مشاوره تلفنی با موکلین| مزایا و راهکارها

مشاوره تلفنی با موکلین| مزایا و راهکارها

مشاوره تلفنی با موکلین| مزایا و راهکارها

منظور از مشاوره حقوقی چیست؟

مشاوران حقوقی، اشخاصی آموزش دیده و ماهرند که در مورد شرایط و موقعیت های حقوقی گوناگون بدون قضاوت و به درستی واکنش نشان داده و شما را در جهت گرفتن بهترین تصمیم راهنمایی می کنند. مشاوره حقوقی باعث ایجاد فضایی امن برایتان خواهد شد، تا بتوانید آزادانه مسائل و مشکلات حقوقی خود را طرح کرده و برای مدیریت هر چه بهتر آنها تصمیم گیری کنید. مشاوره حقوقی خوب مشاوره ای است که مطالبی که در خلال آن طرح می شود محفوظ بماند و به عبارت بهتر قابل اطمینان باشد. در جهان امروزی انسان از ابتدای تولد و در سراسر زندگی همواره درگیر مسائل حقوقی متعددی می شود. به نتیجه رساندن بسیاری از این قبیل مسائل، مستلزم آگاهی داشتن از مباحث تخصصی رشته حقوق است. شایان توجه است که گاهی بروز یک اشتباه ناچیز ناشی از عدم آگاهی به مسائل قانونی، ممکن است به قیمت گرانی برای شخص منتهی شود.

 

هزینه مشاوره حقوقی

در چه مواردی می توان از مشاوره حقوقی استفاده کرد؟

ضرورت استفاده از خدمات مشاوره حقوقی برای عموم مردم، بر هیچکس پوشیده نیست. ولیکن پرسش اصلی این است که در صورت وقوع چه شرایطی یک فرد باید از مشاوره حقوقی استفاده کند. در ادامه برخی از شرایط شایع برای استفاده از خدمات مشاوره حقوقی مورد اشاره قرار می گیرد:

  • اگر کسی در مورد ابعاد حقوقی پرونده ای، آگاهی نداشته باشد، در این حالت به مشاوره حقوقی نیاز پیدا می کند.
  • ممکن است کسی نسبت به قوانین و رویه های قضایی اطلاعات کافی نداشته باشد. در این صورت وی می تواند از مشاوره حقوقی استفاده کند.
  • چنانچه قصد تنظیم دادخواست، لایحه دفاعیه، شکواییه و اظهارنامه داشته باشید، در این شرایط شما باید مشاوره حقوقی داشته باشید.
  • در صورتی که بخواهید دعوای حقوقی یا کیفری که مطرح است را به صلح و سازش ختم کنید، می توانید از خدمات مشاوره حقوقی استفاده کنید.
  • مشاوره حقوقی تنها مربوط به اشخاص حقیقی نبوده و اشخاص حقوقی مثل سازمان ها و شرکت های عمومی و خصوصی را شامل می شود. چنانچه بخواهید به نمایندگی از شرکت یا سازمان متبوع خود در دعاوی حقوقی یا کیفری اقدام نمایید، می توانید پیش از آن از با یک فرد متخصص مشورت حقوقی داشته باشید.

 

مشاوره تلفنی

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی با موکلین

بی شک روش های غیر حضوری مشاوره حقوقی نسبت به مشاوره حقوقی حضوری مزایای بیشتری دارد. علاوه بر این که مشاوره تلفنی با موکلین مستلزم مراجعه حضوری به دفاتر و موسسات وکالت نیست، مزایای متعدد دیگری برای این شیوه مشاوره متصور است که مهمترین آنها از قرار زیر می باشد:

  • در مورد بسیاری از مسائل حقوقی که برایمان پیش می آید، مراجعه حضوری میان موکل و وکیل برای مشاوره حقوقی مستلزم صرف هزینه قابل توجهی است. این در حالی است که مشاوره تلفنی با موکلین مستلزم پرداخت هزینه ای بسیاری ناچیز می باشد و از این جهت مقرون به صرفه است.
  •  استفاده از مشاوره حقوقی حضوری فقط در بازه زمانی خاصی از شبانه روز و در ساعات اداری ممکن است. این در حالی است که در موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان استفاده از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته فراهم است. اهمیت این موضوع آنگاه روشن تر می شود که از وقع رویداد حقوقی خاصی در خارج از وقت اداری با خبر گردید، که مستلزم انجام اقدامات به صورت فوری می باشد. در چنین حالتی شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید با موسسه حقوقی وکلای تلفنی در تماس بوده و به قید فوریت از خدمات مشاوره تلفنی با موکلین برخوردار شوید.
  • در صورت استفاده از مشاوره تلفنی با موکلین، با توجه به موضوعی که مطرح است، می توانید از مشاوران متخصص در هر زمینه مثل دعاوی کیفری یا دعاوی خانوادگی برخوردار گردید.

 

 

مزایای مشاوره تلفنی

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی با موکل

همانطور که مورد اشاره قرار گرفت هزینه مشاوره تلفنی با موکلین نسبت به مشاوره حقوقی حضوری بسیار اندک است. شما تنها با یک تماس می توانید از مزایای مشاوره حقوقی تلفنی استفاده کنید. هزینه مشاوره حقوقی تلفنی مطابق با تعرفه ای که موسسه ارائه دهنده خدمات مشاوره ای تعیین می کند محاسبه می شود. هزینه مشاوره حقوقی تلفنی به عوامل مختلفی از جمله مدت زمان مشاوره و تخصص وکیلی که از او مشاوره می گیرید دارد. با مراجعه به سامانه اینترنتی موسسه حقوقی وکلای تلفنی می توانید از میزان هزینه مشاوره حقوقی تلفنی و شیوه پرداخت آن آگاهی پیدا کنید.

آیا مشاوره حقوقی تلفنی قابل اعتماد است؟

قابل اعتماد بودن یکی از اصلی ترین ویژگی های مشاوره تلفنی با موکلین است. اهمیت این موضوع از این جهت می باشد که ممکن است فرد مشاوره جو در حین مشاوره رازهای شخصی زندگی خود را بازگو کند. موسسه حقوقی وکلای تلفنی با برخورداری از همه مجوزهای لازم، در قبال تمامی موضوعات مطرح شده توسط شما مسئولیت اخلاقی و قانونی داشته و بر مبنای اعتماد شما عزیزان آماده خدمات رسانی می باشد. می توانید از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان موسسه هم در هر ساعت از شبانه روز استفاده نمایید.

 

ارتباط در واتس اپ

زمان مناسب برای مشاوره حقوقی تلفنی

بر خلاف شیوه های مشاوره حقوقی حضوری که مستلزم مراجعه به دفاتر وکالت و موسسات حقوقی در وقت اداری است. برای مشاوره حقوقی تلفنی شما در هر ساعت از شبانه روز و به صورت بیست و چهار ساعته می توانید از خدمات مشاوره حقوقی موسسه وکلای تلفنی بهره مند شوید.

برای مشاوره حقوقی تلفنی با موکل چه امکاناتی لازم است؟

برای مشاوره حقوقی تلفنی، تنها به یک گوشی تلفن برای برقراری تماس با موسسه حقوقی وکلای تلفنی نیاز دارید. این شیوه غیر حضوری از ساده ترین شیوه های مشاوره حقوقی بوده و برای بهره مندی از مزایای آن نیاز به هیچ امکانات خاص سخت افزاری یا نرم افزاری ندارید.

 

راهنمای مشاوره حقوقی تلفنی
هزینه ارزیابی پرونده 
هزینه مشاوره حقوقی حضوری 
هزینه مشاوره حقوقی تلفنی 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.