وکیل تلفنی ملکی

وکیل تلفنی ملکی

وکیل تلفنی ملکی

وکیل تلفنی ملکی

دعاوی ملکی از لحاظ ماهیت به سه دسته دعاوی ملکی کیفری، دعاوی ملکی ثبتی و دعاوی ملکی حقوقی تقسیم می شود. از جمله دعاوی ملکی می توان به مواردی همچون دعوی خلع ید، دعوی رفع تصرف عدوانی، دعوی الزام به فک رهن، دعوی فروش مال مشاع و ... اشاره کرد. از لحاظ حقوقی مسائل ملکی دارای پیچیدگی هایی است، برای پیدا کردن راه حل مناسب برای دعاوی ملکی بهترین راه انجام مشاوره حقوقی با وکیل ملکی است.

 

چارت هزینه های مشاوره حقوقی

در چه زمینه هایی می توان از وکیل ملکی مشاوره تلفنی گرفت؟

در تمام زمینه های مرتبط به ملک می تواند با وکیل ملکی مشاوره حقوقی انجام داد. یکی از آن موراد «خلع ید» است در مواردی مالک ملکی را در تصرف فرد دیگری دارد که نمی خواهد این موضوع ادامه دار باشد برای رفع تصرف لازم است دادخواست خلع ید تحویل دادگاه نماید که خود تنظیم دادخواست باید از لحاظ حقوقی و اشاره به مستندات با کیفیت باشد به همین دلیل قبل از انجام این کار لازم است مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل ملکی انجام داد.

دستور تخلیه ملک از موارد دیگر دعاوی ملکی است که زیاد اتفاق می افتد. گاها مدت قرارداد اجاره ما بین موجر و مستاجر پایان می یابد اما مستاجر از تخلیه ملک اجتناب می کند برای اینکه موجر سریع بتواند حکم تخلیه را بگیرد لازم است مشاوره حقوقی با وکیل ملکی داشته باشد.

دعوی مطالبه وجه ودیعه، یکی دیگر از  مصادیق دعاوی ملکی است. گاهی اوقات مدت قرارداد اجاره به پایان می رسد اما موجر از پس دادن ودیعه به مستاجر امتناع می کند در چنین حالتی انجام مشاوره حقوقی به مستاجر کمک خواهد کرد در زمان کمی ودیعه را از موجر پس بگیرد.

 

مشاوره حقوقی ملکی

شرایط مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل ملکی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دسترسی عمومی به اینترنت موسسات و وکلای زیادی در بستر اینترنت در حال ارائه خدمات حقوقی هستند که با تعرفه ها و کیفیت متفاوت در حال ارائه مشاوره حقوقی هستند به همین دلیل دریافت مشاوره حقوقی تلفنی یا مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان  با یک وکیل مجرب بسیار راحت شده است.

یکی از این موسسات که به صورت حرفه ای و بهره گیری از حضور یک هزار وکیل در زمینه ارائه خدمات حقوقی فعالیت دارد موسسه حقوقی وکلای تلفنی است این موسسه به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات می باشد. تمامی افرادی که نیازمند راهنمایی حقوقی هستند و میخواهند راه حلی برای مشکل حقوقی خود پیدا کنند می توانند به سایت وکلای تلفنی مراجعه کنند و از وکیل متخصص مشاوره حقوقی دریافت کنند. همانطور که گفته شد تمامی افراد می توانند با دو شماره 09212242670 یا 02147625900 تماس بگیرند و درخواست خود را ثبت کنند در کمتر از 5 دقیقه وکیل مدنظر با مشاوره گیرنده تماس خواهد گرفت و به سوالات او پاسخگو خواهد بود. تعیین اینکه از چه روشی با وکیل ارتباط برقرار شود با کاربر است و کاربر می تواند از طریق واتس اپ یا  تماس تلفنی مشاوره حقوقی دریافت کند. همچنین در ارتباط به دعاوی ملکی نیاز به لایحه یا تنظیم دادخواست باشد این کار توسط وکیل ملکی در اسرع وقت انجام و در قالب فایل پی دی اف و یا ورد تایپ شده برای کاربر ارسال خواهد شد.

مشاوره حقوقی اجاره

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل ملکی

تعرفه مشاوره حقوقی بر اساس دقیقه محاسبه خواهد شد به عنوان مثال 5 دقیقه مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری مبلغ 20 هزار تومان خواهد بود اگر زمان بیشتری مشاوره حقوقی طول بکشد مشاوره گیرنده هزینه بیشتری می پردازد. برخی از مشاوره گیرندگان پرونده های پیچیده تری دارند و برای دریافت راه حل مناسب نیاز به مدت زمان بیشتری برای انجام مشاوره دارند به همین دلیل باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. پیدا کردن وکیل ملکی متخصص در داخل شهر کار سختی است چون بیشتر وکلا در اکثر حوزه ها وکالت انجام می دهند. اما در سایت وکلای تلفنی وکلا دسته بندی شده اند و شما هزینه را بابت انجام مشاوره حقوقی با وکیل متخصص می پردازید. تعرفه هایی که در موسسه وکلای تلفنی تعیین شده است در قبال خدمات و مشاوره ای که وکلا ارائه می دهند بسیار ناچیز است و یکی از مزیت هایی که در مشاوره با این وکلا وجود دارد نظارت موسسه بر کار آنها است. یعنی این تضمین و اطمینان به مشاوره گیرنده داده خواهد شد که مشاوره حقوقی با کیفیت دریافت خواهد کرد. از آنجایکه مسائل مرتبط با ملک دارای پیچیدگی های زیادی است مشاوره حقوقی با وکیل ملکی متخصص با چنین تعرفه هایی در هر جایی امکان پذیر نیست اما برای دسترسی همه افراد جامعه این امکان در موسسه حقوقی وکلای تلفنی فراهم شده است.

برای دریافت مشاوره حقوقی فوری با وکیل ملکی چکار کنم؟

انجام مشاوره در موسسه وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و 24 ساعته است که در هر زمان و مکانی بدون کوچکترین وقفه می توانید با وکیل پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی با کیفیت انجام دهید. گاهی اوقات از دست دادن زمان به ضرر مشاوره گیرنده خواهد بود و اگر در لحظه نتواند راه حل مناسبی پیدا کند با مشکل مواجه خواهد شد. برای رفع این دغدغه موسسه حقوقی وکلای تلفنی بخشی به اسم مشاوره حقوقی فوری با وکیل را راه اندازی کرده است. اگر قصد انجام مشاوره فوری با وکیل ملکی را دارید با شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ تماس بگیرید تا وکیل ملکی مجرب و متعهد راه حل مناسبی را در اختیار شما قرار دهد.

برخی اوقات افراد برای تنظیم سند یا امضا قرارداد کاری یا خرید و فروش نیاز به مشاوره حقوقی فوری دارند. این افراد اگر بدون داشتن اطلاعات حقوقی سندی را امضا کنند ممکن است بعدا با موارد احتمالی همچون کلاهبرداری یا تضعیف حق و حقوق خود مواجه شوند. بر همین اساس بهترین کار قبل از انجام هر کار حقوقی نیاز به انجام مشاوره حقوقی است که با هزینه کمی امکان پذیر است.

با توجه به پیشرفت راه های ارتباطی آنلاین دیگر نیاز نیست برای پرسیدن یک سوال حقوقی یا گرفتن خدمات حقوقی به دنبال وکیل در خیابان های شهر بگردید بلکه با چند کلیک ساده در اینترنت یا برقراری تماس با شماره تلفن موسسه وکلای تلفنی می توانید با وکیل ملکی متخصص و متعهد صحبت کنید.

 

مشاوره حقوقی پیش فروش اپارتمان

بهترین وکیل ملکی برای مشاوره حقوقی تلفنی

افزایش پرونده های ملکی در سال های گذشته در آمار و ارقام قابل مشاهده است. کسب سود از خرید و فروش املاک یا مسائل مربوط به سرمایه گذاری در این حوزه باعث شده دعاوی مرتبط با مسائل ملکی نیز بیشتر شود. همانطور که به آن اشاره شود دعاوی ملکی انواع مختلفی دارد و هرزگاهی نیز قوانین و آیین نامه های مربوط به این حوزه تغییر یا افزایش پیدا خواهد کرد. بر همین اساس برای موفقیت در پرونده های ملکی نیاز به حضور وکیل ملکی متخصص است که تسلط کافی بر قوانین مربوطه داشته باشد و سال ها در این حوزه وکالت انجام داده باشد. یک وکیل ملکی خوب علاوه بر اینکه باید دانش کافی داشته باشد لازم است دارای مهارت در دفاع از موکل خود نیز باشد.

یک وکیل ملکی خوب با بهره گیری از تجربه ای که دارد بهترین راه حل را برای پیروزی در پرونده پیدا می کند و با تنظیم لایحه های حقوقی با کیفیت موکل خود را تا آخرین مرحله همراهی خواهد کرد. هیچ وکیلی نمی تواند نتیجه قطعی پرونده را تضمین کند اما یک وکیل خوب و کاربلد در حوزه ملکی می تواند بر اساس تجربه ای که دارد نتیجه را پیش بینی و در اختیار موکل خود قرار دهد.

مطالعه پرونده و مشاوره تلفنی با وکیل ملکی

گاهی اوقات تنها پاسخ دادن به چند سوال حقوقی مشکل مشاوره گیرنده را برطرف نخواهد کرد و پرونده دارای پیچیدگی هایی است. بر همین اساس وکیل ملکی باید پرونده را مطالعه و بررسی کند تا بتواند راه حل مناسبی را در اختیار مشاوره گیرنده قرار دهد. برای انجام مشاوره حقوقی، موسسه وکلای تلفنی راه های مختلفی را برای برقراری ارتباط با وکیل در نظر گرفته اند. کاربران هم می توانند از طریق پیام رسان واتساپ و هم از طریق تماس تلفنی با وکیل ملکی مشاوره انجام دهند.

یکی از مزیت های مشاوره از طریق پیام رسان واتساپ ارسال اسناد و مدارک یا محتویات پرونده است که وکیل می تواند بدون دردسر و در کمترین زمان پرونده را مطالعه کند. تعرفه مطالعه پرونده در موسسه وکلای تلفنی بسیار منصفانه و کم هزینه است.

کاربر می تواند با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان هم 10 دقیقه مشاوره حقوقی دریافت کند و هم پرونده او توسط وکیل متخصص مطالعه شود. یکی از ویژگی های اینکار ارائه مشاوره مطمئن تر و تخصصی تر است. اگر کاربر بخواهد این کار را در جای دیگر یا توسط وکیل حضوری انجام دهد باید چندین برابر این هزینه را پرداخت کند.

 

مشاوره حقوقی بطلان سند

اثر مشاوره با وکیل ملکی بر روی پرونده

انجام مشاوره حقوقی دید افراد را نسبت به مشکل حقوقی باز خواهد کرد و از زوایای مختلف می تواند پرونده حقوقی خود را مورد بررسی قرار دهد. یک مشاور خوب و کاربلد پرونده را مورد تجزیه و تحلیل حقوقی قرار خواهد داد و اطلاعات مناسبی را در اختیار مشاوره گیرنده قرار می دهد، مجموع این اقدامات باعث می شود نتیجه مطلوب در زمان کمی به دست بیاید. همچنین در اتلاف وقت و هزینه زیاد جلوگیری خواهد شد اگر بدون دانش حقوقی اقدامی بر روی پرونده انجام شود ممکن است نتیجه مطلوبی به دست نیایید و هزینه زیادی نیز صرف شود.

مشاور حقوقی در ارتباط با نحوه تنظیم دادخواست مشاوره گیرنده را راهنمایی خواهد کرد و اگر کاربر تمایل داشته باشد می تواند تنظیم و نگارش دادخواست را به مشاور بسپارد. تنظیم دادخواست از اهمیت بالای برخوردار است اگر دادخواست به صورت حرفه ای نگارش نشود ابهامات زیادی را برای قاضی به وجود خواهد آورد و همین موضوع باعث می شود روند رسیدگی به پرونده کُند شود.

یکی دیگر از تاثیرات مشاوره حقوقی بر روی پرونده کمک به مشاوره گیرنده برای جمع آوری دلایل و مستندات مناسب است. مشاور راهنمایی های لازم را در مورد اینکه چه مدارکی برای درج در پرونده لازم و تاثیرگذار است در اختیار مشاوره گیرنده قرار خواهد داد.

 

مشاوره حقوقی الزام به فک

مشاوره حقوقی ملکی رایگان

بعضی وقت ها امکان پرداخت وجه برای دریافت مشاوره حقوقی وجود ندارد یا اینکه افراد سوالات متعددی در حوزه های مختلف دارند و میخواهند به صورت رایگان به پاسخ آنها دست یابند. در موسسه حقوقی وکلای تلفنی بخشی برای برای پرسیدن سوالات حقوقی رایگان راه اندازی شده است.

کاربران می توانند در سایت وکلای تلفنی ثبت نام رایگان انجام دهند و از داخل پنل کاربری خود سوالات حقوقی را در حوزه های مختلف مطرح کنند. وکلا و مشاوران وکلای تلفنی در اسرع وقت به این سوالات پاسخ خواهند داد. به دلیل اینکه سوالات توسط وکیل پایه یک دادگستری جواب داده خواهد شد از کیفیت بالایی برخوردار است. در طرح تعداد سوالات هیچ محدودیتی وجود ندارد. کاربران می توانند هر تعداد سوال در حوزه دعاوی ملکی یا سایر حوزه های حقوقی را مطرح کنند تا وکلای مجرب در کمترین زمان به آنها پاسخ دهند.

انجام مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

در حال حاضر استفاده از پیام رسان واتساپ فراگیر است و افراد در مناطق مختلف جهان دسترسی به این اپلیکیشن را دارند. ایرانیان خارج از کشور نیز برای دریافت مشاوره حقوقی ملکی باید در سایت وکلای تلفنی بر روی مشاوره حقوقی واتس اپی کلیک کنند تا از طریق این اپلیکیشن با وکیل ملکی ارتباط برقرار کنند.

هر مشکل حقوقی یک راه حل دارد اما به دلیل تعدد قوانین و پیچیدگی آنها هر کسی نمی تواند راه حل درستی را پیدا کند اما مشاوران حقوقی دانش و تجربه خود را بکار خواهند گرفت و حتما بهترین راه حل را به مشاوره گیرنده پیشنهاد خواهند داد.

 

ارتباط واتس اپی

انجام مشاوره حقوقی ملکی در روز تعطیل

برخی اوقات این امکان وجود دارد اشخاص برای مسائل حقوقی در موقعیتی اضطراری قرار گیرند و با قرارگیری در ایام تعطیل فرصت کافی برای مراجعه به ادارات را نداشته باشند. همین موضوع باعث می شود در دام افرادی سودجو قرار گیرند و امضای یک سند برای خود مشکل درست کنند. اما این دغدغه در موسسه حقوقی وکلای تلفنی برطرف شده است. وکلای فعال در آن حتی روزهای تعطیل نیز با صداقت تمام و دلسوزانه تعهد خود را انجام داده و راهنمایی های لازم را ارائه خواهند داد. موسسه وکلای تلفنی کاملا شناخته شده و سایت آن دارای نماد اعتماد است. از این لحاظ کاربران می توانند با خیال راحت هزینه مشاوره را بر اساس تعرفه پرداخت کنند و با وکیل ملکی متخصص یا هر وکیل متخصص دیگری مشاوره انجام دهند. در واقع هزینه ای که برای مشاوره حقوقی پرداخت می شود یک سرمایه گذاری است و از اتلاف وقت و رفتن راه های اشتباه جلوگیری می شود. برخی اشتباهات در سهل انگاری های حقوقی جبران ناپذیر است و افراد سرمایه زیادی را برای سهل گرفتن موضوع از دست می دهند.

 

مشاوره حقوقی وقف 
مشاوره حقوقی خلع ید و تخلیه 
مشاوره حقوقی استرداد مبیع
مشاوره حقوقی فروش ملک مشاعی 
درباره ما 

سوالات رایج

+ امکان مشاوره تلفنی ملکی 24 ساعته با وکیل ملکی متخصص وجود دارد؟

در هر ساعتی از شبانه روز به صورت 24 ساعته امکان برقراری ارتباط با وکیل وجود دارد. در هر زمان و مکانی با استفاده از یک خط تلفن می توان مشاوره حقوقی دریافت کرد.

+ مشاور متخصص حوزه ملکی چه ویژگی هایی دارد؟

یک مشاور خوب و کاربلد دارای دانش حقوقی و تجربه کافی در حوزه دعاوی ملکی است و علاوه بر آن مهارت کافی در انتقال راهنمایی های حقوقی دارد.

+ چه کسی به سوالات حقوقی رایگان پاسخ می دهد؟

وکلای پایه یک دادگستری فعال در موسسه حقوقی وکلای تلفنی به تمامی سوالات حقوقی و مشاوره ها پاسخ می دهند.

+ برای مسائل حقوقی در زمینه ملکی مشاوره حقوقی حضوری بهتر است یا غیر حضوری؟

هر دو نوع مشاوره مزیت هایی دارد اما مشاوره به صورت غیر حضوری از اتلاف وقت و هزینه اضافی جلوگیری خواهد شد.

+ آیا امکان مشاوره حقوقی به صورت چت وجود دارد؟

بله، کاربر می تواند درخواست انجام مشاوره به صورت چت را ثبت کند تا امکان انجام مشاوره از طریق پیام رسان واتساپ فراهم شود.


سوالات متداول

نظرات

سحر نیک پور

سلام و عرض ادب، دعاوی ملکی از لحاظ ماهیت به سه دسته دعاوی ملکی کیفری، دعاوی ملکی ثبتی و دعاوی ملکی حقوقی تقسیم می شود. از جمله دعاوی ملکی می توان به مواردی همچون دعوی خلع ید، دعوی رفع تصرف عدوانی، دعوی الزام به فک رهن، دعوی فروش مال مشاع و ... اشاره کرد. از لحاظ حقوقی مسائل ملکی دارای پیچیدگی هایی است، برای پیدا کردن راه حل مناسب برای دعاوی ملکی بهترین راه انجام مشاوره حقوقی با وکیل ملکی است.


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، یکی از پر سود ترین معاملات چند سال اخیر در کشور ما مربوط به معاملات مسکن می باشد، محدودیت زمینهای خوب و مرغوب به ویژه اراضی مربوط به شمال کشور از یک سو و موج جمعیت جوان کشور ، خاصه متولدین دهه 60 و 70 از سوی دیگر باعث شد برخی از این اراضی حکم کیمیای غیر قابل دسترسی را پیدا نمایند که ارزش فراوانی پیدا کرده و بین تقسیم یا فروش آن میان چندین نفر قهر و دعوا شکل گیرد. بارها افتاده که چند نفر از اعضای یک خانواده یا جندین خانواده مختلف، تنها به خاطر ابهام در یک مساله ساده که در ابتدای تقسیم یا فروش ملک رخ داده سالهای متمادی با یکدیگر کدورت و نزاع داشته اند. پس همگان به نیکی می دانیم که تا چه میزان معاملات مربوط به املاک مهم بوده و هرگونه اشتباهی در این خصوص می تواند باعث ضرر و زیان و دلخوری فراوانی برای افراد شود پس بهتر است قبل از هرگونه تصمیم گیری در این خصوص یعنی خرید ، فروش ، اجاره ، ثبت شکایت، ارسال اظهارنامه و ... با افراد با تجربه و کارکشته مشورت کرده و نگرانی ها و دغدغه های موجود در این زمینه را بر طرف نمود .


سجاد جداخانلو

سلام وقت بخیر . موضوعات ملکی از دیرباز و قدیم از جمله مباحث رایج و متعدد حقوقی بین تمام مردم بوده است . منتهی در عصر حاضر این موضوع از اهمیت ویژه تری برخوردار شده است مثل بحث مالکیت و مالیات و عوارض و ثبت و وجه التزام و فسخ و داوری و ... و لذا استفاده از دانش وکیل در این زمینه شدیدا به مردم عزیز توصیه میشود .


فریبرز ذوالفقاری

با سلام افزایش پرونده های ملکی در سال های گذشته در آمار و ارقام قابل مشاهده است. کسب سود از خرید و فروش املاک یا مسائل مربوط به سرمایه گذاری در این حوزه باعث شده دعاوی مرتبط با مسائل ملکی نیز بیشتر شود. همانطور که به آن اشاره شود دعاوی ملکی انواع مختلفی دارد و هرزگاهی نیز قوانین و آیین نامه های مربوط به این حوزه تغییر یا افزایش پیدا خواهد کرد. بر همین اساس برای موفقیت در پرونده های ملکی نیاز به حضور وکیل ملکی متخصص است که تسلط کافی بر قوانین مربوطه داشته باشد و سال ها در این حوزه وکالت انجام داده باشد. یک وکیل ملکی خوب علاوه بر اینکه باید دانش کافی داشته باشد لازم است دارای مهارت در دفاع از موکل خود نیز باشد. یک وکیل ملکی خوب با بهره گیری از تجربه ای که دارد بهترین راه حل را برای پیروزی در پرونده پیدا می کند و با تنظیم لایحه های حقوقی با کیفیت موکل خود را تا آخرین مرحله همراهی خواهد کرد. هیچ وکیلی نمی تواند نتیجه قطعی پرونده را تضمین کند اما یک وکیل خوب و کاربلد در حوزه ملکی می تواند بر اساس تجربه ای که دارد نتیجه را پیش بینی و در اختیار موکل خود قرار دهد.


سهند مهدی پور

سلام مطالبه وجه ودیعه، یکی دیگر از مصادیق دعاوی ملکی است. گاهی اوقات مدت قرارداد اجاره به پایان می رسد اما موجر از پس دادن ودیعه به مستاجر امتناع می کند در چنین حالتی انجام مشاوره حقوقی به مستاجر کمک خواهد کرد در زمان کمی ودیعه را از موجر پس بگیرد.


Mohamad sheykhi

بسیاری از شهروندان به صورت خلاصه و اجمالا با مفهوم وکالت و انتخاب وکیل آشنا هستند و وکیل یا وکلا را اشخاصی می دانند که در نزد دادگاه ها و مراجع قضایی حاضر می شوند و به دفاع از حقوق موکل خود می پردازند . هر چند واژه وکیل به همان معنایی است که بسیاری از افراد تصور می کنند ، با این حال وکیل شدن و وکالت کردن علاوه بر اینکه شغلی تخصصی است ، نیازمند داشتن تحصیلات خاص و گذراندان دوره های مخصوصی است تا شخص به عنوان وکیل شناخته شود . زمانی که شخصی به عنوان وکیل شناخته شود ، تعهدات و اختیارات قانونی ویژه ای پیدا می کند و این امر ، وی را از سایر اشخاصی که در علم حقوق تحصیل کرده اند ، همچون مشاوران حقوقی و کارشناسان حقوقی متمایز می کند . به همین دلیل پرداختن به این سوال که به چه کسانی وکیل گفته می شود و نکات مهم در انتخاب وکیل کدامند ، مهم و ضروری است . برای پاسخ دادن به این سوال ، در ادامه این مقاله نخست به توضیح اینکه وکیل کیست می پردازیم و در ادامه تفاوت وکیل با مشاور حقوقی و کارشناس حقوقی را بررسی می کنیم . سپس به این سوالات که یک وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد و وظایف وکیل کدامند پاسخ می دهیم . وکیل کیست به طور کلی ، هر شخصی که با دیگری قرارداد وکالت امضا کرده باشد ، می تواند تحت عنوان مفهوم وکیل شناسایی شود ؛ به عنوان مثال اگر مردی به همسر خود وکالت در طلاق داده باشد تا هر زمان بخواهد خود را از طرف شوهر مطلقه کند ، این امر سبب می شود که زن وکیل مرد شود ؛ منتها فقط در موضوع طلاق . اما آنچه که ما امروزه به لحاظ عرفی از لفظ وکیل برداشت می کنیم ، آن شخصی است که به وکالت از شخص دیگری در دادگاه ها و دادسرا ها و سایر مراجع قضایی حاضر می شود و دفاع از موکل خود را بر عهده می گیرد . بنابراین در پاسخ به این سوال که وکیل کیست ، باید گفت وکیل به شخصی گفته می شود که در آزمون وکالت کانون وکلا یا قوه قضاییه پذیرفته شده و پس از گذراندن دوره کارآموزی وکالت خود ، می تواند به شغل وکالت مشغول شود ؛ هر چند به لحاظ عرفی به کارآموزان وکالت نیز وکیل گفته می شود . در این فرض ، وکیل با عقد قرارداد الکترونیکی وکالت با موکل خود از برخی از حقوق ، اختیارات و همچنین تعهدات قانونی برخوردار می شود و می بایست به بهترین وجهی که می تواند از موکل خود دفاع نماید تا به حق و حقوق قانونی خود برسد ؛ هر چند هرگز نمی تواند تعهد کند نتیجه خاصی را برای موکل خود بگیرد . زمانی می توانیم شخصی را وکیل دیگری تلقی کنیم که قرارداد وکالت ما بین آنها تنظیم شده باشد و حدود اختیارات و وظایف وکیل در آن مشخص شده باشد و به همین دلیل ، وکیل نمی تواند خارج از حد متعارف و خارج از حدود قرارداد اقدامی انجام دهد و در واقع ، هر چند شخص وکیل باشد ، خارج از حدود قرارداد تنظیم شده فی ما بین وکیل و موکل ، اختیاری ندارد . تمامی اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی می توانند برای انجام امور حقوقی و کیفری خود از وکلای با تجربه بهره بگیرند. شرکت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برای رسیدگی به دعاوی خود نیاز به وکیل دارند. برخی از وکلا در زمینه وکالت دعاوی شرکت دارای تجربه و تبحر بیشتری هستند که صاحبان شرکت ها با بهره گیری از آن ها می توانند از تضییع حق و ورود خسارت به شرکت خود جلوگیری نمایند.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.