وکیل سازمان ثبت اسناد و املاک

وکیل سازمان ثبت اسناد و املاک

وکیل سازمان ثبت اسناد و املاک

وکیل سازمان ثبت اسناد و املاک

وکیل سازمان ثبت اسناد پرونده های مربوط به املاک و اسناد را مورد بررسی قرار می دهد و با ارائه دلایل قوی از حقوق موکل دفاع می کند. تشکیل مرجعی برای ثبت سند قدمت طولانی دارد. از دیرباز تعیین مالکیت و ثبت سند جزو ارکان مهم زندگی اجتماعی بوده است. در حال حاضر وجود سازمانی به نام سازمان ثبت اسناد و مالکیت باعث نظم بخشیدن به امور حقوقی شده است.

موسسه حقوقی وکلای تلفنی با انجام مشاوره حقوقی تلفنی این فرصت را در اختیار افراد قرار می دهد که با کمترین هزینه بتوانند با وکیل سازمان ثبت اسناد ارتباط برقرار کنند. مشاوره حقوقی ثبت اسناد رسمی به افراد کمک می کند که از نکات حقوقی ثبت سند اطلاعات کافی به دست آورند. با آگاهی از نحوه ثبت سند رسمی بروز اختلافات حقوقی به حداقل می رسد.

 

هزینه مشاوره حقوقی

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

وکیل سازمان ثبت اسناد با انجام مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان اشخاص را راهنمایی می کند و برای ثبت سند اقدامات لازم را انجام می دهد. سازمان ثبت اسناد و املاک با هدف ثبت اموال و دارایی های اشخاص حقیقی و حقوقی راه اندازی شده است. این سازمان مشخصات املاک، متراژ ملک، موقعیت آن، کاربری ملک، مشخصات صاحب ملک را ثبت می کند. از اسناد مربوطه چند نسخه تهیه می شود. یک نسخه به مالک ملک و یک نسخه در دفتر مرکزی اسناد نگهداری خواهد شد.

وکیل سازمان ثبت اسناد امور مختلف درباره سند را پیگیری می کند. اختلافات حقوقی درباره سند مواردی همچون الزام به ثبت سند رسمی، ابطال سند رسمی، حل تعارض مالکیت، رفع اشتباهات مربوط به تنظیم سند و... می باشد. ثبت سند جهت نظم بخشیدن به امور مربوط به املاک و اسناد انجام می شود. همچنین این اقدام از جعل و سوء استفاده افراد جلوگیری می کند. ضمن آنکه دعاوی مربوط به اسناد را کاهش می دهد.

وظایف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

در گذشته وظایف سازمان ثبت اسناد و املاک محدود بود. اما با گذشت زمان و گسترش تعاملات اجتماعی ضرورت ثبت اسناد و جمع آوری آمار درباره املاک و دارایی ها بیشتر احساس شد. بنابراین وظایف این سازمان افزایش یافت. در این زمینه وکیل کاربلد ثبت اسناد با انجام مشاوره حقوقی افراد را راهنمایی خواهد کرد.

وکیل سازمان ثبت اسناد امور مربوط به ثبت سند را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد. افراد با کمک کارشناس حقوقی می توانند مشکلات سند رسمی را پیگیری نمایند.

 

مشاوره حقوقی با وکیل ثبت املاک

وظایف ثبت اسناد و املاک عبارتند از:

- تنظیم سند رسمی و ارائه صورت سند به مالک ملک

- پذیرش سند و نگهداری آن به صورت اصولی

- ثبت سند کلیه اموال غیر منقول

- ثبت شرکت تجاری و غیرتجاری

- ثبت علائم تجاری شرکتها

- ثبت اختراعات

- ثبت طرح ها صنعتی

- تنظیم سند ازدواج و طلاق

-  تصدیق کپی برابر اصل اسناد، اصالت امضا، تاریخ ثبت سند، تایید مشخصات مراجعه کننده

نظارت بر امور سردفتران  و دفتریاران اسناد رسمی یکی دیگر از وظایف سازمان ثبت اسناد و رسمی می باشد. اشتغال به کار سردفتران نیازمند اجازه این سازمان است. همچنین صدور پروانه و گواهی امضا توسط این سازمان انجام می شود.

وکیل سازمان ثبت اسناد با تجربه ای که در زمینه اسناد رسمی دارد ثبت موارد گفته شده را در مدت کوتاهی انجام می دهد. این امور نیازمند ارائه مدارک و گواهی های مختلف می باشد. وکیل با آشنایی که نسبت به روند ثبت اسناد دارد موجب می شود که در هزینه های موکل صرفه جویی شود.

 

وکیل ثبت اسناد

بهترین وکیل ثبت اسناد و املاک در تهران

بهترین وکیل سازمان ثبت اسناد که با موسسه حقوقی وکلای تلفنی همکاری می کند ویژگی های منحصر به فردی دارد. کارشناس حقوقی باید نسبت به قوانین مربوط به ثبت آگاهی کافی داشته باشد. وکیل باید بتواند با نهادها و سازمان های مختلف تعامل داشته باشد. ارتباطات گسترده وکیل موجب می شود امور مربوط به پرونده حقوقی در سریع ترین انجام شود.

وکیل با موکل خود به طور مداوم در تماس می باشد. وکیل سازمان ثبت اسناد با ارائه گزارش به موکل خود موجب می شود که وی در جریان امور قرار بگیرد. وکیل تمام ابهامات موکل را برطرف خواهد کرد. درباره عبارات حقوقی شفاف سازی کرده و شرایط پرونده را شرح می دهد.

فن بیان و نفوذ کلام وکیل در اقناع مقام قضایی موثر می باشد. وکیل تلاش می کند که با ارائه مدارک و مستندات قوی نتیجه پرونده را به نفع موکل برگرداند. تعهد وکیل به وسیله است و برای رسیدن به خواسته موکل تلاش خود را می کند. اما وکیل سازمان ثبت اسناد تعهدی در برابر نتیجه ندارد و به طور کلی هر وکیلی که رسیدن به خواسته موکل را تضمین کند خلاف قانون رفتار کرده است.

امانت داری و حفظ اسرار جزو اصول کاری وکیل سازمان ثبت اسناد است. وکیل باید در حفظ و نگهداری اسناد موکل کوشا باشد. اسرار وی حفظ کند و فقط در صورت لزوم مسائل مربوطه را طبق قانون بیان در محضر دادگاه بیان نماید. افراد می توانند با مراجعه به سایت وکلای تلفنی از هزینه مشاوره حقوقی تلفنی مطلع شده و با کارشناس حقوقی گفتگو نمایند.

 

ارتباط در واتس اپ

مرجع صالح برای رسیدگی درخواست ابطال سند رسمی

مرجع صالح رسیدگی به درخواست ابطال سند رسمی با توجه به موضوع پرونده مشخص خواهد شد. در برخی موارد جرم اتفاق افتاده مانند جعل سند و پرونده جنبه کیفری دارد. بنابراین افراد باید در دادگاه کیفری شکایت خود را مطرح کنند. مرجع صالح به سایر دعاوی مربوط به اسناد دادگاه عمومی است. با توجه به خواسته پرونده که مال منقول یا غیر منقول باشد محل طرح دعوی متفاوت می باشد. ممکن است در محل وقوع ملک یا محل تنظیم سند رسمی دعوی طرح شود.

افراد می توانند پرونده خود را به وکیل سازمان ثبت اسناد بسپارند. وکیل با ارائه لایحه دفاعیه مستند تلاش می کند که خواسته موکل محقق شود. موسسه حقوقی وکلای تلفنی با انجام مشاوره حقوقی شبانه روزی راهنمایی های لازم را در زمینه ثبت اسناد ارائه خواهد کرد.

 

مشاوره حقوقی بررسی اسناد دفاتر اسناد رسمی
مشاوره حقوقی الزام به فک 
نگارش اظهارنامه
مشاوره حقوقی سند شورایی در خرید ملک 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

فاطمه موحدین

سلام وقت بخیر ف ثبت اسناد و املاک عبارتند از: - تنظیم سند رسمی و ارائه صورت سند به مالک ملک - پذیرش سند و نگهداری آن به صورت اصولی - ثبت سند کلیه اموال غیر منقول - ثبت شرکت تجاری و غیرتجاری - ثبت علائم تجاری شرکتها - ثبت اختراعات - ثبت طرح ها صنعتی - تنظیم سند ازدواج و طلاق - تصدیق کپی برابر اصل اسناد، اصالت امضا، تاریخ ثبت سند، تایید مشخصات مراجعه کننده نظارت بر امور سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی یکی دیگر از وظایف سازمان ثبت اسناد و رسمی می باشد. اشتغال به کار سردفتران نیازمند اجازه این سازمان است. همچنین صدور پروانه و گواهی امضا توسط این سازمان انجام می شود.


وحید فراست

بستگی به دعاوی ثبتی وکیل ملکی و ثبتی باید با راهکار مفید خود راهگشای پرونده باشد


آزاده

وکیل ثبت اسناد و املاک به موکلان خود کمک می کند تا پرونده خود را بهتر درک کرده و برای حل و فصل مشکلاتی که در خصوص ثبت اسناد و املاک به وجود آمده راحل منطقی و قانونی به وی ارائه دهد. چرا که بیشترین دعاوی که می تواند در این مورد وجود داشته باشد این است که نسبت به ثبت سند رسمی برای یک ملک خاص اعتراضی وجود داشته باشد.


مجید پریدست فومنی

با سلام توجه به پیشرفت جوامع بشری در تمام زمینه ها لذا نیاز به قوانین جامع جهت جلوگیری از تضییع حقوق افراد جامعه از الزامات است که در راستای این الزام درسراسر جهان سازمانی به جهت حفظ اطلاعات ملکی و معاملاتی و رهنی ... مشغول فعالیت است که حقوق تمام افراد و دولتها را تامین مینماید حال یک وکیل خوب بایستی دانش کافی درخصوص انواع حقوق ملکی وثبتی و.. را دارا بوده و از سوی دیگر تجربه کافی نیز به جهت چگونگی طرح دعوی در محکمه را به جهت پیچیدگی خاص موارد مرتبط با اسناد رسمی و... داشته باشد


امین چراغی شیخ آباد

سلام و عرض ادب به دلیلی گستردگی مباحث ثبت نیاز افراد برای انجام دعاوی حقوقی به صورت اصولی و تخصصی نیاز به وکلای ثبت را برای شانس بیشتر در این پرونده ها مشخص می کند و چیزی که به لحاظ تخصصی بودن وکلای ثبتی بدان نیاز می باشد مهارت این وکلا در زمینه ها می باشد: تسهیل روند معاملات ثبتی تنظیم سند مسائل و مشکلات ثبت اسناد و املاک انجام تخصصی قرارداد های تجاری ثبت برند و علائم تجاری و ... به همین دلیل در صورت وجود مشکلات ثبت اسناد و موارد گفته شده یا اطلاع از شرایط ثبت شرکت ها و مسائل مربوط به آن توصیه می شود با وکلای متخصص در زمینه ی ثبت مشاوره نمایید .


بشیر علی پاریاد

با سلام .همه وکلای پایه یک دادگستری می‌توانند وکالت افراد را در موارد حقوقی مختلف بپذیرند. اما وکیل ثبت اسناد تمام راهکارها، پیچیدگی‌ها و قوانین مربوط به روند رسیدگی به دعاوی حقوقی مربوط به اسناد و املاک را می‌شناسد. همچنین با فرایند ثبت در اداره ثبت اسناد و املاک آشنایی کامل دارد. بنابراین بهتر می‌تواند در دعاوی حقوقی افراد در زمینه ثبت اسناد و املاک به آن‌ها کمک کند.


پروانه احتشامی نسب

با سلام در قانون ثبت اسناد و املاک بیان شده که چنانچه ملکی بخواهد ثبت شود طبق ماده 63 ثبت اسناد باید ثبت صورت بگیرد «در ثبت اسناد اموال طرفین معامله یا وکلای ثبت اسناد و املاک آن‌ها باید ثبت سند را ملاحظه نموده و مطابقت آن ثبت با اصل سند به توسط مشارالیهم و مسئول دفتر ثبت تصدیق گردد. در مورد اسنادی که فقط برای یک طرف ایجاد تعهد می‌نماید تصدیق و امضای طرف متعهد کافی خواهد بود.


Mohammad sheykhi

وظایف ثبت اسناد و املاک عبارتند از: - تنظیم سند رسمی و ارائه صورت سند به مالک ملک - پذیرش سند و نگهداری آن به صورت اصولی - ثبت سند کلیه اموال غیر منقول - ثبت شرکت تجاری و غیرتجاری - ثبت علائم تجاری شرکتها - ثبت اختراعات - ثبت طرح ها صنعتی - تنظیم سند ازدواج و طلاق - تصدیق کپی برابر اصل اسناد، اصالت امضا، تاریخ ثبت سند، تایید مشخصات مراجعه کننده نظارت بر امور سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی یکی دیگر از وظایف سازمان ثبت اسناد و رسمی می باشد. اشتغال به کار سردفتران نیازمند اجازه این سازمان است. همچنین صدور پروانه و گواهی امضا توسط این سازمان انجام می شود.


مهران رمضان پناه

باسلام؛ وکیل ثبت اسناد تمام راهکارها، پیچیدگی‌ها و قوانین مربوط به روند رسیدگی به دعاوی حقوقی مربوط به اسناد و املاک را می‌شناسد. همچنین با فرایند ثبت در اداره ثبت اسناد و املاک آشنایی کامل دارد. بنابراین بهتر می‌تواند در دعاوی حقوقی افراد در زمینه ثبت اسناد و املاک به آن‌ها کمک کند.


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، شاید بتوان موضوع ملک و زمین را مهمترین مساله مربوط به تجارت کاربران ایرانی شمرد؛ اهمیت زمین و ملک به مراتب از خودرو ، طلا ، گمرک و سایرت جارت ها با ارزش تر بوده و در باور ما ایرانی ها کسی ثروتمند تر است که دارای ملک و املاک بیشتری باشد؛ لذا مسائل حقوقی مربوط به ملک و املاک بسیار حائز اهمیت می باشند . وکیل ملکی کسی است که به صورت تخصصی در مورد تمامی مسائل مربوط به آن تحقیق کرده و دعوای مربوطه را مطالعه نموده است تا بتواند تمامی مسائل مربوط به آن را شناسایی نماید ،انواع دعوای کیفری و حقوقی در زمینه ملک ، آیین نامه های اجرایی ، آرای وحدت رویه ، حضور ممتد در جلاسات دعوای و ... از ویژگی های یک وکیل کارکشته می باشد. چنین کسی می تواند به صورت تخصصی راهنمایی لازم در خصوص ملک و املاک را صورت دهد و نتیجه مطلوب را به کاربران خویش عرضه نماید، موسسه وکیل تلفنی این افتخار را دارد که با استفاده از وکلای تخصصی در زمینه ملکی تمامی دغدغه های مردم ایران را به احسن وجه حل نموده و در رفع مشکل ایشان کوشش نماید.این وکلا محدود به یک استان یا منطقه خاص نبوده و در تمامی استان های کشور مان و حتی خارج از ایرانی متخصصین مربوط به ملک و املاک با نازل ترین هزینه بهترین راهنمایی ممکن را به شما بزرگواران ارائه خواهند داد.


نیما عیسی زاده

در قانون ثبت اسناد و املاک بیان شده که چنانچه ملکی بخواهد ثبت شود طبق ماده 63 ثبت اسناد باید ثبت صورت بگیرد «در ثبت اسناد اموال طرفین معامله یا وکلای ثبت اسناد و املاک آن‌ها باید ثبت سند را ملاحظه نموده و مطابقت آن ثبت با اصل سند به توسط مشارالیهم و مسئول دفتر ثبت تصدیق گردد. در مورد اسنادی که فقط برای یک طرف ایجاد تعهد می‌نماید تصدیق و امضای طرف متعهد کافی خواهد بود.»


فریبرز ذوالفقاری

با سلام وکیل سازمان ثبت اسناد با انجام مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان اشخاص را راهنمایی می کند و برای ثبت سند اقدامات لازم را انجام می دهد. سازمان ثبت اسناد و املاک با هدف ثبت اموال و دارایی های اشخاص حقیقی و حقوقی راه اندازی شده است. این سازمان مشخصات املاک، متراژ ملک، موقعیت آن، کاربری ملک، مشخصات صاحب ملک را ثبت می کند. از اسناد مربوطه چند نسخه تهیه می شود. یک نسخه به مالک ملک و یک نسخه در دفتر مرکزی اسناد نگهداری خواهد شد. وکیل سازمان ثبت اسناد امور مختلف درباره سند را پیگیری می کند. اختلافات حقوقی درباره سند مواردی همچون الزام به ثبت سند رسمی، ابطال سند رسمی، حل تعارض مالکیت، رفع اشتباهات مربوط به تنظیم سند و... می باشد. ثبت سند جهت نظم بخشیدن به امور مربوط به املاک و اسناد انجام می شود. همچنین این اقدام از جعل و سوء استفاده افراد جلوگیری می کند. ضمن آنکه دعاوی مربوط به اسناد را کاهش می ده


بهنام رحمانی فرد

باسلام مرجع صالح رسیدگی به درخواست ابطال سند رسمی با توجه به موضوع پرونده مشخص خواهد شد. در برخی موارد جرم اتفاق افتاده مانند جعل سند و پرونده جنبه کیفری دارد. بنابراین افراد باید در دادگاه کیفری شکایت خود را مطرح کنند. مرجع صالح به سایر دعاوی مربوط به اسناد دادگاه عمومی است. با توجه به خواسته پرونده که مال منقول یا غیر منقول باشد محل طرح دعوی متفاوت می باشد. ممکن است در محل وقوع ملک یا محل تنظیم سند رسمی دعوی طرح شود. افراد می توانند پرونده خود را به وکیل سازمان ثبت اسناد بسپارند. وکیل با ارائه لایحه دفاعیه مستند تلاش می کند که خواسته موکل محقق شود. موسسه حقوقی وکلای تلفنی با انجام مشاوره حقوقی شبانه روزی راهنمایی های لازم را در زمینه ثبت اسناد ارائه خواهدکرد.


امین حسنوند

امانت داری و حفظ اسرار جزو اصول کاری وکیل سازمان ثبت اسناد است


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.