بهترین مشاوره حقوقی متاورس

بهترین مشاوره حقوقی متاورس

بهترین مشاوره حقوقی متاورس

بهترین مشاوره حقوقی متاورس

متاورس چیست؟

متاورس به صورت ناگهانی در جهان مطرح شد و در حال حاضر نیز بسیاری از مردم به همان اندازه از آن می دانند که در دهه 40 و 50 از اینترنت می دانستند. البته امروزه با وجود رسانه های برخط فهمیدن این موضوع ساده تر است اما هرچه تعریف در مورد متاورس وجود دارد گنگ و گیج کننده است که این موضوع نیز طبیعی است تا اینکه برخی افراد با آن درگیر نشوند مفهوم و کارکرد آن معنا پیدا نخواهد کرد. قبل از انجام معاملات در متاورس لازم است مشاوره حقوقی متاورس با وکیل متخصص این حوزه انجام شود.

 

چارت هزینه های مشاوره حقوقی

به ساده ترین زبان متاورس یک دنیای مجازی است که به مانند فضای واقعی زندگی در آن جریان دارد و در آن می توانید دورهمی داشته باشید، در کنسرت شرکت کنید یا اینکه املاک خرید و فروش کنید. بسیاری از توسعه دهندگان تکنولوژی متاورس را نسل بعدی اینترنت می دانند.

متاورس بخش های گوناگونی دارید و از این رو نیز مالک فیسبوک اسم آن را به متا تغییر داد تا او هم به این عرصه پا بگذارد در این مطلب بخش به بحث حقوقی خرید زمین در متاورس می پردازیم. سال ها پیش کسی اطمینان کامل را نداشت  که روزی رمز ارزها جایگاه امروزی را پیدا کنند پس با تغییر تکنولوژی مطمئنا بحث فروش زمین مجازی نیز جایگاه خود را پیدا خواهد کرد.

آیا متاورس در نظام حقوقی ایران پذیرفته می باشد؟

چندی پیش آگهی هایی در برخی از سایت ها و اپلیکیشن های خرید و فروش مبنی بر خرید و فروش زمین در یکی از شهرهای مجازی متاورس منتشر شد. در این آگهی به فروش زمین در متاورس اشاره کرده بود اما بعد از چند روز این آگهی از سایت های معتبر خرید و فروش حذف شد. همین مورد نشان از این دارد که خرید و فروش زمین های مجازی در داخل کشور قانونی نیست.

در حال حاضر قانونی برای خرید و فروش زمین مجازی به تصویب نرسیده است اما روحانیون در جایگاه های مختلف این نوع معاملات را جایز ندانسته اند و آن را خارج از شرایط معامله اسلامی می دانند. از آنجایی که قوانین مصوب در جمهوری اسلامی ایران بر پایه شرع اسلام می باشد. به احتمال زیاد خرید و فروش این نوع زمین ها تا مدتها در داخل کشور مورد پذیرش قرار نگیرد. جهت انجام مشاوره حقوقی متاورس با بهترین وکیل در حوزه متاورس می توانید با شماره های مندرج در سایت وکلای تلفنی تماس بگیرید و در سریع ترین زمان سوالات حقوقی در این زمینه را مطرح کنید. یکی از مزیت های موسسه حقوقی وکلای تلفنی 24 ساعته بودن آن است برای انجام مشاوره حقوقی شبانه روزی متاورس می توانید در هر ساعتی از شبانه روز مشاوره حقوقی متاورس دریافت کنید.

 

مشاوره حقوقی خرید زمین مجازی

قوانین مرتبط با متاورس

با استفاده از این تکنولوژی این امکان وجود دارد که شهرهای سه بعدی با تمامی امکانات واقعی و مجازی ساخته شود و به راحتی با استفاده از ابزارهای که برای آن ساخته می شود در اجتماعات متاورسی حضور پیدا کنید.

زمانی در داخل کشور اصلا خبری از قوانین مرتبط با رانندگی نبود چون خودرو به ندرت در داخل کشور وجود داشت یا هیچ کس فکرش را نمیکرد قانونی تحت عنوان جرایم رایانه ای در داخل کشور به تصویب برسد تا اینکه استفاده از رایانه همه گیر شد. قطعا با همه گیر شدن استفاده از متاورس قوانینی نیز برای این مورد مصوب و اجرایی خواهد شد. زمین هایی که در فضای متاورس خرید و فروش می شوند این امکان را دارند که به زمین ورزشی تبدیل شوند تا توسعه دهندگان بازی های اینترنتی، با استفاده از این زمین ها تجربه جدیدی را در اختیار گیمرهای خود قرار دهند و گیمرها نیز بتوانند با بازی کردن در این زمین ها کسب درآمد کنند.

جهت اطلاع از قوانین مرتبط با متاورس بهترین کار این است مشاوره حقوقی متاورس انجام دهید با انجام مشاوره تمام زوایای مختلف متاورس برای شما روشن خواهد شد.

ارتباط واتس اپی

شرایط اخذ مجوز برای کسب و کار در متاورس

خرید و فروش در متاورس با ارزهای دیجیتال انجام می شود که در متاورس نیز یک ارز محلی وجود دارد. هنوز در ایران بحث ارزهای دیجیتال به رسمیت شناخته نشده و بحث استخراج ارز دیجیتال به شدت مورد پیگیری است. بارها در ارتباط با ارزهای دیجیتال موضوع قانونی کردن آن پیش آمده اما به نتیجه نرسیده است.

بحث متاورس هم هنوز در داخل کشور فراگیر نشده است تا قانون گذار بخواهد در مورد آن قانونی مصوب کند. اگر قانونی در مورد متاورس وجود نداشته باشد قطعا ارائه مجوز در این باره نیز منتفی است. پس فعلا متولی برای ارائه مجوز برای کسب و کار در متاورس وجود ندارد. اما شما برای اینکه اطلاعات مهم تری در این باره و آخرین وضعیت آن در داخل کشور دریافت کنید باید مشاوره حقوقی تلفنی متاورس انجام دهید.

اعتبار سنجی حقوقی برای خرید زمین مجازی در متاورس

معمولا قیمت هایی که برای این نوع زمین ها تعیین می شود بر اساس عرضه و تقاضا و سود دهی آن است به عنوان مثال اگر در زمان کمی سود زیادی را به مالک برساند تقاضا برای خرید زمین های مجازی نیز بیشتر و فراگیر خواهد شد. برای اینکه از لحاظ حقوقی خرید زمین مجازی را بررسی کنید باید با یک نفر متخصص در این حوزه مشاوره حقوقی داشته باشید.

مشاوره حقوقی متاورس

وکیل متاورس چگونه پیدا کنم؟

از آنجایکه مسائل حقوقی مرتبط با متاورس بحث جدیدی است و قوانین واضحی در ارتباط با آن وجود ندارد برای پیگیری مسائل حقوقی نیاز به وکیلی است که اطلاعات جدیدی نسبت به این نوع تکنولوژی داشته باشد و بتواند راه حل مناسبی را برای مشکل حقوقی مرتبط به آن پیدا کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مسائل حقوقی متاورس می توانید با وکلای مجرب و پایه یک موسسه حقوقی وکلای تلفنی تماس بگیرید. همچنین اگر می خواهید با وکیل متخصص مشاوره حقوقی متاورس بگیرید با کمترین هزینه این امکان فراهم شده است. مشاوره حقوقی متاورس یک کار تخصصی است که از عهده هر کسی بر نمی آید پس باید از فردی مشاوره گرفت که دانش و تخصص کافی را در این زمینه داشته باشد.

 

مشاوره حقوقی تصرف عدوانی 
مشاوره حقوقی کلاهبرداری 
مشاوره حقوقی جرائم رایانه ای 
مشاوره حقوقی اثبات مالکیت 
مشاوره حقوقی الزام به تحویل مبیع 
مشاوره حقوقی فروش ملک شراکتی 

سوالات رایج

+ در متاورس چه ارزهایی قابل معامله هستند؟

ارز دیجیتال  Mana، Axs، Sand، Enj، Rndr  و... ارزهایی هستند که بیشترین کاربرد را دارند.

+ ایا قوانین حقوقی بین المللی مشخصی در ارتباط با متاورس وجود دارد؟

خیر هنوز قانون بین المللی در این ارتباط وضع نشده است. اما اگر می خواهید اطلاعات بیشتری دریافت کنید می توانید با وکیل متاورس در موسسه وکلای تلفنی مشورت کنید.

+ چگونه با یک مشاور حقوقی متاورس تماس بگیرم؟

شما می توانید به سایت وکلای تلفنی مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن مشاوره حقوقی متاورس را به روش مشاوره حقوقی تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

+ حدودا چند سال دیگر متاورس همگانی می شود؟

طبق پیش بینی مدیر فیسبوک که جدیدا اسم آن را به متا تغییر داده است حدود 10 سال تا فراگیری متاورس زمان لازم است.

+ نظر روحانیون در مورد خرید زمین مجازی چیست؟

تعدادی از روحانیون آن را خارج از شرایط شرعی معامله می دانند و اظهار می کنند که خرید و فروش زمین مجازی جایز نیست.


سوالات متداول

نظرات

سحر نیک پور

در حال حاضر قانونی برای خرید و فروش زمین مجازی به تصویب نرسیده است اما روحانیون در جایگاه های مختلف این نوع معاملات را جایز ندانسته اند و آن را خارج از شرایط معامله اسلامی می دانند. از آنجایی که قوانین مصوب در جمهوری اسلامی ایران بر پایه شرع اسلام می باشد. به احتمال زیاد خرید و فروش این نوع زمین ها تا مدتها در داخل کشور مورد پذیرش قرار نگیرد. جهت انجام مشاوره حقوقی متاورس با بهترین وکیل در حوزه متاورس می توانید با شماره های مندرج در سایت وکلای تلفنی تماس بگیرید و در سریع ترین زمان سوالات حقوقی در این زمینه را مطرح کنید. یکی از مزیت های موسسه حقوقی وکلای تلفنی 24 ساعته بودن آن است برای انجام مشاوره حقوقی شبانه روزی متاورس می توانید در هر ساعتی از شبانه روز مشاوره حقوقی متاورس دریافت کنید.


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، با توجه به سرعت افسار گسیخته فضای مجازی و نیز تولید روز افزون علم ، ما هر روز شاهد ظهور اطلاعات جدید هستیم که به دنیای ما وارد شده و در کمترین زمان ممکن بخش عظیمی از زندگی ما را تحت الشعاع خود می گیرند. برای درک بیشتر سرعت علم از گذشته تا کنون مثال ساده ای می زنیم؛ تصور کنید که انسان ها در چند هزار سال قبل تا مثلا پانصد سال پیش سریعترین وسیله ای که برای حمل و نقل در اختیار داشتند گاری و ارابه هایی بود که از آن استفاده می کردند اما تنها در پنجاه سال گذشته تا به امروز خودروهایی را می بینیم که مسافت های بیشتر از هزار کیلومتر را در کمتر از چند ساعت طی می نمایند یا تصور کنید که قدرت های نظامی در مدت زمانی طولانی مدت تنها از شمشیر و نیزه وسپر استفاده می کردند اما امروزه شاهد رونمایی از نسل های جدید از بمب ها و موشک های قاره پیمایی هستیم که هر یک از آنها به تنهایی قادر است کل زمین را به نابودی بکشاند؛ دنیای تجارت امروز هم مانند دیگر حوزه به رسعت در حال دگرگونی بوده و ما هر آینه شاهد بروز اصطلاحات جدید می باشیم که اگر نتوانیم در مقابل آن ، دانش خود را به روز نگه داریم از گردونه رقابت با سایر رقبا باز خواهیم ماند.یکی از این امور متاورس یا فراجهان است که آن را نسل بعدی اینترنت می دانندو از محیط های مجازی سه بعدی آنلاین غیر متمرکز و البته پایدار تشکیل می شود و می تواند از طریق هدست های واقعیت مجازی یا عینک های واقعیت افزوده و رایانه های شخصی در دسترس باشند اما برای داشتن جزئیات مورد نیاز، موارد حقوقی مربوط به آن و چگونگی بهره مندی از این تجارت باید از مشاورین با تجربه موسسه وکیل تلفنی بهره مند شد و بعد از آن در این مسیر گام برداشت.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام با استفاده از این تکنولوژی این امکان وجود دارد که شهرهای سه بعدی با تمامی امکانات واقعی و مجازی ساخته شود و به راحتی با استفاده از ابزارهای که برای آن ساخته می شود در اجتماعات متاورسی حضور پیدا کنید. زمانی در داخل کشور اصلا خبری از قوانین مرتبط با رانندگی نبود چون خودرو به ندرت در داخل کشور وجود داشت یا هیچ کس فکرش را نمیکرد قانونی تحت عنوان جرایم رایانه ای در داخل کشور به تصویب برسد تا اینکه استفاده از رایانه همه گیر شد. قطعا با همه گیر شدن استفاده از متاورس قوانینی نیز برای این مورد مصوب و اجرایی خواهد شد. زمین هایی که در فضای متاورس خرید و فروش می شوند این امکان را دارند که به زمین ورزشی تبدیل شوند تا توسعه دهندگان بازی های اینترنتی، با استفاده از این زمین ها تجربه جدیدی را در اختیار گیمرهای خود قرار دهند و گیمرها نیز بتوانند با بازی کردن در این زمین ها کسب درآمد کنند. جهت اطلاع از قوانین مرتبط با متاورس بهترین کار این است مشاوره حقوقی متاورس انجام دهید با انجام مشاوره تمام زوایای مختلف متاورس برای شما روشن خواهد شد.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام با استفاده از این تکنولوژی این امکان وجود دارد که شهرهای سه بعدی با تمامی امکانات واقعی و مجازی ساخته شود و به راحتی با استفاده از ابزارهای که برای آن ساخته می شود در اجتماعات متاورسی حضور پیدا کنید. زمانی در داخل کشور اصلا خبری از قوانین مرتبط با رانندگی نبود چون خودرو به ندرت در داخل کشور وجود داشت یا هیچ کس فکرش را نمیکرد قانونی تحت عنوان جرایم رایانه ای در داخل کشور به تصویب برسد تا اینکه استفاده از رایانه همه گیر شد. قطعا با همه گیر شدن استفاده از متاورس قوانینی نیز برای این مورد مصوب و اجرایی خواهد شد. زمین هایی که در فضای متاورس خرید و فروش می شوند این امکان را دارند که به زمین ورزشی تبدیل شوند تا توسعه دهندگان بازی های اینترنتی، با استفاده از این زمین ها تجربه جدیدی را در اختیار گیمرهای خود قرار دهند و گیمرها نیز بتوانند با بازی کردن در این زمین ها کسب درآمد کنند. جهت اطلاع از قوانین مرتبط با متاورس بهترین کار این است مشاوره حقوقی متاورس انجام دهید با انجام مشاوره تمام زوایای مختلف متاورس برای شما روشن خواهد شد.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام با استفاده از این تکنولوژی این امکان وجود دارد که شهرهای سه بعدی با تمامی امکانات واقعی و مجازی ساخته شود و به راحتی با استفاده از ابزارهای که برای آن ساخته می شود در اجتماعات متاورسی حضور پیدا کنید. زمانی در داخل کشور اصلا خبری از قوانین مرتبط با رانندگی نبود چون خودرو به ندرت در داخل کشور وجود داشت یا هیچ کس فکرش را نمیکرد قانونی تحت عنوان جرایم رایانه ای در داخل کشور به تصویب برسد تا اینکه استفاده از رایانه همه گیر شد. قطعا با همه گیر شدن استفاده از متاورس قوانینی نیز برای این مورد مصوب و اجرایی خواهد شد. زمین هایی که در فضای متاورس خرید و فروش می شوند این امکان را دارند که به زمین ورزشی تبدیل شوند تا توسعه دهندگان بازی های اینترنتی، با استفاده از این زمین ها تجربه جدیدی را در اختیار گیمرهای خود قرار دهند و گیمرها نیز بتوانند با بازی کردن در این زمین ها کسب درآمد کنند. جهت اطلاع از قوانین مرتبط با متاورس بهترین کار این است مشاوره حقوقی متاورس انجام دهید با انجام مشاوره تمام زوایای مختلف متاورس برای شما روشن خواهد شد.


علیرضا محمدی

سلام خسته نباشید در کنار سایر نقاط قوت موسسه وکیل تلفنی مانند هزینه های معقول و مناسب نسبت به سایر موسسات و نیز ارائه خدمات شبانه روزی باید به به روز بودن مطالب و مقالات سایت هم اشاره کرد خوشبختانه شما مشکلات و ابهامات روز جامعه را میشناسید و در جهت حل آنها به افزایش اطلاعات مردم کمک میکنید موفق باشید


محمد

سلام با توجه به این که مبیع باید معین و محسوس باسد به نططر می آید تا مدت های مدیدی متاروس در ایران هیچ جایگاه قانونی پیدا نخواهد کرد


Mohamad sheykhi

مشاور حقوقی شخصی است که به سبب داشتن دانش نسبت به قوانین و خدمات حقوقی قادر است به شرکت‌ها و افراد در مثلا امور قراردادها و دعاوی و حل اختلاف مشاوره ارائه کند. در مسائل حقوقی به منظور پیشگیری از زیان‌های احتمالی، مشورت با یک مشاور حقوقی الزامی می باشد. این فرد با اشراف به قوانین و با تجاربی که برخوردار است افراد را راهنمایی می کند تا گزینه‌های مناسبی داشته باشند و از ورود زیان به آن ها جلوگیری شود. وظایف مشاور حقوقی -مشاور حقوقی دارای وظایف متفاوتی می باشد. اما تکلیف اصلی مشاوره راهنمایی حقوقی می باشد. او باید اطلاعات لازم حقوقی را داشته باشد تا بتواند متن قرارداد را تنظیم نماید و بر شکل گیری عقد نظارت کند. - مشاور حقوقی در هر زمینه ای باید اطلاعات دقیق راجع به آن موضوع و استفاده صحیح از قوانین را در در روند کار خود قرار دهد. - مشاور حقوقی در امور حقوقی و کیفری راجع به روابط خصوصی افراد نقش پررنگی دارد. - مشاور حقوقی قادر است در مسائل کاری و اداری و مربوط به مهاجرت و امور تجاری و موضوعات بین الملل به افراد کمک کند. . امور راجع به معاملات و قراردادها - مشاور حقوقی ابتدا پیش نویسی از متن قرارداد تنظیم می نماید و بر پیشبرد یک قرارداد و مواد مذکور در آن نظارت کننده است و در صورت لزوم باید اشخاص را نسبت به شرایط و اثراتی که در هر بند قرارداد درج شده است مطلع کند، تا کسی زیان نبیند. - مشاور حقوقی قادر است در معاملات ملکی مثل رهن و وکالت خرید و فروش و نیز موضوعات راجع به خانواده مثل طلاق ، حضانت ، نفقه و مهریه به افراد راهنمایی نماید. امور راجع به دعاوی کیفری مشاوره حقوقی این امکان را دارد که لایحه را تنظیم نموده و در پیگیری دعاوی به اشخاص راهنمایی و مشاوره بدهد.در شرایطی که پروانه وکالت داشته باشد قادر است به طور شخصی و مستقیم پرونده را به عهده بگیرد. مشاور در امر کیفری مثل قتل، اختلاس، کلاهبرداری ، خیانت در امانت ،چک بلامحل و دیگر عناوین، نقش پررنگی دارد و بعد از آن که مشاور کار خود را به درستی انجام دهد با توجه به موضوع مورد دعوا قادر است موکل را به وکیل معرفی کند. مثلاً اگر کسی خواهان مشاوره در مورد دعوای چک می باشد و کیل چک قادر است به او کمک کند. خصوصیات مشاور حقوقی خوب سن و جنس مشاورحقوقی اثری در ارائه کیفیت مشاوره او نخواهد داشت. بلکه باید مسلط به قوانین و دارای تجربه باشد. البته نکته قابل توجه این که پیش از مشاوره گرفتن از یک مشاور حقوقی باید در مورد او تحقیق به عمل آورد و تبلیغات به تنهایی کفایت نمی کن.د باید سوابق مشاوره را مورد بررسی قرار داد و ملاحظه نمود که چه تعداد مراجعان قبلاً در اولین قدم باید به وکلای پایه یک دادگستری رجوع نمود. چون آن ها به مقررات و رویه قضایی مسلط هستند، قادرند به بهترین شکل افراد را راهنمایی کنند. یک مشاور حقوقی خوب فردی است با تجربه که به مسائل و مقررات حقوقی اشراف دارد و صادق و امانت دار و متعهد است و در زمان مناسبی اتخاذ تصمیم می نماید و با قدرت تجزیه و تحلیل ، نسبت به امور حقوقی آگاهی دارد.


سهند مهدی پور

سلام مبحث متاورس هم هنوز در داخل کشور فراگیر نشده است تا قانون گذار بخواهد در مورد آن قانونی مصوب کند. اگر قانونی در مورد متاورس وجود نداشته باشد قطعا ارائه مجوز در این باره نیز منتفی است. پس فعلا متولی برای ارائه مجوز برای کسب و کار در متاورس وجود ندارد


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.