وکیل تهران

وکیل تهران

وکیل تهران یک فرد فارغ التحصیل شده از رشته حقوق است که در شهر تهران مشغول به کار می­باشد. تهران پایتخت ایران و بزرگترین کلان شهر ایران می­باشد. روزانه کارهای خلاف قانون زیادی در این شهر اتفاق می­افتد. هدف از وضع و اجرای قوانین جلوگیری از وقوع جرم و تنبیه مجرم می­باشد. زمانی که یک مجرم، کاری خلاف قانون انجام می­دهد که آسیبی به دیگران وارد می شود، مجرم بزهکار و فرد خسارت دیده یا آسیب دیده بزده دیده محسوب می­شود. علاوه بر افرادی که در جایگاه مجریان قانون وظیفه تنبیه مجرم و گرفتن حق مظلوم را بر عهده دارند، افرادی وجود دارند که باید در روشن شدن موضوع به آن­ها کمک کنند. وکلا به عنوان متخصصان موضوعات مختلف حقوقی از جانب بزهکار یا بزه دیده در دادگاه حاضر می­شوند و از موکل خود دفاع می­کنند. جهت دریافت بهترین مشاوره حقوقی در رابطه با موضوعات مختلف حقوقی با موسسه وکلای تلفنی تماس بگیرید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

 سریع­ترین روش دریافت مشاوره حقوقی با وکیل در تهران

وکیل تهران موسسه وکلای تلفنی آماده ارائه مشاوره حقوقی شبانه روزی به صورت آنلاین و تلفنی می­باشد. روش­های مختلفی جهت دریافت مشاوره حقوقی وجود دارد. روش­های حضوری، آنلاین و تلفنی سه روش ارائه مشاوره حقوقی می­باشند. سرعت ارائه مشاوره حقوقی به تخصص وکیل و زمانبندی صورت گرفته بستگی دارد. موسسه وکلای تلفنی از هر سه روش جهت ارائه مشاوره حقوقی استفاده می­کند. عده­ای از افراد معمولا روش حضوری را جهت دریافت مشاوره حقوقی انتخاب می­کنند چرا که فکر می­کنند روش حضوری سریعتر و بهتر می­باشد.

موسسه وکلای تلفنی امکان دریافت بهترین مشاوره حقوقی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. علاوه بر تهران افراد دیگر نیز امکان دریافت بهترین مشاوره حقوقی را از هر نقطه­ای از ایران که باشند می­توانند دریافت کنند. روش تلفنی و آنلاین علاوه بر اینکه در زمان کمتری انجام می­گیرد در کیفیت بالا و با هزینه کمتری نسبت به روش حضوری ارائه می­گردد.

مشاوره حقوقی ارزان اما تضمینی با وکیل در تهران

وکیل تهران موسسه وکلای تلفنی ارزان­ترین مشاوره حقوقی تلفنی را در تمامی ساعات شبانه روز با بالاترین کیفیت ارائه می­دهد. تصور همه ما از ارزان بودن یک عمل یا یک شی این است که کیفیت مطلوب را ندارد. معمولا ما زمانی سراغ یک چیز ارزان می­رویم که هزینه کافی برای خرید کیفیت بالای آن نداریم. حقیقت این است که امروزه دیگر مانند گذشته نیست یک عمل و یا یک شی می­تواند در عین ارزان بودن کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. موسسه وکلای تلفنی از  بهترین وکلای پایه یک دادگستری و با مناسب‌ترین قیمت جهت ارائه انواع مشاوره در زمینه­های مختلف حقوقی استفاده می‌کند. مشاوره­های حقوقی موسسه وکلای تلفنی به سه صورت حضوری، آنلاین و تلفنی می باشد و علاوه بر ارزان بودن دارای بالاترین کیفیت نیز می­باشند.

 

وکیل

مشورت با وکیل تهران در هر ساعت از شبانه روز

وکیل تهران موسسه وکیل تلفنی در 24 ساعت شبانه روز به ارائه مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان می­پردازد. معمولا تمامی ادارات ساعت­های مشخصی را برای کار در طول روز انتخاب می­کنند، خصوصا ساعات کاری ادارات دولتی معمولا از 8 تا 14 ظهر می‌باشد. موسسه وکلای تلفنی بر خلاف تمامی ادارات جهت راحتی حال هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز به ارائه مشاوره حقوقی می­پردازد. شما هر زمان که بخواهید می­توانید با موسسه وکلای تلفنی تماس بگیرید. موسسه حقوقی وکلای تلفنی این امکان را فراهم کرده تا هموطنان از هر جای ایران بتوانند از وکیل ساکن در شهر تهران مشاوره حقوقی دریافت نمایند.

نحوه دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل تهران

وکیل تهران موسسه وکلای تلفنی به سه روش آنلاین، تلفنی و حضوری به ارائه مشاوره حقوقی می­پردازد. معمولا پیش آمده که افراد به دلایل مختلف مانند موقعیت شغلی امکان مراجعه حضوری به وکیل را ندارند. ممکن است مسئله­ای پیش بیاید و فردی نیازمند مشاوره فوری باشد از طرفی ساعات ارائه مشاوره حضوری موسسات حقوقی به پایان رسیده باشد. در این صورت تکلیف چیست؟ مشاوره حقوقی فوری با وکیل تهران موسسه وکلای تلفنی در هر ساعتی از شبانه روز امکان پذیر است. وکیل تهران موسسه وکلای تلفنی به ارائه مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی نه تنها برای تهرانی ها بلکه برای تمامی نقاط کشور می­پردازد.

 

وکیل تهران

بهترین وکیل تهران در حوزه خانواده

وکیل تهران موسسه وکلای تلفنی بهترین وکیل پایه یک دادگستری می­باشد. دعاوی مربوط به خانواده بیشترین پرونده­های دادگستری را تشکیل می­دهند. زمانی که زن و شوهری به دلایل مختلف جهت طرح دعوا مراجعه می­کنند به دلیل اینکه با مسائل حقوقی آشنایی ندارند دچار مشکل می­شوند. موضوع خانواده شامل موارد مختلف از جمله مهریه، نفقه، اجرت­المثل، حضانت فرزند و ... می­باشد. هر کدام از بخش­های حوزه خانواده دارای قانون خاص خود می­باشد. آگاهی از قوانین حقوقی برای افرادی که هیچ تخصصی در حوزه حقوقی ندارند بسیار مشکل است. در این میان حضور یک شخص که به تمامی مسائل حقوقی مربوط به حوزه خانواده مسلط باشد بسیار الزامی می­باشد. منظور از متخصص فردی که فقط تحصیل کرده رشته حقوق باشد نیست بلکه فردی که به حوزه خانواده کاملا مسلط باشد و در کارش بهترین باشد است.

وکیل خانواده موسسه وکلای تلفنی نه تنها بهترین وکیل حوزه خانواده می­باشد بلکه با مناسب­ترین قیمت هم وکالت پرونده شما را بر عهده می­گیرد.

 

ارتباط در واتس اپ

هزینه طلاق به کمک وکیل تهرانی

وکیل تهران موسسه وکلای تلفنی وکالت پرونده شما را با مناسب­ترین قیمت می­پذیرد. امروزه با گران شدن تمامی اقلام نرخ­ها در تمامی بخش­ها خصوصا حوزه وکالت افزایش یافته است. یکی از دلایلی که افراد نسبت به اخذ وکیل علاقه نشان نمی­دهند هزینه بالای وکالت می­باشد. ما به شما هموطنان تهرانی وکیل طلاق موسسه وکیل تلفنی را معرفی می­کنیم. از ویژگی­های وکیل طلاق این موسسه تخصص کافی در حوزه طلاق و دریافت هزینه بسیار مناسب جهت امر وکالت می­باشد. در صورتی که می­خواهید از همسر خود جدا شوید و از طرفی توان پرداخت هزینه بالا و حضور در جلسات دادگاه را ندارید. با موسسه وکیل تلفنی تماس بگیرید و وکالت پرونده خود را به وکیل طلاق این موسسه بسپارید.

 

حق الوکاله وکیل 
هزینه وکیل و مشاوره 
مشاوره حقوقی با وکیل و مزایای آن 
لزوم مشاوره با وکیل 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.