اشد مجازات در سکس زن شوهردار با مرد مجرد

اشد مجازات در سکس زن شوهردار با مرد مجرد

اشد مجازات در سکس زن شوهردار با مرد مجرد

تعریف زنا از زبان وکیل کیفری

اگر رابطه زوجیت در بین زن و مردی وجود نداشته باشد و آنها اقدام به رابطه جنسی نمایند زنا انجام داده اند. این ساده ترین تعریف از زنا است که در جوامع اسلامی این عمل جرم محسوب می شود و مرتکب بر اساس قانون مجازات خواهد شد. یکی از ناپسند ترین نوع زنا سکس زن شوهردار یا مرد متاهل با فردی دیگر است.

در قوانین جمهوری اسلامی ایران که بر پایه اسلام نوشته شده است حد و مرزی برای روابط زن و مرد تعیین شده که اگر زن و مرد نامحرم این حدود را رعایت نکنند جرم مرتکب شده اند و به موجب قانون مجازات خواهند شد.

افرادی که به عمل زنا مرتکب می شوند بر اساس قانون گناهکار هستند و مستوجب مجازات های حدی می باشند. اشخاصی که زنا انجام می شوند در جامعه نیز جایگاهی ندارند و مردم با نگاهی متفاوت به آنها نگاه می کنند.

زنا جزو دعاوی کیفری است و اگر فردی بخواهد برای دفاع از خود در دادگاه وکیل متخصصی را همراه داشته باشد با یک وکیل مجرب و متعهد در حوزه دعاوی کیفری را انتخاب کند. همچنین ذکر این نکته لازم است که جرم زنا در دادگاه کیفری بررسی خواهد شد. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

مجازات سکس مرد مجرد با زن متاهل

سکس زن شوهردار با مرد مجرد جرم بوده و مجازات حد دارد. زنا انواع مختلفی دارد که همه آنها ناپسند هستند و برای هر کدام نیز مجازاتی در نظر گرفته شده است. همانطور که در آیه 13 سوره اسراء به مسلمانان گفته شده هیچ وقت به زنا نزدیک نشوید که کاری ناپسند و زشت است.

قانون برای عمل سکس زن شوهردار با مرد مجرد برای زن مجازات سنگینی را در نظر گرفته است. اگر عمل سکس زن شوهردار با مرد مجرد در دادگاه اثبات شود برای مرد مجرد 100 ضربه شلاق و برای زن سنگسار در نظر گرفته خواهد شد. در اصطلاح حقوقی به زن شوهردار محصنه و به مرد متاهل محصن گفته می شود.

اگر سکس زن شوهردار با هر مردی چه محصن و چه مجرد با زور و اجبار مرد انجام شود زن مجازات نخواهد شد و عمل مرد نیز تجاوز خواهد بود و حکم آن نیز اعدام خواهد بود. مشاوره حقوقی انلاین و رایگان راهی برای دریافت فوری مشاوره حقوقی در هر ساعت از شبانه روز است.

 

مشاوره حقوقی کیفری

وضعیت مهریه در صورت سکس زن متاهل با مرد غریبه

مهریه مالی است که در ضمن عقد، مرد تعهد می کند که آن را به زن پرداخت کند به همین دلیل هیچ اتفاقی باعث نمی شود که حق مهریه برای زن از بین برود. حتی سکس زن شوهردار با مردی غریبه نیز سبب نمی شود که مهریه از بین برود و مرد باید در هر شرایطی مهریه را پرداخت کند.

بر اساس قانون زن مالک مهریه است و می تواند هر نوع تصرفی نسبت به آن داشته باشد. حتی اگر سکس زن شوهردار در دادگاه نیز به اثبات برسد یا زن به شیوه ای دیگر خیانت کند باز هم تاثیری در مهریه نخواهد داشت و زن می تواند از داخل زندان نیز مهریه خود را مطالبه کند.

 

مشاوره حقوقی روابط نامشروع

اگر زن در دوران عقد باشد و مرتکب عمل زنا شود چون با همسر خود ارتباط جنسی نداشته است نصف مهریه به او تعلق خواهد گرفت. مرد تنها در شرایطی که باعث فسخ نکاح می شود مهریه پرداخت می کند آنهم شرایط مختص به خود را دارد. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با شماره 02147625900 تماس بگیرید.

 چگونگی اثبات سکس زن متاهل با مرد مجرد

اثبات زنا از طریق اقرار زانی امکان پذیر است هرگاه فردی که مرتکب عمل زنا شده است در دادگاه به عمل خود اقرار کند مشمول مجازات جرم زنا خواهد شد. البته فردی که اقرار می کند باید شرایطی را دارا باشد که شامل موارد زیر می باشد:

  • فرد اقرارکننده عاقل و بالغ باشد.
  • فرد با اختیار و اراده خود اقرار کند.
  • اقرار کننده باید در دادگاه 4 بار اقرار کند که عمل زنا را انجام داده است.

دومین مورد برای اثبات سکس زن شوهردار با مرد مجرد شهادت است شهود است. برای اثبات عمل زنا باید 4 نفر مرد عادل یا 3 مرد و دو زن که زنا را مشاهده کرده باشند شهادت دهند. این بدین معنا است که 4 نفر دیده باشند که آلت مرد بیشتر از ختنه گاه وارد واژن زن شده باشد.

سومین مورد برای اثبات سکس زن شوهردار با مرد مجرد علم قاضی است. باید بر اساس ادله ای که وجود دارد قاضی تشخیص دهد که جرم زنا انجام شده است.

 

ارتباط در واتس اپ

آیا مجازات سکس زن شوهردار و مرد مجرد قابل گذشت است؟

عمل سکس زن شوهردار با مرد مجرد جزو جرایم منافی عفت می باشد که بدون وجود شاکی نیز قابل پیگیری است. زنا باعث برهم زدن نظم جامعه می شود و ممکن است این عمل در جامعه نهادینه شود به همین دلیل در دسته جرایم غیر قابل گذشت قرار می گیرد.

چگونگی شکایت زوج از زوجه بابت سکس زوجه با مرد مجرد

در صورتی که مرد ادله مناسبی را برای اثبات رابطه همسر خود با مرد مجردی را داشته باشد به دادسرا مراجعه می کند و شکایت خود را از زوجه ثبت می کند. اما اگر متوجه شود که زوجه در مکانی در حال انجام سکس با مرد دیگری است می تواند موضوع را به پلیس اطلاع دهد تا موضوع صورتجلسه و سریعا از طریق دادگاه به آن رسیدگی شود.

 

احکام قضایی سکس نامشروع
مشاوره حقوقی ارزان بارداری نامشروع
مشاوره حقوقی سقط جنین 
مشاوره حقوقی سکس با زن شوهردار
درباره ما


سوالات متداول

نظرات

علیرضا

سپاسگزارم بابت توضیحات کاملتون خواه ناخواه این موضوع به مشکل پرتکراری بدل شده که قطعا افزایش سطح آگاهی های حقوقی و قضایی و در کنار آن پزشکی برای عموم مردم به خصوص نسل جوان جامعه میتواند کمک بزرگی باشد چراکه بروز این مشکلات بعضا چندین خانواده را درگیر میکند و تبعات آن دامنگیر تمام اعضای خانواده میشود


مجید پریدست فومنی

با سلام با توجه به حساسیت موضوع و هنجارهای جامعه اگر چنانچه تمام موارد لازم در خصوص سکس مرد مجرد با زن شوهردار ثابت شود که اساس آن گواه شاهدین است با رعایت شهادت جرم حدی زنا مستندبه ماده ۲۲۵ ق.م.ا زنای مرد مجرد با زن شوهردار حدزنا و برای زانی محصن و زانیه محصنه رجم(سنگسار) است و اگر رجم امکان اجرا نداشته باشد با پیشنهاد دادگاه صادر کننده رای قطعی و موافقت ریس قوه قضاییه ودرصورت اثبات جرم با بینه خاص تایید زنا موجب اعدام زانی محصن وزانیه محصنه است ودر غیر اینصورت موجب صد ضربه شلاق لازم به ذکراست صدور حکم رجم اقل ده دلیل لازم دارد


حسنی

حکم قضایی رابطه پسر مجرد با زن شوهردار هرگاه امکان مجازات رجم و اعدام وجود نداشته باشد، و یا به هر دلیلی رابطه از احصان خارج شود، مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار ۱۰۰ ضربه شلاق حدی خواهد شد.


بهنام رحمانی فرد

باسلام سکس زن شوهردار با مرد مجرد جرم بوده و مجازات حد دارد. زنا انواع مختلفی دارد که همه آنها ناپسند هستند و برای هر کدام نیز مجازاتی در نظر گرفته شده است. همانطور که در آیه 13 سوره اسراء به مسلمانان گفته شده هیچ وقت به زنا نزدیک نشوید که کاری ناپسند و زشت است. قانون برای عمل سکس زن شوهردار با مرد مجرد برای زن مجازات سنگینی را در نظر گرفته است. اگر عمل سکس زن شوهردار با مرد مجرد در دادگاه اثبات شود برای مرد مجرد 100 ضربه شلاق و برای زن سنگسار در نظر گرفته خواهد شد. در اصطلاح حقوقی به زن شوهردار محصنه و به مرد متاهل محصن گفته می شود. اگر سکس زن شوهردار با هر مردی چه محصن و چه مجرد با زور و اجبار مرد انجام شود زن مجازات نخواهد شد و عمل مرد نیز تجاوز خواهد بود و حکم آن نیز اعدام خواهد بود


فاطمه عمادی

با سلام اگر یک زن متأهل زنا کند، به زنای آن شخص زنای محصنه گفته می‌شود و اگر زانی مرد باشد زنای محصن گفته می‌شود. مجازات زنا محصن در مورد چه مرد و چه زن زناکاری که متأهل است، اگر پیر است ابتدا یکصد ضربه شلاق و سپس سنگسار است، و اگر جوان است فقط او را سنگسار می‌کنند و اگر فردی که متأهل است و همسرش در اختیار اوست اما هنوز با او زناشویی نکرده، اگر زنا کند او را صد ضربه شلاق می‌زنند و سر او را هم می‌تراشند و به مدت یکسال او را از شهرش تبعید می‌کنند؛ ولی برای زن زنا کار حکم تراشیدن سر و تبعید جاری نمی‌شود. پساحصان زن عبارت است از آن که دارای همسر دائمی و بالغ باشد و در حالی که بالغ و عاقل بوده، با او از طریق قُبُل جماع کرده باشد و امکان جماع از طریق قُبُل را با شوهر داشته باشد.


مجید شیخی

مهمترین دلیل سوق افراد متاهل به سمت برقراری رابطه نامشروع منجر به زنا، نارضایتی جنسی و عاطفی زوجین در روابط زناشویی است که باعث بروز خیانت بین آنها می شود. البته ناگفته نماند که برخی از افراد به خاطر تنوع طلبی دست به خیانت زده و مرتکب زنا می شوند. از این روست که ارجاع پرونده های خیانت به دادگاه ها افزایش یافته و در این بین افرادی که مورد ظلم و خیانت واقع شده اند، جهت دستیابی به حقوق خود نیازمند دریافت مشاوره و خدمات حقوقی خواهند بود. وظیفه ما وکلا در موسسه وکیل تلفنی یاری شما در چنین شرایط سخت و عذاب آور و مهم تر از آن احیای حقوق شماست.


حمید مرادی نیا

با سلام حکم قضایی رابطه پسر مجرد با زن شوهردار در صورتی که رابطه نامشروع زن شوهردار با دیگری به صورت زنا نباشد و تنها تماس فیزیکی و بوسیدن باشد، به مجازات تعزیری درجه ۶ و تا ۹۹ ضربه شلاق در زمینه جرائم منافی عفت محکوم خواهد شد. هرگاه امکان مجازات رجم و اعدام وجود نداشته باشد، و یا به هر دلیلی رابطه از احصان خارج شود، مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار ۱۰۰ ضربه شلاق حدی خواهد شد. اگر رابطه نامشروع زن شوهردار از جنس زنا باشد، با توجه به شوهردار بودن زن، زنای مُحصنه به شمار می آید و در این مورد حکم قضایی رابطه با زن شوهردار، مجازات اعدام را به دنبال دارد.


امین چراغی شیخ آباد

سلام و عرض ادب در صورتی که زن با مرد متاهل رابطه و سکس داشته باشد ، مرد متاهل به مجازات سنگسار محکوم می شود و زن ، بسته به اینکه مجرد بوده و یا متاهل باشد ، مجازات متفاوتی دارد . با این توضیح که مجازات سکس و رابطه جنسی با مرد متاهل توسط زن مجرد سبب محکومیت زن به صد ضربه شلاق می شود و اگر زن هم متاهل باشد ، حکم رجم یا سنگسار صادر می شود و اگر رابطه جنسی نامشروع کمتر از زنا شکل گرفته باشد ، مجازات تا 99 ضربه شلاق تعیین می شود .


فریبرز ذوالفقاری

با سلام رابطه زوجیت در بین زن و مردی وجود نداشته باشد و آنها اقدام به رابطه جنسی نمایند زنا انجام داده اند. این ساده ترین تعریف از زنا است که در جوامع اسلامی این عمل جرم محسوب می شود و مرتکب بر اساس قانون مجازات خواهد شد. یکی از ناپسند ترین نوع زنا سکس زن شوهردار یا مرد متاهل با فردی دیگر است. در قوانین جمهوری اسلامی ایران که بر پایه اسلام نوشته شده است حد و مرزی برای روابط زن و مرد تعیین شده که اگر زن و مرد نامحرم این حدود را رعایت نکنند جرم مرتکب شده اند و به موجب قانون مجازات خواهند شد. افرادی که به عمل زنا مرتکب می شوند بر اساس قانون گناهکار هستند و مستوجب مجازات های حدی می باشند. اشخاصی که زنا انجام می شوند


فرشاد

واقعا اثبات بزه سکس زن شهورا چگونه بدون پزشکی قانونی ممکن میباشد ؟


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.