مشاوره وکیل رایگان 24 ساعته

مشاوره وکیل رایگان 24 ساعته

مشاوره وکیل رایگان 24 ساعته

مشاوره وکیل رایگان چیست؟ این همان سوالی است که حداقل یک بار برای هر نفر به وجود آمده است. شاید در ابتدا از خود بپرسید که مگر چنین چیزی وجود دارد؟ پاسخ این سوال مثبت است. موسسه حقوقی وکلای تلفنی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه و با عنایت به اصل بهره مندی تمامی شهروندان از خدمات حقوقی، امکان مشاوره رایگان با وکیل را فراهم کرده است. تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا با روش آن آشنا شوید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

مشاوره حقوقی چیست؟

اولین گامی که برای بررسی مشاوره وکیل رایگان باید برداشته شود، آشنایی با تعریف مشاوره حقوقی است. مشکلات حقوقی مسئله ای ناگزیر در زندگی هر شخصی می باشند. انسان ها برای این که بتوانند به روابط خود نظم بدهند، قوانینی را وضع کرده اند. گاهی اوقات به علت عدم رعایت این قوانین، مشکلاتی به وجود می آید که  حل و فصل این مشکلات جز از طریق مشورت با حقوقدانان قابل حل نیست. در این جاست که مشاوره حقوقی مطرح می شود. اگر کسی که دارای مشکلات و اختلافات حقوقی است، مسئله خود را با یک وکیل پایه یک دادگستری در میان بگذارد، بحث مشاوره حقوقی مطرح شده است. مسلما برای دریافت مشاوره حقوقی از یک وکیل باید هزینه ای پرداخت کنید. لکن ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی، امکان مشاوره حقوقی رایگان را نیز فراهم کرده ایم.

 

روش های دریافت مشاوره حقوقی

 قدم بعدی برای بررسی مشاوره وکیل رایگان آشنایی با راه های مشاوره حقوقی است. راه های فراوانی برای دریافت مشاوره حقوقی وجود دارد که به آنها اشاره می کنیم:

  • مشاوره حقوقی حضوری: این روش قدیمی ترین روش مشاوره حقوقی می باشد که شما باید به دفتر یک وکیل مراجعه کنید و با وی مشورت کنید.
  • مشاوره حقوقی انلاین: این روش نیز از جمله روش های مشاوره حقوقی غیر حضوری می باشد و از طریق اینترنت انجام می شود.
  • مشاوره حقوقی تلفنی: این روش نیز یک روش مشاوره حقوقی غیر حضوری محسوب می شود. امکان مشاوره حقوقی تلفنی نیز وجود دارد. بر روی لینک کلیک کنید.
  • مشاوره حقوقی رایگان: یکی از مهم ترین روش های مشاوره، مشاوره وکیل رایگان است که شما می توانید بدون پرداخت هزینه با وکیل مورد نظر خود مشاوره داشته باشید.

 

 

مشاوره حقوقی رایگان

 

مزایای مشاوره حقوقی رایگان

شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که مشاوره رایگان وکیل چه مزایایی دارد؟ در ادامه به ذکر مزایای مشاوره حقوقی رایگان خواهیم پرداخت:

  • مشاوره حقوقی شبانه روزی: از آنجایی که موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان مشاوره حقوقی انلاین و رایگان را فراهم کرده است، شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز، سوالات و مشکلات حقوقی خود را با ما در میان بگذارید.
  • مشاوره حقوقی رایگان در همه جا: فرض کنید در یک مسافرت تفریحی هستید و یک مشکل حقوقی برای شما به وجود می آید. امکان دریافت مشاوره حقوقی رایگان برای شما در تمامی مکان ها وجود دارد.
  • مشاوره حقوقی رایگان برای همه: تفاوتی ندارد که شما توانایی پرداخت مالی هزینه های مشاوره حقوقی را دارید یا خیر، مشاوره رایگان وکیل برای تمامی افراد امکان پذیر است.

 

 

نحوه دریافت مشاوره حقوقی رایگان

قطعا تا اینجای مقاله این سوال برای شما نیز به وجود آمده است که چگونه می توان از خدمات مشاوره رایگان وکیل بهره مند شد؟ برای دریافت مشاوره حقوقی 24 ساعته و رایگان کافی است به سایت ما مراجعه کنید و در قسمت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان مشکل خود را به طور دقیق و کامل تایپ نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد تا بتوانید مشکل خود را به بهترین روش ممکن حل کنید.

 

 

مشاوره با وکیل رایگان

 

محدودیت های دریافت مشاوره رایگان

همانطور که می دانید، مشاوره حقوقی حضوری دارای محدودیت های متنوعی است. به عنوان مثال شما نمی توانید ساعت 12 شب به دفتر یک وکیل مراجعه کنید و از او مشورت بگیرید. حال سوال مهمی که به وجود می آید، این است که آیا مشاوره رایگان وکیل نیز دارای محدودیت است؟ همانطور که گفته شد دریافت مشاوره حقوقی رایگان، به صورت انلاین می باشد. اما آیا این روش محدودیت هایی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هیچ محدودیتی در مورد دریافت مشاوره رایگان وکیل وجود ندارد. در این روش مشاوره که به عنوان مشاوره حقوقی شبانه روزی نیز شناخته می شود، امکان دریافت مشاوره 24 ساعته در تمامی ایام سال حتی روزهای تعطیل نیز وجود دارد. همچنین شما می توانید در هر جایی که باشید با مراجعه به سایت، مشکل خود را به طور کامل نگارش کنید تا بررسی شود. همچنین ذکر این نکته نیز ضروری است که محدودیتی برای تعداد سوال های شما لحاظ نشده است.

 

 

ارتباط در واتس اپ

 

آیا مشاوره رایگان قابل اعتماد است؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که از ما پرسیده می شود و پاسخگویی به آن اهمیت بسزایی دارد، این است که آیا کیفیت مشاوره وکیل رایگان بالا می باشد و قابل اعتماد است؟ متاسفانه در کشور ما تفکری وجود دارد که اگر قیمت چیزی بالا باشد، قطعا آن چیز با ارزش و سودمند است. در حالی که این تصور کاملا اشتباه و نادرست است. ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی سعی کرده ایم به منظور حفظ حقوق شهروندان و رعایت اصل خدمت رسانی به تمامی مردم جامعه، امکان مشاوره وکیل رایگان را نیز فراهم کنیم. این مشاوره توسط وکلای مجرب پایه یک دادگستری انجام می شود و هیچ تفاوتی با سایر روش های مشاوره حقوقی نخواهد داشت. در نتیجه شما می توانید با توضیح دقیق مشکلات و اختلافات حقوقی خود، به حل و فصل این مشکلات بپردازید. پس مشاوره حقوقی رایگان، کاملا قابل اعتماد است و هیچ تفاوتی با سایر روش های مشاوره ندارد.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی انلاین
هزینه وکیل و مشاوره 
لزوم مشاوره حقوقی با وکیل 
مشاوره حقوقی 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

Yalda

سلام خسته نباشید من یه بار جدا شدم‌بعد چند سال صیغه دوسال یه آقا شدم بعد بخاطر کتک هاش و چاقو کشیدناش ترکش کردم یه مدت ک بزرگا اومدن آشتی دادن رفتم بعد از اون صیغه دائم کردیم یعنی آزمایش اینا دادیم تو خونه شیخ اومد فقط خطبه خوند و من هیچ امضای نکردم اونم امضا نکرد قرار بود فرداش بریم؟ محضر ک اسمش بره تو شناسنامه ک خداروشکر نرفت و منو زدبا دسته جارو برقی و با چاقو میخواس بکشه منو ک خانواده ام جلوش گرفتن و من اونجا رفتم برا همیشه صیغه دائم هیچی کردیم و من بعد یه سال ازدواج کردم محضری یه بچه ۷ ماه دارم و ازبابت بچه ام جدا شدم چون بچه میفروخت الان این آقا فهمیده طلاق گرفتم رفته شکایت کرده ک این خانم ب من خیانت کرده زن من بوده رفته ازدواج کرده و بگم اینو ک گوشی من دس آقا بوده وقتی من برا همیشه ترکش کردم بعد حالا پیش قاضی رفتم گفتم صیغه دائم پس گرفتیم بعد اون یارو گف صیغه دوسال رو پس نخوندیم من از یه وکیل سوال کردم گفت وقتی آخرین اراده اتون صیغه دائم بوده اون هیچی میشه ..‌میشه کمکم کنید ک اونو محکوم کنم چون من کار اشتباه نکردم مهلت صیغه دوساله ۲۷ تموم میشه کمکم کنید چی بگم تو دادگاه ک اون محکوم بشه لطفا بچه ۷ ماه دارم خیلی جوش میزنم


حمیدکاهی

سلام.اگر وکیلی از طرف کسی علیه من شکایت کرده ومنع تعقیب خورده باشم.ودرمرحله دادگاه متوجه شدند که وکیل مجوز وکالت ندارد و رای به همین دلیل که شکایت از ابتدا توسط این وکیل علیه بزه انتسابی ایراد داشته.آیا حق شکایت علیه وکیل را دارم؟و چه نوع اتهاماتی علیه وکیل وارد است؟ممنونم


حسینعلی کرباسی

باسلام زمینی دالان و حوضخانه خانه تاریخی کرباسی ها در اران و بیدگل مورد اختلاف با شهرداری شهرداری آنرا در مزایده بفروش گذاشته به دیوان عدالت شکایت کردم برای ابطال مزایده و شکایت کیفری برای تصرف عدوانی و یک شکایت حقوقی که در آن تقویم خواسته 21000000 تومان دارد که می گویند باید نوشته شود ولی خانه و زمین مورد اختلاف خانه قدیمی ثبت نشده در فهرست میراث فرهنگی نشده ولی در بافت تاریخی شهر است می خواهم شکایت حقوقی را پیگیری نکنم تا به این نتیجه نرسند که شما این قدر مشاع داری و این هم مبلغ پولش میراث فرهنگی دارای ارزش معنوی است و غیر قابل خرید و فروش و شهرداری هم که آنرا تخریب کرده و حالا به فروش گذاشته عین به عین باید بازسازی کند که اینکه پیشنهاد پول و یا زمین دیگری بدهد من می خواهم میراث فرهنگی شهر حفظ شود اداره میرااث فرهنگی هم نظاره گر است و شکایتی نکرده ونمی کند باهم تبانی دارند حالا چطور می توان آنها را مجاب به بازسازی کرد. خسارت نمی خواهیم می خواهیم بازسازی شود اگر شکایت کیفری را پیگیری کنیم کافی است و مدارک ثبت اسناد کافی است چون دالان و حوضخانه زیر خانه شریف (همسایه ) است در نقشه هوایی وجود ندارد ولی چند شاهد برده ایم و آیا با چه نوع کارشناسی کار ما ارتباط پیدا می کند تا قبل از اولین جلسه بر ای دادگاه لازم داریم شاهد نامه اداره ثبت و نقشه برداری و...... آماده باشیم ؟


سرقت گوشی

سلام 18 ماه پیش گوشیم تو ماشین جاموند دزدین چون سیم کارت فعال بود تو سامانه همتا جابه جایی انجام دادن، سامانه همیاب 24 ثبت نام کردم گوشی سارق فروخت، شکایت استرداد مال منقول کردم و یک شکایت از سارق، شکایت استرداد مال منقول مال حل اختلاف بود گوشی گرفتم همان روز جواب دادگاه کیفری سارق امد که محکوم شد رای به شورا نشون دادم گفتم موضوع اینه الان خسارتم از سارق گرفتم آیا گوشی باید به کسی که گوشی از سارق خرید برگردانم، دو تا شکایت جداگانه انجام داده بودم


کانی

1.دیه شکستگی استخوان گونه چپ هاشمه. 2.دیه شکستگی استخوان بینی. 3.دیه شکستگی ثلث تحتانی استخوان پای راست. 4.دیه جراحت بخیەشدە دامیه پلک فوقانی چشم چپ. ممنون.


کانی

1.دیه شکستگی استخوان گونه چپ هاشمه. 2.دیه شکستگی استخوان بینی. 3.دیه شکستگی ثلث تحتانی استخوان پای راست. 4.دیه جراحت بخیەشدە دامیه پلک فوقانی چشم چپ. ممنون.


حبیب اله نوسی کارگر

با سلام بنده حدودا ۴ماه پیش توسط یک کارآموز ک واسطه بین من و وکیل بود دو تا پرونده رو ب ایشان واگذار کردم و ایشان برایه دو تا پرونده از بنده مطالبه ۱۵میلیون کردن ک ۴میلیون آن را نقدا و الیافی رو قرار شد در دو مرحله پرداخت کنم یک پرونده الزام سند خودرو ۱۱۱پراید بود و بعدی استرداد مال و چک بود واسه ۳تا اظهارنامه ک به طرفین فرستادن ۲میلیون از بنده گرفتن واسه الزام سند ۴میلیون و ۱۹۰گرفتن ک گفتن واسه ثبت شکایته و واسه پرونده استرداد دو تا یک میلیون دویست گرفتن جلسه استرداد در دادگاه نیشابور تاریخش مشخص شد ک وکیل پرونده رو ارجاع داد ب مشهد و دوباره پرونده ارجاع شد ب نیشابور ب تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۷قرار شده جلسه برگزار بشه و جلسه الزام سند در شورایه حل اختلاف مشهد برگزار شد ک وکیل تشریف نیاوردن جلسه برگزار شد و قرار شد نواقص پرونده ب وکیلم ابلغ بشه و ایشان نواقص و بر طرف کنن ک ایشان طی چندین ابلاغ نواقص برطرف نکردن و پرونده ب تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰باطل اعلام شد کارآموز ک غیبشون زد و با جستجویه زیاد شماره وکیل و پیدا کردم اولش طی تماسی ک داشتم با ایشان از پرونده ها اظهار بی اطلاعی کردن وبعد کم کم خطا یه ابطال پرونده رو ب بنده نسبت دادن ک کوتاهی از بنده بوده و وقتی بنده تهدید ب شکایت کردم تازه تهدید کردن ک اگه نرم قرارداد ببندم از پرونده استرداد استعفا میده و طبق بند ۱۱قانون مدنی از بنده شکایت و ادعایه خسارت میکنن لطفا راهنمایی کنین بنده الان چیکار کنم


حبیب اله نوسی کارگر

با سلام بنده حدودا ۴ماه پیش توسط یک کارآموز ک واسطه بین من و وکیل بود دو تا پرونده رو ب ایشان واگذار کردم و ایشان برایه دو تا پرونده از بنده مطالبه ۱۵میلیون کردن ک ۴میلیون آن را نقدا و الیافی رو قرار شد در دو مرحله پرداخت کنم یک پرونده الزام سند خودرو ۱۱۱پراید بود و بعدی استرداد مال و چک بود واسه ۳تا اظهارنامه ک به طرفین فرستادن ۲میلیون از بنده گرفتن واسه الزام سند ۴میلیون و ۱۹۰گرفتن ک گفتن واسه ثبت شکایته و واسه پرونده استرداد دو تا یک میلیون دویست گرفتن جلسه استرداد در دادگاه نیشابور تاریخش مشخص شد ک وکیل پرونده رو ارجاع داد ب مشهد و دوباره پرونده ارجاع شد ب نیشابور ب تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۷قرار شده جلسه برگزار بشه و جلسه الزام سند در شورایه حل اختلاف مشهد برگزار شد ک وکیل تشریف نیاوردن جلسه برگزار شد و قرار شد نواقص پرونده ب وکیلم ابلغ بشه و ایشان نواقص و بر طرف کنن ک ایشان طی چندین ابلاغ نواقص برطرف نکردن و پرونده ب تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰باطل اعلام شد کارآموز ک غیبشون زد و با جستجویه زیاد شماره وکیل و پیدا کردم اولش طی تماسی ک داشتم با ایشان از پرونده ها اظهار بی اطلاعی کردن وبعد کم کم خطا یه ابطال پرونده رو ب بنده نسبت دادن ک کوتاهی از بنده بوده و وقتی بنده تهدید ب شکایت کردم تازه تهدید کردن ک اگه نرم قرارداد ببندم از پرونده استرداد استعفا میده و طبق بند ۱۱قانون مدنی از بنده شکایت و ادعایه خسارت میکنن لطفا راهنمایی کنین بنده الان چیکار کنم


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.