وکیل کاربلد دعاوی ثبتی

وکیل کاربلد دعاوی ثبتی

وکیل کاربلد دعاوی ثبتی

وکیل کاربلد دعاوی ثبتی تجربه زیادی در حل و فصل این گونه دعاوی دارد. دریافت مشاوره حقوقی از وکیل ثبتی کمک می کند که افراد در کوتاه ترین زمان به خواسته خود برسند. دعاوی ثبتی متنوع بوده و وکیل کاربلد دعاوی ثبتی باید با اشراف بر تمام قوانین چنین پرونده هایی را پیگیری نماید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

منظور از دعاوی ثبتی چیست؟

وکیل کاربلد دعاوی ثبتی در تعریف این گونه دعاوی بیان می کند که اختلافاتی که درباره تنظیم اسناد، ثبت ملک، اجرای اسناد لازم الاجرا و قراردادهای مربوطه باشد دعاوی ثبتی گفته می شود. به طور معمول رسیدگی به دعاوی ثبتی در صلاحیت دادگاه عمومی است که ممکن است دادگاه محل وقوع ملک یا محل تنظیم سند رسمی  باشد.

در مواردی که جرمی اتفاق افتاده باشد مانند جعل سند باید علیه متهم در دادگاه کیفری شکایتی تنظیم شود. وکیل کاربلد دعاوی ثبتی پس از دریافت حکم محکومیت درباره جعل سند ابطال سند مالکیت معارض را از ثبت اسناد و املاک می خواهد.

وکیل دعاوی ثبتی چه ویژگی دارد؟

وکیل کاربلد دعاوی ثبتی با ارائه مشاوره حقوقی شبانه روزی راهنمایی های لازم را درباره نحوه تنظیم سند به موکل خود ارائه می دهد. عدم رعایت چارچوب های قانونی موجب می شود اختلافات حقوقی به وجود آید و مدت زمان زیادی افراد درگیر حل چنین پرونده هایی شوند.

موسسه حقوقی وکلای تلفنی با وکلایی همکاری می کند که تخصص بالایی در زمینه پیگیری پرونده های ثبتی دارند. همانطور که گفته شد دعاوی ثبتی تنوع زیادی دارد. از جمله این دعاوی می توان به الزام به تنظیم سند، الزام به تفکیک، افراز و فروش ملک مشاع، ابطال سند رسمی، ابطال سند مالکیت معارض، ثبت علامت تجاری، ثبت طرح صنعتی و... اشاره کرد.

 

مشاوره با وکیل ثبتی

آیا می توان از مشاوره حقوقی تلفنی در مورد دعاوی ثبتی استفاده کرد؟

گفتگو با وکیل کاربلد دعاوی ثبتی می تواند اطلاعات مفیدی درباره دعاوی ثبتی در اختیار افراد قرار دهد. مشاوره حقوقی تلفنی یکی از خدماتی که در موسسه حقوقی وکلای تلفنی ارائه می شود. افراد می توانند با مراجعه به سایت وکلای تلفنی از هزینه مشاوره حقوقی تلفنی اطلاع پیدا کنند.

برخی از پرونده های ثبتی بدون نیاز به دادگاه و حکم قضایی حل و فصل خواهند شد. مراجعه به وکیل کاربلد دعاوی ثبتی و دریافت مشاوره حقوقی ثبت اسناد رسمی در این باره کمک کننده می باشد.شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره 09212242670 تماس گرفته و با برترین وکیل ثبتی مشورت نمایید.

حق الوکاله وکیل برای دعاوی ثبتی

وکیل کاربلد دعایی ثبتی در کوتاه ترین زمان خواسته موکل را پیگیری می کند. برای اطلاع از حق الوکاله دعاوی ثبتی افراد می توانند به سایت وکلای تلفنی مراجعه کنند. این موسسه با قرار دادن چارت قیمت ها راهنمایی های لازم را جهت دریافت مشاوره و سپردن پرونده به وکیل کاربلد دعاوی ثبتی ارائه می نماید. لازم به ذکر است که حق الوکاله به صورت توافقی بین وکیل و موکل تعیین می گردد.

موسسه حقوقی وکلای تلفنی قیمت های منصفانه ای برای خدمات حقوقی در نظر گرفته است. به این ترتیب تمام اقشار جامعه می توانند از خدمات حقوقی و حتی در صورت لزوم از  مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان استفاده نمایند.

 

وکیل ثبتی

برای ارتباط با وکیل ثبتی کاربلد به کجا مراجعه کنیم؟

موسسات نام آشنایی همچون موسسه حقوقی وکلای تلفنی با معرفی وکیل کاربلد دعاوی ثبتی کمک می کند که افراد با صرف هزینه اندک مشکلات حقوقی خود را برطرف نماید. سابقه وکیل در حل و فصل دعاوی ثبتی اهمیتی زیادی دارد. تعاملات گسترده وکیل می تواند مسیر رسیدگی به پرونده را هموارتر نماید. اختلافات حقوقی اگر توسط افراد غیر حرفه ای دنبال شود می تواند مدت زمان زیادی به طول بیانجامد. اما دریافت مشاوره حقوقی ارزان از کارشناس ثبت اسناد موجب می شود پرونده به سرعت به نتیجه برسد.

 

ارتباط در واتس اپ

در چه ساعت از شبانه روز می توان با وکیل دعاوی ثبتی مشاوره تلفنی داشت؟

راه های مختلفی برای ارتباط با وکیل کاربلد دعاوی ثبتی وجود دارد. برخی از مراجعین ترجیح می دهد که با کارشناس حقوقی به طور حضوری گفتگو نمایند. در این ارتباط اشخاص می توانند مدارک و مستندات خود را به وکیل بسپارند و از نظرات کارشناس بهره مند شوند.

در حال حاضر مشاوره حقوقی تلفنی یکی از ارزان ترین و به صرفه ترین روش های دریافت مشاوره از وکیل کاربلد دعاوی ثبتی است. در مکالمه تلفنی افراد می توانند مشکلات خود را بیان کنند و وکیل راهنمایی های لازم را ارائه خواهد کرد.

 به این ترتیب افراد بدون طی مسافت های طولانی و جا به جایی های غیر ضروری با وکیل کاربلد دعاوی ثبتی ارتباط برقرار می کنند. وکیل پس از مطالعه پرونده و پذیرش آن اقدامات حقوقی لازم را انجام می دهد و تمام امور ثبتی را پیگیری خواهد کرد. موسسه حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است و هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از خدمات مشاوره حقوقی این موسسه وجود ندارد.

 

مشاوره حقوقی بطلان سند 
مشاوره حقوقی سند شورایی در خرید ملک 
مشاوره حقوقی اجرای اسناد رسمی 
مشاوره حقوقی الزام به تنظیم سند 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

فاطمه موحدین

سلام وقت بخیر اختلافاتی که درباره تنظیم اسناد، ثبت ملک، اجرای اسناد لازم الاجرا و قراردادهای مربوطه باشد دعاوی ثبتی گفته می شود. به طور معمول رسیدگی به دعاوی ثبتی در صلاحیت دادگاه عمومی است که ممکن است دادگاه محل وقوع ملک یا محل تنظیم سند رسمی باشد. در مواردی که جرمی اتفاق افتاده باشد مانند جعل سند باید علیه متهم در دادگاه کیفری شکایتی تنظیم شود. وکیل کاربلد دعاوی ثبتی پس از دریافت حکم محکومیت درباره جعل سند ابطال سند مالکیت معارض را از ثبت اسناد و املاک می خواهد


مجید پریدست فومنی

با سلام با توجه به اینکه در خصوص به ثبت رساندت املاک یا مشکلات متعدد در خصوص ملک مانند تصرف ... چنانچه در مسیر و برگرفته از قوانین مرتبط عمل نشود نتیجه ای حاصل نخواهد شد و حتی ممکن است مشکل را نیز پیچیده تر نماید لذا آشنایی با قانون مدنی و ثبتی دارای اهمیت ویژه ای است که وکیل مسلط به چنین قوانینی میتواند موکل را با تشخیص درست و اقدامات بهنگام به سرمنزل مقصود برساند چون در بیشتر عقود ملکی نتیجه ثبت ملک در بانک اطلاعات ملکی کشور به نام خریدار است که ممکن است عقد فی مابین به دلیل مشکلات قانونی نتیجه مورد نظر را حاصل نکند که در این مرحله یک وکیل مسلط به قوانین مدنی و باتجربه در خصوص قوانین ثبت املاک و شناخت مراحل قانونی بدون طرح دعوی در محاکم بسیار با اهمیت و اثرگذار خواهد بود


وحید فراست

وکیل ثبتی باید با تسلط به قوانین ثبتی بتواند در حد امکان راه گشای این مسائل باشد


فریبرز ذوالفقاری

با سلام خدمت شما.وکیل کاربلد دعاوی ثبتی در تعریف این گونه دعاوی بیان می کند که اختلافاتی که درباره تنظیم اسناد، ثبت ملک، اجرای اسناد لازم الاجرا و قراردادهای مربوطه باشد دعاوی ثبتی گفته می شود. به طور معمول رسیدگی به دعاوی ثبتی در صلاحیت دادگاه عمومی است که ممکن است دادگاه محل وقوع ملک یا محل تنظیم سند رسمی باشد. در مواردی که جرمی اتفاق افتاده باشد مانند جعل سند باید علیه متهم در دادگاه کیفری شکایتی تنظیم شود. وکیل کاربلد دعاوی ثبتی پس از دریافت حکم محکومیت درباره جعل سند ابطال سند مالکیت معارض را از ثبت اسناد و املاک می خواهد


ایمان فرامرزی

دعاوی ثبتی و حوزه حقوق ثبت دامنه‌ی گسترده‌ای دارد و یکی از مواردی است که تنوع در آن بسیار بالا بوده و امور زیادی را در بر میگیرد. همچنین در این خصوص قانون گذار قوانین مخصوصی نیز تدوین کرده است تا مشکلاتی که در حوزه حقوق ثبت ایجاد می شود مطابق با این قوانین حل گردد. حقوق ثبت چنانکه گفتیم بسیار متنوع بوده و شامل ثبت اسناد و املاک، ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری ، ثبت علائم تجاری، ثبت مالکیت صنعتی، مواردی که مربوط به دفاتر اسناد رسمی است و… می شود.


آزاده

وکیل ثبتی وکیلی است که به قوانین وآیین نامه های ثبتی آگاهی کافی دارد از آنجایی که موضوعات ثبتی موضوعات پیچیده و حساس بوده بهتر است مشکلات حقوقی خود را که در حیطه موضوعات ثبتی است به وکیل متخصص و کارآزموده بسپارید.


امین حسنوند

در راستای استفاده از وکیل دادگستری ،اشخاص می توانند مدارک و مستندات خود را به وکیل بسپارند و از نظرات کارشناس بهره مند شوند.


امین چراغی شیخ آباد

سلام و عرض ادب وکیل امور حقوقی ثبتی با اسناد و املاک ثبت شده مراکز مختلف سر و کار دارد. این وکیل نقش زیادی در جلوگیری از تضییع حق افراد دارد. بنابراین در انتخاب و اطمینان به بهترین وکیل امور ثبتی حساسیت خاصی وجود دارد. یک وکیل ماهر و کارکشته امور ثبتی باید بتواند اسناد معتبر را به درستی تجزیه و تحلیل کند و در صورت لازم برای ادامه یا ابطال اسناد مختلف اقدامات قانونی و حقوقی ویژه انجام دهد.


Mohamad sheykhi

وکیل کاربلد دعایی ثبتی در کوتاه ترین زمان خواسته موکل را پیگیری می کند. برای اطلاع از حق الوکاله دعاوی ثبتی افراد می توانند به سایت وکلای تلفنی مراجعه کنند. این موسسه با قرار دادن چارت قیمت ها راهنمایی های لازم را جهت دریافت مشاوره و سپردن پرونده به وکیل کاربلد دعاوی ثبتی ارائه می نماید. لازم به ذکر است که حق الوکاله به صورت توافقی بین وکیل و موکل تعیین می گردد.


نیما عیسی زاده

وکیل ثبتی شامل چه چیز هایی می باشد ؟ بعد از اینکه دانستیم وکیل ثبتی کیست لازم است که بدانیم اصلا وکیل ثبتی چه کاری انجام می دهد؟ وکیل ثبتی باید در وهله اول درباره موضوعی که به او مراجعه می کنید توانایی مشاوره و راهنمایی شما را داشته باشد. وکیل ثبتی خوب، باید بعد از قبول وکالت شما اموری که مربوط به پرونده شماست و رسیدگی های لازم را انجام دهد، از این رو یک وکیل ثبتی حرفه ای باید منظم باشد تا زمانهای رسیدگی و مواعد قانونی را از یاد نبرد و در موعد مقرر اقدامات لازم را انجام دهد. رایج ترین اموری که از طرف موکل به وکیل ثبتی محول می شود اغلب درباره ثبت املاک یا تنظیم اسناد ملکی است اما وظایف وکیل ثبتی به همین موارد محدود نمی شود


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.