کلاس های آموزشی برای کارآموزان وکالت دادگستری

کلاس های آموزشی برای کارآموزان وکالت دادگستری

کلاس های آموزشی برای کارآموزان وکالت دادگستری

 قبولی در آزمون وکالت با این که یکی از خوشحال کننده‌ترین خبرها برای فارغ التحصیلان رشته های حقوق یا رشته های مشابه است، اما شروع راه دشوار وکالت و ورود به این حرفه نیز محسوب می‌شود. بنابراین شما که در آزمون وکالت پذیرفته شده اید، گمان نکنید همه چیز تمام شده و قرار است به آسانی مجوز وکالت را بگیرید و به عنوان وکیل کار خود را شروع کنید! بلکه پس از قبولی در این آزمون ابتدا باید دوره کارآموزی وکالت را سپری کنید. تازه پس از گذراندن این دوره و شرکت در کلاس های مختص کارآموزان وکالت و آشنایی با زیر و بم این حرفه است که می‌توانید آرام آرام شروع به کار کنید.

با این حساب بدون شک دوره کارآموزی وکالت یکی از دوره های سرنوشت ساز شما خواهد بود. زیرا در این دوره شما تمام ترفندهای حقوقی و چگونگی رسیدگی به پرونده های حقوقی را خواهید آموخت. پس اگر به تازگی در آزمون وکالت پذیرفته شده اید و در جستجوی یک وکیل متخصص و مجرب برای گذراندن دوره کارآموزی در کنار او هستید حتما با موسسه حقوقی وکلای تلفنی همراه باشید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

تعریف وکیل در قانون ایران

طبق قانون ایران وکیل دادگستری شخصی است که؛

  1.  آموزش های حقوقی در سطوح مختلف را گذرانده
  2. در آزمون های متعدد که بدین منظور برگزار می‌شوند شرکت کرده و پذیرفته شده
  3. دوره کارآموزی وکالت را با موفقیت پشت سر گذاشته و اکنون می‌تواند وکالت پرونده های حقوقی دیگران در محاکم قضایی را قبول کند.

البته ما یک تعریف دیگر هم از وکیل داریم که به موجب آن، وکیل فردی است که از طرف فرد دیگر برای انجام اموری مامور می‌شود. در این حالت لازم نیست وکیل ویژگی ها و خصوصیات شمرده شده را دارا باشد. اما وقتی حرف از وکیل دادگستری یا وکیل حقوقی به میان می‌آید منظور شخصی است که تمام مراحل گفته شده را طی کرده و پروانه وکالت دارد.

 

ویژگی های بارز یک وکیل خوب

بسیاری از شما عزیزان که در حال سپری کردن دوره کارآموزی وکالت هستید اصلا نمی‌دانید وکیل خوب به چه وکیلی، با چه خصوصیاتی گفته می‌شود. به همین دلیل هم ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی تصمیم گرفتیم تا تعدادی از ویژگی های یک وکیل خبره و خوب را برشماریم.

این ویژگی ها عبارتند از؛

  • داشتن اطلاعات کافی در زمینه مباحث حقوقی و یافتن بهترین راه حل ها در کوتاه‌ترین زمان
  • داشتن توانایی تحلیل مشکلات حقوقی و ریشه یابی اختلافات و مشکلات
  • داشتن گوش شنوا برای شنیدن مشکلات حقوقی موکل
  • داشتن صبر و حوصله، تلاش و پشتکار برای حل مشکلات حقوقی دیگران
  • امین و رازدار بودن
  • متخصص بودن
  • توانایی ارائه مشاوره حقوقی به افراد

 

 

 

اموزش کاراموزان وکلا

 

البته شما که در حال گذراندن دوره کارآموزی وکالت هستید مسلما یک شبه همه این خصوصیات را بدست نخواهید آورد. بلکه به مرور زمان و با کسب تجربه در کنار یک وکیل خوب این خصوصیات در شما آشکار خواهد شد.

 

راه های ورود به حرفه وکالت

شرکت در آزمون وکالت تنها راه ورود به حرفه وکالت در ایران است. یعنی فارغ التحصیلان رشته های حقوق و رشته های مشابه، فقط با قبولی در آزمون وکالت است که مجوز ورود به این حرفه را دریافت می‌کنند. این آزمون هرساله توسط کانون وکلای دادگستری و یا مرکز وکلای قوه قضاییه برگزار می‌شود. تمامی متقاضیان واجد شرایط در موعد مقرر ثبت نام کرده و پس از آن برای شرکت در جلسه آزمون محیا خواهند شد.

پس از قبولی در آزمون وکالت نوبت به دوره کارآموزی وکالت می‌رسد که پذیرفته شدگان آزمون موظف به سپری کردن این دوره هستند. در نهایت نیز یک آزمون با نام آزمون اختبار میان تمام کارآموزان برگزار خواهد شد که قبول در آن نیز از دیگر شروط اخذ پروانه وکالت می‌باشد.

 

دوران کارآموزی وکالت

بارها از ابتدای مطلب گفتیم که همه پذیرفته شدگان آزمون وکالت، موظف به گذراندن دوره کارآموزی وکالت هستند. حالا می‌خواهیم به این سوال پاسخ بدهیم که دوران کارآموزی وکالت چیست؟!

شما که به تازگی امتیاز قبولی در آزمون وکالت را کسب کرده اید آیا با شیوه رسیدگی به پرونده های حقوقی و کیفری آشنایی دارید؟! آیا می‌دانید از کدام ماده قانونی کجا و چه زمانی باید استفاده کنید؟! آیا می‌دانید چطور باید از تخصص خودتان که در دوران تحصیل کسب کرده اید، استفاده کنید تا بتوانید از حق موکل خود دفاع کنید؟!

 

 

کاراموزان وکالت

 

مسلما پاسخ شما به تمام سوالات مطرح شده منفی است! بنابراین پیش از این که بتوانید وکالت پرونده های حقوقی را قبول کنید باید به شکل تجربی و تحت سرپرستی یک وکیل مجرب، تمام اطلاعات مهم را بدست آورید.

به همین دلیل هم مراکز برگزار کننده آزمون و سازمان هایی که پروانه وکالت صادر می‌کنند، سپری کردن دوره‌ای که دوره کارآموزی وکالت نام دارد را اجبار کرده اند. هدف این سازمان ها نیز صرفا این بوده که شما با حرفه وکالت به طور کامل آشنا شوید و سپس شروع به کار کنید.

 

کلاس های آموزشی کارآموزان وکالت

یکی از اعتراضات کارآموزان وکالت پس از استخدام در دفتر وکیل مورد نظرشان این است که وکیل تجارب خود را در اختیار ایشان قرار نمی‌دهد. باید بدانید که در واقع وکیل مذکور کار درستی انجام می‌دهد! اما خب در این حالت کار شما دشوارتر خواهد شد و ممکن است نتیجه مطلوب را از این دوره نگیرید.

موسسه حقوقی وکلای تلفنی، با برگزاری کلاس های آموزشی کارآموزان وکالت تمام آنچه شما نیاز دارید را آموزش می‌دهد. به این ترتیب شما که به عنوان کارآموز وکالت در این موسسه مشغول به کار می‌شوید، هم تجربه کسب می‌کنید و هم از تجارب اساتید این حرفه درس می‌گیرید. در نتیجه پس از اتمام این دوره با آمادگی بالا وارد حرفه وکالت می‌شوید.

 

 

 

ارتباط در واتس اپ

 

هزینه کلاس های آموزشی کارآموزان وکالت

کلاس های کارآموزی وکالت موسسه حقوقی وکلای تلفنی نیز مثل هر کلاس و دوره دیگری، هزینه هایی دارد که شما در زمان ثبت نام باید بپردازید. برای اطلاع از هزینه کلاس کارآموزان کانون وکلا و همچنین چگونگی ثبت نام در این کلاس ها و موارد دیگر، توصیه می‌کنم مشاوره حقوقی تلفنی موسسه را خریداری کنید. در این جلسه مشاوره شما با یکی از برترین وکلا صحبت خواهید کرد و پاسخ سوالات خود را از ایشان خواهید گرفت.

در صورتی که سوالات حقوقی دیگری درباره آموزش کارآموزان وکالت دارید نیز می‌توانید از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان موسسه ما استفاده کنید.

 

 

 

نگارش لایحه 
هزینه وکیل و مشاوره 
نگارش انواع دادخواست 
مشاوره حقوقی به کارموزان وکالت 
در باره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.