قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری چیست؟

قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری چیست؟

قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری چیست؟

قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری چیست؟ همه روزه افراد زیادی جهت دریافت مشاوره حقوقی تامین اجتماعی با مشاوران موسسه حقوقی وکلای تلفنی تماس می گیرند. در اثنای این مشاوره ها سوال فوق الذکر بیشتر از همه تکرار می شود. در واقع نظام بیمه، یکی از جدیدترین نظام های حقوقی ایران و جهان محسوب می شود که دارای انواع مختلفی می باشد. برای بسیاری از ایرانیان، بیمه تکمیلی بازنشستگان آنقدر مهم است که شاید در جمع های خانوادگی دیده باشید که جوانان به سمت شغلی تشویق می شوند که دارای بیمه تکمیلی بازنشستگان باشد. به همین خاطر در یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی تصمیم گرفته ایم با موضوع قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری بیشتر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

منظور از بیمه تکمیلی چیست؟

در اولین گام برای بررسی قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری باید با بیمه تکمیلی آشنا شویم. در واقع همه ما از هزینه های سرسام آور و گزاف خدمات درمانی آگاه هستیم و شاید پرداخت این هزینه برای بسیاری از افراد مشکل زا باشد. البته قانونگذاران با طراحی انواع بیمه های درمانی سعی کرده اند که از این نگرانی بکاهند. یکی از این بیمه ها بیمه تکمیلی می باشد. پس می توان بیمه تکمیلی را یک نوع بیمه درمانی دانست که افراد با پرداخت حق بیمه در زمان سلامتی می توانند از خدمات درمانی بیمه هنگام بیماری استفاده کنند. همچنین یکی از انواع بیمه های تکمیلی، بیمه تکمیلی بازنشستگان می باشد.

 

 

بیمه تکمیلی تامین اجتماعی

 

مزایای داشتن بیمه تکمیلی

حال که با تعریف بیمه تکمیلی آشنا شدیم، در راستای بررسی قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری بایستی با مزایای داشتن بیمه تکمیلی نیز آشنا شویم. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دریافت هزینه های بیماری از بیمه.
  • گستردگی بیشتر پوشش بیمه تکمیلی نسبت به بیمه های پایه.
  • پرداخت هزینه های مربوط به امور پاراکلینیکی و جراحی ها توسط بیمه تکمیلی.
  • امکان گرفتن مبالغ هزینه شده در بیمارستان هایی که طرف قرارداد بیمه تکمیلی شرکت بیمه گر شما نیستند، از طریق دریافت فاکتور و مدارک مربوطه.
  • امکان تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تکمیلی به صورت انفرادی یا دسته جمعی.
  • امکان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن با مشاغل آزاد، بدون داشتن بیمه پایه.

 

نحوه فعال کردن بیمه تکمیلی

همواره افراد زیادی به دنبال ثبت نام بیمه تکمیلی هستند. به همین خاطر شرکت های بیمه گر متنوعی نظیر شرکت بیمه دی، شرکت بیمه آتیه سازان و غیره به ارائه خدمات مربوط به بیمه تکمیلی می پردازند. این شرکت ها با فراهم کردن امکان ثبت نام حضوری و غیرحضوری، کار ثبت نام بیمه تکمیلی را برای متقاضیان راحت تر کرده اند. همچنین شما می توانید از طریق سایت ثبت نام بیمه تکمیلی نیز جهت فعال کردن بیمه تکمیلی خود اقدام کنید. در آخر نیز بایستی به این نکته اشاره کنیم که جهت فعال کردن بیمه تکمیلی بایستی شرایطی در نظر گرفته شود. در واقع تنها افرادی می توانند برای این بیمه اقدام کنند که شرایط مذکور را داشته باشند. برای اطلاع از این شرایط می توانید با بهترین وکیل بیمه، مشاوره حقوقی انلاین و رایگان داشته باشید.

 

 

مشاوره حقوقی دعاوی بیمه ثالث 
مشاوره حقوقی بیمه بیکاری 
مشاوره حقوقی بیمه 
مشاوره حقوقی امور اداری یا دولتی
درباره ما 

 

مشاوره حقوقی با وکیل بیمه

مسائل حقوقی مربوط به بیمه تکمیلی به ویژه قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری از جمله مسائل مهم و پیچیده حقوقی می باشند. در نتیجه بسیاری از افراد به دنبال دریافت مشاوره حقوقی بیمه با یک وکیل مجرب هستند. در همین راستا بایستی با بهترین وکیل بیمه آشنا شویم. در واقع وکیل بیمه، شخصی است که با دریافت پروانه وکالت خود به حل و فصل دعاوی مربوط به بیمه می پردازد. به عبارت دیگر، وی می تواند در تمامی دعاوی حقوقی وکالت کند. با این حال تصمیم گرفته است که به صورت تخصصی در حیطه بیمه و قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری به فعالیت بپردازد. ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی با در اختیار داشتن بهترین وکیل بیمه در کنار شما عزیزان هستیم. شما می توانید همین الان از طریق مشاوره حقوقی با وکلای ما در ارتباط باشید.

 

قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری چیست؟

یکی دیگر از سوالاتی که باید به آن بپردازیم این است که قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری چیست؟ همانطور که می دانید هنگامی که شما درخواست فعال کردن بیمه تکمیلی خود را ارائه می دهید، در واقع به دنبال بستن یک قرارداد با شرکت بیمه هستید. به همین خاطر قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، قراردادی است که بین شرکت بیمه ارائه کننده خدمات بیمه تکمیلی و بازنشستگان کشوری منعقد می شود. ضمن قرارداد جدید بیمه تکمیلی مواردی مشخص می شود که عبارتند از:

  • مسائلی که تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.
  • مسائلی که خارج از پوشش بیمه هستند.
  • میزان پرداختی شرکت بیمه به بیمه شده در صورت بروز مشکلات درمانی.
  • میزان حق بیمه.

 

 

مشاوره حقوقی بیمه

 

نمونه قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری

حال که با قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری آشنا شدیم، بایستی به این نکته اشاره کنیم که بررسی و آشنایی با قوانین و مقررات پیرامون قرارداد جدید بیمه تکمیلی بسیار حائز اهمیت است. چرا که این مسئله به افراد کمک می کند تا به درستی پروسه فعال کردن بیمه خود را انجام دهند. همچنین از عواقب حقوقی آن نیز مطلع شوند. در نتیجه بهتر است قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری توسط یک وکیل مجرب انجام گیرد. ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان تنظیم این قرارداد را توسط افراد متخصص فراهم کرده ایم. شما می توانید همین الان از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با مشاوران ما صحبت کنید


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.