وکیل برای پرونده خلع ید آپارتمان

وکیل برای پرونده خلع ید آپارتمان

وکیل برای پرونده خلع ید آپارتمان

در شرایطی که افراد به مال دیگری تعرض کرده و ادعای مالکیت کنند، قانون شخص متعرض را مجازات کرده و پرونده ی این موضوع با عنوان خلع ید در دادگاه به جریان خواهد افتاد. بنابراین، تمامی دعاوی ملکی که مربوط به اموال غیر‌منقول می باشند، با عنوان خلع ید در دادگاه قابل پیگیری خواهند بود. زمانی که شخصی به صورت غیر قانونی اقدام به تصرف ملک شخصی دیگر کند، قانون طبق ماده 308، او را غاصب در نظر می گیرد. به این ترتیب، مالک اصلی می تواند با ارائه دادخواستی مبنی بر خلع ید آپارتمان، زمین یا باغ، نسبت به اخراج فرد تصرف کننده اقدام نماید. به منظور طرح دعوای خلع ید در دادگاه، شروطی از قبیل مالک بودن خواهان، تصرف خوانده و غصبی بودن تصرف( غیر قانونی بودن) لازم است. شاکی باید با ارائه سند ملک به دادگاه، مالک بودن خود را نزد قاضی به اثبات برساند. در شرایطی که ملکی پس از فوت مالک به وراث به ارث برسد، هیچ یک از وراث حق تصرف ملک را نداشته و برای تصرف در ملک، اذن دیگر مالکان نیز، ملاک است. این قانون در مورد ملک مشاع نیز صادق بوده و به علت شراکت در ملک، هیچ یک از مالکان حق ندارند خود را مالکی مستقل بدانند. در غیر این صورت، طبق ماده 43 قانون مدنی با فرد خاطی برخورد خواهد شد. گاهی ممکن است افراد دعوای خلع ید آپارتمان و دعوای تخلیه ید را با هم اشتباه بگیرند. دعوای خلع ید زمانی مطرح می شود که مالک بخواهد شخص متصرف را از ملک اخراج کند. در حالیکه دعوای تخلیه ید برای مواقعی است که شخص از قراردادی که با مالک نوشته سرپیچی کرده و ملک را علیرغم اتمام موعد مقرر، تخلیه نکند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، می توانید با مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان در ارتباط باشید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

برای پرونده خلع ید به چه وکیلی مراجعه کنم؟

برای ارائه دادخواست دعوای خلع ید آپارتمان، زمین، باغ یا هر ملک دیگری، می توان از یک وکیل ملکی کمک گرفت. حل مشکلات مربوط به خلع ید، تخلیه ید، فسخ معامله،کلاهبرداری در خرید و فروش ملک، تقسیم ملک مشاع، ابطال قرارداد و مشکلات مربوط به اسناد اوقافی در حوزه وظایف وکیل ملکی است. بنابراین، وکیل ملکی، با تسلطی که بر تمام امور و قوانین مربوط به املاک دارد، برای حل دعاوی خلع ید به بهترین شکل به موکل خود کمک کرده و حق او را می گیرد. علاوه بر این، مشاوره حقوقی خلع ید با یک وکیل ملکیِ مجرب، هر گونه ابهام در پرونده را رفع کرده و شاکیان را از رای دادگاه و نظر کارشناس ملکی مطلع می کند. به همین دلیل، مشورت با موسسات حقوقی، بهتر از پیگیریِ شخصی پرونده خلع ید است. موسسه حقوقی وکلای تلفنی، یکی از موسسات فعال در زمینه امور حقوقی بوده که افراد می توانند از طریق مشاوره حقوقی تلفنی  از کمک وکلای ملکی مجرب این موسسه استفاده کنند.

 

نقش وکیل در پرونده ی خلع ید

تجربه‌ی بالای وکیل ملکی در زمینه پرونده های ملکی، تضمین کننده‌ی موفقیت موکل در پرونده خلع ید آپارتمان، زمین، باغ و هر نوع ملک دیگری است. به این ترتیب، مدت زمان طرح دعاوی مربوط به خلع ید کاهش یافته و موکل زودتر به نتیجه دلخواه خود می رسد. گذشته از آن، با وجود وکیل، هنگام اجرای حکم، نیازی به حضور مالک در دادگاه نیست. بعلاوه، وکیل ملکی می تواند از متعرض، خسارت دریافت کرده و به مالک تقدیم کند. همچنین، اگر برای پرونده های مربوط به خلع ید، یک وکیل در اختیار بگیرید، دیگر نیازی به مراجعه به شورای حل اختلاف و اخذ مجوز تخلیه نخواهید داشت و وکیل، انجام این کار را به عهده می گیرد.

آدرس وکیل خوب برای پرونده خلع ید

اگر در جریان پرونده خلع ید به کمک وکلای ملکی نیاز دارید، موسسه حقوقی وکلای تلفنی بهترین گزینه برای حل مشکل شماست. این موسسه با کادری متخصص از بهترین مشاوران حقوقی و وکلای ملکی، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. کافیست از طریق مشاوره حقوقی  این موسسه، با وکلای زبده ما در ارتباط بوده و با آنها مشورت کنید. بدون تردید، راهنمایی مشاوران حقوقیِ متخصص در این زمینه به شما کمک فراوانی خواهد کرد.

 

ارتباط در واتس اپ

حق الوکاله وکیل برای پرونده خلع ید

حق الوکاله وکیل برای خلع ید به عوامل زیادی بستگی دارد؛ بطور مثال، تجربه و مهارت وکیل شرطی برای تعیین میزان دستمزد وی خواهد بود. هر چه وکیل ملکی از تجربه بیشتری برخوردار باشد، پرونده را راحت تر حل کرده و در ازای آن، مبلغ بیشتری دریافت می کند. میزان پیچیدگی پرونده نیز، بر میزان حق الوکاله تاثیر خواهد داشت. در شرایطی که پرونده خلع ید خیلی پیچیده نباشد، حق الوکاله وکیل کمتر خواهد بود؛ بطور مثال، در دعوای خلع یدِ ملکی که دارای سند رسمی می باشد، حق الوکاله کمتر است، زیرا اثبات تصرف آسانتر است.

 

وکیل تخصصی خلع ید

وکیل رایگان قوه قضاییه

مشاوره حقوقی خلع ید و تخلیه
مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل ملکی
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.