خبر نوروز 1402

خبر نوروز 1402

خبر نوروز 1402

نوروز، از نفس های معتدل بهار می تراود و در سفره گلدار هفت سین دمیده می شود؛ سفره ای که در آن ماهی قرمزی، تکرار تازه زندگی را میان تنگ کوچکی از آب گوشزد می کند.

به آخرین لحظات سال 1401 نزدیک می شویم. در کشورمان ایران همچون کشورهای فارسی زبان دیگر فرا رسیدن سال نو را جشن گرفته و به امید داشتن روزهایی خوش سال جدید خود را آغاز می کنیم. از خداوند منان سالی سرشار از امنیت، آرامش، سلامتی و حال خوب برای شما هموطنان عزیز آرزومندیم( مدیریت و پرسنل موسسه حقوقی وکلای تلفنی). 

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

موسسه حقوقی وکلای تلفنی امسال نیز همچون سال های گذشته نوروز خود را  در کنار شما هموطنان عزیز آغاز می کند. چرا که با توجه به حجم بالای درخواست های مشاوره حقوقی در تعطیلات رسمی نوروزی سال های گذشته بتواند پاسخگوی سوالات و مشکلات حقوقی شما عزیزان باشد. خدمات حقوقی ارائه شده در این ایام به صورت 24 ساعته و توسط برترین وکلای پایه یک دادگستری و مشاورین حقوقی ارائه می گردد. همچنین در صورت لزوم نگارش کلیه اوراق قضایی نیز انجام می شود. شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی با شماره 09212242670 تماس گرفته و از برترین مشاوره حقوقی تلفنی به صورت فوری بهره مند شوید. 

 

 

 

مشاوره حقوقی در نوروز

 

در صورت بروز هر گونه مشکل و یا داشتن هر سوال حقوقی در زمینه مشاوره خانواده، سرقت، تصادف، محاسبه یا مطالبه دیه و ... می توانید با موسسه حقوقی وکلای تلفنی مشورت نمایید. علاوه براین می توانید از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان در وبسایت موسسه بهره مند گردید. 

 


نظرات

بهنام رحمانی فرد

با سلام با توجه به اینکه در عید بسیاری از هموطنان عزیزمان مشکلات حقوقی برایشان پیش می آید و نیازبه مشاوره حقوقی دارند ،بنابراین موسسه وکیل تلفنی در این راستا کوشیده است که اقدامتی انجام دهد که در ایام تعطیلات هموطنان عزیز بتوانند مشاوره حقوقی دریافت نمایند.


محمد حسین انصاری مهیاری

سلام در دعوای حقوقی و کیفری و خانواده خیلی باید با دقت و تصمیم درست هر اقدامی را انجام داد چه بسا با دادخواست و شکوائیه نادرست حقی که افراد دارند به راحتی از دست می رود لذا وکیل نلفنی با فیلترهایی که انجام داده وکلای با دانش را انتخاب و با وکلای پایه یک همکاری نموده که در سریعترین زمان‌ممکن وکلا پاسخگو هستند


سپیده کرمی

با سلام .با استفاده از وکلای آنلاین وکیل تلفنی در وقت صرفه جویی شده از طرفی از بین چندین وکیل مناسب ترین وکیل مرتبط با موضوع پرونده خود را انتخاب می نمایید همچنین بعلت ناشناس بودن هویت ‌کاربران نیز افشا نخواهد شد


حسین سیفی

خوشبختانه همانگونه که در تمام دنیا پیشرفت علم و فناوری به طور چشمگیر مشاهده میگردد و استفاده از همه ظرفیت ها و ابزارهای موجود در جهت پیشبرد امور مختلف گسترده شده است مجموعه وکیل تلفنی نیز در ایران از پیشگامان استفاده از فناوری ها و ابزارهای موجود در راستای تسریع و تسهیل در دسترسی به امور حقوقی و خدمت به جامعه می باشد


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، یکی از مولفه های مهم جهان امروز سریع بودن امور مختلف هست. انسان ها دوست دارند در اسرع وقت نسبت به انعقاد معامله اقدام نمایند، در اسرع وقت ماشین خریداری کنند ، در اسرع وقت به سفر بروند و ... شاید بتوان دلایل مهمی برای اینکار بر شمرد و کی از آنها سرعت روزافزون علوم مختلف از جمله تکنولوژی و عصر دیجیتال است یا تورمی که قیمت ها را لحظه به لحظه بالا می برد و نیاز به یک مشاور آنلاین در هر ساعت احساس خواهد شد و یا نیاز به داشتن یک پشتوانه حقوقی دائم برای افراد ولو در ایام خاص و دست نیافتنی ، لذا داشتن مشاورینی که در اسرع وقت در دسترس بوده و توانایی ارائه انواع مشاوره ها را داشته باشند بسیار مهم و حیاتی است. ویژگی بسیار مهم این نوع مشاوره ها این بودئه که بعلت دسته بندی دقیق و اصولی صورت گرفته شما این اختیار را دارید تا در هر ساعتی از شبانه روز در ایام تعطیل یا غیر تعطیل از جمله روزهای عید و دید بازدید و تعطیلی ادارات و محاکم با موسسه تماس گرفته و با اعلام نیاز خود مشاوره مطلوب خویش را دریافت نمایید. این مشاوره های نامحدود بوده و در هر ساعتی از شبانه روز قابل ارائه می باشد یعنی تفاوتی نمی کند که ساعت 6 صبح جمعه در فصل زمستان باشد یا عصر یک روز گرم تابستانی، این مشاوره ها به صورت دائمی بوده و نتیجه مطلوبی را برای کابران پیش از انجام هر عمل و واقعه حقوقی در بر خواهد داشت.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام موسسه حقوقی وکلای تلفنی امسال نیز همچون سال های گذشته نوروز خود را در کنار شما هموطنان عزیز آغاز می کند. چرا که با توجه به حجم بالای درخواست های مشاوره حقوقی در تعطیلات رسمی نوروزی سال های گذشته بتواند پاسخگوی سوالات و مشکلات حقوقی شما عزیزان باشد. خدمات حقوقی ارائه شده در این ایام به صورت 24 ساعته و توسط برترین وکلای پایه یک دادگستری و مشاورین حقوقی ارائه می گردد. همچنین در صورت لزوم نگارش کلیه اوراق قضایی نیز انجام می شود.


mohamad sheykhi

مشاور حقوقی شخصی است که به سبب داشتن دانش نسبت به قوانین و خدمات حقوقی قادر است به شرکت‌ها و افراد در مثلا امور قراردادها و دعاوی و حل اختلاف مشاوره ارائه کند. در مسائل حقوقی به منظور پیشگیری از زیان‌های احتمالی، مشورت با یک مشاور حقوقی الزامی می باشد. این فرد با اشراف به قوانین و با تجاربی که برخوردار است افراد را راهنمایی می کند تا گزینه‌های مناسبی داشته باشند و از ورود زیان به آن ها جلوگیری شود. وظایف مشاور حقوقی -مشاور حقوقی دارای وظایف متفاوتی می باشد. اما تکلیف اصلی مشاوره راهنمایی حقوقی می باشد. او باید اطلاعات لازم حقوقی را داشته باشد تا بتواند متن قرارداد را تنظیم نماید و بر شکل گیری عقد نظارت کند. - مشاور حقوقی در هر زمینه ای باید اطلاعات دقیق راجع به آن موضوع و استفاده صحیح از قوانین را در در روند کار خود قرار دهد. - مشاور حقوقی در امور حقوقی و کیفری راجع به روابط خصوصی افراد نقش پررنگی دارد. - مشاور حقوقی قادر است در مسائل کاری و اداری و مربوط به مهاجرت و امور تجاری و موضوعات بین الملل به افراد کمک کند. . از مزایای ویژه و منحصر به فرد موسسه وکیل تلفنی 24 ساعته و شبانه روزی بودن آن می باشد


منا

سال نو مبارک خیلی خوبه که شما عید نعطیل نیستید من امروز تماس گرفتم و با یکی از وکلای شما مشاوره داشتم


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.