وکیل تلفنی مطالبه وجه چک

وکیل تلفنی مطالبه وجه چک

وکیل تلفنی مطالبه وجه چک

حضور وکیل تلفنی مطالبه وجه چک در اکثر پرونده ها ضرورتی اجتناب ناپذیر است. زیرا افزایش حجم مبادلات تجاری استفاده از اسناد بهادار مانند چک را ناگزیر کرده است. تصور انجام برخی معاملات به صورت نقدی دشوار است. کافی نبودن قوانین و سهل انگاری در اجرای قانون، تعداد چک های برگشتی را افزایش داده است.

 

هزینه مشاوره حقوقی

برای مطالبه وجه چک چه باید کرد؟

برای تسریع در مطالبه وجه چک هوشمندانه ترین اقدام ارتباط با وکیل تلفنی مطالبه وجه چک، متخصص در این حوزه می باشد.  وکیل تلفنی مطالبه وجه چک از روشهای قانونی و با دریافت اطلاعات و مدارک و اسناد، بهترین مسیر را برای پیگیری پیشنهاد می دهد. دادخواست مطالبه وجه چک در دسته دعاوی حقوقی مالی قرار می گیرد. برای مطالبه چک می توان علاوه بر مطالبه اصل خواسته، تقاضای خسارت تاخیر و تمامی هزینه هایی که جهت دادرسی پرداخت شده را نمود. در مطالبه وجه چک از طریق وکیل تلفنی می توان هزینه وکیل را با تعرفه دولتی پرداخت نمود. جهت مطالبه وجه چک  با مبلغ کمتر از 20 میلیون ریال می توانید به شورای حل اختلاف محل صدور چک مراجعه نمایید.  برای مطالبه وجه چک بالاتر از مبلغ 20 میلیون ریال می توانید به دادگاه صدور چک مراجعه نمایید. هزینه دادرسی برای وصول چک های با مبلغ  کمتر از 20 میلیون تومان 5/2 درصد و مبالغ بالای 20 میلیون تومان 5/3 درصد، مبلغ مندرج در چک می باشد. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره 02147625900 تماس بگیرید.

 

مشاوره حقوقی چک و سفته

حق الوکاله برای وصول چک بر چه اساس تعیین می شود؟

همانطور که اشاره نمودیم مطالبه وجه چک در دعاوی حقوقی مالی قرار می گیرد. در محاسبه دعاوی مالی محاسبه حق الوکاله برای مبلغ بالای 10 میلیون تومان حدود 10% می باشد. در دعاوی مالی بالای صد میلیون تومان 4% و مبالغ بالای 500 میلیون تومان حدود 2% تا 3% حق الوکاله اخذ می شود. با توجه به تعرفه های تعیین شده برای دعاوی حقوقی مالی می توان با کمترین هزینه مطالبه وجه چک را به وکیل تلفنی مطالبه وجه چک بسپارید. با ارتباط با وکیل تلفنی مطالبه وجه چک، وصول چک برگشتی را در کمترین زمان و هزینه با بهترین راهکار ممکن کنید. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

آیا در خصوص چک های صیادی هم احتمال برگشت چک وجود دارد؟

در صورت عدم موجودی در حساب صاحب چک، قبل از هرگونه اقدام با وکیل تلفنی مطالبه وجه چک ارتباط برقرار کنید. تا از استرس و نگرانی ها پیرامون مشکل پیش آمده ضرری را متحمل نشوید.  برای مطالبه وجه چک، دریافت گواهی استعلام از بانک مرکزی که دارای کد رهگیری و مشخصات فرد صادر کننده چک می باشد را دریافت نمایید. سپس به یکی از دفاتر الکترونیکی قوه قضائیه مراجعه و گواهی مورد نظر را جهت رسیدگی توسط مرجع قضایی ثبت نمایید. با توجه به قوانین جدید، در صورت کسری موجودی و یا عدم موجودی حساب صاحب چک، بانک می تواند کسری موجودی حساب را از دیگر حسابهای صاحب چک برداشت کند و در غیر اینصورت تمامی حسابها مسدود و چک برگشت می خورد.

 

وکیل چک

مزایای چک های صیادی نسبت به چک های عادی

از مزایای چک های صیادی  نسبت به چک های عادی می توان به این نکته اشاره نمود، متقاضی چک قبل از دریافت آن، توسط سامانه صیاد اعتبار سنجی می شود و در صورت تایید حساب های مالی و نبود چک برگشتی، دسته چک صیادی برای متقاضی صادر می شود. در قوانین جدید، اگر صادر کننده چک در حساب خود موجودی کافی برای وصول چک نداشته باشد. بانک می توانند به حسابهای دیگر شخص دسترسی پیدا نموده و کسری چک را برداشت نمایند. امکان جعل در چک های صیادی با توجه به داشتن شناسه یکتا  برای کلاهبرداران وجود ندارد. چک های جدید دارای تاریخ اعتبار و انقضا می باشند. در صورت اتمام زمان انقضای چک( 3 سال) دارنده دسته چک می تواند برای دریافت چک اقدام نماید. در صورت برگشت چک و اقدام نکردن برای رفع سوء اثر آن، صاحب چک دیگر نمی تواند تقاضای دسته چک جدید از بانک کند.

 

مشاوره حقوقی چک

آیا دفترچه جدید برای کسی که چک برگشتی دارد صادر می گردد؟

خیر. با ارتباط با وکیل تلفنی مطالبه وجه چک به این آگاهی خواهید رسید که برای افرادی که چک برگشتی دارند هیچگونه خدمات بانکی از طرف هیچ شعبه بانکی ارائه نمی شود. در قوانین جدید تمامی چک های بانکی از طریق سامانه صیاد اعتبار سنجی و صادر شده و در صورت وجود چک برگشتی در سامانه صیاد، سیستم اجازه صدور دسته چک جدید را برای متقاضی نمی دهد. در سامانه صیاد برای افرادی که دارای چک برگشتی هستند هیچگونه خدمات بانکی مانند: افتتاح حساب بانکی جدید، ضمانت نامه های ارزی و ریالی و تسهیلات بانکی  ارائه نمی شود. افرادی که دارای چک برگشتی باشند به میزان کسری مبلغ چک، موجودی سایر حساب های فرد در بانکهای دیگر مسدود می شوند. مسدودی حساب ها تا زمانی است که وضعیت چک برگشتی مشخص شود.

نحوه دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل چک

دریافت مشاوره از افراد کاردان و متخصص مانند وکیل تلفنی مطالبه وجه چک می تواند نتیجه پرونده را به نفع شما تغییر دهد. مشاوران حقوقی متخصص در تمامی حیطه های حقوقی آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه بهترین راهکار برای مشکلات شما می باشند. شما می توانید از طریق تماس تلفنی و یا از طریق سایت و به صورت آنلاین برای مشکلات پیش آمده راه حل دریافت کنید. قابل توجه است مستندات خود را می توانید از طریق واتساپ در اختیار وکیل تلفنی مطالبه وجه چک متخصص در این حوزه  قرار دهید.. برای دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان به وبسایت موسسه وکلای تلفنی مراجعه نمایید.

 

ارتباط در واتس اپ

مدارک لازم برای مطالبه وجه چک

برای مطالبه وجه این سند مالی باید در هنگام طرح دعوی مطالبه وجه چک، مدارکی را به همراه داشته باشید. فردی که چک در وجه وی صادر شده و یا چک به نام وی ظهرنویس شده باید از بانک محل صدور چک تقاضای گواهی عدم پرداخت یا کسری موجودی کند. بانک موظف است اطلاعات کامل چک را در سامانه چک های برگشتی ثبت نموده و کد رهگیری دریافت  و آن را بر روی گواهی عدم پرداخت ثبت کند. فرد شاکی از عدم پرداخت چک، گواهی عدم پرداخت چک برگشتی را در سامانه دفاتر قضایی ثبت نموده و درخواست صدور اجرائیه و مطالبه وجه چک را می کند. با استناد به اصلاحیه مواد 4 و 5 قانون صدور چک:  چک هایی که برابر مواد یاد شده گواهینامه عدم پرداخت با درج کد رهگیری در آن، صادر شده باشد در مراجع قضایی و ثبتی قابل ترتیب اثر هستند. جهت مطالبه وجه چک بهترین گزینه در اولین گام، ارتباط با  وکیل تلفنی مطالبه وجه چک می باشد. استفاده از تخصص وکیل تلفنی مطالبه وجه چک شما را از دغدغه های حضور در دادگاه و صرف وقت، هزینه در امان نگه می دارد.

 

مشاوره حقوقی ابطال دسته چک
مشاوره حقوقی اعسار از پرداخت چک
اعتبار سنجی انلاین و 24 ساعته اسناد تجاری 
مشاوره حقوقی اوراق تجاری 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.