صفر تا صد مسئولیت کیفری تور لیدر در سفرهای درون شهری

صفر تا صد مسئولیت کیفری تور لیدر در سفرهای درون شهری

صفر تا صد مسئولیت کیفری تور لیدر در سفرهای درون شهری

مسئولیت کیفری تور لیدر در سفرهای درون شهری چیست؟ به چه کسی تورلیدر گفته می شود؟ یک تور لیدر چه وظایفی به عهده خواهد داشت؟ مرجع صالح برای رسیدگی به تخلفات تور لیدر کدام است؟ امروزه برگزار کردن تورهای تفریحی، طرفداران زیادی پیدا کرده است. به نحوی که بسیاری از افراد ترجیح می­دهند، آخر هفته های خود را با شرکت در تورهای درون شهری یا برون شهری بگذرانند. با این حال این موضوع نیز ممکن است اختلافات و مشکلات حقوقی گوناگونی را به همراه داشته باشد. به همین منظور همه روزه افراد زیادی جهت دریافت مشاوره حقوقی کیفری مربوط به تورهای درون شهری با متخصصین موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط هستند. این افراد پیرامون مسئولیت کیفری تور لیدر در سفرهای درون شهری سوالات گوناگونی را از ما می پرسند که به رایجترین آنها در آغاز مقاله اشاره داشتیم. پس تصمیم گرفته­ایم با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد به بررسی مسئولیت کیفری تور لیدر در سفرهای درون شهری و سوالات پیرامون آن بپردازیم.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

به چه کسی تور لیدر گفته می‌ شود؟

قبل از اینکه با مسئولیت کیفری تور لیدر در سفرهای درون شهری آشنا شویم، بایستی ببینیم که به چه کسی تور لیدر می گویند؟ در واقع تور لیدر (Tour Leader) واژه ای انگلیسی است که به صورت ترجمه لغوی می توان وی را «مدیر تور» دانست. با توجه به این معنای لغوی، تور لیدر شخصی است که وظیفه دارد برنامه های تور را بر اساس برنامه ای که خودش یا آژانس مسافرتی تنظیم کرده است، پیش ببرد. در نتیجه در این راه مسئولیت های گوناگونی بر عهده وی قرار خواهد گرفت. البته نباید فراموش کنید که تور لیدر (Tour Leader) و راهنمای تور (Tour Guide) دو اصطلاح جداگانه می باشند که در ایران هر دو به یک معنا به کار می روند. به همین منظور در این مقاله نیز از ذکر تفاوت تور لیدر و راهنمای تور صرف نظر کرده ایم.

 

 

مسئولیت تور لیدر

 

تور لیدر چه وظایفی بر عهده دارد؟

یکی دیگر از مواردی که در مسیر آشنایی با مسئولیت کیفری تور لیدر در سفرهای درون شهری بایستی بدان بپردازیم وظایف تور لیدر می باشد. همانطور که گفته شد به صورت کلی وظایف تور لیدر در مدیریت کردن تور خلاصه می شود.

با این حال اگر بخواهیم به صورت موردی، وظایف تور لیدر را بررسی کنیم، بایستی به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • اعلام جزئیات سفر به متقاضیان.
  • اعلام نمودن ساعت دقیق حرکت تور.
  • اعلام نمودن زمان دقیق صبحانه.
  • مشخص نمودن لوکیشن هایی که اتوبوس یا وسیله نقلیه تور به دنبال مسافرین می رود.
  • خرید بلیط حمل و نقل عمومی یا بلیط هایی که برای ورود به جاذبه های گردشگری بایستی تهیه شوند.
  • اعلام زمان دقیق برنامه های سفر در طول آن به مسافرین.
  • پیشنهاد بهترین مراکز خرید و رستوران ها به متقاضیان تور.

 

 

حق الوکاله وکیل 
وکیل کیفری انلاین
مشاوره حقوقی کیفری 
درباره ما 

 

  • ارائه اطلاعات مفید و لازم برای سپری کردن هرچه بهتر سفر نظیر نحوه استفاده از سیم کارت، لوکیشن داروخانه ها و غیره.
  • ارائه توضیحات کامل، تخصصی و جامع در مورد جاذبه های گردشگری.
  • اعلام نمودن قوانین تور و محل اقامت مسافر.

در راستای وظایف تور لیدر همواره ممکن است مشکلات حقوقی گوناگونی به وجود آید و بحث مسئولیت کیفری تور لیدر در سفرهای درون شهری مطرح شود. پس شما می توانید جهت کسب اطلاعات پیرامون این موضوع از طریق مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان با ما در ارتباط باشید.

 

مرجع صالح برای رسیدگی به تخلفات تور لیدر

یکی دیگر از سوالاتی که متقاضیان مشاوره حقوق کیفری مربوط به تورهای درون شهری از ما می پرسند این است که در صورت تخلفات تور لیدر به کدام مرجع می توانیم شکایت خود را مطرح کنیم؟ به صورت کلی اگر تور لیدری که مرتکب تخلف شده باشد، تحت نظر یک آژانس مسافرتی با مجوز به فعالیت بپردازد، می توانید برای شکایت از تور لیدر به کمیته حل اختلاف و بررسی شکایات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مراجعه فرمایید. همچنین امکان شکایت از تور لیدر در مراجع قضایی حقوقی و کیفری وجود دارد.

در واقع با توجه به پیچیدگی مطرح کردن شکایت از تور لیدر بهتر است برای انجام این کار حتماً با یک وکیل متخصص مشورت داشته باشید. به همین منظور شما می توانید از طریق مشاوره حقوقی با وکلای مجموعه ما در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

مشاوره حقوقی به تور لیدر

 

مسئولیت کیفری تور لیدر در سفرهای درون شهری چیست؟

اکنون نوبت آن رسیده که به سراغ مسئولیت کیفری تور لیدر در سفرهای درون شهری برویم. در واقع همانطور که گفته شد، تور لیدرها در راستای مدیریت کردن تور وظایف گوناگونی را بر عهده دارند. حال کوتاهی در انجام اینگونه وظایف ممکن است باعث ایجاد مسئولیت کیفری یا مسئولیت حقوقی برای آنها شود. در نتیجه این افراد بایستی همواره در جهت انجام هرچه بهتر وظایف خود گام بردارند. پس اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که قصد شکایت از تور لیدر را دارید، می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

مشاوره حقوقی تلفنی مسئولیت کیفری تور لیدر در سفرهای درون شهری

مسئولیت کیفری تور لیدر در سفرهای درون شهری می تواند جنبه های پیچیده، گسترده و متنوعی داشته باشد. در همین راستا همواره به افراد پیشنهاد می کنیم که برای رسیدگی هرچه بهتر به دعاوی مرتبط با مسئولیت کیفری تور لیدر در سفرهای درون شهری با یک وکیل متخصص مشورت داشته باشند. به همین منظور ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان مشاوره حقوقی تلفنی با بهترین وکلای ایران را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

 


سوالات متداول

نظرات

برغمدی

با سلام تورلیدر شخصی است که مسئولیت سفر گروه مسافران در تور را به عهده دارد. به عبارتی دیگر تورلیدر از ابتدا تا انتهای سفر همراه مسافران، موظّف است طبق برنامه‌ای که آژانس تعیین کرده و آنها بابت آن هزینه پرداخت کرده‌اند، سفر را اجرا کند. تورلیدر سرپرست گروه و مسئول تمام هماهنگی‌های سفر با اقامتگاه، راننده، راهنمای تور و... است و بروز هر گونه اشکالی، به عهده او است


mohammadi

برای من که معمولا در ماه چندین بار از این تورهای گردشگری استفاده میکنم بسیار جالب بود که با حیطه مسئولیت قانونی تورلیدرها آشنا بشم مزیت وکیل تلفنی گستردگی مخاطبانش از سراسر کشور است که با ارائه اطلاعتت متنوع توانسته اید همه را مخاطب پروپاقرص خود نگه دارید


کوکبی

صاحبان دفاتر مسافرتی و برگزار کنندگان تور، موظف به بیمه نمودن مسافران در حیطه مکانی و بازه زمانی سفر در کنار فراهم نمودن محیط و شرایط برای آن ها می باشد. بیمه مسافران باید به طور جامع و کامل باشد و تمامی خطرات احتمالی مالی و جانی را در بر گیرد. زیرا اطمینان به سفری امن و راحت  دلیل اساسی افراد برای انتخاب این نوع مسافرت و پرداخت هزینه به آژانس ها می باشد. تمام مسئولیت های مدنی سفر تحت پوشش این بیمه نامه بوده و در صورت بروز خسارت و زیان، مطالبه ضرر و زیان از محل بیمه و تور مورد نظر امکان پذیر می باشد. اگر آژانس های مجوز دار، مسافران را بیمه ننموده و راهی سفر کنند، مرتکب تخلف شغلی شده و عمل آن ها قابل پیگرد قانونی می باشد. در صورت نداشتن مجوز و غیر قانونی بودن این آژانس ها، مجازات سنگین تری را به دنبال خواهد داشت.


مجید شیخی

با سلام صورت کلی اگر تور لیدری که مرتکب تخلف شده باشد، تحت نظر یک آژانس مسافرتی با مجوز به فعالیت بپردازد، می توانید برای شکایت از تور لیدر به کمیته حل اختلاف و بررسی شکایات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مراجعه فرمایید. همچنین امکان شکایت از تور لیدر در مراجع قضایی حقوقی و کیفری وجود دارد. موفق باشید


ایمان فرامرزی

با سلام و احترام از جمله وظایف مهم تور لیدر میتوان به موارد زیر اشاره کرد: برنامه‌ریزی برای سفر بررسی وضعت آب و هوا قبل سفر برنامه‌ریزی برای خرید بلیط جاذبه‌های مختلف برقراری ارتباط موثر با گردشگران اطلاع دادن برنامه سفر به گردشگران آشنایی با تجهیزات مورد نیاز برای سفر آمادگی لازم برای داستان‌سرایی رهبری تیم گردشگری توانایی کار مداوم و قدرت بدنی بالا.


فاطمه عمادی

باسلام،، برای شکایت از تور لیدر باید به کمیته حل اختلاف و بررسی شکایات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مراجعه نمود، در آن جا با تشکیل جلسه کارشناسی به شکایت شاکی رسیدگی و رای صادر می شود. اگر مشکل حل نشد احتمالاً پرونده تان به شورای عالی تجدید نظر ارسال و در آن جا رسیدگی می شود. در فرایند شکایت اگر تور مسافرتی فاقد مجوز باشد از طریق مراجع قضایی به آن رسیدگی خواهد شد.


زینب

سلام من در تو گردشگری در شیراز دچار حادثه شدم آیا میتونم از شرکت گردشگری برای مطالبه دیه شکایت کنم


سیما غفوری

برسی و چک کردن دو موضوع، پیش از پرداخت هر هزینه ای برای استفاده از خدمات تور های گردشگری و طبیعت گردی نیاز است. اولین مورد این است که آیا این شرکت دفتر خدمات مسافربری ثبت شده و دارای مجوز می باشد یا خیر؟ در واقع دفتر مذکور با ثبت قانونی دفتر خدمات مسافربری به شکل شخصیتی حقوقی درامده و کسب و کار آن قانونی می گردد بدین ترتیب این شرکت ها دارای حق و حقوق و تکالیفی می باشد. موضوع دوم در راستای مورد اول و نتیجه آن برسی می گردد. در واقع برگزار کننده تورهای گردشگری (دفتر خدمات مسافر بری) با ثبت و دریافت مجوز، وظایفی را در برابر مراجعین و مسافرین عهده دار می شوند. بیمه کردن مسافرانی که سفر خود را زیر نظر این دفاتر می گذرانند، یکی از وظایف مذکور می باشد. بنابراین برسی وضعیت بیمه از مواردی است که پس از برسی مجوز و قانونی بودن دفتر گردشگری باید انجام شود.


مجید پریدست فومنی

با سلام قبول مسئولیت در تمام مواردپاسخ در قبال مسئولیت را متصور میسازد حال اگر در حین انجام مسئولیت فعل یا ترک فعلی باعث بروز خسارت یا آسیب شود با طرح دعوی در محاکم میتوان بنا به شرح اتفاق اعم از کیفری یا حقوقی خواهان رسیدگی شد


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، همان طور که بارها شاهد بوده ایم ،بخشی از حوادث و اخبار همواره به رویدادهای رخ داده در یک تور گردشگری اختصاص داده می شود. در واقع حوادث و آسیب های متعدد پای ثابت سفر و گردشگری شده است. اگرچه تمامی انسان های عاقل و بالغ خطرات متعدد را در نظر گرفته و با اطلاع از آن نسبت به شرکت در این نوع سفر ها اقدام می نمایند. اما این این موضوع سبب عدم پذیرش مسئولیت توسط آژانس های مسافربری که مسئولیت این سفر را برعهده دارند نگردیده و در صورت وقوع حوادث، نسبت به آن مسئول می باشند. برسی و چک کردن دو موضوع، پیش از پرداخت هر هزینه ای برای استفاده از خدمات تور های گردشگری و طبیعت گردی نیاز است. اولین مورد این است که آیا این شرکت دفتر خدمات مسافربری ثبت شده و دارای مجوز می باشد یا خیر؟ در واقع دفتر مذکور با ثبت قانونی دفتر خدمات مسافربری به شکل شخصیتی حقوقی درامده و کسب و کار آن قانونی می گردد بدین ترتیب این شرکت ها دارای حق و حقوق و تکالیفی می باشد. موضوع دوم در راستای مورد اول و نتیجه آن برسی می گردد. در واقع برگزار کننده تورهای گردشگری (دفتر خدمات مسافر بری) با ثبت و دریافت مجوز، وظایفی را در برابر مراجعین و مسافرین عهده دار می شوند. بیمه کردن مسافرانی که سفر خود را زیر نظر این دفاتر می گذرانند، یکی از وظایف مذکور می باشد. بنابراین برسی وضعیت بیمه از مواردی است که پس از برسی مجوز و قانونی بودن دفتر گردشگری باید انجام شود. در یک نگاه کلی باید گفت هرچیزی که بر اساس قانون و عدول از انجام وظایف محویله باشد قابل پیگیری است اما در نگاه جزئی و به خاطر تخصصی بودن امر بهتر است با وکلای موسسه مشورت نموده و بعد از آن اقدام نمائید.


مهران رمضان پناه

باسلام؛ به عبارتی دیگر تورگاید از ابتدا تا انتهای سفر همراه مسافران، موظف است طبق برنامه‌ای که آژانس تعیین کرده و مسافران بابت آن هزینه پرداخت کرده‌اند، سفر را اجرا کند. تورگاید سرپرست گروه و مسئول تمام هماهنگی‌های سفر با اقامتگاه، راننده، وعده‌های غذایی، راهنمای محلی و... است و بروز هر گونه اشکالی، به عهده او است.


بهنام رحمانی فرد

با سلام تور لیدر (Tour Leader) واژه ای انگلیسی است که به صورت ترجمه لغوی می توان وی را «مدیر تور» دانست. با توجه به این معنای لغوی، تور لیدر شخصی است که وظیفه دارد برنامه های تور را بر اساس برنامه ای که خودش یا آژانس مسافرتی تنظیم کرده است، پیش ببرد. در نتیجه در این راه مسئولیت های گوناگونی بر عهده وی قرار خواهد گرفت. البته نباید فراموش کنید که تور لیدر (Tour Leader) و راهنمای تور (Tour Guide) دو اصطلاح جداگانه می باشند که در ایران هر دو به یک معنا به کار می روند


Mohammad sheykhi

در واقع همانطور که گفته شد، تور لیدرها در راستای مدیریت کردن تور وظایف گوناگونی را بر عهده دارند. حال کوتاهی در انجام اینگونه وظایف ممکن است باعث ایجاد مسئولیت کیفری یا مسئولیت حقوقی برای آنها شود. در نتیجه این افراد بایستی همواره در جهت انجام هرچه بهتر وظایف خود گام بردارند.


آزاده

در واقع حوادث و آسیب های متعدد پای ثابت سفر و گردشگری شده است. اگرچه تمامی انسان های عاقل و بالغ خطرات متعدد را در نظر گرفته و با اطلاع از آن نسبت به شرکت در این نوع سفر ها اقدام می نمایند. اما این این موضوع سبب عدم پذیرش مسئولیت توسط آژانس های مسافربری که مسئولیت این سفر را برعهده دارند نگردیده و در صورت وقوع حوادث، نسبت به آن مسئول می باشند. صاحبان دفاتر مسافرتی و برگزار کنندگان تور، موظف به بیمه نمودن مسافران در حیطه مکانی و بازه زمانی سفر در کنار فراهم نمودن محیط و شرایط برای آن ها می باشد. بیمه مسافران باید به طور جامع و کامل باشد و تمامی خطرات احتمالی مالی و جانی را در بر گیرد. زیرا اطمینان به سفری امن و راحت دلیل اساسی افراد برای انتخاب این نوع مسافرت و پرداخت هزینه به آژانس ها می باشد. تمام مسئولیت های مدنی سفر تحت پوشش این بیمه نامه بوده و در صورت بروز خسارت و زیان، مطالبه ضرر و زیان از محل بیمه و تور مورد نظر امکان پذیر می باشد. اگر آژانس های مجوز دار، مسافران را بیمه ننموده و راهی سفر کنند، مرتکب تخلف شغلی شده و عمل آن ها قابل پیگرد قانونی می باشد. در صورت نداشتن مجوز و غیر قانونی بودن این آژانس ها، مجازات سنگین تری را به دنبال خواهد داشت.


شیرزاد افشاری

با سلام آشنایی با قوانین گردشگری می تواند به افرادی که از تورهای گردشگری استفاده می کنند کمک بکند و به تو لیدرها که قوانین را زیر پا می گذارند تذکرات لازم را بدهند .


فریبرز ذوالفقاری

با سلام امروزه برگزار کردن تورهای تفریحی، طرفداران زیادی پیدا کرده است. به نحوی که بسیاری از افراد ترجیح می­دهند، آخر هفته های خود را با شرکت در تورهای درون شهری یا برون شهری بگذرانند. با این حال این موضوع نیز ممکن است اختلافات و مشکلات حقوقی گوناگونی را به همراه داشته باشد. به همین منظور همه روزه افراد زیادی جهت دریافت مشاوره حقوقی کیفری مربوط به تورهای درون شهری با متخصصین موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط هست


نیما عیسی زاده

رهبری تیم گردشگری اعضای یک تیم گردشگری می‌تواند کم یا زیاد باشد. در سفرهای خصوصی معمولاً تعداد نفرات تور بین 3 تا 10 نفر است؛ اما برای سفرهایی که شرکت‌های مسافرتی ترتیب می‌دهند، تعداد مسافران گاهی مواقع از 20 نفر هم بیشتر می‌شود؛ بنابراین تور لیدر باید مهارت رهبری اعضای تیم را داشته باشد. با توجه به اینکه هر فردی روحیه و شخصیت متفاوتی دارد و ممکن است باعث به هم ریختن ریتم درست سفر شود، تور لیدر موظف است که گردشگران را وادار کند که روی مسیر پیش‌بینی شده پیش بروند و از آن خارج نشوند. چون انحراف یک نفر از مسیر می‌تواند موجب تغییر راه سفر برای کل گردشگران شود و تفریح را برای آن‌ها خراب کند. از وظایف تور لیدر این است که همان ابتدای شروع سفر خودش را به عنوان رهبر و مدیر تور معرفی کند. پس از آن نکاتی که گردشگران باید در طول سفر رعایت کنند را به آن‌ها گوشزد کند. هدایت تور گردشگری تا رسیدن به مقصد با تور لیدر است توانایی کار مداوم و قدرت بدنی بالا وقتی تور لیدری را به عنوان شغل انتخاب می‌کنید، باید بدانید که ممکن است مجبور شوید ساعت‌ها راه بروید و حتی یک لحظه هم نتوانید با آرامش بنشینید و استراحت کنید. چون هر لحظه از سفر را باید مطابق برنامه‌ای که دارید پیش ببرید و اگر یک لحظه تاخیر داشته باشید، باید زمان‌بندی کل برنامه را عوض کنید. این تغییر زمان‌بندی باعث می‌شود که گردشگران شما را وقت نشناس و بدقول تصور کنند و یک امتیاز منفی در کارتان دریافت کنید؛ بنابراین وقت شناس بودن یکی از وظایف تور لیدر است. در کنار آن، باید قدرت بدنی خوبی برای همراهی مسافران داشته باشید و خستگی شما را از پا در نیاورد. اگر زود خسته می‌شوید، زیاد حرف زدن شما را کسل و ناراحت می‌کند و نمی‌توانید حضور در جمع را برای ساعت‌های طولانی تحمل کنید، بهتر است به سراغ شغلی به جز راهنمای گردشگری بروید.


امین چراغی شیخ آباد

سلام و عرض ادب برسی و چک کردن دو موضوع، پیش از پرداخت هر هزینه ای برای استفاده از خدمات تور های گردشگری و طبیعت گردی نیاز است. اولین مورد این است که آیا این شرکت دفتر خدمات مسافربری ثبت شده و دارای مجوز می باشد یا خیر؟ در واقع دفتر مذکور با ثبت قانونی دفتر خدمات مسافربری به شکل شخصیتی حقوقی درامده و کسب و کار آن قانونی می گردد بدین ترتیب این شرکت ها دارای حق و حقوق و تکالیفی می باشد. موضوع دوم در راستای مورد اول و نتیجه آن برسی می گردد. در واقع برگزار کننده تورهای گردشگری (دفتر خدمات مسافر بری) با ثبت و دریافت مجوز، وظایفی را در برابر مراجعین و مسافرین عهده دار می شوند. بیمه کردن مسافرانی که سفر خود را زیر نظر این دفاتر می گذرانند، یکی از وظایف مذکور می باشد. بنابراین برسی وضعیت بیمه از مواردی است که پس از برسی مجوز و قانونی بودن دفتر گردشگری باید انجام شود. در صورت قانونی بودن دفتر خدمات مسافربری و تورهای گردشگری، در حکم کارگذاری بوده و در مقابل مردم مسئول می باشد. زیرا میباسیت به حقوق مسافرین احترام گذاشته و از هیچ کمکی برای انجام آن مضایقه ننماید. از جمله حقوق متعلق به مسافران تور های گردشگری می توان به اطلاع رسانی کامل از مسیر و مقصد، محل استقرار، وسیله نقلیه مورد استفاده، خدماتی که در سفر ارائه می گردد، خطرات احتمالی و بیمه بودن افراد در قبال این خطرات و … اشاره نمود که نیازمند شفاف سازی کامل آن برای توجیه مسافرین می باشد. بنابراین در صورتی که سفر شما با این تور ها بدون ارائه این اطلاعات و توضیحات باشد، آسیب های وارده به شما پیگرد قانونی داشته و قابل پیگیری در محاکم می باشد. به طور کلی تور های طبیعت گردی و گردشگری موظف به فراهم نمودن تسهیلات و امکانات در مقصد و مسیر سفر می باشند. در واقع استفاده از راهنمایی ها و امکانات مضاعف، یکی از دلایلی است که به موجب آن افراد، مبادرت به شرکت در تور ها نموده و آن را به سفر شخصی ترجیح می دهند. همچنین دفاتر خدمات مسافربری موظفند که در هر سفر طبیعتی و غیر طبیعتی، راهنمایی آموزش دیده و آشنا به محیط جهت مدیریت مسافرین داشته باشند و نیز در صورت بروز اتفاقات غیر منتظره، توانایی مدیریت بحران را داشته باشند. آگاهی از ابتدایی ترین روش های ضروری پزشکی و نیز به همراه داشتن کمک های اولیه و امدادی، از دیگر ویژگی های راهنما می باشد. یکی از دیگر موارد ضروری گوشزد نمودن خطرات راه و مقصد توسط تورلیدر به صورت تمام وقت می باشد.


وحید فراست

مسئولیت کیفری با مسئولیت حقوقی متفاوت است


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.