نگارش فوری لایحه توسط وکیل

نگارش فوری لایحه توسط وکیل

نگارش فوری لایحه توسط وکیل

نگارش فوری لایحه توسط وکیل

حضور یافتن در مراجع قضایی و اقامه دعوا در این مراجع نیازمند الزامات حقوقی خاصی است. اهمیت آشنایی با این الزامات افراد را بر آن داشته است که برای اطلاع از آن ها تلاش کنند. هنگام مطرح شدن دعوایی در دادگاه علیه یک شخص، او باید در دادگاه حضور یافته و از خود دفاع کند. گفتنی است که دفاع فرد از خود باید با استفاده از ابزارهای قانونی به خصوصی که در این زمینه موجود هستند، صورت بپذیرد تا بدین ترتیب نتیجه مطلوب حاصل گردد. لایحه یکی از ابزارهای قانونی موجود در راستای دفاع از حقوق قانونی می باشد. آیا می دانید لایحه چیست؟ برای آشنایی با مباحث مربوط به لایحه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

چارت هزینه های مشاوره حقوقی

لایحه چیست؟

لایحه قضایی، نوشته مکتوبی که طرفین دعوا اعم از خواهان و خوانده در طول فرایند دادرسی و تا پیش از اتمام دادرسی تنظیم نموده و با به کارگیری آن مطالب لازم و ضروری برای دفاع از خود در مراجع قضایی را به دادگاه اعلام می نمایند. به طور کلی می توان گفت لایحه ابزار قانونی مناسبی است که قاضی با استناد به متن آن نسبت به صدور رأی شایسته اقدام می نماید. از همین رو توصیه می گردد شخصی که قصد دارد لایحه ای را تنظیم نموده و آن را تقدیم دادگاه نماید، چه یکی از طرفین دعوا باشد چه وکیل او، از اطلاعات حقوقی کافی در خصوص پرونده بهره مند بوده و به فنون نگارش لوایح قضایی و دفاعیه مسلط باشد. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره 02147625900 تماس بگیرید.

در چه صورت باید از لایحه استفاده کرد؟

لایحه، واژه ای اشنا برای اکثریت مردم جامعه کنونی ما. حتی اگر خودمان هم درگیر دادگاه و لایحه و .. نشده باشیم بدون شک یکی از نزدیکان مان درگیر این مسائل شده اند. دعاوی قانونی چه کیفری باشند و چه حقوقی ناچارا روندی را به منظور اثبات ادعاهای خوانده طی می نماید. در طی این روند هر دو طرف دعوا، خوانده و خواهان، ممکن است علاوه بر دادخواست و شکایت های اولیه ای که به مراجع قضایی تقدیم نموده اند، درخواست های دیگری نیز داشته باشند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به درخواست تجدید نظر در رأی، درخواست تجدید نظر در دادرسی، ارائه سند و مدرکی جدید و... اشاره نمود. در چنین شرایطی فرد اظهارات خود را در لایحه ای نوشته و تسلیم دادگاه می نماید. استفاده از لوایح برای ارائه اظهارات جدید در حین جریان پرونده از آن رو که از شالوده ای قانونی و رسمی برخوردار هستند، برای دادگاه بسیار حائز اهمیت می باشد. فراموش نکنید که نوشتن یک طرح قانونی کامل، صحیح و صریح می تواند به طور قابل توجهی موجب تسریع در روند پرونده شده و نتیجه را به نفع فرد ارائه دهنده لایحه تمام نماید. بنابراین اگر می خواهید برنده دعوا باشد، از اهمیت لوایح غافل نگردید. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با شماره 02147625900 تماس بگیرید.

 

نگارش لایحه

بهترین زمان تقدیم لایحه به دادگاه

جالب و در عین حال لازم است بدانید که شما فقط تا پیش از اعلام ختم رسیدگی به پرونده از سوی قاضی میتوانید لایحه خود را به دادگاه تقدیم نمایید و پس از آن امکان دادن لایحه وجود ندارد البته بسیار دیده شده است که پس از اعلام ختم رسیدگی به دعوا نیز یکی از طرفین لایحه ای تکمیلی را به محکمه تقدیم نموده و قاضی نیز دستور ثبت آن را صادر کرده است. لازم به ذکر است که قاضی موظف به بررسی لوایحی که پس از ختم رسیدگی به پرونده به دادگاه ارائه می شوند، نمی باشد. از همین رو گفته می شود در اکثر موارد لوایحی که پس از ختم رسیدگی به پرونده به محکمه تقدیم می گردند، بیهوده هستند. بنابراین به طرفین دعوا توصیه می شود که تا پیش از اعلام ختم رسیدگی به پرونده نسبت به تنظیم لایحه و تقدیم آن به دادگاه اقدام نمایند. برای دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان در وبسایت وکلای تلفنی ثبت نام نمایید.

چرا بهتر است لایحه توسط وکیل نگارش شود؟

اگرچه به عقیده بسیاری از افراد نوشتن لوایح کار ساده ای است و دانش خاصی نمی خواهد، اما باید بدانید که متن لوایح ارائه شده به دادگاه بر نظر قاضی پرونده تاثیر مستقیم می گذارد. از همین رو نامناسب بودن آن می تواند قضیه را به ضررتان تمام کند! نگارش لوایح به هیچ وجه کار راحتی نبوده و از آن رو که چارچوب و قواعد مخصوص خود را دارد، تخصص زیادی می طلبد. بی شک تنها کسی که می تواند یک لایحه جامع و کامل را بر اساس اصول و قواعد موجود بنویسد، وکیل است. نگارش لوایح توسط وکیل از بروز بسیاری از دردسرها پیشگیری به عمل آورده و این امکان را برای طرفین دعوا فراهم می سازد که بتوانند درصد موفقیت خود را در جریان پرونده افزایش دهند.

 

هزینه نگارش لایحه دفاعیه

نگارش فوری لایحه توسط وکیل چند ساعت زمان می برد؟

از آن جا که وکلا به قواعد تنظیم لوایح تسلط کامل دارند و سالیان سال است که در این زمینه کار کرده و لوایح فراوان را در دعاوی گوناگون به دادگاه ارائه داده اند، می توانند در مدت زمانی کوتاه در حد چند ساعت لایحه ای فوری و جامع نوشته و در اختیارتان قرار دهند. این در حالی است که خودتان حتی در مدت زمانی ده روزه نیز نمی توانید لایحه ای مفید بنویسید و به دادگاه تقدیم کنید. چه بسا ممکن است کار را بدتر کرده و شرایط را برای خودتان دشوارتر و پیچیده تر کنید! بنابراین کار را به کاردان سپرده و از نتیجه به دست آمده لذت ببرید.

 

ارتباط در واتس اپ

آیا نگارش فوری لایحه هزینه بیشتری دارد؟

اگرچه هزینه نوشتن لوایح در مقایسه با نگارش متن اصلی آن چالش چندان بزرگی نیست، اما این سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر نموده است. به یاد داشته باشد که دست به جیب نشدن و عدم صرف هزینه کافی برای نگارش یک لایحه دست و پا شکسته نه تنها سودمند واقع نخواهد شد، بلکه دور ریختن پول است. اگر می خواهید برای کنترل هزینه ها شخصا به نگارش لوایح بپردازید، باید خدمتتان عارض شویم که هیچ موفقیت چشمگیری عایدتان نخواهد شد. چرا که انجام این کار نیازمند اطلاعات حقوقی است که به احتمال قریب به یقین شما از آن بی بهره اید. بنابراین توصیه می شود که در زمان نگارش لوایح از کنترل نمودن هزینه ها اجتناب نمایید که هرچه در این زمینه بپردازید، ارزشش را دارد. بی شک هزینه نگارش فوری لوایح اندکی بیشتر از نگارش عادی آن ها است. اما این تفاوت قیمت آنقدر زیاد نیست که از انجام آن سر باز بزنید!

برای تنظیم لایحه توسط وکیل با کجا هماهنگ کنم؟

اگر قصد دارید از تجربه وکلای مجرب در زمینه نوشتن لوایح استفاده نموده و بدین ترتیب درصد موفقیتتان در روند پرونده را افزایش دهید، ما به شما وکلای تلفنی را پیشنهاد می دهیم. با مشاوره حقوقی تلفنی شما برنده پرونده خواهید بود!

 

مشاوره حقوقی ورشکستگی 
مشاوره حقوقی انحصار وراثت 
مشاوره حقوقی نگارش قراردادها
نگارش انواع دادخواست
درباره ما 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.