قلم وکیل خوب در اثر گذاری ارای دادگاه

قلم وکیل خوب در اثر گذاری ارای دادگاه

قلم وکیل خوب در اثر گذاری ارای دادگاه

آیا قلم وکیل خوب می تواند در نتیجه نهایی پرونده تاثیر گذار باشد؟ پاسخ این سوال قطعاً مثبت است. متاسفانه تصوری در جامعه وجود دارد که افراد با مطالعه برخی از قوانین فکر می کنند، می توانند در پرونده های مختلف حقوقی پیروز شوند. در حالی که این تصور به کلی اشتباه است. در واقع آن چیزی که تضمین کننده پیروزی شما در پرونده های مختلف حقوقی خواهد بود، قلم وکیل خوب و قدرت استنباط وی از قوانین مختلف می باشد. به همین خاطر آشنایی با قلم وکیل خوب حائز اهمیت است. پس با یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی همراه ما باشید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

وکیل کیست؟

اولین گام برای بررسی قلم وکیل خوب و اهمیت آن در پیشبرد و حل و فصل پرونده های حقوقی آشنایی با تعریف وکیل می باشد. در واقع در ابتدا بایستی ببینیم وکیل کیست؟ به طور عرفی، وکیل شخصی است که به کمک افراد می آید تا پرونده های حقوقی آنها را حل و فصل کند اما اگر بخواهیم به طور تخصصی وکیل را تعریف کنیم، قضیه اندکی متفاوت خواهد بود. در واقع وکیل، شخصی است که از رشته حقوق فارغ التحصیل شده است. سپس با رعایت شرایط خاصی در آزمون اختبار و وکالت شرکت کرده است. پس از قبولی در این آزمون، دوره دو ساله کارآموزی خود را گذرانده و موفق به کسب پروانه وکالت خود شده است. در نتیجه نمی توان همه افرادی که به حل و فصل پرونده های حقوقی مشغول هستند را وکیل دانست. در واقع وکیل بایستی پروانه وکالت پایه یک دادگستری را داشته باشد.

 

یک وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد؟

گام بعدی که در جهت آشنایی با قلم وکیل خوب، بایستی با آن آشنا شد، ویژگی های وکیل مجرب می باشد. البته به طور کلی تشخیص خوب یا بد بودن وکلا اندکی دشوار است اما می توان ویژگی های وکیل مجرب را شامل موارد ذیل دانست:

  • تسلط کامل بر قوانین و موضوعات مربوط به پرونده های حقوقی مختلف.
  • تسلط کامل بر آیین دادرسی پرونده مورد نظر.
  • توانایی نگارش انواع اوراق قضایی.
  • توانایی بالای استنباط حقوقی.
  • دلسوز و رازدار بودن.
  • نرخ بالای موفقیت در پرونده های گوناگون.
  • قلم بسیار خوب و تاثیرگذار.

ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی با بهره مندی از بهترین وکلای ایران و با سابقه ترین مشاوران حقوقی در خدمت شما عزیزان هستیم. شما می توانید برای مشاوره حقوقی با یک وکیل مجرب با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

حق الوکاله وکیل 
نگارش نامه اداری 
راهنمای نگارش انلاین 
وکیل برای مشاوره
درباره ما 

 

اهمیت نگارش اوراق قضایی توسط وکیل

اکنون نوبت آن است که به اهمیت قلم وکیل خوب در پیشبرد و حل و فصل پرونده های حقوقی بپردازیم. قبل از این موضوع بیاید کار خود را با یک ضرب المثل شروع کنیم. از قدیم گفته اند: «کار را باید به کاردان سپرد». در واقع در رشته حقوق اصطلاحات و کلمات حقوقی مختلف و ثقیلی وجود دارد که بسیاری از افراد، نه تنها از معنای آنها بی خبرند، بلکه نسبت به بار حقوقی آنها نیز بی توجه هستند. به همین خاطر ممکن است، استفاده اشتباه از یک اصطلاح حقوقی، نتیجه پرونده را به ضرر شما تمام کند. به علاوه قاضی بر اساس اوراق قضایی که به وی ارائه می شود، رای مقتضی صادر می کند. در نتیجه نگارش یک دفاعیه یا دادخواست قضایی مناسب می تواند به شما کمک کند. به همین خاطر بایستی بگوییم قلم وکیل خوب بسیار حائز اهمیت است.

 

افزایش شانس برد در دادگاه با وکیل خوب

همانطور که گفته شد قلم وکیل خوب شانس شما را برای پیروزی در پرونده های حقوقی بیشتر می کند. چرا که قاضی ابتدا اوراق قضایی که توسط یک وکیل مجرب نگارش شده است را بررسی می کند. سپس با در نظر گرفتن شرایط پرونده، اقدام به صدور رای می نماید. در نتیجه قلم وکیل خوب می تواند نجات دهنده شما و تضمین کننده پیروزی شما در پرونده های حقوقی باشد. همچنین یک وکیل خوب می داند از چه قوانین و مقرراتی برای استدلال استفاده نماید. در نتیجه تا حد ممکن از به کار بردن قواعد و قوانین حقوقی غیر مرتبط پرهیز می کند. از طرفی سعی می کند، بهترین و معتبر ترین قوانین را برای استدلال به کار ببرد.

به علاوه ذکر این نکته نیز ضروری است که وکیل خوب با تسلط بر آیین دادرسی پرونده حقوقی مدنظر شما روند پرونده را تسریع نموده و از فرسایشی شدن آن جلوگیری می کند. شما می توانید برای مشاوره با یک وکیل خوب با ما به صورت مشاوره حقوقی تلفنی در ارتباط باشید.

 

 

 

قلم وکیل

 

اهمیت ادبیات وکیل در پیشرفت پرونده

شما برای اینکه بتوانید در هر شغلی مشغول به فعالیت شوید، بایستی ابزار و لوازم مخصوص آن را مهیا کنید. کلمات و جملات نیز ابزار و وسایل مورد نیاز وکلا برای دفاع از موکلین خود در دادگاه می باشند. به همین خاطر قلم وکیل خوب و ادبیات وی حائز اهمیت است. به عبارت دیگر وکلا برای اینکه بتوانند از موکل خود و حقوق وی دفاع کنند، بایستی خواسته موکل که به صورت عرفی مطرح می شود را در قالب حقوقی بگنجانند. در نتیجه وکلا از اصطلاحات و کلمات حقوقی متناسبی برای پیشبرد اهداف حقوقی موکل خود استفاده می کنند. از آنجایی که کلمات دارای بار حقوقی می باشند، در نتیجه نهایی پرونده بسیار تاثیر گذار هستند. به همین خاطر قلم وکیل خوب بسیار حائز اهمیت است. شما می توانید برای بهره مندی از قلم وکیل خوب با مشاورین ما مشاوره حقوقی انلاین و رایگان داشته باشید.

 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 75,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 220,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 50,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.