مشاوره تلفنی جهت شکایت از آرایشگاه زنانه

مشاوره تلفنی جهت شکایت از آرایشگاه زنانه

مشاوره تلفنی جهت شکایت از آرایشگاه زنانه

مطمئنا همه شما این روزها برای دریافت خدمات گوناگون مربوط به مو، ناخن، خدمات پوستی و ... به سالن های زیبایی یا به اصطلاح آرایشگاه های زنانه مراجعه می‌کنید. آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که اگر برحسب اتفاق یا کار نابلدی آرایشگر، اتفاق ناگواری برای مو یا پوست شما بیفتد، چه باید بکنید؟! آیا تابحال به شکایت از آرایشگاه زنانه و مطالبه دیه از آرایشگر، فکر کرده اید؟!

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

بسیاری از خانم ها وقتی پس از دریافت خدمات از سالن های زیبایی، اتفاقاتی مثل سوختن موها، سوختن و لک شدن پوست، عفونت یا موارد این چنینی را مشاهده می‌کنند زانوی غم بغل می‌گیرند و فکر می‌کنند هیچ کاری از دستشان بر نمی‌آید. اگر از من می‌شنوید، شما از این دسته از خانم ها نباشید و حتما از آرایشگری که باعث بروز چنین لطماتی شده شکایت کنید تا بداند مملکت قانون دارد!

نمی‌دانید برای شکایت از آرایشگاه زنانه چکار باید بکنید و به کجا مراجعه کنید؟! خب این که کاری ندارد! تا انتهای این مطلب با من و موسسه حقوقی وکلای تلفنی باشید تا راهنمایی‌تان کنیم.

 

مصادیق بارز تخلفات آرایشگاه زنانه

تخلفاتی که معمولا در آرایشگاه های زنانه رخ می‌دهند و ما در پرونده های شکایت از آرایشگاه زنانه شاهد آن ها هستیم، غالبا در دو دسته جای می‌گیرند؛ 1. تخلفات صنفی 2. تخلفات بهداشتی.

تخلفات صنفی آرایشگری که مواردی مثل متخصص نبودن آرایشگر، مطالبه دستمزد با مبلغی بسیار بیشتر از تعرفه موجود، عدم ارائه خدمات مناسب در قبال دریافت هزینه هنگفت، عدم استفاده از لوازم مرغوب، فریب مشتری و ... را شامل می‌شود. اما تخلفات بهداشتی خیلی فراگیرتر و حساس‌تر است و امکان دارد به سلامت مشتری ضربه بزند. مصادیق تخلفات بهداشتی در آرایشگاه های زنانه متاسفانه آنقدر زیاد است که نمی‌دانم کدامش را برای شما مثال بزنم!

عفونت چشم به دلیل استفاده از مواد نامرغوب در حین کاشت مژه، سوزاندن موها به دلیل متخصص نبودن آرایشگر و ماندن بیش از حد رنگ و مواد شیمیایی روی موها، انتقال بیماری به دلیل رعایت نکردن بهداشت و استریل نکردن لوازم، ارائه خدمات تخصصی مثل بوتاکس و تزریق ژل و آسیب زدن به مشتری همگی از جمله تخلفات بهداشتی آرایشگاه های زنانه هستند.

 

امور غیر قانونی در آرایشگاه های زنانه

در حال حاضر سالن های زیبایی زنانه، خدمات خیلی گسترده‌ای ارائه می‌دهند. این اصلا بد نیست ولی به شرط این که مجوز انجام آن خدمات را از سازمان های مربوطه اخذ کرده باشند. چرا که سازمان بهداشت و یا اتحادیه، بعد از حصول اطمینان از این که شخص متقاضی، تخصص انجام آن کار را دارد به نام وی مجوز صادر می‌کنند. بنابراین تمام خدمات آرایشگاه های زنانه اگر با مجوز باشند، قانونی هستند.

 

 

تخلفات ارایشگاه های زنانه

 

البته ارائه گروهی از خدمات پزشکی مثل تزریق ژل و بوتاکس، کاشت مو و ابرو، خدمات پوستی مثل پاکسازی های تخصصی چون نیازمند تخصص پزشکی هستند و باید حتما تحت نظارت پزشک انجام شوند، در آرایشگاه ها غیر قانونی است.

 

برای شکایت از آرایشگاه زنانه چه باید کرد؟

اگر تصمیم به شکایت از آرایشگاه زنانه یا شکایت از آرایشگر زنانه گرفته اید باید بدانید که دو راه پیش روی شماست. به عبارت دیگر برای شکایت از سالن زیبایی زنانه دو راه وجود دارد که در ادامه به تشریح آن ها خواهیم پرداخت.

 

شکایت از آرایشگاه زنانه در اتحادیه آرایشگران

آرایشگران نیز مانند صاحبین تمامی مشاغل، در هر شهر و استانی صنف و اتحادیه دارند. حالا شما اگر به دنبال شکایت از آرایشگر زن به دلیل تخلفات صنفی هستید، باید به اتحادیه این صنف در شهر خودتان مراجعه کنید. پس از مراجعه و تنظیم شکایت در اتحادیه، بازرس صنفی جهت اطمینان از این موضوع به سالن مورد نظر مراجعه خواهد کرد و در صورت صحت ادعای شما، مدیر سالن مجازات خواهد شد. مجازات وی نیز بسته به نوع جرم صورت گرفته ممکن است جریمه نقدی، تعهد کتبی یا حتی پلمپ سالن باشد!

 

 

مشاوره حقوقی دیه مو
مشاوره حقوقی مطالبه دیه 
نگارش شکوائیه 
مشاوره حقوقی کیفری 
درباره ما 

 

شکایت از آرایشگاه زنانه در محاکم قضایی

دومین راه شکایت از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی زنانه، تنظیم شکوائیه و تقدیم آن به محاکم قضایی می‌باشد. البته این مورد مختص زمانی است که آرایشگر مرتکب جرم شده یا کاری را به صورت غیر قانونی، انجام داده باشد. به طور مثال اگر شما در آرایشگاه زنانه خدمات بوتاکس انجام داده باشید و این موضوع باعث بروز عیب و ایرادی در صورتتان شده باشد، می‌توانید از آرایشگر شکایت کنید و حتی دیه بگیرید.

مشاوره حقوقی تلفنی شکایت از آرایشگاه زنانه

موضوعاتی مثل شکایت از آرایشگاه زنانه یا شکایت از پزشک هایی که دچار قصور و خطا می‌شوند، از جمله اموری است که در جامعه ما هنوز آنطور که باید جا نیفتاده! حتی بسیاری از مردم از روال شکایت و مدارکی که به همراه شکوائیه‌ای با این موضوعات باید ارائه دهند، هیچگونه اطلاعاتی ندارند.

شما هم اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، بهتر است قبل از هر اقدامی حتما از مشاوره حقوقی موسسه حقوقی وکلای تلفنی استفاده کنید. مشاوره های حقوقی ما به دو گروه مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان تقسیم می‌شوند. انتخاب شما برای مشاوره درباره تخلفات آرایشگر زن، هر کدام از این مشاوره های حقوقی که باشد وکلای موسسه به بهترین نحو راهنمایی‌تان خواهند کرد.

 

 

شکایت از ارایشگاه

 

هزینه مشاوره حقوقی شکایت از آرایشگاه زنانه

همانطور که بالاتر هم خدمتتان عرض کردم، مشاوره های حقوقی موسسه حقوقی وکلای تلفنی به دو گروه مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین تقسیم می‌شوند. مشاوره تلفنی، تخصصی‌تر است چرا که در آن شما به صورت مستقیم با وکیل مورد نظر صحبت خواهید کرد و ایشان به تک تک سوالات حقوقی شما پاسخ خواهد داد. هزینه مشاوره حقوقی تلفنی بسته به موضوعاتی مانند تایم مشاوره، میزان تخصص وکیل و ... محاسبه می‌شود. برای مشاهده لیست هزینه مشاوره های حقوقی تلفنی می‌توانید به این صفحه از سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی مراجعه کنید.

و اما مشاوره آنلاین که کاملا رایگان است! در این شیوه شما بدون این که ریالی بپردازید می‌توانید پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. منتهی چون شرایط مکالمه دو طرفه با وکیل، در آن مهیا نیست ممکن است وکیل نتواند آنطور که باید، شما را راهنمایی کند.

 


سوالات متداول

نظرات

معراج فرجی

این تخلفات عمدتا در دو دسته جای می‌گیرند؛ 1. تخلفات صنفی 2. تخلفات بهداشتی. تخلفات صنفی آرایشگری که مواردی مثل متخصص نبودن آرایشگر، مطالبه دستمزد با مبلغی بسیار بیشتر از تعرفه موجود، عدم ارائه خدمات مناسب در قبال دریافت هزینه هنگفت، عدم استفاده از لوازم مرغوب، فریب مشتری و ... را شامل می‌شود


افشاری

باسلام امروزه با توجه به اینکه آرایشگاهای زنانه خدمات متنوعی ارائه می دهند و در بعضی مواقع بدلیل درآمد بیشتر دست به ارائه خدماتی می زنند که گاها مجوز و همچنین تخصص لازم در آن مورد را ندارند که آشنایی با طرح شکایت از آرایشگاه متخلف می تواند جنبه بازدارنده داشته و از اقدامات اینچنین جلوگیری نماید .


سیما غفوری

تخلفات عمده در آرایشگاه‌های زنانه به دو دسته تخلفات صنفی و تخلفات بهداشتی قابل تقسیم است. به طور مثال گران‌فروشی و دریافت مبالغی هنگفت و خارج از تعرفه معین و مصوب شده برای خدمات آرایشگری و زیبایی، عدم نصب قیمت خدمات در محل آرایشگاه بر روی دید مشتریان، ارائه خدمات باکیفیت پایین و لوازم بی‌کیفیت یا عدم تخصص و تبلیغ خلاف واقع از جمله تخلفات صنفی در این زمینه محسوب می‌شود که قابل پیگیری از طریق اتحادیه مربوطه این صنف می‌باشد.


مجید پریدست فومنی

با سلام درتمام صنوف هستند افرادی سودجو که در مسیر ناصواب تنها به کسب درآمد بدون رعایت الزامات قانونی و سلامتی انسانها مشغول به فعالیت میشوند در تمام صنفها درخصوص تخلفات انجام گرفته دو مورد عمده از منظر قانونگذار دارای اهمیت وقوع بزه است اولا مجوز لازم جهت راه اندازی کسب وکار وثانیا تخصص لازم جهت انجام عملیات کاری که هردو لازم و ملزوم یکدیگر هستند و باهرعنوان فعالیت بدون دو مورد بالا تخلف و درصورت ورود آسیب جانی جرم محسوب خواهد شد


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، با توجه به حساسیت حیطه ای که آرایشگران زیبایی با آن سر و کار دارند و از آنجا که جسم و جان هر فرد در منظر قانون گذار مهم است این افراد باید در کار خود نهایت دقت را داشته و از هرگونه تخلف قصور یا عمل عامدانه منجر به ضرر پرهیز نمایند چراکه در غیر این صورت با ضمانت اجراهای قانونی روبرو خواهند شد. از این رو، دولت و نهادهای ذی صلاح، امکان شکایت از آرایشگران متخلف را پیش بینی کرده و تمهیدات لازم را در این خصوص،انجام داده اند و اطلاع از چگونگی شکایت از چنین افرادی که برخی از این افراد پزشک بوده و در نتیجه قصور ایشان تخلفاتی رخ می دهد و مراحل و نحوه انجام این امر، برای تمامی افرادی که از تخلفات صنفی پزشکان یا قصور و تقصیر آن ها، قصد شکایت داشته، ضروری می باشد. باید دانست که سامانه اینترنتی و تلفنی ویژه ای جهت شکایت از پزشک وجود نداشته و مراحل ثبت شکواییه از دکتر زیبایی و آرایشگر متخلف حضوری با مراجعه شاکی به نظام پزشکی شهر محل انجام خدمات درمانی یا دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، ارائه مدارکی نظیر اصل و کپی کارت ملی و مستندات موجود، همچنین، شکواییه ای که با کمک نمونه متن های آن، تنظیم شده می باشد.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام تخلفاتی که معمولا در آرایشگاه های زنانه رخ می‌دهند و ما در پرونده های شکایت از آرایشگاه زنانه شاهد آن ها هستیم، غالبا در دو دسته جای می‌گیرند؛ 1. تخلفات صنفی 2. تخلفات بهداشتی. تخلفات صنفی آرایشگری که مواردی مثل متخصص نبودن آرایشگر، مطالبه دستمزد با مبلغی بسیار بیشتر از تعرفه موجود، عدم ارائه خدمات مناسب در قبال دریافت هزینه هنگفت، عدم استفاده از لوازم مرغوب، فریب مشتری و ... را شامل می‌شود. اما تخلفات بهداشتی خیلی فراگیرتر و حساس‌تر است و امکان دارد به سلامت مشتری ضربه بزند. مصادیق تخلفات بهداشتی در آرایشگاه های زنانه متاسفانه آنقدر زیاد است که نمی‌دانم کدامش را برای شما مثال بزنم!


بهنام رحمانی فرد

باسلام تخلفاتی که معمولا در آرایشگاه های زنانه رخ می‌دهند و ما در پرونده های شکایت از آرایشگاه زنانه شاهد آن ها هستیم، غالبا در دو دسته جای می‌گیرند؛ 1. تخلفات صنفی 2. تخلفات بهداشتی. تخلفات صنفی آرایشگری که مواردی مثل متخصص نبودن آرایشگر، مطالبه دستمزد با مبلغی بسیار بیشتر از تعرفه موجود، عدم ارائه خدمات مناسب در قبال دریافت هزینه هنگفت، عدم استفاده از لوازم مرغوب، فریب مشتری و ... را شامل می‌شود. اما تخلفات بهداشتی خیلی فراگیرتر و حساس‌تر است و امکان دارد به سلامت مشتری ضربه بزند. مصادیق تخلفات بهداشتی در آرایشگاه های زنانه متاسفانه آنقدر زیاد است که نمی‌دانم کدامش را برای شما مثال بزنم! عفونت چشم به دلیل استفاده از مواد نامرغوب در حین کاشت مژه، سوزاندن موها به دلیل متخصص نبودن آرایشگر و ماندن بیش از حد رنگ و مواد شیمیایی روی موها، انتقال بیماری به دلیل رعایت نکردن بهداشت و استریل نکردن لوازم، ارائه خدمات تخصصی مثل بوتاکس و تزریق ژل و آسیب زدن به مشتری همگی از جمله تخلفات بهداشتی آرایشگاه های زنانه هستند


رضا صادقی

با سلام وخسته نباشید مطلب جامع و کامل بود .


وحید فراست

شکایت از آرایشگاه هم بصورت شکایت صنفی و هم شکایت کیفری مطرح می گردد


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.