مشاور تامین اجتماعی برای حقوق بازنشستگی

مشاور تامین اجتماعی برای حقوق بازنشستگی

مشاور تامین اجتماعی برای حقوق بازنشستگی

با ارتباط با مشاور تامین اجتماعی برای حقوق بازنشستگی به این واقعیت خواهید رسید. که بازنشستگی یکی از مهمترین تغییرات ایجاد شده در مسیر زندگی اغلب افراد است. و اغلب زندگی انسانها به دو دوره قبل و بعد بازنشستگی قابل تقسیم است. در این مرحله مهم از زندگی  و برای برخورداری از منافع بازنشستگی کمک گرفتن از وکیل تامین اجتماعی ضرورتی انکار ناپذیر است.

 

هزینه مشاوره حقوقی

تعریف حقوقی بازنشستگی از زبان وکیل

وکیل تامین اجتماعی با توجه به تخصص خود در زمینه بیمه، به موجب قراردادی که با موکل خود می بندد از حقوق او برای انجام امور بازنشستگی و ... دفاع می کند.  نگاه مشاور تامین اجتماعی برای حقوق بازنشستگی می تواند از این زاویه باشد که،  بازنشستگی یکی از تدابیر مهم حمایتی است. که قانونگذار در  هنگام کناره گیری افراد بیمه شده از ادامه کار به دلایلی همچون بالا بودن سن، بیماری های خاص و یا از کار افتادگی و ... قرارداده است. انسانها بهترین دوران زندگی خود را مشغول به کار هستند و به دنبال ساختن آینده ای ایمن برای خود و خانواده می باشند. قوانین وضع شده در بیمه تامین اجتماعی بسیار دقیق و گسترده است که اطلاع و به کارگیری صحیح و به موقع هریک از این قوانین در شرایط به وجود آمده می تواند با حضور وکیل تامین اجتماعی تحقق پیدا کند. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

وکیل تامین اجتماعی چه ویژگی هایی دارد؟

 بخش مهمی از بیمه شدگان، تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند. و نیازمند خدمات مشاوره کارشناسان و وکیل تامین اجتماعی مهمترین ویژگیهایی که یک  وکیل تامین اجتماعی باید داشته باشد. عبارتند از: تسلط و آگاهی کافی به قوانین حاکم بر سازمان تامین اجتماعی، به روز بودن علم وی نسبت به قوانین وضع شده، استفاده از تکنیک های فن بیان در دفاع از موکل خود و.... وکیل تامین اجتماعی موفق باید بتواند با  مطالعه دعاوی بین کارگر و کارفرما، احتمالات رای مراجع قضایی را پیش بینی کند، صداقت در گفتار و رفتار با موکل را دارا باشد. وکیل تامین اجتماعی در دسترس بوده و با تسلط به قوانین بتواند در کوتاهترین زمان بهترین راهکار را ارائه دهد و با پیگیری های مستمر، پرونده را به طرف بهترین نتیجه سوق دهد.

 حقوق بازنشستگی بر چه اساس تعیین می گردد؟

مشاور تامین اجتماعی برای حقوق بازنشستگی به دو عامل کلیدی برای محاسبه حقوق بازنشستگان در بیمه تامین اجتماعی اشاره می کند. اولین عامل موثر در این محاسبه، متوسط حقوق دریافتی دو سال آخر خدمت است و دومین عامل کلیدی سنوات یا سابقه پرداخت حق بیمه می باشد. باید توجه داشته باشید که هر چه سابق پرداخت حق بیمه و حقوق دریافتی در مدت زمان خدمت بیشتر باشد حقوق در نظر گرفته شده برای دوران بازنشستگی تان بیشتر خواهد بود. مبلغ تعیین شده برای حقوق بازنشستگی مطابق قوانین وضع شده متناسب با نوع کار و پایه حقوقی فرد،  سنوات و بسیاری از عوامل دیگر است و می تواند برای افراد مختلف، متفاوت باشد.

با استناد به ماده 77 قانون تامین اجتماعی، میزان مستمری بازنشستگی، « یک سی ام متوسط مزد یا حقوق بیمه شده ضربدر سنوات پرداخت حق بیمه، مشروط بر آنکه از سی و پنج/سی ام متوسط مزد یا حقوق کارگر تجاوز ننماید.

 

تامین اجتماعی

‌تبصره- متوسط مزد یا حقوق برای محاسبه مستمری بازنشستگی عبارتست از مجموعه مزد یا حقوق بیمه شده که بر اساس آن حق بیمه پرداخت ‌گردیده ظرف آخرین دو سال پرداخت حق بیمه تقسیم بر بیست و چهار»

افراد در پروسه رسیدگی به دریافت حقوق بازنشستگی در زودترین زمان مقرر لازم است با مشاور تامین اجتماعی برای حقوق بازنشستگی در ارتباط بوده و پیگیری پرونده بازنشستگی پیش از موعد خود به افراد متخصص بسپارند و از شرایط لازم برای بازنشسته شدن در سازمان تامین اجتماعی آگاهی یابند.

وکیل اداره کار به طور تمام و کمال شما را از آخرین قوانین موجود برای بازنشستگی تامین اجتماعی مطلع می کند و و با دریافت مدارک و مستندات مطابق قراردادی که با کارفرما داشته اید به شما کمک خواهد کرد تا اقدام به ثبت درخواست بازنشستگی، با بهترین شرایط را داشته باشید. شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید از مشاوره حقوقی تلفنی با هزینه پایین و یا مشاوره حقوقی انلاین و رایگان موسسه حقوقی وکلای تلفنی بهره مند شوید 

وضعیت حقوقی بازنشستگی پس از فوت بیمه گذار

با توجه به قانون و ارتباط با وکیل تامین اجتماعی  می توانیم به این آگاهی برسیم که، حقوق دریافتی فرد بیمه شده جزو ترکه و اموال وی محسوب نمی شود و تابع قوانین ارث نیست و بعد از فوت شخص بیمه گذار به بازماندگان درجه یک از طبقه اول متوفی تعلق می گیرد. این مستمری برای تامین هزینه های زندگی بازماندگان درجه یک متوفی مانند همسر و فرزندان او در نظر گرفته شده است.

با استناد به ماده 83 قانون تامین اجتماعی ، سهم پیش بینی شده برای همسر بیمه شده متوفی 50 درصد و سهم فرزند تا 25 درصد و سهم هر یک از پدر و مادر متوفی تا 20 درصد مقرر شده است و در صورت فوت هر یک از این مستمری بگیران سهم او به سایرین تعلق می گیرد و به وراث مستمری بگیر فوت شده تعلق نمی گیرد .

 

مشاوره حقوقی بازنشستگی

شرایط لازم برای بازنشستگی تامین اجتماعی

معیارهایی که در قانون تعیین شده و  مشاور تامین اجتماعی برای حقوق بازنشستگی به آن توجه می کند:

فرد بیمه گذار به سن قانونی تعیین شده برای بازنشستگی رسیده باشد. با استناد به بند 1 ماده 76 قانون تامین اجتماعی سن بازنشستگی برای مردان 60 سال و برای زنان 55 سال است. در این شرایط فرد بیمه شده می تواند با داشتن حداقل 20 سال سابقه در پرداخت حق بیمه تقاضای بازنشستگی کند.

در اصلاحات جدید قانون تامین اجتماعی، 10 سال پرداخت حق بیمه برای مردان 60 سال و به بالا و برای زنان 55 سال و به بالا، بدون رعایت ماده 111 قانون تامین  اجتماعی، برقراری حقوق بازنشستگی را ممکن می کند.

با توجه به گستردگی قوانین حقوقی قبل از هر گونه اقدام بهتر است  برای اطلاع از شرایط لازم برای بازنشستگی تامین اجتماعی با مشاور تامین اجتماعی به صورت تلفنی و یا آنلاین ارتباط برقرار نمایید تا بهترین راهنمایی را در کمترین زمان و با کمترین هزینه دریافت کنید.

پیگیری حقوق بازنشستگی به کمک وکیل

از مهمترین تعهداتی که سازمان تامین اجتماعی و صندوق خدمات کشوری نسبت به شخص بیمه شده دارند پرداخت مستمری بازنشستگی است. افراد در تمام دوران زندگی خود قادر به کار کردن و ارائه خدمات به دیگران نمی باشند و روزی فرار می رسد که نیاز است سازمانی که فرد را بیمه نموده است به تعهدات خود عمل کند و فرد و خانواده وی را از لحاظ تامین مخارج و هزینه های زندگی حمایت کند. در بسیاری موارد دیده شده است که سازمان تامین اجتماعی که متولی پرداخت بازنشستگی افراد در مشاغل است از راههای گوناگون سعی بر کاهش میزان پرداخت مستمری به بازنشستگان دارد. اگر به مبلغ پرداختی در بازنشستگی خود معترض هستید توصیه اکید ما برای پیگیری آن، ارتباط با مشاور تامین اجتماعی برای حقوق بازنشستگی است تا در کوتاهترین زمان بهترین راهکار و نتیجه را دریافت کنید. پیگیری پروندها در حوزه بیمه و بازنشستگی نیازمند حضور افرادی متخصص و متبحر در این حوزه می باشد.

 

ارتباط در واتس اپ

چگونگی جمع آوری سابقه کار برای بازنشستگی

اگر شما در مشاغل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی مشغول انجام وظیفه هستید می توانید با وکیل تامین اجتماعی ارتباط تلفنی داشته باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید در غیر انصورت، برای اطلاع از سابقه و تجمیع سوابق بیمه ای خود می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید. برای جمع آوری سوابق بیمه به صورت حضوری باید به شعبه ای که هم اکنوان پرداخت بیمه خود را انجام می دهید مراجعه و درخواستی مبنی بر سوابق بیمه خود تنظیم و به اداره مورد نظر ارائه دهید. اطلاعات لازمه را در فرمی که در شعبه تامین اجتماعی در اختیارتان قرار می دهند را با دقت تکمیل کنید. توجه داشته باشید در صورت استفاده از بیمه بیکاری و یا حق بیمه دوران بیماری، اطلاعات لازم را به درستی وارد کنید زیرا این دوران نیز جز سوابق بیمه شما محسوب می شود.

برای اطلاع از سوابق بیمه ای خود به صورت غیر حضوری می توانید در ابتدا از مشاور تامین اجتماعی برای حقوق بازنشستگی با ارتباط آنلاین سوالات و ابهامات در این حوزه را برطرف کنید. و بعد به درگاه خدمات غیر حضوری es.tamin.ir  سازمان تامین اجتماعی وارد شوید و سوابق بیمه ای خود را جهت بازنشستگی دریافت کنید.

تکلیف سوابق کار قبل از اتوماسیون چیست؟

ارتباط با مشاور تامین اجتماعی برای حقوق بازنشستگی بهترین گزینه ای است برای افرادی که در شرف بازنشستگی هستند. عدم اطلاع از قوانین می تواند در تجمیع سوابق بازنشستگی برای افرادی که شروع به کارشان در شرایطی که نرم افزار های اتوماسیون اداری هنوز به خدمت گرفته نشده بود می تواند در فرآیند بازنشستگی و دریافت خدمات و حقوق سردرگمی و خلل ایجاد کند.

وکیل اداره کار با توجه به تخصص و علم در این حیطه به آسانی می تواند تمامی سوابق کاری افرادی که در یک سازمان مشغول به کار بوده اند را جمع آوری و در سوابق کاری منظور  و برای بازنشستگی مورد استفاده قرار دهد.

 

مشاوره حقوقی مشاغل سخت و زیان اور 
مشاوره حقوقی بیمه بیکاری 
مشاوره حقوقی بیمه 
مشاوره حقوقی ادارات 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

۰۹۹۴۰۶۹۳۱۵۸

سلام بنده حدود۹سال و۱۰ ماه در کاخانجات جامعه سابقه بیمه درمشهد کارخانجات جامعه داشتم وچند ماه هم بیمه ی بیکاری دریافت کردم. ومابقی بیمه بیکاری ام رو از تهران وکل پرونده ام رو به تهران شعبه ۲۸ انتقال دادم ومابقی بیمه بیکاری ام رو از تهران. گرفتم ‌وبا فاصله یه مدت نهایتا درخواست بیمه ی اختیا ی نمودم وتا کنون پرداخت که در کل باید حدود ۲۴ سال بیشتر سابقه داشته باشم اما اولا میخوام درخواست بازنشستگ کنم شرایطم. دوم اینکه هروقت از سایت درخواست مجموع سوابقم رو میخوام فقط از بیمه بیکاری وپرداخت بیمه اختیاری رو میاره بیمه اجباری وکل رو نمیاره سوال بعدیم اینکه الان من متولد سال ۵۰ هستم وایا باسابقه ۲۴ سال اجباری واختیاری میتونم درخواست بازنشستگی بدم وقانون ۲۰ سال سابقه و سن ودرضمن من حدود ۱۰ سال بود که از همسرم جدا اما طلاق نگرفتت بودم والان حدود ۳ ساله که زندان هست ‌مخارج بچه ها وبیماری خودم بتم فشار آورده ‌دیگه قادر به پرداخت بیممو ندارپ میخوام بدونم اگه خودم میتونم بازنشستت بشم که بهتر. ودر غیر اینصورت طلاق بگیرم که از حقوق پدر فوت شدهشده ام بهر ببرم. لطفا راهنمایی کنید خودم بیمارم وبرام سخته ایا وکیلی میتونخ برام انجامش بده سپاسگزارم


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.