وکلای کاردان قم

وکلای کاردان قم

وکلای کاردان قم

با بزرگتر شدن جوامع، نیاز به مشاغل مختلف بیش از پیش احساس شد. بر این اساس امروزه نیاز به وکیل نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حال حاضر موسسه حقوقی وکلای تلفنی شرایطی را فراهم کرده است که با استفاده از آن می توان به صورت 24 ساعته و از سراسر کشور، با بهترین وکیل قم صحبت کرده و مشاور حقوقی دریافت نمود. علاوه بر این امکان دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان نیز در سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی وجود دارد.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل کیست؟

وکیل به شخصی گفته می شود که با استفاده از قرارداد وکالت، انجام اموری را بر عهده می گیرد. بنابراین وکیل می تواند از طریق اشخاص حقیقی یا حقوقی مامور انجام اموری شود که در قرارداد مشخص خواهد شد.

 

وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد؟

برخلاف تصور بیشتر مردم جهان، وکیل خوب علاوه بر علم و دانش کافی باید از برخی صفات و ویژگی هایی نیز برخوردار باشد. بنابراین صفاتی مانند امانت داری، صداقت، پیگیری دقیق پرونده، در جریان گذاشتن موکل و مواردی از این دست، ویژگی های یک وکیل خوب خواهند بود. موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان را نیز برای هموطنان گرامی فراهم نموده است.

 

 

مشاوره با وکلای قم

 

در چه مواردی می توان با وکیل مشورت کرد؟

در حال حاضر در تمام دعاوی حقوقی و کیفری می توان با بهترین وکلای کشور در موسسه حقوقی وکلای تلفنی مشورت کرد. علاوه بر این موسسه حقوقی وکلای تلفنی شرایطی را فراهم کرده است که می توان با مراجعه به سایت از مشاوره حقوقی استفاده نمود.

 

ادرس وکلای کاردان در قم

امروزه یافتن یک وکیل کاردان و با تجربه دشوار است. بر این اساس موسسه حقوقی وکلای تلفنی سعی کرده است با بهترین وکلا همکاری داشته و دسترسی به وکیل را تسهیل نماید. بنابراین با مراجعه به سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی می توان ادرس وکیل متخصص در قم را به راحتی جستجو نمود.

 

 

وکلای کاردان رشت 
آشنایی با وکلای کاردان کرج
هزینه مطالعه پرونده
وکیل برای مشاوره 
درباره ما 

 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای کاردان قم

در حال حاضر بیشتر مردم به دلیل عدم شناخت کافی از وکلا ترجیح می دهند بدون مشاوره حقوقی مشکلات خود را حل و فصل نمایند. بنابراین در اواسط کار با مشکل مواجه می شوند. با این وجود بهتر است از همان ابتدا با بهترین وکیل قم مشورت کرده و مشاوره حقوقی دریافت نمایند. این در حالی است که برخی از مردم نیز نسبت به هزینه های زیاد مشاوره یا حق الوکاله وکیل در قم معترض هستند. واقعیت این است که این مبالغ بر اساس فاکتورهای متعددی مشخص می شوند و در نهایت توافق طرفین در این زمینه حائز اهمیت خواهد بود. با این حال موسسه حقوقی وکلای تلفنی تلاش کرده است تا به کمک بهترین وکلا، دریافت مشاوره حقوقی را راحت تر کند. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی در موسسه حقوقی وکلای تلفنی از دو روش می توانید اقدام نمایید که عبارتند از :

  • مراجعه به وبسایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی، انتخاب مدت زمان مشاوره و پرداخت هزینه مشاوره از طریق چارت هزینه ها
  • تماس با شماره 09212242670 و یا 02147625900 . موضوع و مدت زمان دلخواه برای مشاوره را به اپراتور اعلام نموده سپس هزینه مشاوره حقوقی تلفنی را به شماره کارت 6037997382284538 به نام اقای هادی توکلی واریز نموده و 4 رقم آخر کارت بانکی که با آن واریز را انجام داده اید به اپراتور اعلام نمایید تا هماهنگی لازم را انجام داده و 5 دقیقه بعد با وکیل مشورت نمایید.

 

 

مشاوره تلفنی با وکیل در قم

 

هزینه مشاوره حقوقی با وکیل کاردان قم

این روزها استفاده از مشاوره حقوقی مستلزم پرداخت هزینه مشاوره می باشد. هزینه استفاده از مشاوره با توجه به مدت زمان دریافت مشاوره و تخصص وکیل متغیر خواهد بود. بنابراین هزینه مشاوره با وکیل در قم نیز از این قاعده مستثنی نیست. به عنوان مثال برای دریافت 10 دقیقه مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل فوق تخصص با بیش از 10 سال سابقه وکالت بایستی 75000 تومان واریز نمایید این در حالیست که برای مشاوره حقوقی تلفنی 10 دقیقه ای با وکیل متخصص و یا مشاور حقوقی تنها 50000 تومان پرداخت می کنید. همچنین هزینه مشاوره حقوقی حضوری با وکلای موسسه 250000 تومان می باشد. بنابراین با مراجعه به سایت موسسه یا تماس با شماره 09212242670 می توان از خدمات مشاوره موسسه حقوقی وکلای تلفنی بهره مند شد.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.