وکیل یاسوج

وکیل یاسوج

 شهر یاسوج یا پایتخت طبیعت ایران، با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در دامنه قله دنا از آب و هوایی مطبوع در طول چهار فصل برخوردار است. در زندگی سنتی شهر هایی با وسعت و جمعیت کم تصمیم به جدایی امری دور از انتظار بوده  و نگرش خانواده ها در هنگام ازدواج و تشکیل زندگی مشترک بر این پایه بنا می شود که دختر با چادر سفید به خانه بخت می رود و با کفن از خانه بخت بعد از عمری طولانی و زندگی شیرین بیرون می آید. اما هم اکنون با قرار گرفتن در عصر ارتباطات  نگرش ها تغییر یافته اند و زندگی از حالت سنتی به مدرن تغییر ماهیت داده است.در هنگام اختلافات حقوقی و یا مالی و... در شهر های کوچک و بزرگ بهترین و هوشمندانه ترین اقدام برای رسیدگی به مشکلات و یافتن راه حل مناسب، ارتباط با  مشاور حقوقی و وکیلی مجرب در همان حوزه تخصصی است. موسسه حقوقی وکلای تلفنی این امکان را برای شما ایجاد نموده تا با ارتباط تلفنی و آنلاین با بهترین و مجرب ترین وکیل یاسوج، بهترین راهکار را دریافت کنید.

 

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی

اثبات خیانت همسر به کمک وکیل یاسوج

شروع یک زندگی با قبول تعهدات و پایبندی به آنها آغاز و فروپاشی این رابطه عاشقانه با خیانت و عدم رعایت تعهدات انجام می گیرد. خیانت و زیر پا گذاشتن تعهدات، بلای خانمان سوزی است که با رسوخ در زندگی زناشویی پایه های زندگی را سست و قابل فروپاشی می کند و همچون موریانه ای به جان پایه های مستحکم زندگی می افتد و از داخل و به مرور موجب از هم پاشیدگی آن می شود. در فقه و شرع و قوانین ایران چند همسری برای مرد منع نشده است ولی قانون در هنگام ازدواج مرد را متعهد می کند که بدون اجازه همسر خود با زن دیگری وارد رابطه نشود و یا ازدواج مجدد نکند و در صورت ازدواج مجدد مرد بدون اطلاع همسر اول، قانون از زوجه حمایت نموده و حق طلاق را به وی داده است. از منظر قانون، زوجین برای اقدام به طلاق نیاز به اجازه دادگاه دارند اما خیانت در زندگی زناشویی از طرف هر یک از زوجین  و ارتباط نامشروع از نگاه قانون قابل پیگیری است و در صورت اثبات می تواند به حمایت قانون از طرف آسیب دیده منجر شود.وکیل متبحر و متخصص در این حوزه میتواند بهترین گزینه جهت هرگونه اقدام در این زمینه باشد. هوشمندانه است در صورت هر گونه خیانت و برای اثبات آن به دادگاه، در شهری مانند یاسوج با وکیل یاسوج ارتباط تلفنی برقرار نمایید تا بهترین راهکار را دریافت و بقیه پروسه را به وکیل یاسوج بسپارید. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با شماره 02147625900 تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل یاسوج

وضعیت اقتصادی کشور و پایین بودن سطح درآمد مردم و مشکلات حقوقی و کیفری و ... که در پیرامون خانواده ها دیده می شود ما را بر این داشت تا امکان مشاوره رایگان با مشاوران حقوقی و وکلای پایه یک دادگستری را برای شما فراهم آوریم. تا بتوانید راه حل درست و قانونی را در کمترین زمان دریافت نمایید. شما می توانید به وبسایت وکلای تلفنی به ادرس www.vakiltel.org مراجعه و سوال خود را مطرح نمایید. وکلای ما در کمتر از 20 دقیقه به صورت کاملا رایگان به سوال شما پاسخ خواهند داد.

حق الوکاله وکیل ملکی در یاسوج

به طور کلی حق الوکاله وکیل به صورت توافقی بین وکیل و موکل تعیین می گردد و عوامل مختلفی بر آن تاثیر دارد. وکیل پس از مطالعه پرونده و براورد کارهایی که برای موفقیت در پرونده انجام دهد قیمتی را پیشنهاد می دهد و موکل بر اساس وسع مالی خود بر سر قیمت نهایی توافق می کند. ولی با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، موسسه حقوقی وکلای تلفنی سعی کرده تا مردم بتوانند با کمترین هزینه و حق الوکاله به حق خود برسند.

 

اجرت وکیل

 وکیل خوب در یاسوج از کجا پیدا کنم؟

با توجه به پشتکار و ایمان اعضاء موسسه حقوقی وکلای تلفنی و نتایج عالی در پرونده های حقوقی و کیفری،  شما می توانید تمامی خدمات حقوقی را به آنها سپرده و با قیمت مناسب و کیفیت بالا، شاهد موفقیت در پرونده های حقوقی و کیفری خود باشید. ارتباط  با وکیل یاسوج بسیار آسان است و برای مشاوره حقوقی با وکیل خوب و کاربلد 24 ساعته و ارزان، می توانید با ما از طریق تلفن، واتساپ و سایت در ارتباط باشید و سوالات و ابهامات در  تمامی حیطه های تخصصی  کیفری و حقوقی و ... را دریافت و راهنمایی های لازم را از مشاوران حقوقی و وکیل یاسوج درخواست نموده و وکالت در پرونده های حقوقی و یا کیفری خود را به وکیل یاسوج بسپارید.

وکیل خانم کاربلد در یاسوج

دیدگاه جامعه از گذشته تا به امروز، در مورد شایستگی زنان در موضوعات قضایی و حضور آنها در محاکم قضایی تغییر نموده و موفقیت های شایان توجه آنها در حل موضوعات خانواده بر کسی پوشیده نیست.امروزه وکیل خانم یکی از بهترین انتخاب ها برای موضوعات حقوقی مختلف و از همه مهمتر طلاق، حضانت فرزند توسط مادر و... می باشد. وکیل خانم کاربلد در تمامی حوزه های حقوقی و مالی و ... علاوه بر دانش و آگاهی لازم، ظرافت در نگرش و دقت و پشتکار در حل موضوعات، از نظر حسی و عاطفی هم درکی بسیار درست و قوی در مورد مشکلات بانوان دارد. اگر در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد  هستید ما بهترین وکیل یاسوج را به شما معرفی کرده و با ارتباطی آسان،  امکان طرح مشکلات و حل آنها در کمترین زمان ممکن را فراهم می آوریم.

 

لزوم مشاوره حقوقی با وکیل

وکیل متبحر آقا در یاسوج

وکیل خوب علاوه بر تبحر در وکالت باید دارای ویژگی های ذیل باشد:

          ·          امین و امانت دار باشد

          ·          به تغییراتی که در قوانین و مقررات ایجاد شده آگاه باشد.

          ·          علم خود در زمینه حقوق قضایی را به روز نماید.

          ·          از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار باشد.

          ·          موفقیت در پرونده ها ویژگی دیگر آنهاست.

          ·          توانا  بوده و سرعت عمل داشته و بهترین تصمیم در شرایط موجود را اخذ نماید.

          ·          درستکار و صادق در گفتار و رفتار باشد.

وکیل متبحر با داشتن شرایط بالا نه تنها از طرح شکایت و دعوای بی مبنا خودداری می کند، بلکه در جریان دادرسی از قوانین و تبصرهای قانونی به نفع موکل خود استفاده و موجب افزایش اعتبار خود در مراجع قضایی و نزد قاضی پرونده می شود. قاضی می تواند با توجه به شان او و مقررات انتظامی، وکیل را مورد اعتماد خود قرار دهد و در مواردی که در تصمیم گیری  با تردید مواجه است وکیل را در تصمیم نهایی دخالت دهد. وکیل آقا با تخصص و شجاعت می تواند در حوزه دعاوی حقوقی و کیفری بهترین گزینه باشد و پشتوانه ای قابل اعتماد، برای خارج شدن از شرایط بحرانی برای موکل خود باشد.

 

مشاوره حقوقی ثبت احوال
مشاوره حقوقی خانواده
مشاوره حقوقی امور اداری 
نگارش اظهارنامه
درباره ما 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.