کلاهبرداری ملکی

کلاهبرداری ملکی

کلاهبرداری ملکی

تعریف کلاهبرداری از زبان وکیل

اگر به هر طریقی  و با استفاده از هر ابزاری، یک فرد بتواند طرف مقابل خودش را فریب دهد و از طریق آن به سود یا مالی دست پیدا کند کلاهبرداری صورت گرفته است. به عبارت دیگر تقلب و فریب جزو اصلی ترین ویژگی های کلاهبرداری محسوب می شوند. البته در مسائل مختلف می توان کلاهبرداری را  به اشکال دیگری نیز تعریف کرد. اما  تقلب و فریبکاری دو شاخصه اصلی کلاهبرداری به شمار می آیند. مجازات کلاهبرداری نیز به طور صریح در قانون ذکر شده است. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره 02147625900 تماس بگیرید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

 حق الوکاله وکیل ملکی در تهران

حق الوکاله وکیل ملکی در تهران متناسب با فرآیند بررسی و عقد یک قرارداد متفاوت است. اما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی شما می توانید از بهترین و حرفه ای ترین وکلای ملکی با هزینه بسیار مناسب بهره مند شوید.

 مزایای انجام معاملات ملکی در حضور وکیل ملکی

همانطور که مستحضر هستید اگر یک وکیل، تخصصش در حوزه دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیرمنقول باشد، وکیل ملکی است. این فرد با توجه به تجربه‌ای که در خصوص قوانین و رویه قضایی در مورد اموال غیر منقول و املاک دارد بهتر می تواند شما را در هنگام عقد قرارداد ملکی کمک کند. موسسه حقوقی وکلای تلفنی با سابقه درخشان و استفاده کردن از حرفه ای ترین و مجرب ترین وکلا در دپارتمان‌های مختلف خود (از جمله دپارتمان ملکی) آماده ارائه  خدمات در حوزه املاک و اموال غیرمنقول  است. شما در صورت بروز هرگونه مشکل در این زمینه می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و به صورت آنلاین از خدمات موسسه وکلای تلفنی بهره مند شوید. برای دریافت  مشاوره حقوقی تلفنی   با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

کلاهبرداری

 مشکلات ناشی از انجام معاملات بدون مشورت با وکیل

امروز صنعت ساختمان یکی از صنایع مهم کشور است. خیلی از افراد سرمایه و زندگی خود را بر روی آن می گذارند تا نسبت به هزینه ها و تورم عقب نمانند. اما از آنجایی که قوانین متعددی در هنگام ساخت و ساز وجود دارد نیاز به وکیل ملکی اجتناب ناپذیر است.  یک وکیل ملکی مجرب و حرفه ای ارزش معاملاتی املاک را به خوبی می‌تواند در نظر بگیرد. مثلاً یکی از موضوعاتی که همواره مورد بحث و اختلاف نظر است استفاده از ماده ۱۰۰ قانون شهرداری و تبصره های آن است. یا ماده ۶۴ قانون مالیات‌های مستقیم که هر دو محل بحث و جدل بین مالک و مستاجر یا سازنده و ... است. متاسفانه دعاوی ملکی یکی از بزرگ ترین قسمت اختلاف نظرها بین مالک و مستاجر و بین افراد مختلف دیگر است.  این موضوع در واقع باعث می شود که در هنگام عقد قرارداد ملکی سعی کنیم که بیشتر از وکلا استفاده کنیم. چرا که آنها تمام آسیب‌ ها و خطرات ممکن در این موضوع را می‌دانند.  اموال غیرمنقول به هر مالی گفته می شود که امکان جابجایی و نقل مکان در آن نیست. مسلما خانه ‌ها، املاک تجاری و کارگاهی و ... جزو املاک غیرمنقول محسوب می‌ شوند. یک وکیل مجرب و حرفه ای در حوزه دعاوی ملکی، می تواند سند رسمی را به‌خوبی تنظیم کند. همچنین می تواند تقسیم و افراز املاک مشاع و اخذ پایان کار، خلع ید و همچنین دعاوی کیفری مثل تصرف عدوانی، جعل سند، فروش مال غیر و ... را به خوبی مورد بررسی و تحلیل قرار دهد. برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان.  به وبسایت موسسه وکلای تلفنی مراجعه نمایید.

 

ارتباط در واتس اپ

 چگونگی شکایت از فروشنده بابت فروش مال غیر

 با توجه به مطالبی که ارائه شد، اهمیت  وکیل ملکی مشخص می شود. یکی دیگر از مسائلی که عمدتاً سوالات زیادی در مورد آن در هنگام عقد قرارداد مطرح می‌شود، املاکی هستند که در رهن می باشند. آیا خرید ملک رهنی از نظر قانونی امکان پذیر است؟  چه کارهایی باید انجام داد تا از سوی فروشنده فک رهن ملک انجام شود؟ همین سوالات در هنگام تنظیم سند رسمی  نیز ممکن است که به ذهن شما خطور کند. شما در صورت عدم آگاهی در مورد آنها  ممکن است بعدها به مشکل بخورید. از این رو لازم است که حتما در هنگام قرارداد، از یک وکیل ملکی مشورت بگیرید تا او شما را در مورد متن سند، راهنمایی کند. شما با استفاده از راهنمایی های یک وکیل ملکی می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل در مسائل مربوط به ساختمان، شکایت کنید.  یکی دیگر از سوالاتی که عمدتا پرسیده می شود این است که چگونه می توان از نظر حقوقی تنظیم سند رسمی را تسریع بخشید ؟ چرا که تنظیم سند رسمی عمدتا از سوی فروشنده زمان‌بر خواهد بود. چه مطالبی  باید در متن قرارداد درج شود؟ چگونه می توان ضمانت اجرای خوبی در یک سند داشته باشیم؟  متاسفانه شاهد آن هستیم که به دلایل مختلف، ابطال سند رسمی باعث بروز اختلافات زیاد بین طرفین می شود. همچنین دعاوی بین سرقفلی و حق کسب و پیشه و همچنین الزام به تحویل مبیع و دعوای خلع ید و رفع مزاحمت و ممانعت از حق فروش ملک مشاع و ... همواره باعث ایجاد مشکلاتی برای افراد شده است.  همه این موارد گوشزد می کند  که در هنگام ایجاد سند قرارداد ملکی، حتما از وکیل ملکی با تجربه و حرفه ای استفاده کنید.

 

مشاوره حقوقی انتقال مال غیر 
مشاوره حقوقی ابطال فروشنامه
مشاوره حقوقی خیانت در امانت
نگارش شکوائیه
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

مقتدری

معاملات ملکی بسیار حساس هستند باید زیر نظر کارشناس حقوقی انجام شود سایت وکیل تلفنی درباره املاک و مستغلات مشاوره تخصصی ارائه می دهد گفتگو با وکیل کمک می کند که افراد با قوانین مربوطه به خوبی آشنا شوند و از حق و حقوق خود دفاع نمایند. وکیل ملکی در اسرع وقت پرونده را پیگیری می کند.


mohamadi

در جامعه امروز همراه با پیشرفت تکنولوژی وبحث کلاهبرداری متاسفانه به قدری گسترده و بعضا دارای ابعاد پیچیده ایست که بدون حضور و مشورت یک متخصص حقوقی و مشاور مجرب اقدام به عقد هرقراردادی نمودن میتواند عواقب جدی مالی و حتی مشکلات جبران ناپذیری ایجاد کند امیدوارم اهمیت دریافت مشاوره پیش از تصمیم گیری برای مردم بیش از پیش روشن شود


مجید پریدست فومنی

باسلام و احترام در تعریف جرم کلاهبرداری مشاهده میکنم که توسل به شیوه های دروغ و استفاده از ابزار همراه به نیرنگ و استفاده از عدم اطلاع طرف معامله و بردن مال او اطلاق گردیده حالیه درباب کلاهبرداری ملکی معمولا فروشنده یا فروشندگان با توسل به اسناد ومدارک که ماهیت آنها واقعی نیست یا عدم تحویل اسناد و مدارک مثبته به خریدار به جای فروشنده اقدام به فروش مال به یک یا چند نفرمینمایند که چنانچه قبل از انجام بیع با وکیل مطلع ملکی شرایط بررسی شود بسیاری از دعاوی مطروحه در محاکم اصلا تشکیل نخواهد شد


mohamad sheykhi

همانطور که مستحضر هستید اگر یک وکیل، تخصصش در حوزه دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیرمنقول باشد، وکیل ملکی است. این فرد با توجه به تجربه‌ای که در خصوص قوانین و رویه قضایی در مورد اموال غیر منقول و املاک دارد بهتر می تواند شما را در هنگام عقد قرارداد ملکی کمک کند. موسسه حقوقی وکلای تلفنی با سابقه درخشان و استفاده کردن از حرفه ای ترین و مجرب ترین وکلا در دپارتمان‌های مختلف خود (از جمله دپارتمان ملکی) آماده ارائه خدمات در حوزه املاک و اموال غیرمنقول است.


احمدی

متاسفانه در جامعه امروزه این قبیل موارد رو به فزونی است و گذاشتن مطالب علمی از جانب موسسه شما، باعث می شود که نسبت به این موضوعات، اگاهی افزایش یابد.


سهند مهدی پور

اموال غیرمنقول به هر مالی گفته می شود که امکان جابجایی و نقل مکان در آن نیست. مسلما خانه ‌ها، املاک تجاری و کارگاهی و ... جزو املاک غیرمنقول محسوب می‌ شوند. یک وکیل مجرب و حرفه ای در حوزه دعاوی ملکی، می تواند سند رسمی را به‌خوبی تنظیم کند.


شیرزاد افشاری

سلام با تشکر از اطلاعات مفیدی که موسسه وکیل تلفنی در جهت آگاه سازی افراد جامعه منتشر می کند و باعث جلوگیری از خیلی آسیب‌ها می گردند.


حمید مرادی نیا

با سلام اگر فردی در تنظیم مبایعه‌نامه تعهد دهد که در ازای مبلغی که دریافت می‌کند، سند ملک را به نام شخص خریدار بزند ولی سند را به نام فردی دیگری بزند، مرتکب جرم شده و به‌عنوان کلاهبردار ملکی شناخته می‌شود. اگر فردی که سند به نام او شده نیز از جرم آگاهی داشته باشد نیز مجرم است.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام 0 logo صفحه اصلی کلاهبرداری ملکی کلاهبرداری ملکی کلاهبرداری ملکی کلاهبرداری ملکی ۱۱اسفند ۱۴۰۰ هادی توکلی کیفری تعریف کلاهبرداری از زبان وکیل اگر به هر طریقی و با استفاده از هر ابزاری، یک فرد بتواند طرف مقابل خودش را فریب دهد و از طریق آن به سود یا مالی دست پیدا کند کلاهبرداری صورت گرفته است. به عبارت دیگر تقلب و فریب جزو اصلی ترین ویژگی های کلاهبرداری محسوب می شوند. البته در مسائل مختلف می توان کلاهبرداری را به اشکال دیگری نیز تعریف کرد. اما تقلب و فریبکاری دو شاخصه اصلی کلاهبرداری به شمار می آیند. مجازات کلاهبرداری نیز به طور صریح در قانون ذکر شده است. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره 02147625900 تماس بگیرید. هزینه مشاوره حقوقی حق الوکاله وکیل ملکی در تهران حق الوکاله وکیل ملکی در تهران متناسب با فرآیند بررسی و عقد یک قرارداد متفاوت است. اما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی شما می توانید از بهترین و حرفه ای ترین وکلای ملکی با هزینه بسیار مناسب بهره مند شوید. مزایای انجام معاملات ملکی در حضور وکیل ملکی همانطور که مستحضر هستید اگر یک وکیل، تخصصش در حوزه دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیرمنقول باشد، وکیل ملکی است. این فرد با توجه به تجربه‌ای که در خصوص قوانین و رویه قضایی در مورد اموال غیر منقول و املاک دارد بهتر می تواند شما را در هنگام عقد قرارداد ملکی کمک کند. موسسه حقوقی وکلای تلفنی با سابقه درخشان و استفاده کردن از حرفه ای ترین و مجرب ترین وکلا در دپارتمان‌های مختلف خود (از جمله دپارتمان ملکی) آماده ارائه خدمات در حوزه املاک و اموال غیرمنقول است. شما در صورت بروز هرگونه مشکل در این زمینه می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و به صورت آنلاین از خدمات موسسه وکلای تلفنی بهره مند شوید. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با شماره 09212242670 تماس بگیرید. کلاهبرداری مشکلات ناشی از انجام معاملات بدون مشورت با وکیل امروز صنعت ساختمان یکی از صنایع مهم کشور است. خیلی از افراد سرمایه و زندگی خود را بر روی آن می گذارند تا نسبت به هزینه ها و تورم عقب نمانند. اما از آنجایی که قوانین متعددی در هنگام ساخت و ساز وجود دارد نیاز به وکیل ملکی اجتناب ناپذیر است. یک وکیل ملکی مجرب و حرفه ای ارزش معاملاتی املاک را به خوبی می‌تواند در نظر بگیرد. مثلاً یکی از موضوعاتی که همواره مورد بحث و اختلاف نظر است استفاده از ماده ۱۰۰ قانون شهرداری و تبصره های آن است. یا ماده ۶۴ قانون مالیات‌های مستقیم که هر دو محل بحث و جدل بین مالک و مستاجر یا سازنده و ... است. متاسفانه دعاوی ملکی یکی از بزرگ ترین قسمت اختلاف نظرها بین مالک و مستاجر و بین افراد مختلف دیگر است. این موضوع در واقع باعث می شود که در هنگام عقد قرارداد ملکی سعی کنیم که بیشتر از وکلا استفاده کنیم. چرا که آنها تمام آسیب‌ ها و خطرات ممکن در این موضوع را می‌دانند


مجید شیخی

در خصوص موضوع کلاهبرداری ملکی باسد گفت ک شخص کلاهبردار ملک را مهریه همسرش می‌ کند سپس ملک را فروخته و به خارج از کشور می‌رود، در همین حین همسرش مهریه خود را طلب می‌کند سپس با طرح شکایت در دادگاه قانون رای به ابطال معامله می‌دهد چون مهریه بوده، سپس زن مورد معامله را می‌فروشد و به خارج از کشور نزد همسر کلاهبردار خود می‌رود.املاک اکازیون و خاص را هیچ وقت آگهی و اعلام عمومی یا در بوق و کرنا نمی‌کنند، در این خصوص مثالی هست که میگه اونی که الماس داره فریاد نمی‌زند تبلیغ و داد زدن مال بلال فروشه، این املاک بیشتر املاک باتلاقی (فروش نمی‌روند) هستند چرا که املاک اکازیون را سریع املاکی و یا افراد خاص می‌خرند. در حین خرید ملک یک وکیل دادگستری حتما همراه خود داشته باشید.


بهنام رحمانی فرد

باسلام امروز صنعت ساختمان یکی از صنایع مهم کشور است. خیلی از افراد سرمایه و زندگی خود را بر روی آن می گذارند تا نسبت به هزینه ها و تورم عقب نمانند. اما از آنجایی که قوانین متعددی در هنگام ساخت و ساز وجود دارد نیاز به وکیل ملکی اجتناب ناپذیر است. یک وکیل ملکی مجرب و حرفه ای ارزش معاملاتی املاک را به خوبی می‌تواند در نظر بگیرد. مثلاً یکی از موضوعاتی که همواره مورد بحث و اختلاف نظر است استفاده از ماده ۱۰۰ قانون شهرداری و تبصره های آن است. یا ماده ۶۴ قانون مالیات‌های مستقیم که هر دو محل بحث و جدل بین مالک و مستاجر یا سازنده و ... است. متاسفانه دعاوی ملکی یکی از بزرگ ترین قسمت اختلاف نظرها بین مالک و مستاجر و بین افراد مختلف دیگر است. این موضوع در واقع باعث می شود که در هنگام عقد قرارداد ملکی سعی کنیم که بیشتر از وکلا استفاده کنیم. چرا که آنها تمام آسیب‌ ها و خطرات ممکن در این موضوع را می‌دانند. اموال غیرمنقول به هر مالی گفته می شود که امکان جابجایی و نقل مکان در آن نیست. مسلما خانه ‌ها، املاک تجاری و کارگاهی و ... جزو املاک غیرمنقول محسوب می‌ شوند. یک وکیل مجرب و حرفه ای در حوزه دعاوی ملکی، می تواند سند رسمی را به‌خوبی تنظیم کند. همچنین می تواند تقسیم و افراز املاک مشاع و اخذ پایان کار، خلع ید و همچنین دعاوی کیفری مثل تصرف عدوانی، جعل سند، فروش مال غیر و ... را به خوبی مورد بررسی و تحلیل قرار دهد


حسین سیفی

آنچه به کرات در در محاکم مشاهده می گردد آن است که بسیاری از مردم متاسفانه زمان انجام معامله اعم از خرید و فروش و یا اشخاص دخیل در امر ساخت و ساز در خصوص عقد قرارداد مشارکت خود را از از حضور وکیل محروم می سازند و پس از انجام و انعقاد عقد دچار مشکلات عدیده می گردند و این امر ناشی از عدم حضور وکیل متخصص حین انعقاد قرارداد است چرا که با حضور شخص متخصص آگاه به قواعد و مقررات حقوقی و ضوابط و الزامات آن یقیناً از بسیاری دعاوی پیشگیری گردیده و قراردادی اصولاً بی نقص منعقد می گردد که طرفین قرارداد بعدها دچار اختلاف و مشکلات ناشی از نقص قراردادهای چاپی آماده که در دسترس عموم است نمی گردند.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.