شرایط اخذ مشاوره حقوقی رایگان

شرایط اخذ مشاوره حقوقی رایگان

شرایط اخذ مشاوره حقوقی رایگان

شرایط اخذ مشاوره حقوقی رایگان 

آشنایی با مسائل حقوقی در زندگی روزمره، امری لازم و ضروری است به عنوان مثال در یک قرارداد خرید و فروش ممکن است طرف مقابل از جملات و عنوان ها به گونه ای استفاده کند که شما متوجه مفهوم آنها نشوید و در آینده با مشکل مواجه شوید. اما حتی بهترین وکلا نیز بر تمامی مسائل قانونی تسلط ندارند حال چگونه میتوان انتظار داشت که  یک فرد عادی بدون تحصیلات و تجربه حقوقی در مواجهه با مسائل روزمره به مشکل نخورد. بله درست است این موضوع امکان پذیر نیست اما دیگر شرایط به مانند گذشته نیست و اکثر مردم به اینترنت دسترسی دارند و می توانند از طریق موسسات سوالات حقوقی خود را مطرح کنند و جواب آن را دریافت نمایند. همانطور که یک پزشک با تشخیص سریع و درست از پیشرفت بیماری جلوگیری می کند، یک مشاور حقوقی  نیز با بررسی همه جوانب و راهنمایی درست مراجع، از مشکلات احتمالی در اینده پیشگیری می کند.

مشاوره حقوقی چیست؟

بطور کلی مشاوره حقوقی به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. هر کدام دارای مزیت هایی می باشند.  یکی از علل عمده عدم تمایل مردم به دریافت مشاوره حقوقی هزینه بالای مشاوره می باشد. موسسه وکلای تلفنی یکی از برترین موسسات حقوقی است که برای خدمت رسانی به تمامی اقشار جامعه این امکان را فراهم آورده است که مردم عزیز بتوانند در هر ساعت از شبانه روز در کمترین زمان ممکن با خیال راحت بدون دغدغه هزینه مشکل حقوقی خود را حل نمایند.

آیا امکان دریافت مشاوره حقوقی رایگان در موسسه وکلای تلفنی وجود دارد؟

همانطور که به آن اشاره شد برخی اوقات دریافت راهنمایی در مورد یک مسئله حقوقی به فرد کمک می کند تا روند قانونی مسئله را طی کند. در موسسه حقوقی وکیل تلفنی امکان دریافت مشاوره حقوقی رایگان فراهم شده است و کاربران سایت می توانند جواب سوالات حقوقی خود را با در کمترین زمان و با کیفیت بالا دریافت کنند.

یکی از مزیت های مشاوره حقوقی رایگان در وکیل تلفنی کیفیت راهنمایی هایی است که مشاوره گیرنده دریافت می کند. تمامی سوالات حقوقی در این موسسه توسط وکیل پایه یک دادگستری پاسخ داده خواهد شد و علاوه بر آن موسسه ناظر بر فعالیت مشاوران و وکلا در ارائه خدمات است. پس کاربران باید مطمئن باشند مشاوره حقوقی رایگان با کیفیت دریافت خواهند کرد و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

مشاوره حقوقی رایگان

جهت دریافت مشاوره حقوقی رایگان در وبسایت موسسه وکلای تلفنی چه باید کرد؟

جهت دریافت مشاوره حقوقی رایگان کافی است وارد وبسایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی شوید، گزینه ثبت نام را کلیک کرده و فرم را تکمیل نمایید. پس از آن با استفاده از نام کاربری و رمز عبور هر زمانی که ابهامات حقوقی داشتید وارد پنل خود شده و سوالات حقوقی خود را مطرح نمایید. مشاوران و وکلای مجرب سایت وکیل تلفنی در اسرع وقت به صورت دقیق به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

برای گرفتن مشاوره حقوقی رایگان از طریق طرح سوال هیچ محدودیتی وجود ندارد. کاربر می تواند به هر تعداد که بخواهد سوالات حقوقی خود را مطرح کرده و پاسخ آنها را دریافت کند. همچنین مطالب حقوقی با کیفیت و معتبری در سایت درج شده است که کاربر می تواند با مراجعه به حوزه ای که نیاز دارد مطالب مرتبط را مطالعه و جواب حقوقی خود را پیدا کند.

آیا نحوه دریافت مشاوره حقوقی رایگان در وبسایت آموزش داده شده است؟

سایت وکیل تلفنی یکی از سایت های کاربر پسند است که کار با آن بسیار راحت می باشد. نحوه ثبت نام و دریافت مشاوره آموزش داده شده است. کاربران می توانند بدون هیچ ابهامی به راحتی ثبت نام خود را انجام دهند و سوالات خود را مطرح کنند.

اگر در سایت وکیل تلفنی توجه کرده باشید در قسمت پایین صفحه لینکی تحت عنوان پشتیبانی آنلاین وجود دارد اگر در ثبت نام یا طرح سوال نیز با مشکل مواجه شدید می توانید از آن طریق چت را شروع و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

چه مدت زمان میبرد تا وکلا به سوالات حقوقی رایگان پاسخ دهند؟

از آنجایکه موسسه حقوقی وکیل تلفنی از حضور صدها نفر مشاور و وکیل بهره می برد انجام مشاوره حقوقی رایگان خیلی زمان نمی برد و در کمترین زمان ممکن به سوالات پاسخ داده خواهد شد. یکی از مزیت های خوب وکیل تلفنی برای انجام مشاوره حقوقی رایگان 24 ساعته بودن آن است. ارائه خدمات و انجام مشاوره در این موسسه شبانه روزی است و از آنجایی که همیشه تعدادی از وکلا برای پاسخ دادن به سوالات آنلاین هستند. کاربران نیز در مدت زمان بسیار کم جواب سوالات حقوقی خود را دریافت خواهند کرد.

اگر نیاز به انجام مشاوره و بررسی پرونده توسط وکیل مجرب را دارید این امکان فراهم شده است تا مدارک خود را برای مشاور ارسال کنید و توسط وکیل بررسی شود. وکیل  یا مشاور بعد از بررسی محتویات پرونده بهترین راه حل را در اختیار شما قرار خواهد داد. از آنجایکه استفاده از پیام رسان واتساپ همه گیر شده است می توانید با کلیک بر روی گزینه واتساپ مشاوره حقوقی خود را آغاز کنید.

هر فردی چند مرتبه می تواند از خدمات مشاوره حقوقی رایگان استفاده نماید؟

استفاده از بخش مشاوره حقوقی رایگان وکیل تلفنی محدودیتی ندارد و هر زمانی که کاربر تمایل داشته باشد می تواند مسئله حقوقی خود را مطرح کند و بهترین راهنمایی را به صورت رایگان دریافت کند. یکی از دغدغه های که بیشتر کاربران دارند در ارتباط با قابل اعتماد بودن مشاوره حقوقی رایگان است. اما این دغدغه در موسسه وکیل تلفنی وجود ندارد و تمامی فعالیت های مشاوران رصد خواهد شد. انجام مشاوره حقوقی از طریق وکیل تلفنی با روش های گوناگونی از جمله تلفنی و آنلاین انجام می شود. در بخش مشاوره حقوقی آنلاین رایگان این امکان فراهم شده است که به صورت چت با وکیل مربوطه مشاوره انجام دهید.

مشاوره حقوقی با وکیل و مزایای آن
راهنمای نگارش انلاین
هزینه مشاوره حقوقی انلاین 

سوالات رایج

+ آیا فقط در وقت اداری می توانم برای مشاوره حقوقی رایگان اقدام کنم؟

خیر، فعالیت موسسه وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی است و در هر زمان و مکانی می توانید مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید.

+ مشاوره حقوقی رایگان چه مزیتی دارد؟

هزینه نکردن برای بدست آوردن راهنمایی های مهم، خود یک مزیت است. علاوه بر آن می توانید چندین موضوع را در قالب سوال طرح کنید.

+ برای مشاوره حقوقی پولی باید چقدر پرداخت کنم؟

برای انجام مشاوره حقوقی تعرفه های منصفانه ای توسط سایت وکلای تلفنی اعلام شده است که در بخش های مختلف سایت می تواند آنها را مشاهده کنید.

+ برای انجام مشاوره فوری باید چکار کنم؟

با شماره 09212242670 تماس گرفته و درخواست مشاوره فوری خود را ثبت کنید تا سریعا به وکیل متخصص وصل شوید.

+ یا امکان دریافت مشاوره شهرستانی ها با وکلای تهران وجود داردا؟

بله، از هر نقطه ای از داخل یا خارج کشور می توانید با موسسه وکلای تلفنی تماس بگیرید و درخواست مشاوره با وکیل ساکن استان مدنظر را بدهید.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.