اشخاص حقیقی نیز پیش آید مواردی همچون مالیات بر ارث، مالیات املاک و مستغلات، مالیات بر معاملات و…


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 75,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 220,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 50,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.