وکیل آنلاین طلاق

وکیل آنلاین طلاق

وکیل آنلاین طلاق

اغلبِ پرونده هایی که در دادگاه های خانواده در جریان هستند، به طلاق مربوط می شوند. در شرایطی که زوجین راهی به جز پایان دادن به زندگی مشترک خود ندارند، طلاق را به عنوان آخرین راه انتخاب می کنند. در این مسیر، کمک گرفتن از یک وکیل طلاق بسیار اهمیت دارد. یک وکیل طلاق به تمام قوانین مربوط به طلاق آشنایی داشته و می تواند در حل مشکلاتی که در این مسیر برای زوجین اتفاق می افتد، مانند نفقه و مهریه زن، حضانت فرزندان، ملاقات فرزندان و چگونگی پرداخت نفقه آنها، نقش مهمی داشته باشد. گذشته از آن، بیشترِ پیچیدگی هایی که در مسیر طلاق به وجود می آید، به دلیل ناآگاهی زوجین از قوانین می باشد. بنابراین، از طریق مشورت با وکیل آنلاین طلاق، طرفین می توانند سوالات خود را در مورد مراحل طلاق از او پرسیده و تمام حقوق خود را به طور کامل مطالبه کنند. وکیل طلاق، با برخورداری از تجربه ی کافی و تسلط کامل بر امور حقوقی مربوط به طلاق، به زوجین کمک می کند تا بدون دردسر، به زندگی مشترک خود پایان دهند. بعلاوه، یکی دیگر از مزایای در اختیار گرفتن وکیل طلاق، عدم حضور در دادگاه می باشد. وکیل از جانب موکل خود در دادگاه حاضر شده و از حق موکل خود به خوبی دفاع می کند. اگر زوجین در جریان طلاق، بدون مشورت با وکیل آنلاین طلاق و بدون اطلاع از قوانین طلاق وارد عمل شوند، ممکن است مدت زمان رسیدگی به پرونده بیشتر شده و در نتیجه هزینه های دادرسی نیز بیشتر شود. بنابراین، کمک گرفتن از وکیل طلاق، هم باعث تسریع در روند رسیدگی به پرونده ی طلاق شده و هم هزینه ها را کاهش می دهد.

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل طلاق در چه مواردی به ما کمک می کند؟

یکی از وظایف وکیل طلاق، مشاوره دادن به موکل خود در زمینه طلاق است. کسب گواهی عدم امکان سازش نیز، در حوزه اختیارات یک وکیل طلاق است. همچنین، وکیل می تواند با تنظیم دادخواست طلاق و شکوائیه، به موکل خود کمک کند. وکیل طلاق از طرف موکل خود در دادگاه حاضر شده و ادله لازم را به دادگاه تقدیم می کند تا از حق موکل خود دفاع نماید. در شرایطی که درخواست تجدید نظر در رای دادگاه الزامی باشد، وکیل این کار را به نیابت از موکل خود انجام می دهد تا از ضایع شدن حق او جلوگیری کند. پیگیری دائم پرونده در طلاق نیز، از مهمترین اموری است که یک وکیل مجرب باید آن را در اولویت قرار دهد. علاوه بر مواردی که ذکر شد، مشورت با یک وکیل آنلاین طلاق می تواند اطلاعات مفیدی را در زمینه مهریه، نفقه، حضانت فرزندان و ملاقات با آنها در اختیار زوجین قرار دهد. وکیل طلاق می تواند در یافتن راهی برای پرداخت مهریه، ایجاد توافق بین زوجین برای پرداخت اقساطی مهریه با توجه به توانایی مالی زوج، میزان نفقه فرزندان و تعیین زمانی مناسب برای ملاقات فرزندان با پدر یا مادر، نقش بسزایی داشته باشد. اگر در مسیر جدایی از همسر خود به مشورت با یک وکیل آنلاین طلاق نیاز داشتید، می توانید به موسسه حقوقی وکلای تلفنی اعتماد کنید. برای دریافت مشاوره طلاق، با مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان  این موسسه در ارتباط باشید.

 

وکیل طلاق

راه های مشاوره با وکیل طلاق

مراجعه حضوری به موسسات حقوقی، یکی از راه های مشاوره با وکیل طلاق می باشد. البته باید در نظر داشت که عدم حضور شبانه روزی وکلای طلاق در دفاتر حقوقی، دسترسی همیشگی به آنها را دشوار کرده و فقط می توان در ساعات اداری از خدمات حضوری آنها بهره مند شد. به همین دلیل، برای جلوگیری از صرف زمان برای رفت و آمد به این موسسات و همچنین دسترسی شبانه روزی به وکلا و مشاوران حقوقی، استفاده از خدمات آنلاین این موسسات، ایده آل ترین گزینه می باشد. در همین راستا، مشاوره حقوقی تلفنی  موسسه ما، آماده ارائه مشاوره در زمینه طلاق می باشد. همچنین، شماره تماس 09212242670 نیز، برای ارتباط تلفنی شما عزیزان با مشاوران حقوقی مجرب این موسسه، در نظر گرفته شده است.

هزینه وکیل طلاق آنلاین

تعیین حق الوکاله وکیل با توجه به حدود اختیارات وکیل مشخص می شود. بطور مثال اگر قرار است وکیل در تمام جلسات دادگاه، اعم از جلسات تجدید نظر، شرکت کند، حق الوکاله وی بیشتر خواهد بود. سابقه و تجربه وکیل طلاق و همچنین میزان پیچیدگی پرونده طلاق نیز، در میزان هزینه وکیل طلاق موثر می باشد. هزینه وکیل آنلاین طلاق نیز، با توجه به مدت زمان مشاوره تعیین می شود. شما می توانید برای دریافت نوبت و مشاوره با مشاوران حقوقی به صورت آنلاین، از طریق راه های ارتباطی موسسه حقوقی وکلای تلفنی با ما در ارتباط باشید.

 

ارتباط در واتس اپ

آدرس بهترین وکیل طلاق آنلاین

اگر برای انجام مراحل طلاق و مطالبه حقوق خود، استفاده از خدمات آنلاین موسسات حقوقی را به مراجعه حضوری ترجیح می دهید، می توانید به موسسه حقوقی وکلای تلفنی اعتماد کنید. این موسسه با کادر متخصص خود، به تمامی سوالات شما عزیزان در مورد طلاق پاسخ خواهد داد. علاوه بر این، دسترسی شبانه روزی به وکلای مجرب موسسه ما، رسیدگی به پرونده طلاق را برای موکلان عزیز راحت‌تر می کند.به این ترتیب، مشاوره حقوقی  این موسسه، همواره بهترین گزینه برای مشاوره فوری و آنلاین طلاق می باشد.

 

 

شیوه جدید وصول مهریه با توجه به قانون 1401
وکیل ماهر برای طلاق
مشاوره حقوقی طلاق
مشاوره حقوقی خانواده
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

بشیر علی پاریاد

سلام . با توجه به این که حق طلاق با مرد می باشد اگر طلاق به درخواست زوجه باشد نیاز به بررسی موارد به صورت تخصصی است ، همچنین گرفتن حق طلاق از ناحیه زوجه هم شرایط خاص خود را دارد به نحوی که در عمل ثابت شده است حق طلاق گرفته شد از طرف زن هیچ کارایی ندارد و صرفا یک کاغذ باطله است .


سهند مهدی پور

سلام اگر زوجین در جریان طلاق، بدون مشورت با وکیل آنلاین طلاق و بدون اطلاع از قوانین طلاق وارد عمل شوند، ممکن است مدت زمان رسیدگی به پرونده بیشتر شده و در نتیجه هزینه های دادرسی نیز بیشتر شود. بنابراین، کمک گرفتن از وکیل طلاق، هم باعث تسریع در روند رسیدگی به پرونده ی طلاق شده و هم هزینه ها را کاهش می دهد.


محسن حاجی آبادی

سلام در پرونده های طلاق معمولا کمک گرفتن از وکیل باعث تسریع در روند رسیدگی و حصول نتیجه بهتر خواهد بود


حسین سیفی

متاسفانه بسیاری افراد در دعاوی خود خصوصا دعاوی خانواده خودسرانه عمل کرده و یا با اشخاص عملا غیر متخصص همکاری میکنند که النهایه نتیجه مطلوبی هم در دعوای خود حاصل نمی کنند.


Mohamad sheykhi

انواع طلاق بائن رجعی بائن در لغت به معنی جدا شونده است طلاق بائن در مقابل طلاق رجعی، به طلاقی گفته می شود که برای مرد که حق طلاق با او بوده است و پس از ثبت طلاق حق رجوع نباشد به عبارت دیگر پس از ثبت طلاق بائن امکان رجوع برای مرد وجود ندارد. (ماده ۱۱۴۴ قانون مدنی) مورد دیگر انواع طلاق ,طلاق بائن است که خود چهار مورد است: هرگاه طلاق در موقعی انجام شود که زن دوشیزه و باکره باشد. طلاق در زمانی باشد که زن یائسه شده باشد. طلاق خلع و مبارات طلاقی که پس از سه بار وصلت متوالی به عمل آید یعنی زن و شوهری سه بار ازدواج کنند یا رجوع کنند و طلاق بگیرند. بر خلاف طلاق بائن، در طلاق رجعی، شوهر می تواند فقط در ایام عده به زن رجوع کند و طلاق را بر هم زند بدانید که همه طلاق ها رجعی هستند مگر مواردی که برای طلاق بائن آمده است. انواع طلاق هرگاه مردی تقاضای طلاق کند و رای صادر شود و طلاق ثبت گردد اگر زن دوشیزه یا یائسه نباشد و طلاق پس از سه بار ازدواج نباشد طلاق رجعی است در ایام عده می تواند به زن رجوع کند بدین معنی که طلاق را بر هم بزند. هر گاه مردی (شوهری) تقاضای طلاق کند و رای صادر شود و زن دوشیزه باشد طلاق بائن است. هر گاه مردی (شوهری) تقاضای طلاق کند و رای صادر شود و زن یائسه باشد طلاق بائن است. هر گاه زنی تقاضای طلاق کند و چیزی (مالی) را در قبال طلاق ببخشد چه اینکه مرد قبول کند و یا اینکه دادگاه به جای او قبول کند طلاق خلعی است و طلاق خلعی بائن است خلع به معنی بخشیدن است یعنی زن مقداری مال مثلا بخشی از مهریه را به جهت کراهت از مرد و زندگی مشترک در قبال طلاق بذل می کند که در این صورت طلاق خلع می شود و طلاق خلع هم بائن است. هر گاه طلاق توافقی باشد ماهیتا مبارات (یعنی کراهت طرفینی) است که البته در رای طلاق توافقی دادگاه معمولا طلاق خلع نوشته می باشد. طلاق خلع که همانطور که گفته شد بائن است و مرد حق رجوع ندارد اما نکته ای در طلاق خلعی وجود دارد و آن اینکه زن تا پایان عده می تواند با مراجعه به دفترخانه ای که صیغه طلاق را خوانده است به آنچه بخشیده و در اصطلاح حقوقی “مابذل” رجوع کند و پس از رجوع زن به آنچه بذل کرده مثلا مهریه، نوع طلاق از بائن به رجعی تبدیل می شود و مرد نیز می تواند طلاق را بر هم زند


سپیده کرمی

با سلام،اقدام به طلاق از جمله امور تخصصی در حوزه خانواده می باشد لذا جهت تصمیم به اقدام در جهت این امر و حفظ حقوق مکتسبه خود از وکلای متخصص بهره جویید چرا که صرف اطلاع از قوانین کافی نیست و نیاز مند تجربه وافر در این خصوص میباشد.


بهنام رحمانی فرد

باسلام و احترام آنچه که در این مقاله مورد توجه قرار گرفته است گرفتن وکیل در طلاق می باشد،همانطور که میدانیم طلاق زوجین را از یک دیگر جدا می کند طلاق حقوقی برای زوجه ایجاد می نماید به عنوان نمونه زوجه میتواند مهریه و نفقه خود را طلب نماید و برای اینکه زوجه راحتتر بتواند به حقوق خود دست پیدا کند بایستی وکیل اختیار کند چرا که وکیل در طلاق میتواند در جلسات دادرسی حضور پیدا کند و با توجه به دانش حقوقی خود مسیر پرونده را به دلخواه موکل خود انجام دهد.


محسن جعفری

مباحث و موارد حقوقی از جمله اموری هستند که چنانچه به وکیل متخصص آن سپرده نشوند نتیجه خوشایندی حاصل نمیگردد.و از آن موارد دعاوی خانوادگی میباشد


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام؛ همان طور که همگی شاهد هستیم در کشور ما انبوه پرونده هایی وجود دارد که زن و شوهر در آن به زعم خود به بنبست رسیده و هیچ راهی جز جدایی را پیش روی خود نمی بینند، هرچند که در ابتدای زندگی مشترک انواع و اقسام توصیه ها به زوجین چه به صورت تذکرات والدین و چه به صورت موارد مندرج در قانون وجود دارد اما علیرغم تمام سفارش های قانونی و اخلاقی توصیه شده به افراد، ما شاهد آن هستیم که این نصایح و تذکرات ثمری نداشته و زوج های دارای اختلاف که اغلب هم جوان هستند در دو راهی جدایی قرار می گیرند. فرایند طلاق پروسه ای است که هر انسانی که قصد جدایی دارد باید آن را سپری نماید و هر انسانی به فراخور اوضاع و احوال دلیل خاصی برای جدایی خود ذکر می کند اما دانستن جزئیات کار و عبور از این هزارتوی پر پیچ و خم ودشوار برای بسیاری از افراد سخت و طاقت فرسا است پس برای دانستن جزئیات بیشتر می توانید از وکلای کارکشته موسسه وکیل تلفنی بهره جسته و مشکل خویش را بر طرف نمائید این وکلا چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری می توانند در هر ساعتی از شبانه روز مشکل شما را حل نموده و به نتیجه مظلوب برسانند .


معراج فرجی

شعاری بود که میگفت با اطلاع از قوانین وکیل خود باشید اما ضمن اطلاع مشاوره و نوعا اقدام عملی توسط وکیل هم لازم است


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.