شیوه مشاوره با وکیل به صورت رایگان

شیوه مشاوره با وکیل به صورت رایگان

شیوه مشاوره با وکیل به صورت رایگان

برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان چه باید کرد؟

برای دریافت مشاوره با وکیل به صورت رایگان کافی است وارد سامانه اینترنتی وکلای تلفنی شوید. سپس به سادگی می توانید به بخش مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان وارد گردید. مشاوره حقوقی تا پیش از این تنها به شیوه حضوری و با مراجعه به دفاتر وکالت و موسسه های حقوقی امکان پذیر بود.  اما در حال حاضر با ابتکار مجموعه وکلای تلفنی، شما می توانید به صورت آنلاین و رایگان از خدمات وکلای مجرب این مجموعه استفاده نمایید.

منظور از مشاوره حقوقی گفت و گو یا پرسش و پاسخی است، میان یک نفر وکیل دادگستری به عنوان مشاوره دهنده و شخص دیگری به عنوان مشاوره گیرنده. امروزه تعداد قوانین و مقررات نوشته شده و الفاظ و عبارات سخت، رشته حقوق را به یکی از تخصصی ترین رشته های علمی تبدیل کرده است. به طوری که در بسیاری از موارد باید قبل از انجام هر اقدامی با یک وکیل متخصص مشاوره حقوقی داشت.

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

موسسه حقوقی وکلای تلفنی در جهت کاهش پرونده های قضایی و کمک به دستگاه دادگستری کشور، آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی رایگان در زمینه های حقوقی مختلف می باشد. این خدمات در حوزه های حقوقی از قبیل حقوق کیفری، حقوق خانواده، حقوق ثبت، حقوق شرکت های تجاری و ... برای هموطنان عزیز قابل دسترسی است. خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان وکلای تلفنی محدود به مکان خاصی نبوده و شما در هر جای ایران که باشید، تنها با در دست داشتن یک گوشی تلفن می توانید از مشاوره حقوقی برخوردار شوید. حتی اگر شما در خارج از ایران اقامت داشته باشید، با تماس با مجموعه وکلای تلفنی می توانید پرسش ها و مسائل حقوقی خود را با وکلای مجرب و متخصص در میان بگذارید.

چند سوال می توان در مشاوره رایگان مطرح کرد؟

مشاوره با وکیل به صورت رایگان در سایت وکلای تلفنی با اهداف غیر انتفاعی و در جهت کمک به هم میهنان و کاهش پرونده های قضایی انجام می گیرد. بنابراین در مشاوره رایگان شما می توانید هر تعداد سوالی که دارید را مطرح کنید. مشاوره با وکیل به صورت رایگان به این نحو انجام می گیرد که شما متن سوالات حقوقی را که برایتان مطرح است تایپ می کنید و برای ما ارسال می نمایید. فرقی نمی کند موضوع حقوقی که مد نظر شما است چقدر پیچیده باشد، حتی ضروری نیست مسائل را در قالب سوال مطرح کنید. شما می توانید در مشاوره با وکیل به صورت رایگان، هر موقعیت و شرایط حقوقی که برایتان پیش آمده است را شرح دهید.  

 

مشاوره حقوقی رایگان

هر فرد چند مرتبه می تواند از مشاوره رایگان استفاده کند؟

در مجموعه وکلای تلفنی مشاوره با وکیل به صورت آنلاین از نظر تعداد مرتبه ای که یک فرد می تواند با وکلای مجرب مشاوره حقوقی داشته باشد، وجود ندارد. شما با مراجعه به سامانه اینترنتی وکلای تلفنی می توانید هر چند بار که نیاز دارید با وکلای متخصص مجموعه مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان داشته باشید. بنابراین برای استفاده از خدمات مشاوره ای موسسه وکلای تلفنی هیچگونه محدودیت و سهمیه ای وجود ندارد.

 

آیا مشاوره با وکیل رایگان قابل اعتماد است؟

موسسه حقوقی وکلای تلفنی با عضویت بیش از یک هزار وکیل پایه یک دادگستری مشغول به ارائه خدمات مشاوره حقوقی می باشد. در این مجموعه مشاوره با وکیل به صورت رایگان کاملاً قابل اعتماد بوده و فرایند مشاوره با رعایت قوانین و مقررات مربوط به افشای اسرار سری و دیگر اصول شغلی انجام می گیرد. مجموعه وکلای تلفنی با عضویت وکلا و فارغ التحصیلان رشته حقوق، در هر زمینه به طور تخصصی فعالیت دارند. با خدمات وکلای تلفنی شما می توانید با توجه به شهر محل اقامت خود و موضوعی که برای آن مشاوره می خواهید، با بهترین وکلای حقوقی و کیفری سراسر ایران ارتباط برقرار کرده و پرسشهای خود را مطرح کنید.

 

ارتباط در واتس اپ

در چه ساعت از شبانه روز می توان مشاوره رایگان با وکیل داشت؟

خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان در مجموعه وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته انجام می گیرد. شیوه های حضوری مشاوره حقوقی مستلزم مراجعه به دفاتر وکالت و موسسه های حقوقی است، در نتیجه تنها در ساعات مشخصی در شبانه روز (معمولاً فقط در وقت اداری) می توان به صورت حضوری مشاوره حقوقی داشت. موسسه حقوقی وکلای تلفنی این مشکل را حل کرده است. شما با تماس با وکلای تلفنی بدون هیچگونه محدودیت زمانی می توانید، از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان بهره مند شوید. 

 

هزینه مشاوره حقوقی حضوری 
مشاوره حقوقی با وکیل و مزایای آن
هزینه مشاوره حقوقی انلاین 
مشاوره حقوقی 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

مهدی یوسف نیا

زمینی خریدم، سه سال پیش، یکی از دوستان به حسابم پول زده بود درست موقع خرید همون ملک الان مدعی شده ک زمین مال من بوده ظاهرا یک نفر به عنوان شاهد داره باید چیکار کنم


مجید عامری

سلام.خدمت وکیل محترم بنده 4سال تومرکزترک اعتیاد مددجوبودمتااینکه برج سه امسال که من هزینه برج 1و2کامل دادبودم.برای دارو مراجع کردم.که خانم ممتادن من میداد.گفت متادن شماقطع کرده دکتر.گفتم دلیل گفت هزینه گرون شده شمابایدبالبودبرج 1و2بدینبعدبه دکترگفتم.گفت بله.گفتم ندارم.باعصبانی منوحولدادوگفت ازمرکزبیرون برو.اینجامن میگم چکارکنی.من که 10روزقطع کرده بود.حالم خراب بود.خوردم به دیوار.بعدمراجه کردم به بازرسی کاری برام نکردن.ودکترفهمیدبازرسی رفتم.گفت ازت شاکی شدم.درصورتی نمیرم دادگاه بری بازرسی بگی من الکی گفتم.من رفتم ولی بازرسی قبول نکرد.حال بایدفردابرم دادگاه.منو راهنمایی کنید.چکارکنم.گفته توهین وتهدید کردی.من حرفی نزدم.


حسین خانی

بنده در بازار فارکس سرمایه گذاری کردم و فردی طی قرارداد مضاربه روی حساب بنده کار میکرد ؛ بعداز مدتی سود آوری و پرداخت سهم ایشان از محل سود آوری و عدم برداشت خودم به جهت اینکه حساب قدرت بیشتری پیدا کند ، بعداز مدتی حساب به جهت تعدی و تفریط از بین رفت بنده کارشناس رسمی دادگستری در حیط فارکس پیدا کردم و ایشان طی مدارکی که بدست آورده بود تعدی و تفریط معامگر را مثبت ارزیابی و نظریه کارشناسی خود را برای بنده جهت ارائه به دادگاه ارسال داشت . بنده با توجه به اینکه رقم دادخواست یک و نیم میلیارد تومن بود و بنده هزینه پرونده که بالغ بر 52 میلیون تومن میشد رو نداشتم که بدم بدین لحاظ از اعسار استفاده کردم و دیروز که دادگاه بودم به جهت رسیدگی به اعسار گویا قاضی کاملا ناشنا به قضیه بود و به بنده گفت میخوای هزینه ی بیت المال رو ندی ، تو یک و نیم میلیارد داشتی تو بازار فارکس بری و نمیخوای هزینه دادگاه رو پرداخت کنی ، به ایشان گفتم حسابهای بنده رو بررسی کنید اگه پولی در حساب بود لطفا برداشت کنید خلاصه هفتم دادگاه داشتم 8 حکم به محکومیت داده ، خواست راهنمایی کنید چیکار باید انجام بدم ، تمام سرمایه ای من از بین رفته از این طرف دادگاه هم که شده پولی متشکرم از راهنمایی شما


علیرضا

سلام،خسته نباشید،اینجانب (نفر سوم) زمینی رو از فروشنده ای(نفر دوم) خریداری کردم که در حال حاضر شخص دیگری (نفر اول) پیدا شده و ادعای مالکیت کرده و از نفر دوم به جرم فروش مال غیر شکایت کرده که دادگاه کیفری برای مالکیت زمین اعلام نظر نکرده و به نفر اول گفته شکایت رو به به دادگاه حقوقی ببر. الان سوال بنده اینه که من در این مرحله چه کاری انجام بدم؟ آیا امکان داره به عنوان شخص ثالث وارد پرونده حقوقی بشم (البته اگر دادگاه شماره پرونده رو در اختیار من قرار بده) یا اینکه از نفر دوم شکایت کیفری (به عنوان فروش مال غیر) کنم ؟ با تشکر


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.