وکیل جرائم سایبری-وکلای تلفنی

وکیل جرائم سایبری-وکلای تلفنی

وکیل جرائم سایبری-وکلای تلفنی

وکیل جرائم سایبری چه خصوصیاتی دارد؟ منظور از جرائم سایبری چیست؟ دریافت مشاوره از وکیل سایبری چه اهمیتی دارد؟ از چه راه هایی می توان از خدمات مشاوره حقوقی با وکیل سایبری استفاده کرد؟ آیا امکان دریافت مشاوره رایگان حقوقی با وکیل جرائم سایبری وجود دارد؟ این روزها فضای مجازی به بستری مناسب برای وقوع انواع جرم و جنایت تبدیل شده است. چرا که دسترسی به این فضا بسیار آسان است و تقریبا تمام افراد جامعه می توانند در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشند. به علاوه فضای مجازی به شما اجازه می دهد تا بتوانید به آسانی هویتی فیک برای خود بسازید. همین باعث می شود تا جرم و جنایت در این محیط، همواره سیر صعودی داشته باشد. این موضوع باعث شده، افراد زیادی خواهان برقراری ارتباط با وکیل سایبری باشند. در همین راستا تصمیم گرفته ایم، در یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی به سوالات فوق و پرسش های پیرامون آن پاسخ دهیم. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

منظور از جرائم سایبری چیست؟

در نخستین گام هنگام بررسی مبحث وکیل جرائم سایبری بایستی بدانیم که جرائم سایبری به چه معنایی می باشد؟ در واقع قانونگذار در قانون جرائم رایانه ای، مجموعه فعالیت های مجرمانه ای را که در فضای مجازی رخ می دهد، زیر مجموعه جرائم سایبری محسوب کرده است. بر اساس بیست و پنجمین ماده قانون جرائم رایانه ای موارد ذیل جرم سایبری محسوب می شوند:

  • سرقت و کلاهبرداری های مرتبط با فضای مجازی.
  • تخریب سامانه های رایانه ای.
  • جاسوسی از طریق فضای مجازی.
  • نشر اکاذیب و هتک حیثیت.
  • شنود غیر مجاز در سیستم های رایانه ای و مخابراتی.
  • جعل رایانه ای.
  • دسترسی غیر مجاز به سامانه های مخابراتی یا رایانه ای.
  • انتشار و یا فروش پسورد یا داده های دیگران.
  • و...

 

 

جرایم سایبری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع جرائم سایبری و راه حل های موجود برای حل پرونده های مربوط به آن میتوانید همین حالا از خدمات مشاوره حقوقی  در موسسه حقوقی وکلای تلفنی استفاده کنید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

وکیل جرائم سایبری چه خصوصیاتی دارد؟

در مرحله بعدی در حین بررسی وکیل  جرائم سایبری و امور مرتبط با او باید به پرسش وکیل جرائم سایبری چه خصوصیاتی دارد؟ جوابی مناسب دهیم. وکیل سایبری بایستی دقت بالایی، هنگام مطالعه پرونده های حقوقی داشته باشد. یعنی این شخص باید به ریزترین نکات در حین مطالعه و بررسی پرونده توجه کند. با این هدف که بتواند در مدت زمانی کوتاه، راه حلی مناسب برای دفاع از موکل خود پیدا کند.

به این دلیل که موضوعات مربوط به جرائم رایانه ای در حقوق ایران جدید است و همواره قوانین و مقررات حقوقی در مورد آن در حال به روز رسانی است، بایستی وکلای سایبری مدام دانش خود را به روز کنند تا بتوانند خدمات بهتری به موکلان ارائه دهند. طبق قواعد عرفی در رابطه وکیل و موکل در اکثر مواقع اسناد و مدارک مربوط به موکل در دست وکیل می باشد. به همین دلیل نیاز است تا وکلا امین و امانتدار باشند. به عبارتی دیگر، آنان نباید برای کسب منفعت بیشتر حاضر به خیانت به موکل خود شوند. در آخر نیاز است تا وکلای جرائم سایبری نیز همانند سایر وکلا فن بیان قوی داشته باشند. این خصوصیت مهم به آنان کمک می کند تا به خوبی از موکل خود در دادگاه دفاع کنند و قاضی را تحت تاثیر قرار دهند.

 

 

سوال از وکیل فتا
مشاوره حقوقی جرائم رایانه ای
مشاوره حقوقی کیفری
درباره ما 

 

اهمیت دریافت مشاوره از وکیل جرائم سایبری

بعد از آشنایی با خصوصیات وکیل جرائم سایبری نیاز است تا به اهمیت دریافت مشاوره از وکیل جرائم سایبری اشاره کنیم. با توجه به اینکه موضوعات مربوط به جرائم رایانه ای دنیای متفاوتی از سایر مباحث حقوقی و کیفری دارد، تمامی وکلا نمی توانند در این زمینه شما را به خوبی راهنمایی کنند. چرا که دانش و تخصصی کافی در این حوزه ندارند. همین باعث می شود تا شما نتوانید در مسیر احقاق حق خود گام مثبتی بردارید.

از طرفی اگر شما از همان ابتدای مسیر از همراهی یک وکیل سایبری متخصص استفاده نکنید، علاوه بر زمان در هزینه نیز اسراف کرده اید. به این علت که در ادامه راه مجبور می شوید وکالت خود را به وکیل جرائم سایبری بسپارید و دوباره حق الوکاله پرداخت کنید. برای ارتباط با بهترین وکلای سایبری ایران میتوانید همین حالا از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی  در موسسه حقوقی وکلای تلفنی استفاده کنید. 

 

نحوه دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از وکیل سایبری

تا به اینجای مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات زیادی در مورد وکیل جرائم سایبری و خصوصیات او به شما ارائه دهیم. حال زمان آن فرا رسیده تا با روش پرطرفدار مشاوره با وکیل سایبری یعنی مشاوره حقوقی تلفنی آشنایی پیدا کنید. محبوبیت مشاوره حقوقی تلفنی به این جهت است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در هر نقطه جهان در هر ساعت شبانه روز به وکیل مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. شما میتوانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

وکیل جرایم رایانه ای

 

دریافت مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان با وکیل جرائم سایبری

بعد از معرفی روش مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل جرائم سایبری نوبت آن فرا رسیده تا با روش دیگری آشنا شویم. ممکن است شما به برقراری ارتباط با وکلای سایبری نیاز داشته باشید. ولی نتوانید هزینه مشاوره را بنا به هر دلیلی پرداخت کنید. پیشنهاد موسسه حقوقی وکلای تلفنی در این شرایط استفاده از مشاوره حقوقی رایگان و آنلاین می باشد. جهت ارتباط با بهترین وکلای جرائم سایبری ایران میتوانید همین حالا از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان در موسسه حقوقی وکلای تلفنی بهره ببرید.

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.