مجازات رابطه نامشروع در سامانه کلش اف کلنز

مجازات رابطه نامشروع در سامانه کلش اف کلنز

مجازات رابطه نامشروع در سامانه کلش اف کلنز

کلش اف کلنز یا همان جنگ قبایل در اصل یک بازی استراتژیکی است که روی گوشی های موبایل هوشمند نصب می‌شود. این بازی حدود سال های 2012 تا 2013 منتشر شده و از همان زمان انتشار به یکی از بازی های محبوب در میان نسل جوان، تبدیل شد. در جذابیت این بازی و محبوبیت آن هیچ مشکل شرعی و قانونی دیده نمی‌شود. اما مشکل از جایی شروع می‌شود که بازیکنان کلش اف کلنز در قالب چت با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. این ارتباط رفته رفته به رابطه نامشروع در سامانه کلش اف کلنز و بعدها روابط نامشروع فیزیکی و ... ختم شده و دردسر ایجاد می‌کند و حتی ممکن است منجر به فروپاشی خانواده ها شود!

اگر گیمر هستید و کلش اف کلنز از بازی های محبوب شماست، توصیه می‌کنم این مقاله موسسه حقوقی وکلای تلفنی را از دست ندهید. حتی اگر تاکنون از سامانه چت این بازی استفاده نکرده اید هم، بهتر است در راستای ارتقای اطلاعات عمومی‌تان درباره این بازی پرطرفدار، با ما همراه باشید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

کلش اف کلنز چیست؟

قدم اول برای پرداختن به موضوع رابطه نامشروع در سامانه کلش اف کلنز، آشنایی بیشتر با این بازی پرطرفدار است. هرچند که به احتمال قوی شما بهتر از من این بازی را می‌شناسید چون احتمالا یکی از بازیکنان و طرفداران پروپا قرص آن هستید!

کلش اف کلنز همانطور که بالاتر هم اشاره کردم، یک بازی استراتژیکی است که به صورت آنلاین، چند نفره یا تک نفره انجام می‌شود. این بازی از بخش های متعدد تشکیل شده است. یکی از این بخش ها امکان صحبت کردن و چت کردن بازیکنان با یکدیگر را فراهم می‌کند. یعنی بازیکنان و اعضای تیم ها در بازی چند نفره، می‌توانند به واسطه این بخش باهم چت کنند.

سامانه چت بازی کلش اف کلنز در اصل با هدف چینش استراتژی حمله و تارگت و ... در نظر گرفته شده، ولی ظاهرا بعضی از بازیکنان از آن استفاده های دیگری هم دارند!

 

آیا بازی کلش اف کلنز جرم است؟

بررسی ها حاکی از آن است که قانونگذار، بازی کلش اف کلنز را به خودی خود جرم ندانسته و هیچ ماده و تبصره‌ای هم در رابطه با آن بیان نکرده است. البته که با گسترش روز افزون هواداران این بازی، مطمئنا پلیس فتا و مراجع ذی‌ربط، هشدارهایی درباره آن داده اند. ولی خب ظاهرا هیچ مرجعی تاکنون به موضوع رابطه نامشروع در سامانه کلش اف کلنز اشاره نکرده، و همین باعث شده تا خانواده هایی که درگیر این مشکل هستند سردرگم شوند.

 

مجازات رابطه نامشروع بازیکن های کلش اف کلنز

در پاراگراف قبل گفتیم که کلش اف کلنز به خودی خود جرم نیست. ولی این دلیل نمی‌شود که رابطه نامشروع در سامانه کلش اف کلنز، کلاهبرداری از طریق آن، قمار در کلش اف کلنز و بسیاری از جرایم دیگر که در قالب این بازی صورت می‌گیرند هم جرم انگاری نشوند و مجازات نداشته باشند.

 

 

مجازات رابطه نامشروع

 

با توجه به این که در قانون جمهوری اسلامی ایران و همچنین مصوبات مجلس شورای اسلامی، سخنی از مجازات رابطه نامشروع در سامانه کلش اف کلنز زده نشده، علی الظاهر برای اطلاع از مجازات آن باید به سراغ ماده 637 قانون مجازات اسلامی برویم! در این قانون بیان شده "هرگاه زن و مردی که بین آن ها علقه زوجیت نباشد، مرتکب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت ‌شوند، به شلاق تا 99 ضربه محکوم خواهند شد. اگر عمل با عنف و اکراه باشد فقط اکراه کننده تعزیر می‌شود."

حالا احتمالا این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که آیا این قانون روابط نامشروع مجازی یا همان چت نامشروع (سکس چت) را هم شامل می‌شود یا نه؟! باید بگویم که بله! نظریات مشورتی و احکام صادر شده در مجازات این جرایم نشان می‌دهند که مقامات قضایی، رابطه نامشروع حضوری و غیر حضوری را مصادیق جرم واحد می‌دانند.

 

بهترین وکیل برای رابطه نامشروع

رابطه نامشروع یکی از پیچیده‌ترین مباحث حقوقی به حساب می‌آید. به طوری که تقریبا می‌توان گفت بدون کمک وکیل خبره و کاربلد، اثبات آن امری غیر ممکن و نشدنی است. حالا فکرش را بکنید استارت و شروع این رابطه نامشروع از طریق فضای بازی باشد، مطمئنا اثبات آن دشوارتر هم خواهد شد.

 

 

 

مشاوره حقوقی اجرای احکام دادگستری 
مجازات قانونی در بازی های انلاین 
مجازات رابطه نامشروع 
مشاوره حقوقی کیفری 
درباره ما 

 

پس تفاوتی ندارد رابطه نامشروع در سامانه کلش اف کلنز در حد همان سکس چت باشد یا این که ادامه پیدا کرده و به رابطه حضوری و زنا ختم شده باشد، در هر صورت بهترین کار برای مجازات مرتکبین آن، کمک گرفتن از وکیل است.

شما برای اثبات جرم و مجازات بازیکن های کلش اف کلنز که مرتکب این جرم شده اند می‌توانید از وکلای موسسه حقوقی وکلای تلفنی، کمک بگیرید. بدین منظور فقط کافیست مشاوره حقوقی تلفنی موسسه را خریداری نمایید. سپس همکاران من شما را به بهترین وکیل برای رابطه نامشروع متصل خواهند کرد و وکیل پس از بررسی تمام جوانب، راه حل های موجود را در اختیار شما خواهد گذاشت.

ضمنا کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی وکلای تلفنی آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه رابطه نامشروع در سامانه کلش اف کلنز، به شما عزیزان هستند. برای بهره‌مندی از این خدمات باید سوالات خود را در قالب مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان مطرح کنید.

 

 

 

مجازات رابطه نامشروع در کلش

 

مرجع صالح برای رابطه نامشروع در سامانه کلش اف کلنز

یکی از سوالات پرتکرار درباره رابطه نامشروع در سامانه کلش اف کلنز این است که به این جرم در کدام مرجع رسیدگی می‌شود؟! در پاسخ به این سوال باید میان رابطه نامشروع فیزیکی (حضوری) و رابطه نامشروع مجازی (چت نامشروع) تمایز قائل شویم. اگر رابطه از نوع فیزیکی باشد، یعنی طرفین بعد از آشنایی و چت در فضای بازی، به صورت حضوری یکدیگر را ملاقات کنند و رابطه داشته باشند، در دادسرا به آن رسیدگی خواهد شد. اما اگر رابطه در حد سکس چت باشد، از طریق پلیس فتا و همچنین در دادسرای جرایم رایانه‌ای قابل طرح خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ دقیق این سوال، بهتر است از طریق مشاوره حقوقی با وکیل متخصص موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط باشید.


سوالات متداول

نظرات

بهنام رحمانی فرد

باسلام درباره رابطه نامشروع در سامانه کلش اف کلنز این است که به این جرم در کدام مرجع رسیدگی می‌شود؟! در پاسخ به این سوال باید میان رابطه نامشروع فیزیکی (حضوری) و رابطه نامشروع مجازی (چت نامشروع) تمایز قائل شویم. اگر رابطه از نوع فیزیکی باشد، یعنی طرفین بعد از آشنایی و چت در فضای بازی، به صورت حضوری یکدیگر را ملاقات کنند و رابطه داشته باشند، در دادسرا به آن رسیدگی خواهد شد. اما اگر رابطه در حد سکس چت باشد، از طریق پلیس فتا و همچنین در دادسرای جرایم رایانه‌ای قابل طرح خواهد بود.


آزاده حیدری

بر اساس جرایم ماده 637، هر گاه زن و مردی با فرض داشتن اختیار، بدون عقد و ازدواج، با یکدیگر رابطه کمتر از حد دخول برقرار نمایند، مرتکب جرم شده و به حکم مجازات ماده ۶۳۷ محکوم می شوند. ماده 637 قانون مجازات اسلامی مقرر میدارد: هرگاه زن و مردی که بین آنها علقه زوجیت نباشد، مرتکب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا از قبیل تقبیل یا مضاجعه ‌شوند، به شلاق تا نود و نه ضربه محکوم خواهند شد و اگر عمل با عنف و اکراه باشد فقط اکراه کننده تعزیر می ‌شود. منظور از رابطه نامشروع و عمل منافی عفت در این ماده، هر گونه رابطه کمتر از حد دخول است که برخلاف قانون بوده و برای آن مجازات تعیین شده است. از جمله این موارد می توان به تقبیل (بوسیدن زن و مرد بدون عقد و ازدواج) و مضاجعه (هم بستر شدن زن و مردی که در رابطه زوجیت با یکدیگر نیستند) اشاره نمود. توجه به این نکته ضروی است که مصادیق ذکر شده در این ماده تمثیلی بوده و نه حصری؛ این امر به این معنی است که موارد دیگری نیز وجود دارد که به آن ها در ماده اشاره ای نشده است بطور مثال پیامک های مستهجن در سامانه های ارتباطی


مهران رمضان پناه

باسلام،افرادی که مرتکب رابطه نامشروع یاهمان سکس چت درفضای مجازی می شوندهمانندجرم رابطه نامشروع فیزیکی مطابق ماده۶۳۷قانون مجازات اسلامی محکوم خواهندشدوحسب موردپرونده،همان مجازات۹۹ضربه شلاق هم برایشان درنظرگرفته می شود.


سعید ربیعی

باسلام . باید دانست که صرف مکالمه با نامحرم و اعمالی مثل قدم زدن در پارک یا چت کردن در هر فضایی اعم از واتساپ یا تلگرام و یا حتی صفحه چت بازی های اینترنتی نظیر بازی کلش اف کلنز ، تا زمانی که منجر به رد و بدل شدن کلمات و جملات منافی عفت و درباره مسایل جنسی و عاطفی نادرست بین طرفین نباشد ، مشمول این قاعده نیست. پس روابط نامشروع نیاز به ظهور این روابط در بعد فیزیکی یا تماس جنسی یا رد و بدل شدن جملات عاطفی دارد


ابوالفضل علی مددی

سلام.بازی کلش اف کلنز فی نفسه جرم نمی‌باشد.اما هرمجازاتی که در اثنای اين بازي اتفاق بیفتد جرم محسوب و شخص مجرم مجازات می‌شود.یکی از جرایمی که در بستر این بازی امکان رخ دادنش هست،ایجاد رابطه ی نامشروع مادون زنا میباشد که درصورت تحقق این جرم ازطریق فضای مجازی ودر اثنای اين بازی،مرتکب به مجازات تا۹۹ضربه شلاق محکوم می‌شود.طبق نظریه مشورتی جرم ارتباط نامشروع مادون زنا ازطریق فضای مجازی وبه صورت غیرحضوری هم محقق می‌شود.


مجید پریدست فومنی

با سلام استفاده از بازیهای اینترنتی یاحضور در فضای مجازی ممنوع یا جرم ندارد اما اگر این موارد واسطه جرم دیگری شوند مانند کلاهبرداری آنگاه حضور واستفاده از آن جرم خواهد بود


فریبرز ذوالفقاری

با سلام اول برای پرداختن به موضوع رابطه نامشروع در سامانه کلش اف کلنز، آشنایی بیشتر با این بازی پرطرفدار است. هرچند که به احتمال قوی شما بهتر از من این بازی را می‌شناسید چون احتمالا یکی از بازیکنان و طرفداران پروپا قرص آن هستید! کلش اف کلنز همانطور که بالاتر هم اشاره کردم، یک بازی استراتژیکی است که به صورت آنلاین، چند نفره یا تک نفره انجام می‌شود. این بازی از بخش های متعدد تشکیل شده است. یکی از این بخش ها امکان صحبت کردن و چت کردن بازیکنان با یکدیگر را فراهم می‌کند. یعنی بازیکنان و اعضای تیم ها در بازی چند نفره، می‌توانند به واسطه این بخش باهم چت کنند. سامانه چت بازی کلش اف کلنز در اصل با هدف چینش استراتژی حمله و تارگت و ... در نظر گرفته شده، ولی ظاهرا بعضی از بازیکنان از آن استفاده های دیگری هم دارند


پروانه برغمدی

با سلام جازات رابطه نامشروع دو مرد (لواط) که در بازی کلش اف کلنز با یکدیگر آشنا شده اند، چیست؟ در این صورت برای رابطه نامشروع در سامانه کلش اف کلنز، مجازات لواط در نظر گرفته خواهد شد. مجازات لواط هم که یا اعدام است یا صد ضربه شلاق.


رضا صادقی

سلام ممنون گروه تولید محتوا که با طرح مسائل و مشکلات روز، به نوعی باعث بالا رفتن سطح آگاهی و اطلاعات حقوقی مردم می شوند. خسته می


مجید شیخی

با سلام قدم اول برای پرداختن به موضوع رابطه نامشروع در سامانه کلش اف کلنز، آشنایی بیشتر با این بازی پرطرفدار است. هرچند که به احتمال قوی شما بهتر از من این بازی را می‌شناسید چون احتمالا یکی از بازیکنان و طرفداران پروپا قرص آن هستید!کلش اف کلنز همانطور که بالاتر هم اشاره کردم، یک بازی استراتژیکی است که به صورت آنلاین، چند نفره یا تک نفره انجام می‌شود. این بازی از بخش های متعدد تشکیل شده است. یکی از این بخش ها امکان صحبت کردن و چت کردن بازیکنان با یکدیگر را فراهم می‌کند. یعنی بازیکنان و اعضای تیم ها در بازی چند نفره، می‌توانند به واسطه این بخش باهم چت کنند.سامانه چت بازی کلش اف کلنز در اصل با هدف چینش استراتژی حمله و تارگت و ... در نظر گرفته شده، ولی ظاهرا بعضی از بازیکنان از آن استفاده های دیگری هم دارند با تشکر از سایت خوب وکیل تلفنی


وحید فراست

رابطه نامشروع از طریق فضای مجازی یکی از جرایمی است که در قانون پیش بینی گردیده است


بهنام رحمانی فرد

باسلام هرگاه تعداد مالکین ساختمان بیشتر از سه نفر باشد در این صورت بایستی یک یا چند نفر مدیر از بین اعضای ساختمان یا خارج از ساختمان انتخاب نمایند،مدیران ساختمان وظایف مهمی بر عهده دارنداز جمله اینکه ،ساختمان رابایستی در مقابل خطرات آتش سوزی بیمه نمایند و همچنین وظایف خود را در مورد نظافت ساختمان به نحو احسنت به انجام برسانند،همچنین مدیران ساختمان وظایف مهم دیگری برعهده دارند که در قانون تملک آپارتمان ها به آن اشاره شده است.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.