مشاوره حقوقی فوری با وکیل مهریه چگونه است؟

مشاوره حقوقی فوری با وکیل مهریه چگونه است؟

مشاوره حقوقی فوری با وکیل مهریه چگونه است؟

مشاور حقوقی فوری با وکیل مهریه امکان پذیر است؟ آیا دریافت مشاوره حقوقی قبل از تعیین مهریه ضروری است؟ هزینه مشاوره حقوقی فوری با وکیل مهریه چقدر است؟ اگر سری به دادگاه های کشور بزنید، به خوبی متوجه خواهید شد که چه میزان دعاوی مربوط به مهریه در این دادگاه ها وجود دارد. همین مسئله نشان می دهد که تا چقدر دعاوی مربوط به مهریه مهم و در میان مردم متداول هستند. به همین خاطر همه روزه متقاضیان زیادی جهت مشاوره حقوقی فوری با وکیل مهریه از متخصصین موسسه حقوقی وکلای تلفنی راهنمایی می گیرند. این افراد همواره سوالات گوناگونی را در ذهن خود دارند که مهمترین آنها در ابتدای مقاله ذکر شد. به همین خاطر و با توجه به اهمیت دعاوی مربوط به مهریه تصمیم گرفته ایم که به صورت کامل و تفصیلی با مشاوره حقوقی فوری با وکیل مهریه آشنا شویم. پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

تعریف مهریه از زبان وکیل

اولین گام قبل از بررسی مشاوره حقوقی فوری با وکیل مهریه آشنایی با تعریف مهریه می باشد. در ابتدا بایستی بگوییم در حقوق ایران که منشا اسلامی دارد، ازدواج دائم تنها راه تشکیل خانواده می باشد. در این راستا افراد پس از ازدواج از حقوقی برخوردار می شوند و به تبع آن وظایفی را نیز بر عهده خواهند داشت. یکی از حقوق زن در ازدواج دائم، مهریه می باشد که پرداخت کردن آن وظیفه زوج است.

در نتیجه می توان مهریه را حق مالی زن دانست که منشأ آن ازدواج دائم می باشد و پرداختش به عهده زوج یا مرد خواهد بود. همچنین این حق مالی بایستی ویژگی هایی از جمله مال بودن، قابل تملک بودن، معین بودن و عدم مال غیر بودن داشته باشد. در آخر نیز بایستی به این نکته اشاره کنیم که مهریه انواع متنوعی نظیر مهریه عندالاستطاعه و مهریه عندالمطالبه دارد که توضیح تفصیلی آنها از حوصله این بحث خارج است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق مشاوره حقوقی با ما در ارتباط باشید.

 

 

مشاوره حقوقی مهریه

 

مزایای مشاوره حقوقی قبل از تعیین مهریه

همواره دیده می شود که افراد برای حل و فصل دعاوی مربوط به مهریه به دنبال دریافت مشاوره حقوقی فوری با وکیل مهریه هستند. در حالی که پیشگیری بهتر از درمان است! در نتیجه، مشاوره حقوقی قبل از تعیین مهریه اهمیت می یابد. در واقع یکی از رسومی که ایرانیان قبل از ازدواج دارند، این است که مهریه را تعیین کنند.

در همین راستا مشاوره حقوقی قبل از تعیین مهریه بسیار ضروری است اما شاید از ما بپرسید که مزایای انجام این کار چه می باشد؟ در پاسخ به این سوال بایستی به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • اطلاع از شرایط صحت موضوع مهریه نظیر معین بودن آن.
  • اطلاع از حقوق زوج و زوجه.
  • آشنایی با ویژگی های یک مهریه اصولی.
  • جلوگیری از تضییع حق هر کدام از طرفین.
  • جلوگیری از دخالت های نابجای سایر اعضای فامیل.
  • پیشگیری از مطرح شدن دعاوی مربوط به مهریه در دادگاه .
  • آشنایی با نحوه درست نگارش مهریه در عقدنامه.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی مهریه قبل از عقد چه باید کرد؟

اکنون که با اهمیت مشاوره حقوقی قبل از عقد برای مهریه آشنا شدید، قطعاً به دنبال دریافت مشاوره حقوقی فوری با وکیل مهریه می باشید. از آنجایی که افراد کمی به دنبال مشاوره حقوقی قبل از عقد برای مهریه هستند، وکلای کمتری را می توان یافت که نسبت به این موضوع تسلط کامل داشته باشند. در نتیجه مشاوره حقوقی قبل از عقد برای مهریه به یک معضل تبدیل شده است اما دیگر نگران نباشید. در همین راستا یکی از مهم ترین خدماتی که ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی ارائه می دهیم، مشاوره حقوقی فوری با وکیل مهریه قبل از عقد می باشد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

مهریه طلاق توافقی  دادخواست مطالبه مهریه
مهریه بدون طلاق مشاوره حقوقی خانواده 

09212242670

02147625900

اعسار از  پرداخت مهریه  مشاوره حقوقی مهریه
درباره ما مهریه قبل از دخول

 

مشاوره حقوقی شبانه روزی با وکیل مهریه

یکی از مهم ترین ویژگی های مشاوره حقوقی فوری با وکیل مهریه این است که بتوان به صورت شبانه روزی با وکیل مورد نظر مشورت داشت. در نتیجه مشاوره حقوقی شبانه روزی با وکیل مهریه بسیار مهم است. به عنوان مثال شرایطی را در نظر بگیرید که زن و شوهری با یکدیگر به مشکل خورده اند و نیمه شب، شوهر پس از ضرب و شتم همسر خود، او را تهدید به طلاق می کند. در این میان، قطعا زوجه به یک مشاوره حقوقی فوری با وکیل مهریه نیاز خواهد داشت تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن از راهکارهای موجود مطلع شود. این کار قطعاً به سادگی آب خوردن نخواهد بود. البته بایستی توجه داشته باشید که ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان مشاوره حقوقی شبانه روزی با وکیل مهریه را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

یکی از خدماتی که در این راستا ارائه می دهیم، مشاوره حقوقی انلاین و رایگان می باشد. شما می توانید همین الان بدون محدودیت مکانی و زمانی به صورت رایگان سوال خود را از وکلای با تجربه ما بپرسید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی فوری با وکیل مهریه

از جمله نگرانی های متقاضیان مشاور حقوقی فوری با وکیل مهریه، هزینه آن می باشد. در همین راستا موسسه حقوقی وکلای تلفنی، امکان مشاوره حقوقی تلفنی را با بهترین قیمت فراهم کرده است. هزینه مشاوره حقوقی فوری با وکیل مهریه به صورت تلفنی بر اساس مدت زمان مورد نیاز شما تعیین خواهد شد. این هزینه از قرار جدول ذیل می باشد:

 

 

 

مدت مشاوره

هزینه (تومان)

5 دقیقه

30000

10 دقیقه

50000

15 دقیقه

75000

20 دقیقه

100000

30 دقیقه

150000

60 دقیقه

250000

 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.