وکیل دعاوی ملکی در نوشهر

وکیل دعاوی ملکی در نوشهر

وکیل دعاوی ملکی در نوشهر

با گسترش روز افزون خرید و فروش و معامله ویلا و زمین در شهرهای شمالی کشور مثل نوشهر، تعداد دعاوی ملکی و پرونده های حقوقی که موضوع آن ها اختلاف بر سر معاملات ملکی بود نیز افزایش یافت. شما هم حتما زخم خورده هستید و به طور ناخواسته درگیر دعاوی ملکی شده اید که اکنون در جستجوی وکیل ملکی در نوشهر هستید!

فرقی نمی‌کند موضوع اصلی پرونده شما چیست و شما کدام طرف این پرونده هستید، در هر صورت اگر می‌خواهید پیروز پرونده باشید و به آنچه فکر می‌کنید حق شماست برسید، باید حتما با یک وکیل دعاوی ملکی مجرب در ارتباط باشید. چون پرونده های ملکی جزو پیچیده‌ترین پرونده های حقوقی هستند. از طرفی حساسیت این پرونده ها هم بسیار بالاست چون پای سرمایه کلان و مبالغ گزاف در میان است!

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

وکیل دعاوی ملکی چه خصوصیاتی دارد؟

شما برای این که بتوانید در دعوای ملکی مطرح شده پیروز شوید، باید پرونده خود را به بهترین وکیل ملکی در نوشهر بسپارید. زیرا فقط یک وکیل ملکی متخصص و مجرب است که می‌داند چه اقداماتی انجام دهد که به نفع شما باشد، و حقانیت شما را ثابت کند.

حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که وکیل ملکی خوب چه خصوصیاتی دارد؟!

  • مطلع بودن از قوانین مربوط به ملک و املاک؛ یعنی قوانین ثبتی، قانون تجارت، قوانین مدنی و ... .
  • داشتن تجربه کافی در زمینه دعاوی ملکی؛
  • توانایی تنظیم دادخواست و لایحه قوی و مستحکم؛
  • شناخت مدارک محکمه پسند در پرونده های ملکی؛

این موارد حداقل خصوصیات و ویژگی هایی هستند که وکیل دعاوی ملکی که قرار است وکالت پرونده شما را قبول کند، می‌بایست واجد آن ها باشد. اما اگر هدف شما مشاوره با وکیل ملکی و دریافت راهنمایی از اوست، مسلما وکیلی که انتخاب می‌کنید باید علاوه بر این خصوصیات قدرت تحلیل مسائل و راهنمایی شما را هم داشته باشد. یا مثلا اگر به دنبال یافتن وکیل ملکی خوب هستید تا مدارک ملکی که قصد خرید آن را دارید بررسی و قرارداد خرید آن را تنظیم کند، مطمئنا باید به سراغ وکلای متبحر در این حوزه بروید.

 

در چه مواردی می‌توان به وکیل ملکی مراجعه کرد؟

خدماتی که توسط وکلای ملکی موسسه حقوقی وکلای تلفنی ارائه می‌شوند عبارتند از:

  1. قبول وکالت دعاوی ملکی مربوط به خرید و فروش و اجاره ملک؛
  2. قبول وکالت دعاوی مربوط به تصرفات غیر قانونی املاک؛
  3. قبول وکالت دعاوی مربوط به تقسیم و افراز املاک؛
  4. تنظیم و تفسیر تمامی قراردادهای ملکی؛
  5. رسیدگی به پرونده ملکی شما در هر ارگان و سازمانی؛
  6. ارائه مشاوره حقوقی ملکی؛

بنابراین شما برای تمام این موارد می‌توانید به وکیل ملکی مراجعه کنید.

 

آدرس بهترین وکیل ملکی در نوشهر

حتما الان برای مشاوره با وکیل ملکی در نوشهر یا عقد قرارداد با او، به دنبال آدرس یک وکیل خوب در این شهر هستید! برای دریافت آدرس برترین وکیل ملکی این شهر فقط کافیست با شماره 09212242670 تماس بگیرید. همکاران من در موسسه حقوقی وکلای تلفنی هم آدرس وکیل را برای شما ارسال خواهند کرد، هم در صورت درخواست شما اطلاعات و رزومه کاری وکیل را در اختیارتان قرار خواهند داد.

 

 

 

مشاوره حقوقی اثبات مالکیت 
سوالات حقوقی ملکی 
وکیل ملکی کیست؟
مشاوره حقوقی ملکی 
درباره ما 

 

در ضمن اگر فرصت مراجعه حضوری به دفتر وکیل ملکی در نوشهر را نداشتید، می‌توانید از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با او صحبت کنید و پس از انجام توافقات لازم، به صورت اینترنتی به ایشان وکالت بدهید تا به دعوای ملکی شما رسیدگی کنند.

 

حق الوکاله وکیل ملکی در نوشهر چقدر است؟

حق الوکاله وکیل ملکی در نوشهر با توجه به نوع کاری که قرار است او انجام دهد، محاسبه می‌شود. به طور مثال حق الوکاله وکیلی که صرفا برای تنظیم قرارداد ملکی به او وکالت داده شده، با حق الوکاله وکیلی که وکالت پرونده حقوقی به او سپرده شده متفاوت خواهد بود.

علاوه بر این مبلغ حق الوکاله با بیشتر شدن تخصص و تجربه وکیل، افزایش خواهد یافت. یعنی وکیل دعاوی ملکی که تخصص و تجربه بیشتر دارد، دستمزد بیشتری از شما مطالبه خواهد کرد. اما خب به نظر من این ارزشش را دارد که شما مبلغ بیشتر بپردازید و مطمئن باشید که پیروز پرونده خواهید شد!

این که پرونده ملکی در چه مرحله‌ای قرار دارد نیز از عوامل تاثیرگذار بر حق الوکاله وکیل ملکی در نوشهر می‌باشد. پس برای استعلام دقیق حق الوکاله وکلای ملکی موسسه حقوقی وکلای تلفنی، بهتر است با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

 

وکیل ملک  در نوشهر

مزایای معاملات ملکی با وکیل در نوشهر

با بررسی پرونده های حقوقی ملکی متوجه شدیم که ریشه اصلی اکثر این مشکلات، کلاهبرداری و سودجویی برخی از افراد است. در حالی که اگر این معاملات در حضور وکیل ملکی انجام می‌شدند، هرگز چنین مشکلاتی پیش نمی‌آمد!

پس بزرگ‌ترین مزیت انجام معامله در حضور وکیل ملکی در نوشهر جلوگیری از بروز مشکلات حقوقی و متضرر شدن طرفین معامله است. وکیل ملکی همچنین قرارداد بیع یا اجاره را در چارچوب قانون تنظیم کرده و تعهدات، حقوق و شرایط شما و طرف مقابل را به طور دقیق در آن درج خواهد کرد. به این ترتیب در صورت بروز مشکل نیز خیلی راحت و با استناد به قرارداد، آن مشکل حل خواهد شد.

پس از هر طرف که نگاه کنیم، معامله در حضور وکیل ملکی به نفع شما خواهد بود. حالا اگر بنابه هر دلیلی نشد که وکیل در جلسه معامله حضور یابد، شما می‌توانید با او مشورت کنید و با دریافت اطلاعات لازم جلوی مشکلات را بگیرید. مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان، دو راه مشورت با وکلای ملکی موسسه حقوقی وکلای تلفنی است.

 


سوالات متداول

نظرات

بهنام رحمانی فرد

باسلام با توجه به گسترش جمعیت و روابط افراد با یکدیگر طبیعتاً اختلافاتی در در روابط افراد جامعه پیش می آید که امروزه دعاوی گسترده‌ای در محاکم اختصاص به دعاوی ملکی دارد،که در این مقاله به دعاوی ملکی در شهر نوشهر اشاره شده است که بسیاری از افراد برای آنکه به حق و حقوق خود دست پیدا کنند به دنبال وکیل خوب میباشند که موسسه وکیل تلفنی این مهم را برای افراد جامعه در نظر گرفته است و برای ارائه مشاوره مناسب و راهکارهای مناسب آمادگی لازم را دارد.


حسین سیفی

آنچه در این خصوص قابل اهمیت است این نکته است که در واقع تفاوت نمی نماید ملک در کجای ایران واقع شده باشد اما آنچه باعث تمایز می شود این نکته است که مجموعه وکیل تلفنی با گردآوری وکلا های مجرب از سراسر ایران امکان دسترسی آسان تر و سریعتر به وکلای مجرب و متخصص در امور مختلف از جمله دعاوی ملکی را فراهم آورده است


محمدی

سلام و خسته نباشید موسسه وکیل تلفنی امکان دسترسی به وکلای مجرب در کل کشور را فراهم کرده به نحوی که حتی ایرانیان خارج از کشور نیز از طریق فضای مجازی میتوانند با وکیل مستقر در شهر مربوطه ارتباط بگیرند و همین امر موجب کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان موکلین میشود از خدمات موسسه وکیل تلفنی سپاسگزارم


فریبرز ذوالفقاری

با سلام گسترش روز افزون خرید و فروش و معامله ویلا و زمین در شهرهای شمالی کشور مثل نوشهر، تعداد دعاوی ملکی و پرونده های حقوقی که موضوع آن ها اختلاف بر سر معاملات ملکی بود نیز افزایش یافت. شما هم حتما زخم خورده هستید و به طور ناخواسته درگیر دعاوی ملکی شده اید که اکنون در جستجوی وکیل ملکی در نوشهر هستید


سپیده کرمی

با سلام،وکیل ملکی به وکیلی گفته می شود که در حوزه دعاوی ملکی تخصص دارد. دعاوی ملکی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی است که به نوعی به موضوع ارتباط بین اموال غیر منقول و انسان مربوط می شوند. اموال غیر منقول به اموالی گفته می شوند که امکان جابجایی و نقل مکان ندارند و در یک تقسیم بندی شامل املاک و اراضی می باشند و در تقسیم بندی دیگر می توان اراضی را به اراضی داخل محدوده شهری و خارج محدوده شهری تقسیم بندی کرد و در تقسیمی دیگری املاک را می توان به املاک تجاری و مسکونی منفک کرد لذا دعاوی مختلفی در رابطه با تقسیم فوق مطرح می شود که تمام این دعاوی در حوزه کاری وکیل ملکی است .


فریبرز ذوالفقاری

با سلام گسترش روز افزون خرید و فروش و معامله ویلا و زمین در شهرهای شمالی کشور مثل نوشهر، تعداد دعاوی ملکی و پرونده های حقوقی که موضوع آن ها اختلاف بر سر معاملات ملکی بود نیز افزایش یافت. شما هم حتما زخم خورده هستید و به طور ناخواسته درگیر دعاوی ملکی شده اید که اکنون در جستجوی وکیل ملکی در نوشهر هستید!


فریبرز ذوالفقاری

با سلام گسترش روز افزون خرید و فروش و معامله ویلا و زمین در شهرهای شمالی کشور مثل نوشهر، تعداد دعاوی ملکی و پرونده های حقوقی که موضوع آن ها اختلاف بر سر معاملات ملکی بود نیز افزایش یافت. شما هم حتما زخم خورده هستید و به طور ناخواسته درگیر دعاوی ملکی شده اید که اکنون در جستجوی وکیل ملکی در نوشهر هستید!


Mohamad sheykhi

لیست مهمترین دعاوی ملکی حقوقی دعوی الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی دعوای الزام به تحویل ملک دعوی الزام تنظیم سند رسمی ‌برای املاک دعوی الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی ( مختص به ساختمان‌های دارای واحد‌های متعدد مستقل) دعوای خلع ید دعوی الزام به دریافت پایان کار ( مختص ساختمان‌های تکمیل شده و مورد تایید کارشناس ساخت و ساز) دعوای رفع تصرف عدوانی دعوی ابطال قرارداد (مختص به مشکلات موجود در مفاد قرارداد ) دعوی درخواست دریافت مطالبه‌‌ اجرت المثل دعوی فسخ قراردادها ( مختص قرارداد های دارای نقص قانونی ) دعوی حقوقی تعدیل میزان اجاره بها بر اساس عرف جامعه ( درخواست افزایش یا کاهش اجاره) دعوی درخواست مطالبه سرقفلی (گرفتن حق کسب و پیشه) دعوی تخلیه‌‌ اماکن تجاری (مختص املاک مشمول قوانین مختص به خود ) دعوی تجویز انتقال منافع از فرد به فردی


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام؛ یکی از توصیه های عقل سلیم به هر آدمی استفاده از تجربه انسان های آگاه در زمان انجام دادن هر نوع عملی است . طبیعتا وقتی که ما قصد خرید یک خودرو یا تلویزیون یا حتی یک کفش را داریم سعی می کنیم تا از تجربه و همفکری دیگران بهره مند شویم تا به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم پس چرا برای امور مهمی مانند خرید یک ملک یا یک قطعه زمین با ارزش از تجربه افراد آگاه دوری نماییم؟ بسیاری از پرونده های قضایی دادگاه مربوط به افرادی است که تنها به عقل و دانش خود تکیه کرده و بعلت موارد مبهم در قرارداد تنظیمی ، بارها و بارها پله های دادگاه ها را طی می کنند اما نمی توانند به نتیجه مطلوب دست یابند زیرا خانه از پای بست ویران است. برای اینکه سود سرشاری از معاملات مربوط به املاک در کشور ما ایران نصیب مان شود باید با یک وکیل ملکی مشورت نموده و در کنار وی گام برداریم زیرا همگان می دانیم که در کشور ما معاملات مربوط به زمین از گران ترین و پرسود ترین نوع معاملات می باشد.وکیل ملکی می داند که باید برای هر ملک، گردش کار ثبتی و سایر استعلامات از مراجع ذیصلاح را اخذ نماید ، یک پیش نویس اولیه برای قرارداد داشته باشد ، نکات مبهم کار را شفاف نماید ، انواع معاملات ملکی را بشناسد و ... تا بتواند همه موراد و مسائل کار را بر طرف نماید . موسسه وکیل تلفنی این افتخار را دارد که از وکلای متخصص در زمینه ملکی بهره برده که تمامی دغدغه های شما را تا آخرین گام برطرف نمایند و می توان در همه حال از مشورت با ایشان بهره مند شد به ویژه در شهر های شمالی مانند نوشهر که متقاضیان بسیاری را به خاطر ویژگی های خاص خود جلب نموده و طبیعتا در این رقابت تناتنگ کسانی می توانند موفق باشند که پیچ و خم کار را شناخته و بدانند که از چه طریقی باید ورود نمایند، پس با مشورت با این وکلا تمامی دغدغه های ملکی خود به ویژه در اراضی شمالی و نوشهر را برطرف نموده و یک خاطره خوب از معامله ملکی در این خطه را برای خود ثبت نمائید. ، موفق باشید.


محمد مهدی احمدی

وکیل ملکی خوب چه خصوصیاتی دارد؟! مطلع بودن از قوانین مربوط به ملک و املاک؛ یعنی قوانین ثبتی، قانون تجارت، قوانین مدنی و ... . داشتن تجربه کافی در زمینه دعاوی ملکی؛ توانایی تنظیم دادخواست و لایحه قوی و مستحکم؛ شناخت مدارک محکمه پسند در پرونده های ملکی


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.