آشنایی با سامانه سامع

آشنایی با سامانه سامع

آشنایی با سامانه سامع

با وجود سامانه سامع، ارتباط مستقیم عامه مردم با قوه قضائیه و امکان ثبت شکایات و انتقادات، بدون واسطه به صورت اینترنتی و آنلاین با مجریان عدالت امکان پذیر شده است. شما می توانید جهت ایجاد امنیت داخلی، برقراری عدالت، مبارزه  و پیشگیری از جرائم، بصورت سریع و آسان با قوه قضائیه ارتباط برقرار نمایید واین مهم در ابتدا با ثبت نام در سامانه سجام و بعد آشنایی با سامانه سامع امکانپذیر است. برای ثبت نام در سامانه سامع نیاز به مراجعه به مراجع قضایی به صورت حضوری نمی باشد و افراد جهت طرح مشکلات از جمله اطاله دادرسی و عدم ایجاد صحیح فرآیند دادرسی  و... می توانند با ثبت مشکلات در سامانه، پاسخ آن را در همین سامانه دریافت نمایند. آشنایی با سامانه سامع و چگونگی ارتباط با این سامانه از نیازهای هر فرد در جامعه به شمار می آید، ما سعی داریم شما را در این مهم راهنمایی کنیم. با ما باشید تا علاوه برآشنایی با سامانه سامع از چگونگی ثبت نام در این سامانه و کاربردهای آن آگاهی پیدا کنید. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

سامانه سامع چیست؟

سامانه سامع  جهت ارتباط سریع و بدون واسطه مردم، از طریق اینترنت با قوه قضائیه راه اندازی شده است. در این سامانه مردم می توانند شکایات و انتقادات خود را به قوه قضائیه منتقل کنند و پاسخ خود را در همین سامانه دریافت کنند. علاوه بر انتقادات و شکایات، تمامی افراد با ثبت نام در این سامانه می توانند درخواست اطاله دادرسی، انتقاد به فرآیند دادرسی، انتقاد به نحوه اجرای آرا، درخواست اعمال ماده 477، درخواست اعمال ماده 79 دیوان عدالت اداری، درخواست ارفاقات قانونی، درخواست ملاقات حضوری، انتقاد به رفتار و عملکرد و دریافت گزارش و سایر موضوعات قضایی، که در آن طراحی شده است را استفاده نمایند و پاسخ هر یک از درخواست ها را از مراجع قضایی در همین سامانه پیگیری کنند. برای آشنایی با سامانه سامع و ثبت نام در این سامانه میتوانید با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

جهت ثبت نام در سامانه سامع به کجا مراجعه کنیم؟

جهت ثبت نام در سامانه سامع، نیاز است در سامانه ثنا ثبت نام  و احراز هویت شوید. برای ثبت نام در سامانه ثنا، می توانید به نزدیک ترین دفاتر خدمات قضایی محل زندگی خود، با دردست داشتن مدارکی مانند: شناسنامه، کارت ملی، یک قطعه عکس، قبض تلفن،آب و یا برق، جهت آدرس دقیق محل سکونت، مراجعه نمایند و اقدام به ثبت در سامانه ثنا برای دریافت رمز شخصی جهت ورود به سامانه سامع اقدام نمایید.  قابل توجه است که بعد از دریافت این رمز می توانند از طریق سایت قوه قضائیه در سامانه سامع ثبت نام نمایند. شما می توانید برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با شماره 02147625900 تماس بگیرید.

در سامانه سامع چه اقداماتی می توان انجام داد؟

ثبت اطاله دادرسی

انتقاد به فرآیند دادرسی

انتقاد به نحوه اجرای آرا

ثبت درخواست ملاقات حضوری

انتقاد از رفتار و عملکرد

دریافت گزارش

سایر موضوعات حقوقی را در این سامانه طرح و ثبت نمایید تا به آنها رسیدگی شود و پاسخ آن را در همین سامانه دریافت کنید.جهت ثبت هرگونه شکایت و رسیدگی به دادرسی و ... بهتر است با مشاوران حقوقی تلفنی ارتباط برقرار نمایید تا بتوانید به درستی و مطابق قوانین و آشنایی با سامانه سامع، ثبت درخواست در این سامانه را داشته باشید. برای دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان به وبسایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی مراجعه نمایید 

 

سامانه سامع

مراحل ثبت نام در سامانه سامع

مرحله اول

-کلیک بر روی سامانه سامع

-انتخاب موضوع شکایت و ثبت دادخواست

مرحله دوم

-کد ملی و رمز ورود شخصی ثبت شده در سامانه ثنا را وارد نمایید.

مرحله سوم

ورود به سامانه سامع با استفاده از رمز موقت دریافتی در گوشی همراه خود

مرحله چهارم

انتخاب گزینه ثبت درخواست جدید

مرحله پنجم

انتخاب نوع درخواست

*برای درخواست حضوری، اطلاعات شخص به طور کامل وارد شود.

 

نوع درخواست سامانه سامع

مرحله نهایی

در این صفحه اطلاعاتی دقیق از پرونده، طرح شکایت و شرح دادخواست و امکان ارسال مدارک تا حداکثر 5 فایل، در نظر گرفته شده است. بعد از کامل نمودن دقیق این صفحه میتوانید بر روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید تا درخواست شما در اولین فرصت مورد بررسی قرار گیرد. شما می توانید درخواست خود را در بخش لیست درخواست ها مشاهده نمایید.

 

ارتباط در واتس اپ

هزینه ثبت نام در سامانه سامع

بعد از آشنایی با سامانه سامع لازم است بدانید، جهت ثبت نام در این سامانه نیاز به پرداخت هزینه ای نیست ولی جهت استفاده از خدمات در این سامانه مانند رسیدگی موضوعات قضایی و دادخواست ها و انتقاد به فرایند دادرسی و... می توانید هزینه تعیین شده را از طریق درگاه های اینترنتی مورد اعتماد به صورت اینترنتی پرداخت کنید.

آیا اتباع نیز می توانند در سامانه سامع ثبت نام کنند؟

خیر، اتباع خارجی در ایران نمی توانند در این سامانه ثبت نام نمایند و در حال حاضر این امکان برای این عزیزان فراهم نشده است. در صورت داشتن گذرنامه معتبر و شناسه فیدا و شناسه فراگیر، اتباع می توانند درخواست خود را به صورت الکترونیکی ثبت کنند. لازم به ذکر است جهت ثبت شکوائیه اتباع باید حضورا، به دادسرای محل وقوع جرم مراجعه نمایند.

 

بررسی فوری سامانه صیاد 
مشاوره حقوقی سامانه سجام
مشاوره حقوقی سامانه ثنا
راهنمای نگارش انلاین
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

کمال

الان مدتی است خطا می دهد که خطایی رخ داده است" و موفق به ثبت نامه نمی شوم.


سحر نیک پور

سلام با وجود سامانه سامع، ارتباط مستقیم عامه مردم با قوه قضائیه و امکان ثبت شکایات و انتقادات، بدون واسطه به صورت اینترنتی و آنلاین با مجریان عدالت امکان پذیر شده است. شما می توانید جهت ایجاد امنیت داخلی، برقراری عدالت، مبارزه و پیشگیری از جرائم، بصورت سریع و آسان با قوه قضائیه ارتباط برقرار نمایید واین مهم در ابتدا با ثبت نام در سامانه سجام و بعد آشنایی با سامانه سامع امکانپذیر است. برای ثبت نام در سامانه سامع نیاز به مراجعه به مراجع قضایی به صورت حضوری نمی باشد و افراد جهت طرح مشکلات از جمله اطاله دادرسی و عدم ایجاد صحیح فرآیند دادرسی و... می توانند با ثبت مشکلات در سامانه، پاسخ آن را در همین سامانه دریافت نمایند.


سجاد جداخانلو

سلام وقت بخیر . این سامانه جهت ثبت درخواست های اطاله دادرسی ، انتقاد به فرآیند دادرسی ، انتقاد به نحوه اجرای آرا ، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ ، درخواست اعمال ماده ۷۹ دیوان عدالت اداری ، درخواست ارفاقات قانونی ، درخواست ملاقات حضوری ، انتقاد به رفتار و عملکرد ، دریافت گزارش و سایر موضوعات قضایی طراحی گردیده است.


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، برای ارتباط بیشتر مردم و مسئولین جهت بازدید از روندو روال صحیح کار، همواره بازدید مستقیم و چهره به چهره راهگشا بوده و می تواند تاثیر به سزایی داشته باشد . در دوران حاضر و بعد از شیوع ویروس کرونا ، بسیاری از مردم به جای حضور فیزیکی به حضور مجازی روی آورده اند . یکی از راه ارتباطی مردم با ریاست محترم قوه قضائیه استفاده از استفاده از سامانه سامع می باشد که شاید بتوان آن را گوش شنوای ریاست قوه قضایی برشمرد . در این سامانه مردم می توانند به صورت مستقیم درخواست ها و مشکلات خود را بازگو نموده و پیگیر حل آنها باشند . برای ثبت درخواست در سامانه سامع کافیست که ابتدا در سامانه خدمات الکترونیک قضایی ثنا احراز هویت شده و بعد از آن اقدام به ثبت درخواست و پیگیری موارد خود باشیم. درخواست ملاقات حضوری، انتقاد به فرایند دادرسی ثبت اطلاله و ... از جمله اموری است که می توان با کترین هزینه ممکن آنها را درخواست نموده و پیگیری نمود و هر جایی که نیاز به پرسشی باشد می توانید با استفاده از همکاران موسسه دغدغه های خویش را بر طرف نمایید.


سهند مهدی پور

آشنایی با سامانه سامع و چگونگی ارتباط با این سامانه از نیازهای هر فرد در جامعه به شمار می آید، ما سعی داریم شما را در این مهم راهنمایی کنیم. با ما باشید تا علاوه برآشنایی با سامانه سامع از چگونگی ثبت نام در این سامانه و کاربردهای آن آگاهی پیدا کنید


محمد

با سلام انتقاد از روند رسیدگی و یا گزارش اطاله دادرسی حقِ مراجعین به قوه قضائیه می باشد که می بایست مرجعی برای دریافت انتقادات وجود میداشت که این مهم اکنون با سامانه سامع ممکنه است


Mohamad sheykhi

سامانه سامع راه ارتباط مجازی با عدلیه سامانه سامع (درگاه یکپارچه ارتباطات مردمی قوه قضاییه) به نشانی https://same.eadl.ir برای ثبت درخواست‌های اطاله دادرسی، انتقاد به فرایند دادرسی، انتقاد به نحوه اجرای آراء، درخواست اعمال ماده ۴۷۷، درخواست اعمال ماده ۷۹ دیوان عدالت اداری، درخواست ارفاقات قانونی، درخواست ملاقات حضوری با مقامات قضایی، انتقاد به رفتار و عملکرد، دریافت گزارش و سایر موضوعات قضایی طراحی شده است. در سامانه سامع، ثبت درخواست با احزار هویت از طریق سامانه ثنا انجام می‌شود؛ بنابراین اشخاصی که پیش از این در «ثنا» احراز هویت شده‌اند، به راحتی می‌توانند، در «سامع» درخواست‌های خود را ثبت کنند. این اشخاص حتی اگر رمز شخصی خود را فراموش کرده باشند با کلیک روی «رمز عبور خود را فراموش کرده ام» و وارد کردن اطلاعات لازم، می‌توانند رمز شخصی خود را بازیابی کنند. در گام سوم، رمز موقت ثنا که به شماره تماس متقاضی ارسال می‌شود باید در سامانه وارد شود. در صورتی که فرد رمز موقت خود را فراموش کرده باشد، با کلیک روی «ارسال مجدد رمز موقت» یک رمز دیگر قابل درخواست است. کاربران همچنین می‌توانند یک رمز موقت دلخواه را با استفاده از دستور رمز دلخواه#کدملی#۵ برای خود انتخاب و آن را به سرشماره ۱۰۰۰۴۹۱ ارسال کنند. راهنمای استفاده از سامانه «سامع» قوه قضاییه پس از ورود به سامانه، وضعیت درخواست‌ها در صفحه نمایش داده می‌شود که در این مرحله هم امکان پیگیری درخواست‌های ثبت شده و هم امکان ثبت درخواست جدید وجود دارد و پس از آن نوع درخواست باید انتخاب شود همچنین باید تعیین شود که این درخواست برای چه کسی ثبت می‌شود. برای ثبت هر درخواست در «سامع» ۲۰ دقیقه زمان در نظر گرفته شده است اما با نزدیک شدن به پایان این زمان، سامانه پیامی با محتوای «در صورت تمایل به ادامه فرایند دکمه بازیابی را انتخاب کنید» نمایش می‌دهد که با کلیک روی دکمه روبه‌روی این پیام که شبیه ۲ فلش در حال چرخش است، ۲۰ دقیقه دیگر برای ثبت درخواست اضافه می‌شود. پیگیری درخواست ثبت شده نیز از طریق ورود به سامانه سامع (درگاه یکپارچه ارتباطات مردمی قوه قضاییه) قابل انجام است.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام جهت ارتباط سریع و بدون واسطه مردم، از طریق اینترنت با قوه قضائیه راه اندازی شده است. در این سامانه مردم می توانند شکایات و انتقادات خود را به قوه قضائیه منتقل کنند و پاسخ خود را در همین سامانه دریافت کنند. علاوه بر انتقادات و شکایات، تمامی افراد با ثبت نام در این سامانه می توانند درخواست اطاله دادرسی، انتقاد به فرآیند دادرسی، انتقاد به نحوه اجرای آرا، درخواست اعمال ماده 477، درخواست اعمال ماده 79 دیوان عدالت اداری، درخواست ارفاقات قانونی، درخواست ملاقات حضوری، انتقاد به رفتار و عملکرد و دریافت گزارش و سایر موضوعات قضایی، که در آن طراحی شده است را استفاده نمایند و پاسخ هر یک از درخواست ها را از مراجع قضایی در همین سامانه پیگیری کنند. برای آشنایی با سامانه سامع و ثبت نام در این سامانه میتوانید با شماره 09212242670 تماس بگیرید.


شاهین

با سلام ثبت نام کردم تو سامانه از طریق کافی نت برای اربعین اما پنجم شهریور ثبت شده ولی اربعین ۲۶ شهریور هستش میخاستم بدونم چجوری میشه تاریخی که برای ورود به خاک عراق پنجم هستش عوض کنیم


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.