مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل کیفری

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل کیفری

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل کیفری

 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل کیفری

مسائل کیفری جدا از ضررهای مالی تبعاتی همچون حبس را نیز به همراه خواهد داشت. همچنین محکومیت در پرونده های کیفری ممکن است فرد را از بسیاری حقوق اجتماعی محروم کند. از این رو باید دقیق مسائل کیفری را پیگیری کرد.

قبل از هر اقدام در ارتباط با مسائل کیفری باید با یک وکیل با ویژگی های زیر مشاوره حقوقی تلفنی در مورد پرونده کیفری انجام داده شود. یکی از ویژگی های وکیل کیفری برای انجام مشاوره، تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق کیفری و جرم شناسی است. دومین ویژگی آن اینکه چندین سال سابقه انجام وکالت در پرونده های کیفری داشته باشد. وکیل کیفری باید مهارت کافی در انتقال اطلاعات به مراجعه کننده داشته باشد.

افرادی که به دریافت اطلاعات حقوقی و قانونی در ارتباط با مسائل کیفری نیاز دارند و باید جهت رفع مشکلات قانونی مشاوره انجام دهند می توانند از طریق موسسه حقوقی وکیل تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری مشاوره انجام دهند.

هزینه ای که بابت مشاوره حقوقی در موسسه حقوقی وکیل تلفنی از مشاوره گیرنده دریافت می شود در قبال موضوع کیفری بسیار ناچیز است و منصفانه تعیین شده است. به عنوان مثال برای انجام 5 دقیقه مشاوره حقوقی در ارتباط با مسائل حقوقی 20 هزار تومان دریافت خواهد شد که بسیار ناچیز است.

راه های متنوعی جهت هماهنگی بای دریافت مشاوره حقوقی از  وکیل پایه یک دادگستری متخصص در حوزه امور کیفری از طریق موسسه حقوقی وکیل تلفنی وجود دارد . یکی از روش های ساده، استفاده از پیام رسان واتس اپ است. همچنین کاربران می توانند از طریق سایت وکیل تلفنی بر روی بنر یا لینک "درخواست مشاوره حقوقی فوری در واتساپ " کلیک کنند و در کمترین زمان ممکن با وکیل کیفری ارتباط برقرار کنید. یکی دیگر از راه های ارتباطی درخواست مشاوره حقوقی ، تماس با شماره  02147625900 می باشد.

از طریق سایت وکیل تلفنی این امکان برای مراجعه کنندگان فراهم شده تا میزان دقیقه ای که به مشاوره نیاز دارند را انتخاب کنند و به صورت آنلاین هزینه آن را پرداخت کنند. بعد از پرداخت آنلاین هزینه مشاوره، وکیل کیفری در کمتر از 5 دقیقه با مشاوره گیرنده تماس خواهد گرفت.

یکی از مزیت های انجام مشاوره در وکیل تلفنی 24 ساعته بودن آن است که در هر مکان و زمانی فقط با یک تماس می توانید با وکیل پایه یک دادگستری ارتباط برقرار کنید و مشاوره با کیفیت دریافت کنید.

رزرو مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

مشاوره در بخش های مختلف دعاوی کیفری

با توجه به بهره گیری موسسه وکیل تلفنی از حضور صدها وکیل و مشاور حقوقی، وکلای این موسسه در حوزه های مختلف دعاوی کیفری مشاوره حقوقی انجام می دهند و راهنمایی های لازم را به مشاوره گیرنده منتقل می کنند. بخش های کیفری که وکلای متخصص در ارتباط با آنها مشاوره انجام می دهند شامل موارد زیر می باشد

بخش اول: دعاوی کیفری مسئولیت پزشکان، جرائم پولی و بانکی، جرایم مربوط به شهرداری و جرایم مختص به صدور چک بلامحل

بخش دوم: قتل و آسیب جسمانی ناشی از بی احتیاطی و بی مبالاتی و عدم مهارت یا عدم رعایت نظامات دولتی

بخش سوم: سرقت، سقط جنین، جعل و تزویر، فریب در ازدواج، جرایم مربوط به توهین، زنا، لواط و افترا، ربا، اخاذی، خیانت در امانت، تخریب عمدی اموال

وکلای فعال در موسسه وکیل تلفنی به صورت تخصصی در ارتباط با امور کیفری ذکر شده خدمات حقوقی و مشاوره ای انجام می دهند. کافی است در زمان تماس با موسسه جهت دریافت مشاوره اعلام کنید که مشاوره در کدام حوزه را لازم دارید تا در کمتر از چند دقیقه وکیل متخصص در امور کیفری با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما انتقال دهد.

مشاوره حقوقی تلفنی

 

وکالت آنلاین به وکیل کیفری برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

هموطنان زیادی در حال حاضر در خارج از کشور زندگی می کنند که برای پیگیری مسائل حقوقی نیازمند انجام مشاوره یا دریافت وکالت هستند. این افراد بدون در نظر گرفتن اختلاف ساعت در هر جای از دنیا می توانند با استفاده از پیام رسان واتس اپ یا تماس تلفنی، مشاوره حقوقی دریافت کنند.

سایت وکیل تلفنی تمامی خدمات حقوقی از مشاوره و نگارش لایحه گرفته تا قبول وکالت را به صورت آنلاین انجام خواهد داد و منصفانه ترین تعرفه ها را برای ارائه خدمات خود تعیین کرده است. برخی از افراد ساکن خارج از کشور به دلیل اینکه سال ها از کشور دور بوده اند و با قوانین کشور محل اقامت زندگی کرده اند آشنایی با قوانین کشور ایران ندارند که ممکن است مشکلات حقوقی برای آنها پیش آورده باشد.

وکلای متخصص در وکیل تلفنی در ارتباط با قوانین بین المللی و بسیاری از کشورها بروز هستند. این وکلا آماده ارائه خدمات حقوقی به تمام افراد ساکن در خارج از کشور هستند. افرادی که در خارج از کشور ساکن هستند و برای یک پرونده حقوقی می خواهند به یک وکیل در داخل کشور وکالت دهند اول از همه باید مشاوره حقوقی با یک وکیل انجام دهند و بعد از اینکه لازم بود که وکیل اختیار کنند به سفارتخانه مراجعه کنند و به وکیل مورد نظر وکالت دهند.

زمانی که یک ایرانی مقیم خارج از کشور بخواهد به یک وکیل ایرانی وکالت دهد می تواند باید از طریق سامانه میخک ( تاک) ثبت نام انجام دهد و با ورود به این سامانه نمایندگی یا کنسولگری ایران در کشوری که در آن زندگی می کند را انتخاب کند. کاربر بعد از انجام این موارد می تواند نوع وکالتنامه را انتخاب و تنظیم کند و کد رهگیری دریافت کند.

ایرانیان خارج از کشور برای ثبت نام در سامانه تاک نیاز به مدارک زیر دارند:

  • مشخصات شناسنامه ای را در هنگام پر کردن مشخصات در اختیار داشته باشند.
  • پرسشنامه موجود در سامانه تاک باید پر شود
  • مشخصات و آدرس کامل وکیل در داخل کشور باید به درستی وارد شود
  • برای تنظیم وکالت نامه شناسنامه، گذرنامه یا کارت ملی خود را به همراه داشته باشد
  • امضا موکل در حضور مامور کنسولگری انجام شود
  • قلم خوردگی در وکالت نامه وجود نداشته باشد

مشاوره حقوقی شبانه روزی

شکایت از وکیل کیفری برای عدم حضور در دادسرا

برخی افراد که برای حل پرونده کیفری خود به وکیل وکالت می دهند گاها از عملکرد وکیل خود ناراضی هستند یا اینکه عملکرد او را تخلف می دانند و تصمیم می گیرند از وکیل کیفری شکایت کنند. برای شکایت از وکیل کیفری باید اول به کانون وکلایی که وکیل عضو آنجا است مراجعه کرد برای اینکه موجه یا غیر موجه بودن شکایت مشخص شود شکایت به دادسرای انتظامی وکلا ارجاع داده می شود.

در اینکه شخص با وجود وکیل کیفری در یک پرونده بازنده شود شکی نیست و اینکه لزوما حضور وکیل به معنای برد در پرونده است تصوری اشتباه است. آن چیزی که شخص را در پرونده پیروز خواهد کرد ادله کافی و دفاع از آن به نحو احسن است. در صورت باخت نباید به این فکر کرد که وکیل تخلفی انجام داده است اما اگر به عملکرد وکیل خود مشکوک هستید و تصور می کنید در پیگیری پرونده تخلفی انجام داده است می توانید از او شکایت کنید.

بعضا هم پیش آمده است که به خاطر کم کاری، دانش پایین و عدم مهارت وکیل در امر وکالت موکل دچار ضرر و زیان شده است. در این مواقع نیز موکل می تواند از وکیل شکایت کنند و بر اساس ادله ای که دارد وکیل را محکوم کند.

مشاوره حقوقی کلاهبرداری 

مشاوره تلفنی با وکیل کیفری
مشاوره حقوقی قتل  مشاوره حقوقی کلاهبرداری 
مشاوره حقوقی روابط نامشروع  مشاوره حقوقی خیانت در امانت 
مشاوره حقوقی زنا  مشاوره حقوقی ربا

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.