سریعترین وکیل مهریه برای پرونده مهریه

سریعترین وکیل مهریه برای پرونده مهریه

سریعترین وکیل مهریه برای پرونده مهریه

سریعترین وکیل مهریه برای پرونده مهریه 

دریافت مهریه در کمترین زمان ممکن به کمک وکیل مهریه 

جهت  مطالبه مهریه می توان به 2 روش کلی شامل  اجرای ثبت و یا از طریق دادگاه اقدام کرد. هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که یک وکیل مجرب نسبت به آنها آگاهی کامل داشته و بر همین اساس بهترین تصمیم ممکن را می گیرد. نکته کلیدی اینجاست که قبل از درخواست مستقیم مهریه باید یک سری اقدامات بسیار مهم را انجام داد که مبادا خواسته ما از بین رفته و یا دستیابی به آن بسیار سخت و طاقت فرسا شود. از قرارهای تامینی ( تامین خواسته و دستور موقت ) به عنوان 2 شمشیر بران دادرسی یاد میشود. چه زمانی و کجا و به چه صورت باید از این قرارها بهره برد ؟ تمام این موارد را وکیل متخصص مهریه در پیشبرد اهداف و منافع موکل لحاظ خواهد کرد . در این موضوع مهم و چالش بر انگیز به مردم عزیزمان پیشنهاد میگردد حتما از وکلای تخصصی مهریه و خانواده استفاده کنند که مبادا خواسته آنها ( وصول مهریه ) دچار چالش های عجیب از جمله تقسیط و بی ارزش شدن مهریه شود. در همین راستا موسسه وکیل تلفنی با توجه به وجود وکلای متخصص و مجرب در این خصوص با افتخار حاضر به خدمت رسانی به تمامی هم وطنان عزیزمان در داخل یا خارج از کشور است .

 

مشاوره حقوقی مهریه

 پیروزی در دادگاه مهریه با وجود وکیل متبحر

هر زمان ممکن است که زن تصمیم بگیرد مهریه خود را مطالبه کند. باید قبل از اقدامات اصلی در این مورد یک سری اقدامات دیگری انجام شود از قبیل پیشبرد قرار های تامینی . حال پس از طرح دعوی با توجه به روند پرونده حسب مورد باید اقداماتی که طرف مقابل انجام میدهد را پیش بینی کرد که در جلسه دادرسی بتوان دفاع متقابل و درست انجام داد . در این صورت است که میتوان به پیروزی در دادگاه در خصوص مهریه امیدوار بود . درخواست وصول مهریه از همان ابتدا و قبل از طرح دعوی از حساسیت های بسیاری برخوردار است بنابراین به مردم عزیز پیشنهاد میشود بدون آگاهی در این دعاوی اصلا وارد نشوند و حتی الامکان با انعقاد قرارداد وکالت با وکیل متخصص خانواده و مهریه در این خصوص اقدام کنند که تمامی حقوق مالی زوجه حفظ شود .

 

چارت هزینه مشاوره حقوقی

 در صورت عدم توانایی مالی زوج جهت پرداخت مهریه چه باید کرد ؟

 در این دوران اقتصادی و تورم سنگین حاکم بر جامعه اکثرا شاهد این موضوع هستیم که زوج در قبال درخواست مهریه زوجه به اعسار خویش استناد میکند .هر چند که بار اثبات این موضوع که مرد معسر است با مدعی اعسار یعنی همان مرد است اما بهتر است تا در این خصوص با بررسی و گردآوری ادله مبنی بر تمکن زوج در دادگاه اعسار این موضوع را مورد تحلیل قرار دهیم. باید مدارکی را جمع آوری کنیم مبنی بر اینکه زوج متمکن است و توانایی پرداخت مهریه را دارد . یا اگر توانایی پرداخت یک جای مهریه را ندارد میتواند با پرداخت پیش قسط و اقساط مناسب نسبت به ایفای آن اقدام کند . یکی از مواردی که میتوان در خصوص مهریه روی آن مانور داد شغل مرد است. باید دید شغل مرد چیست و میزان حقوق کامل و خالص دریافتی وی چه میزان است . با توجه به وجود یا عدم وجود فرزند بخشی از حقوق دریافتی مرد قابل توقیف است. اگر زوج دارای فرزند باشد ( از همسر سابق یا فعلی خود ) یک چهارم حقوق وی مستقیما از طریق کارفرما ماهانه به حساب زن واریز میشود و اگر مرد فرزندی نداشته باشد یک سوم حقوق وی ماهانه مستقیما از طریق کارفرما به حساب زن واریز میشود .

 

اعسار از پرداخت مهریه

اثبات صوری بودن معامله اموال جهت فرار از دین مهریه

معمولا بعد از درخواست زن مبنی بر پرداخت مهریه، مرد اگر اموالی داشته باشد به این فکر می افتد که چه کاری کند که این اموال به زوجه نرسد و یا به اصطلاح زوجه نتواند آنها را توقیف کند. در همین راستا معمولا با حفظ فیزیکی اموال مربوطه طی تنظیم یک فقره قرارداد به طور صوری ( یعنی بدون قصد انتقال واقعی ) آنها را به شخص دیگری ( ترجیحا اقوام ) منتقل میکند که پس از استعلامات قضایی مشخص شود چیزی به نام وی نیست. البته مرد باید ضمن تقدیم دادخواست اعسار خود به دادگاه صالح برگ صورت اموال را طبق قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی تنظیم کند که یکی از بندهای آن اشاره به این دارد که مرد باید الزاما کلیه نقل و انتقالات 1 سال اخیر خود را در آن ذکر کند . خود دادگاه نیز میتواند با بررسی برگ صورت اموال پی به صوری بودن یا نبودن انتقالات ببرد. اما شاید زن نیز بخواهد به نحوی صوری بودن انتقال اموال را ثابت کند . یکی از دلایلی که میتوان به آن استناد کرد شخص انتقال گیرنده است. باید بررسی کرد دید این شخص کیست و چه نسبتی با مدیون ( زوج ) دارد. مورد دیگر اینکه باید بررسی شود که در چه قالبی انتقال انجام شده است ؟ آیا بیع بوده ؟ هبه بوده ؟ صلح بوده ؟ که هر یک از این موارد احکام متفاوتی دارد . مورد دیگر این است که باید دید آیا این انتقال معوض بوده یا بلاعوض ؟ یعنی با پول بوده یا رایگان ؟ اگر معوض بوده میزان عوض چه مقدار بوده است ؟ یکی از اماراتی که میتواند در اثبات صوری بودن قرارداد به ما کمک کند رایگان بودن قرارداد یا کم بودن ثمن است . مورد دیگر این است که آیا انتقال گیرنده به تعهد خویش عمل کرده است ؟ یعنی اگر مثلا خودرو را با مبلغ 200 میلیون تومان خریده آیا این 200 میلیون را پرداخت کرده است ؟ اگر پرداخت کرده است زوج این مبلغ را چه کار کرده است ؟ اگر پرداخت نکرده است دلیل عدم پرداخت چیست ؟ و حتی میتوان این مبلغ را نزد ثالث مستند به قانون اجرای احکام مدنی توقیف کرد. با توجه به نکات فوق الذکر باید تمامی موارد را مدنظر قرار داد که مبادا حق مسلم زوجه نادیده و یا پایمال شود .برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی و یا مشاوره حقوقی انلاین رایگان با شماره 09212242670 تماس بگیرید .

 

مشاوره حقوقی ابراء مهریه 
مشاوره حقوقی جهیزیه
لزوم مشاوره حقوقی قبل از ازدواج 

سوالات متداول

- برای مطالبه مهریه از چند طریق می توان اقدام کرد ؟

جهت  مطالبه مهریه می توان به 2 روش کلی شامل  اجرای ثبت و یا از طریق دادگاه اقدام کرد.

- اثبات اعسار بر عهده چه کسی است ؟

اثبات این موضوع که مرد معسر است با مدعی اعسار یعنی همان مرد است.

- چه بخشی از حقوق مرد را می توان برای مهریه توقیف کرد ؟

اگر زوج دارای فرزند باشد ( از همسر سابق یا فعلی خود ) یک چهارم حقوق وی مستقیما از طریق کارفرما ماهانه به حساب زن واریز میشود و اگر مرد فرزندی نداشته باشد یک سوم حقوق وی ماهانه مستقیما از طریق کارفرما به حساب زن واریز میشود .

-چطور از تقسیط مهریه جلوگیری کنم؟

باید مدارکی را جمع آوری کنیم مبنی بر اینکه زوج متمکن است و توانایی پرداخت مهریه را دارد

 

 


سوالات متداول

نظرات

سحر نیک پور

سلام و عرض ادب، هر زمان ممکن است که زن تصمیم بگیرد مهریه خود را مطالبه کند. باید قبل از اقدامات اصلی در این مورد یک سری اقدامات دیگری انجام شود از قبیل پیشبرد قرار های تامینی . حال پس از طرح دعوی با توجه به روند پرونده حسب مورد باید اقداماتی که طرف مقابل انجام میدهد را پیش بینی کرد که در جلسه دادرسی بتوان دفاع متقابل و درست انجام داد . در این صورت است که میتوان به پیروزی در دادگاه در خصوص مهریه امیدوار بود . درخواست وصول مهریه از همان ابتدا و قبل از طرح دعوی از حساسیت های بسیاری برخوردار است بنابراین به مردم عزیز پیشنهاد میشود بدون آگاهی در این دعاوی اصلا وارد نشوند و حتی الامکان با انعقاد قرارداد وکالت با وکیل متخصص خانواده و مهریه در این خصوص اقدام کنند که تمامی حقوق مالی زوجه حفظ شود .


سحر نیک پور

سلام و عرض ادب، جهت مطالبه مهریه می توان به 2 روش کلی شامل اجرای ثبت و یا از طریق دادگاه اقدام کرد. هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که یک وکیل مجرب نسبت به آنها آگاهی کامل داشته و بر همین اساس بهترین تصمیم ممکن را می گیرد. نکته کلیدی اینجاست که قبل از درخواست مستقیم مهریه باید یک سری اقدامات بسیار مهم را انجام داد که مبادا خواسته ما از بین رفته و یا دستیابی به آن بسیار سخت و طاقت فرسا شود. از قرارهای تامینی ( تامین خواسته و دستور موقت ) به عنوان 2 شمشیر بران دادرسی یاد میشود. چه زمانی و کجا و به چه صورت باید از این قرارها بهره برد ؟ تمام این موارد را وکیل متخصص مهریه در پیشبرد اهداف و منافع موکل لحاظ خواهد کرد . در این موضوع مهم و چالش بر انگیز به مردم عزیزمان پیشنهاد میگردد حتما از وکلای تخصصی مهریه و خانواده استفاده کنند که مبادا خواسته آنها ( وصول مهریه ) دچار چالش های عجیب از جمله تقسیط و بی ارزش شدن مهریه شود. در همین راستا موسسه وکیل تلفنی با توجه به وجود وکلای متخصص و مجرب در این خصوص با افتخار حاضر به خدمت رسانی به تمامی هم وطنان عزیزمان در داخل یا خارج از کشور است .


فریبرز ذوالفقاری

با سلام وعرض ادب.هر زمان ممکن است که زن تصمیم بگیرد مهریه خود را مطالبه کند. باید قبل از اقدامات اصلی در این مورد یک سری اقدامات دیگری انجام شود از قبیل پیشبرد قرار های تامینی . حال پس از طرح دعوی با توجه به روند پرونده حسب مورد باید اقداماتی که طرف مقابل انجام میدهد را پیش بینی کرد که در جلسه دادرسی بتوان دفاع متقابل و درست انجام داد . در این صورت است که میتوان به پیروزی در دادگاه در خصوص مهریه امیدوار بود . درخواست وصول مهریه از همان ابتدا و قبل از طرح دعوی از حساسیت های بسیاری برخوردار است بنابراین به مردم عزیز پیشنهاد میشود بدون آگاهی در این دعاوی اصلا وارد نشوند و حتی الامکان با انعقاد قرارداد وکالت با وکیل متخصص خانواده و مهریه در این خصوص اقدام کنند که تمامی حقوق مالی زوجه حفظ شود .


سهند مهدی پور

در این موضوع مهم و چالش بر انگیز به مردم عزیزمان پیشنهاد میگردد حتما از وکلای تخصصی مهریه و خانواده استفاده کنند که مبادا خواسته آنها ( وصول مهریه ) دچار چالش های عجیب از جمله تقسیط و بی ارزش شدن مهریه شود. در همین راستا موسسه وکیل تلفنی با توجه به وجود وکلای متخصص و مجرب در این خصوص با افتخار حاضر به خدمت رسانی به تمامی هم وطنان عزیزمان در داخل یا خارج از کشور است


Mohamad sheykhi

آخرین وضعیت مراحل اجرا گداشتن مهریه و توقیف فوری در ۱۴۰۱ توجه کنید مطابق بخشنامه که توسط ریاست محترم قوه قضاییه صادر کرده و ناظر به اجرای بند ب ماده ۱۱۳ قانون برنامه پنجم توسعه است کلیه محاکم ایران از پذیرش دادخواست مهریه در ابتدا بدون مراجعه قبلی به اداره ثبت منع شده اند. با این توضیح که چه وکیل مهریه داشته باشید یا خودتان به شخصه اقدام میکنید گام اول مراجعه به دفتر ازدواجی است که عقد آنجا ثبت رسمی شده است و دادن درخواست صدور اجرائیه برای هر مقدار از مهریه. گام بعدی مراجعه به اداره ثبت اسناد و املاک ( اداره اجرای مهریه) است. در اینجا اولا میشود زوج را ممنوع الخروج کرد و ثانیا میتوان اموال او را درخواست توقیف داد و اگر اموالی نباشد و مشخصلات را ندانید اداره مذکور از مراجعه ذی صلاح استعلام میکند مثل راهور یا بانک. در صورتی که مال پیدا شود توقیف و ارزیابی و در ادامه به مزایده کذاشته میشود و اگر زوج معترض باشد مثل اینکه مستثنیات دین باشد حق اعتراض دارد. در نهایت اگر ظرف ۲ ماه مالی پیدا نشود و یا طرف ۶ ماه کار به نتیجه نرسد به درخواست زوجه یا وکیل او گواهی مبنی بر مراجعه به دادگاه صادر میشود. مراحل اجرا و توقیف برای مهریه زمانبر و پردردسر شده خاصه در شهرهای بزرگ مثل تهران بنابراین توصید اکید از استفاده از وکیل پایه یک کاربلد و پرتجربه در اجرا است از این رو وکیل مهریه وکلای پارسای با بیش از یک دهه تجریه وکالت دعاوی خانواده و مهریه در تهران آماده قبول وکالت هستیم با ما در تماس باشید. همانطور که میدانید بر طبق قانون به محض وقوع عقد نکاح، زوجه مالک تمام مهریه می شود چه اینکه تمکین از شوهر بکند و یا نکند آنچه در کشور برای مهر رایج است اینکه مهریه یا ملک غیرمنقول است و یا اینکه سکه بهار آزادی است و یا وجه نقد.


محمد

برای مهریه ازچند روش میشه مراجعه کرد یکی ثبت و دیگری دادگاه مراجعه به اجرای ثبت و دادگاه میتوان اقدام کرد.اگر مالی نداشته باشد در دادگاه رسیدگی میشه اکر داشت از ثبت


راضیه دهقان

سلا و عرض ادب خدا قوت خدمت تمامی کادر متخصص وکیل تلفنی ارائه خدمات توسط وکیل متخصص پایه یک دادگستری در سریع ترین زمان با کمترین قیمت خدمات دریاقت کنید .


بهاره توکلی پور

باسلام و ادب خدمت موسسه وکیل تلفنی.در وضعیت سخت و بیماری کرونا وشرایط بد مالی کاری بسیار ارزشمند و عالی انجام شده در راستای احقاق حق مردم و موسسه ای با بهترین وکلا ومتخصصین این رشته.بنده از مشاورین همکاران شما از جمله خانم بهاره توکلی پور در زمینه خانواده بهره بردم که بسیار راضی بودم بسیار سپاسگزارم.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام خدمت مجموعه وکیل تلفنی باید قبل از اقدامات اصلی در این مورد یک سری اقدامات دیگری انجام شود از قبیل پیشبرد قرار های تامینی . حال پس از طرح دعوی با توجه به روند پرونده حسب مورد باید اقداماتی که طرف مقابل انجام میدهد را پیش بینی کرد که در جلسه دادرسی بتوان دفاع متقابل و درست انجام داد . در این صورت است که میتوان به پیروزی در دادگاه در خصوص مهریه امیدوار بود . درخواست وصول مهریه از همان ابتدا و قبل از طرح دعوی از حساسیت های بسیاری برخوردار است بنابراین به مردم عزیز پیشنهاد میشود بدون آگاهی در این دعاوی اصلا وارد نشوند و حتی الامکان با انعقاد قرارداد وکالت با وکیل متخصص خانواده و مهریه در این خصوص اقدام کنند که تمامی حقوق مالی زوجه حفظ شود


Mohamad sheykhi

وقتی زن و مرد باهم ازدواج می کنند و عقد نکاح منعقد می شود به محض وقوع آثاری را نیز به دنبال دارد .یکی از این آثار پرداخت مهریه توسط مرد به زن است. مهریه مالی است که از جانب مرد به زن داده می شود. مهریه یا صداق نشان دهنده احترام و محبتی است که شوهر نثار زن می کند. روانشناسان نیز امروزه معتقدند که هدیه از سوی مرد به زن در ایجاد انرژی عاطفی و تقویت عشق بسیار مفید و موثر است. در واقع مهریه نوعی حق شخصی است که زن مالک آن می‌شود و در صدر بدهی‌های مرد قرار می‌گیرد و پس از مرگ نیز به وراث زن می‌رسد. گذشته از این در دین اسلام و در قدم بعدی فقه و حقوق نیز پرداخت مهریه ، از تکالیف شوهر محسوب شده و در این زمینه برای زن احترام خاصی قائل شده اند. زن از لحظه عقد مالک مهریه می شود و هر زمان که بخواهد می‌تواند آن را مطالبه کند و هرگونه دخل و تصرفی را در آن انجام دهد .چرا که مهریه در واقع مال زن محسوب می شود. مهریه عند المطالبه و مهریه عندالاستطاعه منظور ازعند المطالبه بودن مهریه این است که به محض انعقاد عقد نکاح زن مالک مهریه می‌شود و هر زمان بخواهد می‌تواند آن را مطالبه کند .البته زن و شوهر می توانند در هنگام عقد برای پرداخت مهریه شرط و شروطی بگذارند به این صورت که عند المطالبه باشد یا عند الاستطاعه، نقد باشد یا نسیه، تعیین شده باشد یا تعیین نشده. وقتی زن و مرد توافق می‌کنند که مهریه عندالاستطاعه باشد منظور از آن مهریه ای است که در آن پرداخت مهریه به محض مطالبه زن انجام نمی‌شود و بستگی به استطاعت و توان مالی مرد دارد .و پرداخت آن منوط به داشتن استطاعت مالی مرد است. به عبارتی مهریه ای است که در آن تعداد دقیق مهر توافق شده و در عقدنامه قید گردیده ولی زمانی زن مستحق دریافت آن می شود که بتواند استطاعت مالی زوج را اثبات کند . برای زوجین این امکان وجود دارد که حتی بعد از عقد نیز با توافق یکدیگر مهریه را از عند المطالبه بودن به عندالاستطاعه بودن تغییر دهند. چه چیزی می تواند موضوع مهریه واقع شود؟ هر چیزی که اصطلاحا مالیات داشته باشد می‌تواند با توافق به عنوان مهریه قرار گیرد. اگر چه امروزه بنا بر مصالحی از جمله کاهش ارزش وجه رایج در طول زمان رایج شده است که سکه بهار آزادی به عنوان مهریه قرار می گیرد. علاوه بر این مهریه باید مشروع نیز باشد. انواع مهریه در باب انواع مهریه باید گفت که مهریه تقسیم بندی ها متفاوتی دارد اما در یک تقسیم بندی معروف مهریه به ۴ نوع تقسیم می شود: مهر السنه مهر المسمی مهر المثل مهر المتعه مهر السنه منظور از مهر السنه مهریه حضرت فاطمه زهراست که ۵۰۰ درهم می باشد. و از آن جایی که رسول خدا (ص) آن را برای کلیه زنان ودخترانش تعیین می نمود از آن تعبیر به مهر السنه می شود. مهر المسمی همانطور که از نام آن مشخص است مهری است که در عقد ازدواج از آن اسم برده می‌شود. و عبارت است از میزان مالی که به عنوان مهر در عقد نکاح ذکر می شود و مورد توافق زوجین قرار می‌گیرد. مهر المثل مهرالمثل هم یکی دیگر از انواع مهریه است . زن و شوهر می توانند در عقد نکاح مهر را تعیین نکنند و پس از وقوع عقد با توافق مهر را معین کنند. چنانچه قبل از تعیین مهر نزدیکی صورت بگیرد ،زن مستحق مهرالمثل است. و منظور از مهرالمثل نیز مالی است که با در نظر گرفتن وضعیت خانوادگی، و حال نزدیکان زوجه تعیین می شود .و اینکه مهریه زن هایی مشابه زوجه به لحاظ موقعیت شغلی و خانوادگی چگونه مهری باشد ملاک عمل قرار می‌گیرد. به بیان دیگر مهرالمثل میزان مهریه ای است که با توجه به شرایط جامعه و عرف وعادت و نیز با در نظرگرفتن ویژگی های زن مانند سن ،زیبایی، میزان تحصیلات، وضعیت اجتماعی و خانوادگی زن تعیین می شود . از طرفی اگر زن و مرد در زمان عقد مهریه را تعیین کرده باشند ولی مهریه به جهتی از جهات مانند نامشروع بودن یا مالیات نداشتن باطل اعلام شود مانند مهریه قرار دادن مشروبات الکلی و آلات و ادوات قمار، در حالی که نزدیکی بین زن و مرد رخ داده باشد در این صورت مستحق مهرالمثل است. مهر المتعه اگر در عقد نکاح مهر تعیین نشود و زوج بخواهد که زوجه را قبل از نزدیکی طلاق دهد باید مقداری را به عنوان مهر تعیین کند و به زوجه پرداخت نماید. این مبلغ نیز بستگی به وضعیت مالی زوج دارد. بنابراین تعیین میزان مهرالمثل به وضعیت خانوادگی زوجه و مهرالمتعه به وضعیت مالی زوج بستگی دارد. این مهر متعلق به نکاح دائم است و در عقد نکاح موقت وجود ندارد. و این مهریه هم فقط در صورت طلاق به زوجه تعلق می‌گیرد و در صورت فوت شوهر و رخ ندادن نزدیکی این مهر به زن تعلق نمی گیرد


ملیکا محبوبی

کاربران گرامی می توانند در هر ساعت از شبانه روز از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی موسسه وکیل تلفنی با کادری مجرب و ماهر بهره مند شوند


مینافراهانی

باسلام برای مطالبه مهریه از دوروش مراجعه به اجرای ثبت و دادگاه میتوان اقدام کرد.اگر مالی نداشته باشد در دادگاه رسیدگی و حکم به محکومیت زوج صادر میشود که اگر عدم تمکن مالی مرد اثبات شود پرداخت مهریه بطور اقساط در حق زوجه صورت خواهد گرفت


سهند مهدی پور

اگر زوج دارای فرزند باشد ( از همسر سابق یا فعلی خود ) یک چهارم حقوق وی مستقیما از طریق کارفرما ماهانه به حساب زن واریز میشود و اگر مرد فرزندی نداشته باشد یک سوم حقوق وی ماهانه مستقیما از طریق کارفرما به حساب زن واریز میشود


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.