بهترین وکیل شهرستان نور چه کسی است؟

بهترین وکیل شهرستان نور چه کسی است؟

بهترین وکیل شهرستان نور چه کسی است؟

بهترین وکیل شهرستان نور چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین وکیل شهرستان نور علاوه بر داشتن پروانه وکالت، باید بر گستره وسیعی از قوانین و مقررات حقوقی و کیفری اشراف داشته باشد. از جمله قوانین و مقرراتی که وکلای مجرب باید به آن تسلط داشته باشند می توان به قوانین ملکی، قوانین حمایت از خانواده، قوانین بازرگانی و قوانین کیفری اشاره کرد.

از ویژگی های دیگر بهترین وکیل شهرستان نور می توان به دقیق، متمرکز و وقت شناس بودن چنین وکلایی اشاره کرد. وکلای مجرب وکلای منظمی بوده، چرا که آنها نیاز دارند تا کارهای متعددی را در طول روز مدیریت کنند. آنها نمایندگی شما در انجام کارهای حقوقی را به عهده می گیرند، بنابراین شغل وکالت از مشاغل حساس و با اهمیتی به شمار می رود که گاه یک اشتباه کوچک در آن ممکن است به نتایج ناگواری منتهی شود. 

شما می توانید به دنبال بهترین وکیل شهرستان نور در میان وکلای مجرب موسسه حقوقی وکلای تلفنی بگردید. این مجموعه، با عضویت بهترین وکلا از شهرها و استان های سراسر کشور آماده ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی   از طریق شماره 09212242670 می باشد.

 

هزینه مشاوره حقوقی

بهترین وکیل خانواده شهرستان نور در چه زمینه هایی تخصص دارد؟

بهترین وکیل شهرستان نور باید در امور و دعاوی خانوادگی تسلط کافی نسبت به قوانین و مقررات جدید و همچنین رویه های قضایی موجود داشته باشد. بخشی از احکام و مقررات حقوق خانوادگی در قانون مدنی مصوب سال 1307 تعیین گردیده است. در این قانون شیوه خواستگاری، موانع نکاح و حقوق مالی خانواده از قبیل مهریه، نفقه زوجه و جهیزیه ذکر شده است. علاوه بر قانون مدنی، در حقوق جاری ایران دو قانون حمایت خانواده یکی مصوب 1353 و آخرین مصوب 1391 وجود دارد. رسیدگی به دعاوی حقوقی خانوادگی مستلزم تقدیم دادخواست است ولی رعایت سایر تشریفات آیین دادرسی مدنی در این خصوص لازم نیست.

مطابق با قانون حمایت خانواده مصوب 1391 رسیدگی به دعاوی خانوادگی در صلاحیت دادگاه های خانواده است. دادگاه خانواده اصولا در حوزه قضایی شهرستان تشکیل می شود. دادگاه خانواده تشکیل یافته از یک قاضی مرد به عنوان رئیس دادگاه و یک قاضی زن به عنوان مشاور می باشد. نظر قاضی زن مشورتی است و حکم را قاضی مرد صادر می کند، اما باید در ضمن حکم به دلایل قاضی زن اشاره کرده و اگر بر خلاف نظر او حکم صادر می کند، باید دلایل رد نظر وی را در ضمن حکم درج کند. بر اساس قانون حمایت خانواده 1391 در معیت دادگاه های خانواده مراکز مشاوره خانواده تشکیل می شوند که در مواردی مانند طلاق توافقی، زوجین مکلفند در مدت و مرتبه مشخصی در جلسات مشاوره ای این مراکز حضور یابند.

 

وکیل شهر نور

در کلیه دعاوی خانوادگی به غیر از دعوای مهریه اموال غیر منقول، زن می تواند به دادگاه محل اقامت مرد یا محل اقامت خود مراجعه کند. در صورت صلاحدید دادگاه، هر یک از زوجین می توانند از پرداخت هزینه دادرسی یا حق الزحمه کارشناس و داور معاف شوند.برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان  به وبسایت وکلای تلفنی مراجعه نمایید.

حق الوکاله برترین وکیل شهر نور چقدر است؟

شما با تماس با مجموعه حقوقی وکلای تلفنی می توانید با بهترین وکیل شهرستان نور مشاوره حقوقی داشته باشید. حق الوکاله وکلا معمولاً تابع توافقات وکیل و موکل بوده و بسته به موضوع حقوقی که شامل می شود میزان آن متفاوت است. در صورتی که وکیل و موکل حق الوکاله خاصی را تعیین نکرده باشند، حق الوکاله مطابق با تعرفه ای خواهد بود که کانون وکلای دادگستری تصویب نموده است.

 

بهترین وکیل شهر نور

مشاوره تلفنی با برترین وکیل شهر نور

با رشد و پیشرفت دانش بشری، امروزه بسیاری از فعالیت های اجتماعی شهروندان به شیوه غیر حضوری و معمولاً از طریق رجوع به سامانه های اینترنتی انجام می گیرد. با ابتکار مجموعه حقوقی وکلای تلفنی این امکان فراهم آمده است که با بهترین وکلای پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید. از جمله مزایای مشاوره حقوقی غیر حضوری نسبت به مشاوره حقوقی حضوری می توان به این اشاره کرد که معمولاً برای مشاوره حقوقی حضوری باید به دفاتر وکالت، موسسات حقوقی و یا کانون وکلای دادگستری مراجعه کرد. در حالی که در شیوه غیر حضوری مشاوره حقوقی، شما می توانید بدون خروج  از منزل و تنها با در دست داشتن یک گوشی تلفن، از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی مجموعه حقوقی وکلای تلفنی بهره مند گردید.

در شیوه غیر حضوری شما می توانید با بهترین وکیل شهرستان نور مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید. از مزایای دیگر مشاوره حقوقی تلفنی می توان به کم هزینه بودن آن نسبت به شیوه های حضوری اشاره کرد. بعلاوه این که در شیوه مشاوره تلفنی شما می توانید از پنج دقیقه تا چند ساعت مشاوره حقوقی داشته باشید و در بیست و چهار ساعت شبانه روز قابل استفاده می باشد.

 

ارتباط در واتس اپ

بررسی مستندات توسط بهترین وکیل شهرستان نور

به فرایند بررسی مستندات توسط وکیل، مطالعه پرونده می گویند. شما می توانید با موسسه حقوقی وکلای تلفنی تماس گرفته بعد از مشاوره تلفنی با وکیل در صورت لزوم مدارک و مستندات خود از قبیل تصویر قولنامه، رای دادگاه، لایحه دفاعیه و ... را از طریق واتس اپ برای بهترین وکیل شهر نو ارسال نمایید. مستندات پرونده توسط بهترین وکیل شهرستان نور، به صورت آنلاین انجام گیرد.

 

اگاهی از حق و حقوقتان با مشاوره با وکیل 
حق الوکاله وکیل 
مشاوره حقوقی با وکیل و مزایای آن 
لزوم مشاوره حقوقی با وکیل 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.