وکیل بابل

وکیل بابل

وکیل بابل به یک فارغ­التحصیل رشته حقوق می­گویند که پس از کسب پروانه وکالت در شهر بابل شروع به کار کرده است. بابل یکی از شهرهای پر جمعیت و شمالی ایران است. منطقه شمال ایران یک منطقه گردشگری است، به دلیل رفت و آمد افراد مختلف به شهرهای شمالی از جمله بابل امکان وقوع جرم و جنایت بالاست. زمانی که سخن از جرم و جنایت به میان می­آید همه ما یاد پرونده، دادگاه و وکیل می­افتیم. اگر روزی یک حادثه یا مشکلی که جنبه حقوقی دارد برای ما پیش آید چه کار کنیم؟ قطعا اولین قدم طرح دعوا در دادگاه است. مسائل حقوقی و قانونی دارای پیچیدگی­های زیادی است. ممکن است که قوانین مربوط به یک موضوع خاص چند سال یک بار دچار تغییر شود. به دلایل مختلف و عدم آگاهی افراد از مسائل حقوقی نیاز است که یک وکیل در کنار ما باشد.

جهت دریافت مشاوره حقوقی با موسسه وکلای تلفنی تماس بگیرید و مشاوره حقوقی تلفنی دریافت نمایید.  

 

هزینه مشاوره حقوقی

اثبات خیانت همسر به کمک وکیل در بابل

وکیل بابل در کنار شماست و به شما در اثبات خیانت همسرتان کمک می­کند. روش­های مختلفی جهت اثبات خیانت همسر وجود دارد. ما در اینجا به شما چند مورد از روش­های اثبات خیانت همسر را معرفی می­کنیم؛

اقرار : همانگونه که از مفهوم این کلمه بر می­آید اقرار به معنی اعتراف خود فرد به جرم است. زمانی که یکی از زوجین در دادگاه علیه دیگری به جرم خیانت طرح شکایت می­کند، اگر طرف مقابل اقرار به عمل انجام شده کند قاضی سعی می­کند وی را منصرف کند. اقرار به زنا عواقب خوبی ندارد و در صورتی که شخص چهار بار اقدام به اقرار محصنه کند مجازات سنگینی برای وی در نظر گرفته می­شود.

شهادت شاهد: یکی  دیگر از روش­های اثبات خیانت به همسر شهادت شهود می­باشد. جهت شهادت شاهد باید 9 شرط تعیین شده در ماده 177 قانون مجازات اسلامی که شامل عدالت، ذینفع نبودن و ... است رعایت شود. با توجه به اینکه قانون ما بر اساس شریعت اسلام می­باشد جهت شهادت شاهد باید چهار مرد یا سه مرد و دو زن عمل زنا را دیده باشند.

علم قاضی: یکی از روش­هایی که معمولا قضات کمتر به آن متکی هستند شهادت شهودی که واجد شرایط شرعی نیستند، اظهارات اشخاص مطلع و ادله­ها و امارات دیگر است. قاضی باید نسبت به زنای صورت گرفته اطمینان حاصل کند و رای صادر نماید.

امارات قضایی: به دلایل و مدارکی گفته می­شود که زوجی که به دیگری مشکوک شده به دست آورده است. برای نمونه گرفتن اسکرین شات از پیام­های مبادله شده مابین همسر خائن با طرف مقابل به صورتی که پیام ها و شماره تلفن کامل مشخص باشد.  عکس­های گرفته شده از پیام­های مبادله شده می­تواند به عنوان یک اماره قضایی در نظر گرفته شود.

 

وکیل برتر بابل

هزینه طلاق به کمک وکیل بابلی

وکیل بابل وکالت شما را با کمترین هزینه می­پذیرد. بیشترین پرونده­های دادگاه ها مربوط به طلاق است. به دلیل اینکه طلاق یک امر تشریفاتی است دارای پیچیدگی­هایی است که در دادگاه به راحتی انجام نمی­گیرد. طولانی بودن پروسه طلاق و اثراتی که دارد هم زمان زیادی را از زوجین می­گیرد. علاوه بر زمان­بر بودن طلاق مسیر آن هم بسیار سخت و پیچیده است. یک نفر باید باشد که بتواند در این مسیر در کنار زوجین باشد. شخصی که هم تخصص کافی را در این زمینه داشته باشد و هم جلسات دادگاه را حاضر شود و از موکل خود دفاع کند. وکیل طلاق دادگستری به عنوان متخصص در زمینه طلاق در کنار شما قرار می­گیرد. هزینه حق‌الوکاله بزرگترین مشکل زوجین جهت انتخاب وکیل است.

ما به شما موسسه وکلای تلفنی را معرفی می­کنیم، بهترین وکیل بابلی را می­توانید از طریق موسسه وکلای تلفنی و با مناسب­ترین هزینه پیدا کنید. کافی است با موسسه وکلای تلفنی تماس بگیرید و از آن­ها تقاضای مشاوره حقوقی تلفنی را داشته باشید. اپراتور مربوطه شما را به وکیل مورد نظر وصل می­کند.

 

وکیل بابل

مشاوره حقوقی ارزان اما تضمینی با وکیل در بابل

وکیل بابل موسسه وکلای تلفنی در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه مشاوره حقوقی شبانه روزی به شما عزیزان می­باشد. یکی از اصلی­ترین دلایلی که افراد از دریافت مشاوره حضوری امتناع می­کنند هزینه بالای آن است. موسسه وکلای تلفنی با ارائه مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان در تمامی ساعات شبانه روز به کمک شما عزیزان آماده است. مشاوره­های دیگر که به روش­های حضوری و تلفنی انجام می­گیرد نیز بسیار ارزان و تضمینی می­باشند. شما می­توانید باکیفیت­ترین مشاوره­های حقوقی را با نازلترین قیمت از وکلای ما بخواهید.

وکیل خانم کار بلد در بابل

وکیل بابل خانم موسسه وکیل تلفنی به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری می پردازد. اگر بخواهید وکالت پرونده شما را هم بر عهده می­گیرد. شما اگر دنبال یک وکیل خانم کاربلد و ماهر هستید باید از طریق موسسات حقوقی پیگیری کنید. موسسه وکلای تلفنی علاوه بر ارائه انواع مشاوره­های حقوقی آنلاین، تلفنی و حضوری با کمک بهترین وکلای دادگستری، دارای بهترین وکیل خانم و آقا جهت امر وکالت می­باشد. اگر می­خواهید یک وکیل خانم خوب و کاربلد را استخدام نمایید همین حالا تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید.

 

ارتباط در واتس اپ

وکیل خوب در بابل چه ویژگی هایی دارد؟

وکیل بابل موسسه وکلای تلفنی بهترین وکیل پایه یک دادگستری می­باشد. شاید تاکنون با مسائل حقوقی و دادگاه برخورد کرده باشید اما به دلیل اینکه از مسائل حقوقی آگاهی نداشته اید شکست خورده باشید. قوانین تصویب شده در رابطه با مسائل حقوقی بسیار زیاد است و فهم آن­ها هم برای افراد عادی مشکل است. برای اینکه در دادگاه موفق شوید و شکایت شما به نتیجه برسد بهترین راه استفاده از یک وکیل خوب می­باشد. یک وکیل خوب باید دارای ویژگی­های زیر باشد:

  • تخصص کافی را در زمینه مورد نظر داشته باشد
  • هزینه مناسبی را جهت امر وکالت دریافت کند
  • پرونده را به صورت جدی پیگیری کند.
  • از تمامی شواهد و مدارک موجود به درستی استفاد کند.

 

وکیل خانم امور زناشویی
مشاوره با وکیل خانم 
مشاوره حقوقی طلاق 
مشاوره حقوقی رابطه نامشروع 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.