وکیل سایبری

وکیل سایبری

وکیل سایبری کیست؟ در چه مواردی میتوان به وکیل سایبری مراجعه کرد؟ برای دریافت مشاوره از وکیل سایبری باید چه مراحلی را انجام داد؟ هزینه مشاوره با وکیل سایبری چقدر است؟ ماحصل زندگی در دنیای مدرن، پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات می باشد. همین توسعه و پیشرفت باعث شده تا جرایم سایبری نیز در دنیای حقوق به وجود بیاید. با توجه به اینکه بسیاری از افراد از این جرایم آگاهی ندارند، نمی توانند در حین بروز جرایم ذکر شده راه حل مناسبی پیدا کنند. همین باعث شده تا همه روزه افراد زیادی خواهان برقراری ارتباط با وکیل سایبری باشند. در همین راستا تصمیم گرفته ایم، در یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی به سوالات فوق و پرسش های پیرامون آن پاسخ دهیم. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

وکیل سایبری کیست؟

در نخستین گام، هنگام بررسی وکیل سایبری بایستی با تعریف این مفهوم آشنا شویم. وکلای سایبری نیز همچون سایر وکلا در رشته حقوق یا دوره های حوزوی معادل آن تحصیل نموده اند. سپس در مرحله بعدی موفق به قبولی در آزمون وکالت شده اند. در ادامه، آنان مراحلی همچون کارآموزی و قبولی در آزمون کتبی و شفاهی اختبار را نیز طی نموده و پروانه وکالت اخذ کرده اند. در گام بعدی، این افراد سعی نموده اند تا دانش تئوری خود را در مورد جرایم سایبری افزایش دهند. به گونه ای که بتوانند تسلط بر روی مباحث مربوط به آن پیدا کنند.

 همچنین، این وکلا تلاش نموده اند تا  حوزه کاری خود را نیز محدود به دعاوی سایبری بکنند. با این هدف که بتوانند تجربه عملی کافی برای پرونده های جرایم سایبری بدست بیاورند. برای ارتباط با بهترین وکلای سایبری ایران می توانید همین حالا از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی  در موسسه حقوقی وکلای تلفنی استفاده کنید.  شما میتوانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

جرائم سایبری

 

در چه مواردی می توان به وکیل سایبری مراجعه کرد؟

در ادامه برای بررسی دقیق تر مبحث وکیل سایبری بایستی به سوال در چه مواردی می توان به وکیل سایبری مراجعه کرد؟ جوابی مناسب دهیم. بر اساس قانون جرائم رایانه ای برخی از جرایم مانند نقض قانون کپی رایت، کلاهبرداری اینترنتی، جعل محتوا و داده ها، هک کردن و مزاحمت از طریق شبکه های اجتماعی از مصادیق جرایم سایبری می باشد. شما می توانید در حوزه این جرایم و سایر موضوعات پیرامون آن با وکلای سایبری مشورت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جرایم رایانه ای می توانید همین حالا از طریق مشاوره حقوقی با وکلای سایبری موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

نحوه دریافت مشاوره حقوقی از وکیل سایبری

برای بررسی دقیق تر موضوعات مرتبط با وکیل سایبری نیاز است تا راه های مشاوره با وکلای سایبری را به شما معرفی کنیم. سنتی ترین راه برای مشاوره با وکیل سایبری مراجعه حضوری به وکیل می باشد. این روش به دلیل زمانبر بودن باعث شده تا طرفداران کمتری داشته باشد. به علاوه روش ذکر شده، هزینه بالاتری نسبت به سایر روش ها نیز دارد. به همین دلیل، بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از روش های دیگر که در ادامه توضیح میدهیم استفاده کنند. دومین روش دریافت مشاوره حقوقی با وکیل سایبری، استفاده از خدمات مشاوره تلفنی با وکیل سایبری است.

 

 

مشاوره حقوقی پلیس فتا 
مشاوره حقوقی جرائم رایانه ای 
مشاوره حقوقی کیفری 
درباره ما 

 

 

این روش هم هزینه مقرون به صرفه ای نسبت به روش حضوری دارد و هم انتخاب مناسبی برای افرادی است که در طول روز به دلیل مشغله کاری نمی توانند زمان زیادی را صرف مراجعه حضوری به وکیل کنند. سومین راه برای دریافت خدمات مشاوره با وکیل سایبری استفاده از خدمات مشاوره آنلاین است که در اغلب مواقع به صورت رایگان ارائه می شود.

شما می توانید در هر کجای دنیا که هستید، تنها با چند کلیک از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان  با وکلای سایبری متخصص موسسه حقوقی وکلای تلفنی استفاده کنید.

 

هزینه مشاوره با وکیل سایبری

در گام بعدی برای آشنایی با وکیل سایبری و مباحث مربوط با آن باید موضوع هزینه مشاوره با وکیل سایبری را بررسی نماییم. برای تعیین هزینه مشاوره بایستی به موارد گوناگونی توجه کرد. اولین نکته برای تعیین مبلغ مشاوره، زمان آن می باشد. یعنی هر چقدر شما مدت زمان بیشتری از خدمات مشاوره حقوقی استفاده کنید، باید هزینه بالاتری نیز بپردازید. به علاوه میزان تخصص و تحصیلات وکیل انتخابی و موضوع پرونده شما نیز می تواند در هزینه مشاوره تغییراتی ایجاد کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه مشاوره با وکیل سایبری همین حالا با همکاران ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی ارتباط بگیرید

 

 

مشاوره با وکیل سایبری

 

نحوه ارسال مدارک به وکیل سایبری

حال که به تعریف وکیل سایبری و سایر موضوعات پیرامون آن پرداختیم، زمان آن فرا رسیده تا مبحث نحوه ارسال مدارک به وکیل سایبری را بررسی نماییم. وقتی صحبت از ارسال مدارک برای وکیل می شود، بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا فقط در مواقع اضطراری این اقدام را انجام دهند. چرا که اعتماد کاملی به وکیل انتخابی خود ندارند. این در حالی است که ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی سعی کرده ایم، با جمعی از وکلای کاردان و امانتدار همکاری کنیم. به همین جهت شما می توانید با خیال آسوده مدارک خود را در اختیار همکاران ما قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در باب نحوه ارسال مدارک برای وکیل سایبری می توانید از طریق شماره تلفن  09212242670 با همکاران ما ارتباط بگیرید.

 


سوالات متداول

نظرات

ایمان فرامرزی

با سلام و احترام وکیل سایبری شخصیست که با تحصیل اطلاعات حقوقی کافی در خصوص دنیای سایبری و جرایم مربوط به آن، می تواند دعاوی حقوقی سایبری را گره گشایی کرده و بار سنگین این مشکل حقوقی را از دوش هم میهنان عزیزمان بردارد؛ جرائم سایبری به دسته های مختلفی تقسیم می گردند که رایج ترین این جرایم در ایران، کلاهبرداری های سایبری و اقلام مختلف ...


نیما عیسی زاده

یک وکیل سایبری کسی است که هم توانایی حقوقی و اطلاعات کافی در باره قوانین و مقررات این حوزه را دارد و هم تجربه کافی در دعاوی سایبری را داراست.


بشیر علی پاریاد

با سلام . در مواردی که جرایمی مانندکلاهبرداری اینترنتی، کلاهبرداری کارت به کارت، جعل رایانه ای، مزاحمت های رایانه ای، نقض قوانین مالکیت معنوی، نشر اکاذیب، قاچاق صوت و … صورت می گیرد علاوه بر ضرورت اطلاع از قوانین برای پیگیری های حقوقی نیاز به دانش فنی گسترده جهت پیگیری های مرتبط با استخراج ادله دیجیتال جرم و ارائه آنها به دادگاه لازم است که در این موارد وکیل سایبری می توان کمک شایسته تری به بزه دیده نماید.


شیرزاد افشاری

باسلام با توجه به فراگیر شدن استفاده از خدمات اینترنتی و سایت های مختلف و افزایش کلاهبرداری و سایر جرائم اینترنتی لازم است به افراد متخصص در این زمینه مراجعه کنیم که موسسه وکیل تلفنی می تواند بهترین گزینه برای مشاوره باشد .


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، با توجه به سرعت افسار گسیخته فضای مجازی و نیز تولید روز افزون علم ، ما هر روز شاهد ظهور اطلاعات جدید هستیم که به دنیای ما وارد شده و در کمترین زمان ممکن بخش عظیمی از زندگی ما را تحت الشعاع خود می گیرند. بسیاری از اموری که تا پیش از این در رویاهای خود به دنبال آن بودیم اکنون به مسائل پیش پا افتاده ای تبدیل شده اند دنیای مجازی و شبکه های اینترنتی نیز روز به روز در حال سرعت و فراگیری در سطح جهان بوده و انسان ها بسیاری از امور مهم خود را توسط فضای مجازی انجام می دهند، از مسائل مهمی چون تحصیات ، امور بانکی و حتی پزشکی گرفته تا امور دیگری چون سفارش غذا یا حل و نقل و خرید منزل . همان گونه که سرعت فضای مجازی و همه گیر شدن آن را شاهد هستیم باید بدانیم که همواره سود جویانی در کمین نشسته اند تا از این آب گل آلود ماهی گرفته و با فریبکاری دغل اموال دیگران را تصاحب کنند پس همان طور که با شتاب و هیجان فضای مجازی را وارد زندگی خود می کنیم باید بدانیم که استفاده از تجارب وکلایی که متخصص فضای سایبری می باشند نیز لازم وضروری بوده و باید با راهنمایی آنان گام برداریم تا از هرگونه لغزش در این حوزه امان باشیم. وکیل متخصص در امور سایبری کسی است که مدت زمان طولانی را صرف امور مربوط به جرایم رایانه ای نموده و تمام راه و چاه آن را می شناسد پس با اعتماد به وی می توان بسیاری از امور مربوط به جرایم سایبری را کنترل نموده و خاطره خوبی را تجربه نماییم.


فاطمه عمادی

باسلام،،در زمینه جرایم رایانه ای و سایبری و اینترنتی، جرایم آنلاین و فضای مجازی، جعل و کلاهبرداری رایانه ای یا اینترنتی، انواع رمز ارزها و غیره یک وکیل سایبری که هم توانایی حقوقی و اطلاعات کافی درباره قوانین و مقررات این حوزه را دارد و هم تجربه کافی در دعاوی سایبری را داراست، میتواند کمک بسیاری برای احقاق حقوق قانونی موکل داشته باشد.


مجید شیخی

با سلام وکلای سایبری نیز همچون سایر وکلا در رشته حقوق یا دوره های حوزوی معادل آن تحصیل نموده اند. سپس در مرحله بعدی موفق به قبولی در آزمون وکالت شده اند. در ادامه، آنان مراحلی همچون کارآموزی و قبولی در آزمون کتبی و شفاهی اختبار را نیز طی نموده و پروانه وکالت اخذ کرده اند. در گام بعدی، این افراد سعی نموده اند تا دانش تئوری خود را در مورد جرایم سایبری افزایش دهند. به گونه ای که بتوانند تسلط بر روی مباحث مربوط به آن پیدا کنند. والسلام و با تشکر از موسسه خوبه وکیل تلفنی


Mohammad sheykhi

بر اساس قانون جرائم رایانه ای برخی از جرایم مانند نقض قانون کپی رایت، کلاهبرداری اینترنتی، جعل محتوا و داده ها، هک کردن و مزاحمت از طریق شبکه های اجتماعی از مصادیق جرایم سایبری می باشد. شما می توانید در حوزه این جرایم و سایر موضوعات پیرامون آن با وکلای سایبری مشورت کنید.


وحید فراست

جرایم مربوط به سایبری جزو جرایمی است که وکالت در آن بسیار تخصصی است


آزاده

جرایم سایبری یک فعالیت مجرمانه است که در آن هدف اصلی، یک کامپیوتر یا شبکه است. برخی از جرائم سایبری با هدف حمله مستقیم به رایانه‌ها یا دستگاه‌های دیگر به منظور شکستن یا غیرفعال کردن آن‌ها انجام می‌شود. سایر جرائم سایبری، رایانه‌ها را برای پخش بدافزارها، سرقت اطلاعات و ... درگیر می‌کند.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام خدمت شما کاربر گرامی تر مبحث وکیل سایبری بایستی به سوال در چه مواردی می توان به وکیل سایبری مراجعه کرد؟ جوابی مناسب دهیم. بر اساس قانون جرائم رایانه ای برخی از جرایم مانند نقض قانون کپی رایت، کلاهبرداری اینترنتی، جعل محتوا و داده ها، هک کردن و مزاحمت از طریق شبکه های اجتماعی از مصادیق جرایم سایبری می باشد. شما می توانید در حوزه این جرایم و سایر موضوعات پیرامون آن با وکلای سایبری مشورت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جرایم رایانه ای می توانید همین حالا از طریق مشاوره حقوقی با وکلای سایبری موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.