تشخیص اخرین رابطه زن به چه صورت است؟

تشخیص اخرین رابطه زن به چه صورت است؟

تشخیص اخرین رابطه زن به چه صورت است؟

تشخیص اخرین رابطه زن چگونه است؟ این سوالی است که بسیاری از مراجعه کنندگان به موسسه حقوقی وکلای تلفنی از متخصصین ما می پرسند. در واقع امروزه به دلایل متنوعی، خیانت بانوان به شوهرانشان افزایش چشمگیری داشته است. البته این بدان معنا نیست که آقایان مرتکب خیانت نمی شوند. همچنین بسیاری از افراد نمی توانند خیانت همسران خود را اثبات کنند. به همین دلیل قانونگذار روش های مختلف و متنوعی را برای اثبات خیانت ارائه داده است. یکی از راه های اثبات خیانت، تشخیص اخرین رابطه زن می باشد. به عبارت دقیق تر، امروزه تکنولوژی و پیشرفت فناوری به کمک علم حقوق آمده تا راحت تر بتوان اخرین رابطه زن اعم از واژینال یا مقعدی را تشخیص داد و خیانت وی را اثبات نمود. ما در این مقاله به بررسی تشخیص اخرین رابطه زن می پردازیم. پس برای پاسخ به سوالاتی که در ذهنتان وجود دارد تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

ایا می توان زمان دقیق اخرین رابطه زن را مشخص کرد؟

همانطور که ذکر شد، خیانت معضلی است که به تازگی گریبانگیر جامعه ایران شده است. همچنین بسیاری از آقایان متوجه خیانت پنهانی همسر خود می شوند اما به دلیل اینکه نمی توانند این مسئله را اثبات کنند، زندگی را نه تنها به کام خود بلکه به کام همسرشان نیز تلخ می کنند. به علاوه همانطور که گفته شد، یکی از راه های اثبات خیانت، تشخیص اخرین رابطه زن می باشد اما سوال مهمی که در ابتدا باید بدان پرداخت، این است که آیا می توان زمان دقیق اخرین رابطه زن را مشخص کرد؟ پاسخ این پرسش، بدون هیچ مقدمه ای، مثبت است. در واقع در رابطه جنسی دخول صورت می گیرد که ممکن است از ناحیه واژن یا مقعد باشد. همین مسئله امکان تشخیص زمان دقیق اخرین رابطه جنسی زن را فراهم می کند. اما سوال مهم تر این است که چگونه می توان اخرین رابطه جنسی زن را اثبات نمود؟

 

راه های اثبات اخرین رابطه جنسی زن

همانطور که ذکر شد، قانونگذار برای اثبات خیانت و اخرین رابطه جنسی زن راه حل هایی را پیشنهاد داده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

  • اقرار زن: اگر زن اقرار کند که در فلان تاریخ با فلان شخص، رابطه جنسی داشته است، می توان به اثبات اخرین رابطه زن پرداخت.
  • شهادت شهود: اگر افرادی رابطه جنسی زن را دیده باشند، تحت شرایطی امکان اثبات اخرین رابطه زن وجود دارد.
  • پزشکی قانونی: از آنجایی که همیشه امکان اقرار یا شهادت شهود وجود ندارد، اخذ نظر پزشکی قانونی در مورد اخرین رابطه جنسی زن بسیار حائز اهمیت است. در واقع امروزه تکنولوژی و به ویژه پزشکی قانونی به کمک دادگاه ها آمده است تا بتوانند، زمان دقیق اخرین رابطه جنسی زن را تعیین کنند. به همین خاطر نظر پزشکی قانونی در پرونده های مربوط به خیانت برای دادگاه ها بسیار مهم است.

به علاوه ذکر این نکته حائز اهمیت است که پیگیری دعاوی مربوط به خیانت و همچنین اثبات اخرین رابطه زن امری تخصصی است. به همین منظور به شما پیشنهاد می کنیم برای دریافت مشاوره حقوقی خیانت با مشاوران موسسه ما در ارتباط باشید.

 

 

مشاوره حقوقی روابط نامشروع 
مشاوره حقوقی طلاق بعلت فساد اخلاقی 
نگارش دادخواست طلاق از طرف زوج 
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما 

 

اثبات خیانت با تعیین اخرین رابطه جنسی زن

مرد و زن هنگامی که تصمیم به ازدواج می گیرند، بدین معناست که عشقی منحصر به فرد وجودشان را فرا گرفته است. به همین منظور با ازدواج کردن به یکدیگر تا آخر عمر متعهد می شوند اما گاهی اوقات همه چیز آنطور که ما می خواهیم، پیش نمی رود. در اینگونه موارد بسیاری از افراد، ترجیح می دهند که از همسر خود جدا شوند، اما هستند کسانی که راه اشتباه خیانت را در پیش می گیرند. گاهی اوقات این خیانت تا آنجا پیش می رود که به رابطه جنسی زن و با یک مرد غریبه می انجامد. در نتیجه یک خانواده از هم پاشیده می شود. حال شوهر به دنبال این است که اخرین رابطه جنسی زن را اثبات کند. به همین منظور باید بگویم که اثبات خیانت با تشخیص اخرین رابطه زن امکان پذیر است.

به عنوان مثال زن و شوهر ۲ هفته پیش با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کرده اند. حال اگر پس از بررسی های پزشکی قانونی مشخص شود که اخرین رابطه جنسی زن سه روز پیش بوده است، می توان آن را شاهدی بر خیانت زن در نظر گرفت. چرا که در آن زمان با شوهر خود رابطه جنسی نداشته است.

 

برای تشخیص اخرین رابطه زن به کجا مراجعه کنیم؟

یکی دیگر از مواردی که هنگام دریافت مشاوره حقوقی پزشکی قانونی از مشاورین ما پرسیده می شود، این است که برای تشخیص اخرین رابطه زن باید به کجا مراجعه کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که داشتن رابطه جنسی خارج از خانواده برای فرد متاهل جرم محسوب می شود. به همین خاطر شما بایستی ابتدا دعوای مربوطه را به دادگاه صالح واگذار نمایید، سپس از دادگاه بخواهید که این مسئله را توسط پزشکی قانونی بررسی کنند. از آنجایی که این موارد کاملاً تخصصی است، بهتر است با وکلای مجموعه ما مشاوره انلاین و رایگان داشته باشید.

 

 

 

اثبات خیانت زن

 

مشاوره حقوقی تلفنی خانواده

خانواده یکی از مهمترین نهادهای اجتماعی بشر محسوب می شود. به همین خاطر همواره در طول تاریخ مورد توجه قانونگذار قرار گرفته است. این مسئله باعث شده که امروزه قوانین و مقررات فراوانی پیرامون مسائل خانوادگی وجود داشته باشد که مشاوره با یک وکیل خانواده، اهمیت بسیاری یافته است. همچنین دعاوی مربوط به خیانت زن بسیار حائز اهمیت است. در راستای همین مسئله، ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان دریافت مشاوره حقوقی تلفنی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. شما می توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز از تجربیات و دانش وکلای موسسه ما استفاده کنید تا در پرونده ها پیروز شوید.

 


سوالات متداول

نظرات

ترکمان

گوگل پلی


امیر

سلام آیا ماما می‌تواند تشخیص دهد که رابطه جنسی داشته زن یا نه؟ چون نمیخوام شکایت کنم برم پزشک قانونی


بدبخت

از خیانت زنم مطمئنم ولی چون به مواد مخدر اعتیاد دارم نمی توانم زیاد با زنم مشاجره وگفتگو کنم


علیرضاب

باسلام درود آیاپزشک قانونی معلوم میکنه زن درعرض ۶ماه غیرازشوهرخودباکسی دیگه بوده یانه ممنون


سام

سلام. بفاصله ۸ روز آشنایی به عقد رسیدیم . در روز محضر به من گفت که قبلا ازدواج کرده و بچه داره اما خونه دارم ازخودم بریم زندگی کنیم منم وضع مالیم خوب نیست فریب خوردم شاهدی هم بر عقد ندارم با وکیل صحبت کردم گفت باید سه نفر شاهد بیاری و خانم را میبرن پزشک قانونی اگر بیش از یک بار نزدیکی بوده باشه قبول نمیشه . الانم مهریه و نفقه را اجراگذاشته. من خونمون جنوب غرب و ضعیفم و اونا پاسداران. من خطا کردم وتوکلم بخدا نداشتم، اما کاری میشه کرد؟


مهدی باقر

سلام خسته نباشید سوالات و نظرات متفاوتی بودن.این نوع سوال و جواب ب بندحقیرخیلی کمک کرد.از100درصد100درصدمیگیرن


یدی

چجوری بدونم همسرم با کسی رابطە داشتە و دخول انجام شدە چند وقت بگذرە معلوم نمیشە زابطە داشتە یا نە با تشکر


ساراامینی

سلام ۳ماه ازدواج کردیم شب عروسی خون نداشتم ازفرداش داشتم‌الان بحثمون شده میخوام طلاق بگیرم بخاطرمهریه ام ک نده تهمت زده ک بایدببرمت پزشک قانونی ببینم‌ قبل ازمن رابطه داشتی مبخوام بدونم مشخصه


امین

سلام خسته نباشید منو همسرم ۱۵ماهه ازهم جداهستیم کارمون تودادگاه هس الان میخوام از دادگاه یه شگایت رابطه نامشروع کنم براش میخوام ببینم اخرین دخول چندماه پیش هس اصلا توپزشگ قانونی معلوم میشه چندماه پیش این خانم رابطه داشته یانه


محمد رضا

به نظر من قانون در مسائل شخصی افراد نباید دخالت داشته باشد مگر در مواردی که شخص یا اشخاصی نسبت به موضوعی شاکی باشند اعضا بدن هر شخصی جزئی از مسائل شخصی او میباشد مثل این که قانون در نوع مسواک افراد دخالت کند که آخرین بار چه وقت وبا چه مسواکی دندانهای خود را مسواک زده است به صرف این که علم پیشرفت کرده است دلیل نمیشود که علم را ابزاری برای سرک کشیدن به مسائل شخصی افراد قرار دهیم کشورهای اروپایی وآمریکایی از این مسائل عبور کرده و این امورمانع پیشرفت کشورهای جهان سوم گردیده است


بهنام رحمانی فرد

باسلام یکی از سوالاتی که امروز ذهن مردم را به خود درگیر کرده است این است که آیا می توان آخرین رابطه زن را مشخص نمود یا خیر؟بایستی گفت که بسیاری از پرونده‌های امروزه که در دادگاه ها با آن سر و کار داریم پرونده های خیانت میباشند بسیاری از زوجین پس از آنکه با یکدیگر اختلاف پیدا می کنند و به یکدیگر مشکوک می شوند ممکن است در صدد این براین که زوج بخواهد از اینکه آیا زن خود با مرد غریبه ای رابطه جنسی برقرار کرده است یا نه مطلع شود با توجه به اینکه رابطه جنسی زن متاهل باشخصی غیر از همسر خود از لحاظ شرعی و قانونی ناپسند و جرم محسوب می شود بنابراین بسیاری از مردها زمانی که به همسر خود مشکوک می شوندبه دنبال تشخیص آخرین رابطه جنسی همسر خود می باشند که امروزه این امر با توجه به پزشکی قانونی قابل تصور است و پزشکی قانونی آخرین رابطه جنسی زن را میتواند مشخص نماید.


محسن جعفری

در پرونده های مربوط به رابطه جنسی غیر قانونی از مهمترین ادله میتوان نظریه پزشکی قانونی را نام برد و از این نظریه برای کشف واقع استفاده نمود


بشیر علی پاریاد

سلام . معمولا تشخیص رابطه توسط پزشکی قانونی حداکثر در مدت یک ماهه قابل تشخیص است و هر چه زمان بیشتری از رابطه بگذرد تشخیص توسط پزشکی قانونی سخت تر می شود و می تواند از دلایل اثباتی خارج شود .


سپیده کرمی

درود پزشکی قانونی توانایی تشخیص زمان حدودی آخرین رابطه را دارد اما امکان این نیز وجود ندارد که هر کس به شخصی دیگر مشکوک باشد و یا شکایتی از او کرده باشد، فرد توسط پزشکی قانونی معاینه شود و نتیجه اعلام شود.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام خیانت معضلی است که به تازگی گریبانگیر جامعه ایران شده است. همچنین بسیاری از آقایان متوجه خیانت پنهانی همسر خود می شوند اما به دلیل اینکه نمی توانند این مسئله را اثبات کنند، زندگی را نه تنها به کام خود بلکه به کام همسرشان نیز تلخ می کنند. به علاوه همانطور که گفته شد، یکی از راه های اثبات خیانت، تشخیص اخرین رابطه زن می باشد اما سوال مهمی که در ابتدا باید بدان پرداخت، این است که آیا می توان زمان دقیق اخرین رابطه زن را مشخص کرد؟ پاسخ این پرسش، بدون هیچ مقدمه ای، مثبت است. در واقع در رابطه جنسی دخول صورت می گیرد که ممکن است از ناحیه واژن یا مقعد باشد


محمد مهدی احمدی

با عرض سلام در ادامه مطالب بالا بایستی به این نکته توجه داشت که اگر ادعایی از سوی هر زوج بایستی قابلیت استناد داشته باشد زیرا بدیهی است که هر شخص باید برای ادعای خود دلایل محکمه پسندی که در متن اشاره شد فراهم آورد.


فاطمه موسوی نژاد

تشخیص زمان رابطه جنسی تا ۳ هفته بعد از وقوع آن حتی در صورت استفاده از لوازم پیشگیری امکان‌پذیر است وبرای تشخیص زمان رابطه نامشروع معمولا تا 1 ماه است که از روی آثاری همچون خراشیدگی و پارگی، ساییدگی و غیره قابل تشخیص است. چون از روی زخم ها و زمان بهبود آن ها می توان به زمان تقریبی این عمل رسید. ولی برای مشخص کردن مرد انجام دهنده رابطه توسط پزشک قانونی و پزشک زنان به حداکثر 72 ساعت این مدت تنزل پیدا می‌کند


mohamad sheykhi

خیانت معضلی است که به تازگی گریبانگیر جامعه ایران شده است. همچنین بسیاری از آقایان متوجه خیانت پنهانی همسر خود می شوند اما به دلیل اینکه نمی توانند این مسئله را اثبات کنند، زندگی را نه تنها به کام خود بلکه به کام همسرشان نیز تلخ می کنند. به علاوه همانطور که گفته شد، یکی از راه های اثبات خیانت، تشخیص اخرین رابطه زن می باشد اما سوال مهمی که در ابتدا باید بدان پرداخت، این است که آیا می توان زمان دقیق اخرین رابطه زن را مشخص کرد؟ پاسخ این پرسش، بدون هیچ مقدمه ای، مثبت است. در واقع در رابطه جنسی دخول صورت می گیرد که ممکن است از ناحیه واژن یا مقعد باشد. همین مسئله امکان تشخیص زمان دقیق اخرین رابطه جنسی زن را فراهم می کند. اما سوال مهم تر این است که چگونه می توان اخرین رابطه جنسی زن را اثبات نمود؟ راه های اثبات اخرین رابطه جنسی زن همانطور که ذکر شد، قانونگذار برای اثبات خیانت و اخرین رابطه جنسی زن راه حل هایی را پیشنهاد داده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. اقرار زن: اگر زن اقرار کند که در فلان تاریخ با فلان شخص، رابطه جنسی داشته است، می توان به اثبات اخرین رابطه زن پرداخت. شهادت شهود: اگر افرادی رابطه جنسی زن را دیده باشند، تحت شرایطی امکان اثبات اخرین رابطه زن وجود دارد. پزشکی قانونی: از آنجایی که همیشه امکان اقرار یا شهادت شهود وجود ندارد، اخذ نظر پزشکی قانونی در مورد اخرین رابطه جنسی زن بسیار حائز اهمیت است. در واقع امروزه تکنولوژی و به ویژه پزشکی قانونی به کمک دادگاه ها آمده است تا بتوانند، زمان دقیق اخرین رابطه جنسی زن را تعیین کنند. به همین خاطر نظر پزشکی قانونی در پرونده های مربوط به خیانت برای دادگاه ها بسیار مهم است.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.