پاسخ فوری و رایگان به سوالات حقوقی

پاسخ فوری و رایگان به سوالات حقوقی

پاسخ فوری و رایگان به سوالات حقوقی

در جریان رسیدگی به یک پرونده ابهامات زیادی برای طرفین دعوا به وجود می آید. رجوع به کارشناس حقوقی و دریافت مشاوره حقوقی رایگان کمک می کند که افراد به اطلاعات دقیق حقوقی دسترسی داشته باشند. مشاوره حقوقی در موسسه وکلای تلفنی این امکان را فراهم آورده که افراد پاسخ پرسش های خود را به راحتی پیدا کنند. داشتن آگاهی و انجام به موقع اقدامات حقوقی می تواند در موفقیت یک پرونده تاثیرگذار باشد. به خصوص پرونده های کیفری که برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد ترجیح می دهند وکلای کارکشته این نوع پرونده ها را پذیرش کنند. 

 

چارت هزینه های مشاوره حقوقی

 آیا در موسسه وکلای تلفنی می توان از مشاوره حقوقی رایگان استفاده کرد؟ 

موسسه وکلای تلفنی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز ارائه خدمات حقوقی تلاش کرده است اقشار مختلف از مشاوره حقوقی رایگان بهره مند شوند.  در این موسسه انجام مشاوره حقوقی انلاین  به صورت رایگان برای برخی افراد پیش بینی شده است. از آنجایی که قبل از وارد شدن به یک پرونده، گفتگو با وکیل بسیار اهمیت دارد، موسسه وکلای تلفنی بستری فراهم کرده تا افراد در هر شرایطی به کارشناس حقوقی دسترسی داشته باشند.  موضوع پرونده، شرایط مالی شخص و سایر مسائل در محاسبه هزینه خدمات حقوقی موثر است. مشاوره حقوقی رایگان میتواند بار مالی را برای مراجعین کم کند و افراد با صرف هزینه کمتر پرونده خود را پیگیری نمایند.

برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان در موسسه وکلای تلفنی چه باید کرد؟

 در مشاوره حقوقی آنلاین وکیل تلاش می کند به طور دقیق درباره پرونده به شما اطلاع رسانی کند. برای دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان، بایستی در وبسایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی به ادرس www.vakiltel.org ثبت نام نمایید . سپس وارد پنل خود شده و سوال خود را تایپ کنید. وکلای ما در کمتر از 20 دقیقه به سوال شما به صورت دقیق پاسخ خواهند داد.

 

هزینه مشاوره انلاین

هر فرد چند مرتبه می تواند از مشاوره حقوقی رایگان استفاده کند؟

مشاوره حقوقی رایگان فرصتی است که افراد بتوانند اطلاعات حقوقی را از منبع موثق دریافت کنند. موسسه وکلای تلفنی با در نظر گرفتن توان مالی مراجعین شرایطی فراهم کرده که افراد بتوانند در دفعات مختلف با کارشناس حقوقی ارتباط برقرار کنند. کیفیت خدمات به گونه ای است که در یک بار مراجعه افراد می توانند پاسخ خود را دریافت کنند. اما چنانچه به مشاوره بیشتر نیاز داشته باشند موسسه وکلای تلفنی از ایشان استقبال خواهد کرد و هیچ محدودیتی برای ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان توسط وکلای برتر دادگستری وجود ندارد.

در چه زمینه هایی می توان از مشاوره حقوقی رایگان استفاده کرد؟ 

پرونده هایی که در قوه قضاییه مطرح می شود در حوزه حقوق خصوصی، حقوق جزا و حقوق عمومی است. افراد زمانی که به موسسه وکلای تلفنی مراجعه می کنند با توجه به موضوع پرونده خود می توانند از کارشناس مربوطه مشاوره حقوقی رایگان دریافت نمایند.  در حقوق خصوصی موضوعاتی مانند طلاق، حضانت، مهریه، اثبات نسب، ارث، وصیت، املاک و مطرح می باشد. 

وکیل کیفری مسائلی مانند قاچاق کالا، سرقت، کلاهبرداری، فروش مال غیر، تجاوز و را پیگیری می کند. موضوعات کیفری از اهمیت زیادی برخوردارند بنابراین مراجعه به کارشناس حقوقی ضرورت دارد.  در حقوق عمومی نیز مسائلی مانند دریافت پروانه ساختمانی، تخلفات مامور شهرداری، شکایت از نهادهای دولتی، بیمه معوقه و مطرح می باشد. موسسه وکلای تلفنی با معرفی وکیل کارکشته به افراد کمک می کند که پرونده خود را حل و فصل نمایند. 

 

سوالات رایگان

 آیا به سوالات حقوقی در مشاوره حقوقی رایگان به قید فوریت پاسخ داده می شود؟ 

موسسه وکلای تلفنی با گسترش فعالیت های خود و فراهم کردن راه های ارتباطی مختلف باعث می شود مشاوره حقوقی رایگان در سریع ترین زمان انجام شود.  افراد با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ فوری حقوقی می توانند ابهامات خود را برطرف کنند. تنها کافی است به سایت وکلای تلفنی مراجعه کرده و پس از ثبت نام وارد پنل شخصی خود شده و سوال خودتان را تایپ نمایید. در کمتر از 20 دقیقه مجدد به پنل مراجعه کرده و پاسخ تیکت خود را مشاهده نمایید. 

آیا پاسخ های رایگان و فوری در موسسه وکلای تلفنی قابل اعتماد است؟

دانش و تخصص از اولویت های مهم همکاری با تیم وکلای تلفنی است. کارشناسانی که با وکلای تلفنی همکاری می کنند مدارج عالی علمی را به دست آورده و جزو وکلای برتر کشور هستند. انجام فعالیت های حقوقی در محاکم قضایی موجب شده این افراد از تجربه گرانبهایی برخوردار باشند. شرکت در پرونده های مختلف اطلاعات دقیقی در اختیار وکلای تلفنی قرارداده به طوریکه به محض ورود به یک پرونده اقدامات موثری انجام می دهند و نتیجه پرونده را به نفع موکل خود بر می گردانند.  دریافت مشاوره حقوقی رایگان از چنین وکلایی می تواند اطلاعات ارزشمندی در اختیار افراد قرار دهد. به طوری که با اطمینان خاطر امور حقوقی خود را پیگیری نمایند. 

 

ارتباط در واتس اپ

دریافت رایگان پاسخ سوالات حقوقی در چه ساعت از شبانه روز امکان پذیر است؟ 

مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته از خدمات مهم وکلای تلفنی است. به این صورت که در هر ساعت از شبانه روز افراد می توانند به سایت وکلای تلفنی مراجعه کنند و درخواست مشاوره حقوقی فوری داشته باشند. مشاوره حقوقی رایگان کمک می کند که افراد در اسرع وقت به کارشناس مربوطه وصل شوند و اطلاعات لازم را به دست آورند. افرادی که با آگاهی کامل اقدامات حقوقی را انجام می دهند شانس بیشتری برای موفقیت در پرونده خود خواهند داشت.

 

نگارش انواع دادخواست
مشاوره حقوقی انحصار وراثت 
نگارش دادخواست فرجام خواهی 
مشاوره حقوقی امور اداری و دولتی 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

محسن

سلام بنده با یک نفر شریک شدیم در کار پول از من کار ایشان من مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان به ایشان دادم و شریکم مبلغ ۱۳۰ میلیون چک به من داد و قرار شد بابت کارهای تجاری که در آن تخصص داشت خرید و فروش انجام دهد و از قبل سود آن مبلغ ۱۰ میلیون تومان علی الحساب ماهیانه به من پرداخت کند پس از گذشت یک سال هیچگونه سودی به من پرداخت نکرد من مجبور شدم چکی ایشون رو برگشت بزنم و موقعی که حساب های ایشون مسدود شد گفت بیا با همدیگر توافق کنیم و دو عدد سفته ۱۰۰ میلیون تومانی را تهیه کرده و در هر صفته ۲۰۰ میلیون تومان تعهد کرده ، و پشت سفته نوشتهاین سفته در تاریخ ۔۔۔ در وجه حامل محسن ج صادر گردیده و به موجب این سفته چک دریافتی به سر رسید یکسال پیش که به من واگذار کرده باطل می باشد و باید جهت رفع سو اثر به صاحب چک برگردد امضا و اثر انگشت هم زده ولی از من امضا و اثر انگشت نگرفته ، آیا این سفته اعتبار دارد و من میتوانم از روی سفته اقدام قانونی کنم و خیانت در امانت محسوب نمیشود


مهدی

سلام.یک ملک ورثه ای بوده و وراث طی یک وکالت تام فروش محضری ملک را به شخص ثالثی فروخته اند.اما بعد از مدتی یکی از وراث فهمیده که قبل از تاریخ وکالت فروش همان ملک توسط همان شخص وکیل قولنامه شده و حتی مبلغی بعنوان بیعنامه دریافت کرده.ایا می‌توان معامله را فسخ کرد؟آیا مصداق بیع فضولی هست؟با تشکر در قسمت توضیحات قولنامه نوشته شده : از آنجایی که ملک ورثه ای میباشد فروشنده باید بعد از طی مراحل قانونی و انجام امور اداری شهرداری و...ظرف مدت یکماه در محضر حاضر شود.در واقع خریدار در زمان تاریخ قولنامه عالم بوده که فروشنده مالک قانونی ملک نیست! آیا با موجود چنین قولنامه ای که تاریخش قبل از تاریخ وکالت فروش است می‌توان معامله فضولی را اثبات کرد؟و آیا می‌توان از خریدار شکایت کرد؟ تمام وراث پول فروش خانه را دریافت کرده اند.اگر فقط یکی از وراث جهت وقوع معامله فضولی شکایت کند باز هم معامله باطل است یا همه وراث باید شکایت کنند؟ممنون میشم اگر جواب بدید


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 75,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 220,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 50,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.