وکیل وی آی پی در تهران

وکیل وی آی پی در تهران

وکیل وی آی پی در تهران

داشتن وکیل وی آی پی و یا حتی دریافت مشاوره حقوقی از چنین وکیلی، در بسیاری از موارد به موفقیت شما در پرونده های قضایی و یا مشکلات حقوقی‌تان کمک شایانی می‌کند. امروزه وکلای بسیاری در شهر تهران و سایر شهرها مشغول به فعالیت هستند. اما اگر پرونده شما جزء پرونده های مهم است، توصیه می‌کنیم حتما از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی و وکالت وی آی پی موسسه حقوقی وکلای تلفنی استفاده کنید.

اگر با مشاوره حقوقی یا وکیل وی آی پی آشنایی ندارید و از روند دریافت این خدمات نیز بی اطلاع هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله قصد داریم خدمات مشاوره حقوقی VIP موسسه حقوقی وکلای تلفنی را به طور کامل معرفی کنیم. برای دریافت مشاوره حقوقی وی آی پی با شماره 02147625900 تماس بگیرید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

منظور از مشاوره حقوقی VIP چیست؟

امروزه تمامی خدمات مربوط به انسان به دو صورت عادی و VIP ارائه می‌شوند. بنابراین همه ما با خدمات VIP آشنایی داریم و می‌دانیم منظور از خدمات VIP همان خدمات دارای سطح عالی و ویژه هستند. منظور از مشاوره حقوقی VIP یا همان مشاوره با وکیل وی آی پی نیز ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی در سطح ویژه و فوق تخصصی می‌باشد.

نکته مهم این که وکیل وی آی پی و همچنین مشاوره های حقوقی وی آی پی یکی از خدمات اختصاصی موسسه حقوقی وکلای تلفنی محسوب می‌شود. پس اگر به دنبال دریافت این خدمات هستید با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

مزایای مشاوره حقوقی VIP در تهران

به طور کلی دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از موسسه حقوقی وکلای تلفنی مزایای بسیاری دارد. حال این مزایا مسلما در مشاوره حقوقی VIP افزایش خواهند یافت. یکی از مزیت های ویژه مشاوره حقوقی VIP نسبت به مشاوره حقوقی عادی این است که شما در مشاوره VIP مستقیما با وکلای پایه یک دادگستری با سابقه بالا، در ارتباط خواهید بود.

راه حل هایی که توسط وکیل پایه یک دادگستری ارائه می‌شوند، قطعا بهتر و موثرتر از راه حل های ارائه شده توسط یک مشاور یا کارشناس حقوقی هستند. البته که تمام مشاوران و کارشناسان حقوقی موسسه حقوقی وکلای تلفنی، از میان بهترین کارشناسان گلچین شده اند.

 

وکیل وی آی پی

هزینه مشاوره حقوقی VIP

با مراجعه به وب سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی لیست قیمت مشاوره های حقوقی این موسسه را مشاهده خواهید کرد. در کنار لیست قیمت های مشاوره حقوقی تلفنی عادی، هزینه های مشاوره حقوقی VIP (مشاوره حقوقی با وکیل متخصص) نیز درج شده است. تفاوت قیمت اندک میان مشاوره های عادی و مشاوره های VIP به دلیل تخصص و تجربه بالای کارشناس مشاور مشاوره VIP می‌باشد. هر چند که با مشاهده این هزینه ها متوجه خواهید شد که هزینه های مشاوره حقوقی VIP موسسه حقوقی وکلای تلفنی مقرون به صرفه‌تر از هزینه های مشاوره های عادی سایر موسسات است.

 

وکیل وی ای پی در ایران

برای دریافت مشاوره حقوقی VIP چه باید کرد؟

روش دریافت مشاوره حقوقی VIP از موسسه حقوقی وکلای تلفنی مانند مشاوره حقوقی عادی این موسسه است. بنابراین شما برای دریافت مشاوره حقوقی VIP کافیست با شماره 09212242670 تماس بگیرید. پس از تماس با شماره گفته شده و مطرح کردن موضوع مورد نظر خود که نیاز به دریافت مشاوره حقوقی تلفنی در آن زمینه را دارید، و پرداخت هزینه دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، نهایتا ظرف مدت 5 دقیقه به وکیل فوق متخصص متصل خواهید شد.

یک مزیت ویژه دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از موسسه حقوقی وکلای تلفنی این است که نیاز نیست شما مدت طولانی در صف انتظار بمانید. این مزیت در مشاوره با وکیل وی آی پی پررنگ‌تر هم می‌شود، زیرا دریافت مشاوره در لحظه، برای پرونده های حقوقی مهم قطعا کارساز خواهد بود و درصد موفقیت شما در آن پرونده را افزایش خواهد داد.

 

ارتباط در واتس اپ

تفاوت وکیل VIP و وکیل عادی

پزشک متخصص با پزشک عادی چه تفاوتی دارد؟! تفاوت وکیل وی آی پی و وکیل عادی نیز دقیقا به همین صورت است. وکلای عادی و VIP هر دو در رشته حقوق تحصیلات عالیه و پروانه وکالت دارند. اما وکیل وی آی پی علاوه بر مدرک تحصیلی (حداقل لیسانس) تجربه چندین ساله در این حرفه دارد.

وکیل وی آی پی با توجه به سابقه خود، حداقل چندین بار وکالت پرونده هایی با موضوعات مختلف را بر عهده گرفته است. همین مسئله باعث می‌شود تا موفقیت پرونده شما افزایش پیدا کند. پس اگر درگیر پرونده هایی با موضوعات مهم مانند قتل، کلاهبرداری و ... هستید توصیه ما به شما واسپاری پرونده خود به وکیل VIP است.

و اما تفاوت مشاوره حقوقی VIP با مشاوره حقوقی عادی موسسه حقوقی وکلای تلفنی، در مشاوره دهنده آن است. در مشاوره حقوقی عادی طرف مقابل شما صرفا یک مشاور است که در رشته حقوق یا رشته های مرتبط تحصیل کرده اما پروانه وکالت ندارد. در مشاوره VIP همانطور که گفته شد طرف مقابل شما یکی از وکلای پایه یک دادگستری خواهد بود. علاوه بر مشاوره حقوقی وی ای پی می توانید از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان ما نیز در وبسایت استفاده نمایید.

 

هزینه ارزیابی پرونده حقوقی 
مشاوره حقوقی با وکیل و مزایای آن
هزینه وکیل و مشاوره 
لزوم مشاوره حقوقی با وکیل 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.