جلوگیری از کلاهبرداری ملکی در نور- مشاوره حقوقی

جلوگیری از کلاهبرداری ملکی در نور- مشاوره حقوقی

جلوگیری از کلاهبرداری ملکی در نور- مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی خرید و فروش املاک در نور این امکان را برای شما فراهم می کند که: تمامی مواد قانونی را شناخته و با آگاهی کامل اقدام به خرید ملک، نمایید. اگر به مواد 147 و 148 از قانون ثبت در کشور مراجعه نمایید، حتما به نکات بسیار مهمی پی خواهید برد که قطعا بر روی خرید هوشمندانه‌ ی شما موثر خواهند بود.

یکی از مهمترین، اصلی ترین و پرکاربردترین مواد در قانون (در زمینه ی اراضی کشور)، مواد 147 و 148 از قانون ثبت هستند. البته اگر به توضیح اموال منقول و غیرمنقول در قانون مدنی نیز توجه نمایید، قطعا با نکات مهمی مواجه خواهید شد. این عوامل می توانند از بروز اتفاقات ناخوشایند و از دست دادن سرمایه قابل توجه مشتریان، بسیار موثر باشند.

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

شهر نور از جمله شهرهای توریستی است که سالانه با خرید و فروش املاک و اراضی بسیار زیادی برخوردار است. متاسفانه بسیارند افرادی که پس از سرمایه گذاری در این املاک و اراضی، متضرر شده و با محدودیت در ساخت و ساز مواجه می شوند. حال این سوال پیش می آید که: چطور می توان با وجود حجم گسترده ای از کلاهبرداری های متنوع، خرید امن و ایده آلی را تجربه کرد؟ قطعا یکی از ساده ترین راهکارها در این زمینه، استفاده از دانش و تخصص مشاوره حقوقی ملکی است.  

نکات حقوقی قبل از خرید ملک در نور

یکی از مهمترین فاکتور ها که اغلب سرمایه گذاران را برای دریافت مشاوره حقوقی خرید و فروش املاک در نور تشویق می کند، پی بردن به نکات حقوقی در این زمینه است. برخی از قوانین در قانون ثبت کشور و همچنین در قانون مدنی (بر اساس شرایط) در طول سال های گذشته، دستخوش تغییرات و بازنگری شده اند. بنابراین باید قبل از اقدام به خرید، این قوانین را به طور کامل بررسی نموده و به مواد آنها مسلط باشید.

سالهاست که شاهد خرید و فروش ملک در نور بوده ایم. اگر نگاهی کوتاه به اختلافات بین خریدار و فروشنده بیاندازید، قطعا شگفت زده خواهید شد. در قانون ثبت کشور ما، زمین هایی که ساختمانی در آنها بنا شده باشد، با عنوان اعیان شناخته می شوند و زمین های دیگر نیز به عنوان عرصه در نظر گرفته می شوند. در استان مازندران و شهر نور نیز شاهد فروش اراضی و املاک بر اساس این طبقه بندی خواهیم بود. در منطقه شهر نور برخی از زمین ها عرصه هستند اما افراد سودجو آنها را به عنوان اعیان به فروش می رسانند. بر اساس قانون، تخریب اعیان در این موارد ضروری بوده و خریدار با ضرر قابل توجهی مواجه خواهد شد. لذا از نکاتی که در هنگام خرید ویلای ساحلی در نور و غیره باید به آنها توجه داشته باشید، عبارتند از:

توجه به انواع زمین در شهر نور (زمین های زراعی، زمین های مسکونی، زمین باغات)

توجه به انواع سند زمین (سند شش دانگ، سند اصلاحات ارضی، سند شورایی)

توجه به موقعیت زمین (نوع کاربری، بررسی طرح های توسعه و ...)

توجه به قیمت واقعی (بررسی عوامل موثر بر روی قیمت گذاری زمین)

 

 

خرید ملک در نور

 

 

راهکار هوشمندانه برای خرید یا فروش ملک در نور:

آیا از مزایای خرید و فروش املاک در حضور وکیل و مشاوره حقوقی خرید و فروش املاک در نور چیزی می دانید؟ این روزها تمایل اشخاص به خرید ملک در مناطق شمالی از جمله شهر نور، بسیار افزایش یافته است. با توجه به استقبال چشمگیر، میزان کلاهبرداری ها و همچنین سرمایه گذاری های ناموفق نیز بسیار افزایش پیدا کرده است. چه بسیارند افرادی که پس از خرید ملک، با مشکلاتی نظیر:

مقروض بودن ملک

مشاع بودن ملک مورد نظر

وقفی بودن عرصه

تعلق عرصه مورد نظر به شهرداری و یا دولت

و غیره مواجه می گردند. در این موارد برای دستیابی به سرمایه از دست رفته ی خود، باید به مراکز ذیصلاح و یا سازمان حل اختلاف، مراجعه نمایند. این مشکلات در صورتی گریبان گیر سرمایه گذاران می شود که از مشاوره های تخصصی و حرفه ای در این زمینه استفاده نکنند. موسسه حقوقی وکلای تلفنی با همراهی خریدار و فروشنده در این زمینه، می تواند مزایای فوق العاده ای را برای آنها به همراه داشته باشد. از جمله این مزایا عبارتند از:

بررسی دقیق و قانونی اسناد مورد نظر (سند ملک، اسناد شناسایی فروشنده و یا خریدار، اسناد معتبر برای پرداخت وجه و ...)

بررسی دقیق نقشه (تعیین موقعیت، بررسی مساحت، بررسی نوع ملک از نظر عرصه و اعیان و ...)

بررسی دقیق قیمت (بررسی عوامل موثر بر روی قیمت گذاری ملک مورد نظر و ارزش آن توسط مشاوره حقوقی خرید و فروش املاک در نور)

جلوگیری از بروز ضررهای جدی به مالک یا خریدار

چگونگی شکایت از مشاور املاک در شهر نور و دستیابی به نتایج موفقیت آمیز در این زمینه

بررسی دقیق شرایط سند از نظر اصلاح سند مالکیت و یا ابطال و ...

 

مشاوره حقوقی ملکی
مشاوره حقوقی کلاهبرداری
مشاوره حقوقی فسخ معامله
مشاوره حقوقی اثبات مالکیت
درباره ما

 

 

طی کردن مراحل خرید با مشاوره حقوقی خرید و فروش املاک در نور:

مشاوره حقوقی خرید و فروش املاک در نور، شرایط ایده‌ آلی را برای متقاضیان فراهم می کند. بسیاری از متقاضیان با تنظیم وکالتنامه، اختیاراتی را به وکلای خود اعطا می کنند. با این امر می توانند از بروز بسیاری از مشکلات حقوقی جلوگیری نموده و با دخل و تصرف صحیح، خرید و فروش موفقیت آمیزی را رقم بزنند.

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان یکی از گزینه‌ های بسیار ایده آل در این زمینه به شمار می رود. با این مشاوره ها نه تنها می توان خرید ایده آلی را تجربه کرد، بلکه می توان در مواردی مانند:

طرح دعوای ابطال سند

دعاوی ثبتی

و غیره نیز موفقیت را تجربه نمود. توجه داشته باشید که برای خرید و فروش این نوع از املاک، می توانید از مشاوره حقوقی تلفنی نیز بهره برداری نمایید.

 

 

مشاوره حقوقی خرید و فروش ملک در نور

 


سوالات متداول

نظرات

شیرزاد افشاری

با سلام در زمان زمان خرید ملک ، مشاوره گرفتن از یک موسسه حقوقی می تواند کار ساز بوده و از ورود خیلی از ضررها که ناشی از عدم اطلاع به قوانین و مقررات می باشد جلوگیری کند .


محمدی

در پرونده های ملکی به خصوص در شهرهای کوچک که عرف جاری محلی در آن تاثیر زیادی دارد حضور و راهنمایی های یک وکیل مجرب میتواند در حل مشکل و تسریع در نتیجه گیری بسیار حائز اهمیت باشد از خدمات موسسه وکیل تلفنی ممنونم


Mohammad sheykhi

نکاتی که در هنگام خرید ویلای ساحلی در نور و غیره باید به آنها توجه داشته باشید، عبارتند از: توجه به انواع زمین در شهر نور (زمین های زراعی، زمین های مسکونی، زمین باغات) توجه به انواع سند زمین (سند شش دانگ، سند اصلاحات ارضی، سند شورایی) توجه به موقعیت زمین (نوع کاربری، بررسی طرح های توسعه و ...) توجه به قیمت واقعی (بررسی عوامل موثر بر روی قیمت گذاری زمین)


وحید فراست

مطالب عالی است


آزاده حیدری

کلاهبرداری ملکی هنگامی به وقوع می پیوندد که با توسل به فریب و تقلب مانند استفاده از مدارک و اسناد جعلی و یا با هویتی جعلی و غیرواقعی افراد را برای انجام معاملات ملکی ترغیب کرده و یا در حین انجام معامله عملیات مجرمانه صورت می گیرد . بدین ترتیب می توان از این طریق اموال و دارایی های افراد را به چنگ آورد. یکی از مرسوم ترین شیوه های کلاهبرداری در سال های اخیر راه اندازی دفاتر جعلی و بدون مجوز است. مجرمان با اجاره ی دفتری شیک در یکی از محله های معتبر اقدام به جلب اعتما مشتریان می نمایند و پس از کلاهبرداری به صورت یک شبه متواری می گردند. گاه شخص خریدار خود نیز یکی از اعضای تیم کلاهبرداری است و در انجام عملیات مجرمانه دخیل می باشد. وکالتنامه ی جعلی یکی از مرسوم ترین روش های کلاهبرداری املاک به شمار می رود. وکالتنامه در ظاهر یک کاغذ ساده است . اما اختیارات قانونی فراوانی به افراد می بخشد. با جعل وکالتنامه می توان برای فروش هر ملکی اقدام نمود . از آنجایی که فروش املاک با وکالتنامه قانونی به شمار می رود اثبات آن دشوار و پیچیده خواهد بود. کلاهبرداران با تنظیم وکالتنامه ی جعلی خود را به عنوان نماینده ی قانونی صاحب ملک معرفی می کنند و برای معامله ی ملک اقدام می نمایند. طبیعیست در چنین شرایطی با شکایت صاحب ملک معامله زیر سوال می رود و امکان بازپس گیری ملک وجود دارد. نوعی کلاهبرداری ملکی تحت عنوان ارائه ی تسهیلات بانکی وجود دارد که افراد با ثبت شرکت و انتشار آگهی مبنی بر ارائه ی تسهیلات بانکی اقدام به فریب قربانیان خود می کنند. در این روش کلاهبرداران کارشناسانی را برای قیمت گذاری ملک مورد نظر اعزام کرده و از طریق قیمت گذاری غیرواقعی و با استفاده از سربرگ های دولتی و جعل اسناد اقدام به کلاهبرداری می کنند.


نیما عیسی زاده

در نتیجه همان طور که در مقاله خواندید، کلاهبرداری های ملکی انواع مختلفی داشته و دارای ابعاد بسیار گسترده ای می باشد. در بیشتر موارد اگر شخصی که درگیر این مسائل باشد اطلاعات کافی را در این زمینه نداشته باشد، ممکن است که بخش زیادی از دارایی خود را از دست بدهد. همچنین کلاهبردارانی که مرتکب این جرم شوند، مجازاتشان در هر مورد متفاوت بوده و تعیین آن بر عهده قاضی می باشد. از طرفی به منظور جلوگیری از کلاهبرداری ملکی، لازم است تا نکات بسیاری از جمله تحقیق و استعلام را قبل از انجام معاملات ملکی در نظر گرفته و سپس قرارداد مربوطه را انجام دهید. همچنین این جرم به شیوه های مختلف و با استفاده از ترفند های گوناگونی انجام شده و مجازات کلاهبرداری ملکی برای هر کدام متفاوت می باشد


صدف

سلام مشاوره عالی بود و با مشاوره حقوقی تونستم رای تجدیدنظرخواهی را به نفع خودم بگیرم و از مجموعه وکیل تلفنی تشکر میکنم به خاطر تيم حقوقی مجرب که صبورانه به مردم خدمات میدهند


سیما غفوری

یکی از نکات حقوقی خرید زمین، توجه به قوانین خرید زمین با استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط نهادها و اشخاص حقوقی است. برای این بخش از خرید زمین، حتماً باید مجوزهای وکالت طرف فروشنده از نهاد مربوطه را به دقت بررسی کنید و از صحت آن‌ها مطمئن شوید. همچنین توجه داشته باشید خرید زمین‌هایی که توسط دادگاه‌های انقلاب مصادره و به دستگاه‌هایی مانند بنیاد شهید، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و… منتقل شده‌اند، معمولاً با مشکلاتی همراه است؛ زیرا مالکان قبلی ممکن است ادعایی را درباره‌ی ملک سابق خود مطرح کنند که از سمت نهادهای قضایی مورد بررسی قرار می‌گیرد و سبب اختلال در روند انتقال مالکیت زمین می‌شود .


امین چراغی شیخ آباد

سلام و عرض ادب قبل از مذاکره و امضای مبایعه‌نامه و سندی در دفتر مشاور املاک حتماً نسبت به دارا بودن مجوز رسمی و پروانه کسب قانونی دفتر مشاور املاک مورد نظر اطمینان حاصل کنید. دفاتر مشاور املاکی که عضو اتحادیه مشاور املاک نیستند به سیستم سراسری رهگیری دسترسی ندارند و از این نظر به راحتی ممکن است سر شما کلاه برود و در منجلاب عمیقی فرو بروید. در هنگام خرید ملک طرفین قرارداد چه خریدار و چه فروشنده باید نسبت به وضعیت سند آگاهی پیدا کنند. حتماً هویت مالک باید محرز باشد. کلاهبرداری ملکی از طریق فروش خانه‌های نیمه کاره به افراد مختلف گاهی اوقات سازندگان آپارتمان برای تامین هزینه‌های ساخت و ساز و نقدینگی در اواسط پروژه ساختمانی خود اقدام به پیش فر وش واحدهای آپارتمانی خود می‌کنند. در همین راستا افراد سودجو و کلاهبرداران ممکن است تخلفاتی در این زمینه مرتکب شوند و تاکنون شکایات زیادی مبنی بر فروش واحدهای آپارتمانی به افراد مختلف به مقامات قضایی گزارش شده است. کلاهبرداران حتی ممکن است برای تهیه سند با برخی از دفاتر مشاور املاک هم‌دست می‌شدند. در موارد دیگر کلاهبرداری‌های خانه‌های نیمه‌ساز به عنوان مثال این گونه افراد با چرب زبانی و زیرکی خانه‌ای که به عنوان مثال ۲۰۰متر است را ۲۱۰ متر به فروش میرسانند و بعداً بهانه های گوناگون از جمله اینکه متراژ اضافه ساختمان در ازای پارکینگ، انباری و مواردی از این نمونه ساخته شده است، متقاضی و مالک مسکن را متقاعد می کنند با همان سند متراژ ۲۱۰ متری و در حقیقت متراژ ۲۰۰ متری کنار بیایند و ملک را تحویل بگیرند. وبه این ترتیب بسیاری از مالکان هم به دلیل اشتیاق فراوان برای خانه دار شدن پس از چند سال زیر بار این موضوع می روند و از شکایت خود صرف نظر می کنند.


ایمان فرامرزی

انواع کلاهبرداری ملکی و روش های جلوگیری از آن ها روزانه بسیاری از افراد قربانی کلاهبرداری های مختلف می شوند و مال خود را از دست خواهند داد. کلاهبرداری یکی از رایج ترین جرایم است که یکی از انواع آن، کلاهبرداری ملکی است. کلاهبرداری ملکی به عنوان یکی از مشکلات روز کشور است و دلیل آن مشکلات اخلاقی و اقتصادی جامعه است. اگر می خواهید درباره انواع کلاهبرداری ملکی و روش های جلوگیری از کلاهبرداری ملکی اطلاعاتی کسب کنید، تا پایان با سامان ملک همراه باشید. انواع کلاهبرداری ملکی برخی از انواع کلاهبرداری ملکی به شرح زیر است: کلاهبرداری با اسناد جعلی یکی از روش‌های رایج کلاه برداری در معاملات ملکی استفاده از اسناد جعلی است، به همین دلیل پیش از امضای قولنامه حتما با فردی که در این زمینه تخصص و تجربه دارد، مشورت کنید. زیرا بسیاری از افراد بدون توجه به کد رهگیری اسناد، مبلغی را به حساب این افراد پرداخت می‌ کنند و در دام کلاهبرداران ملکی خواهند افتاد.


معراج رمضان پور

باسلام؛جهت اثبات درکلاهبرداری؛مستلزم این بوده که شخص اثبات کندفریب دادن ازسوی شخص کلاهبرداربااستفاده ازوسایل متقلبانه ودروغ بوده است.واینکه بردن مال ازسوی شخص کلاهبردار؛شرط دیگر آن می باشد.


بهنام رحمانی فرد

باسلام برخی از قوانین در قانون ثبت کشور و همچنین در قانون مدنی (بر اساس شرایط) در طول سال های گذشته، دستخوش تغییرات و بازنگری شده اند. بنابراین باید قبل از اقدام به خرید، این قوانین را به طور کامل بررسی نموده و به مواد آنها مسلط باشید. سالهاست که شاهد خرید و فروش ملک در نور بوده ایم. اگر نگاهی کوتاه به اختلافات بین خریدار و فروشنده بیاندازید، قطعا شگفت زده خواهید شد. در قانون ثبت کشور ما، زمین هایی که ساختمانی در آنها بنا شده باشد، با عنوان اعیان شناخته می شوند و زمین های دیگر نیز به عنوان عرصه در نظر گرفته می شوند. در استان مازندران و شهر نور نیز شاهد فروش اراضی و املاک بر اساس این طبقه بندی خواهیم بود. در منطقه شهر نور برخی از زمین ها عرصه هستند اما افراد سودجو آنها را به عنوان اعیان به فروش می رسانند. بر اساس قانون، تخریب اعیان در این موارد ضروری بوده و خریدار با ضرر قابل توجهی مواجه خواهد شد. لذا از نکاتی که در هنگام خرید ویلای ساحلی در نور و غیره باید به آنها توجه داشته باشید، عبارتند از: توجه به انواع زمین در شهر نور (زمین های زراعی، زمین های مسکونی، زمین باغات) توجه به انواع سند زمین (سند شش دانگ، سند اصلاحات ارضی، سند شورایی) توجه به موقعیت زمین (نوع کاربری، بررسی طرح های توسعه و ...) توجه به قیمت واقعی (بررسی عوامل موثر بر روی قیمت گذاری زمین


موسوی

کسانی که اقدام به خرید ملک می کنند قبل از امضای قولنامه حتما با فردی که در این زمینه تخصص و تجربه دارد، مشورت کنید. زیرا بسیاری از افراد بدون توجه به کد رهگیری اسناد، مبلغی را به حساب این افراد پرداخت می‌ کنند و در دام کلاهبرداران ملکی خواهند افتاد.گاهی ممکن است قیمت های کاذب برخی از ملک ها، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. درصورتی که این یک دام است و شما باید بسیار مراقب باشید. برای جلوگیری از این نوع کلاهبرداری از مؤسسات بیشتری اطلاعات کسب کنید و از کارشناسانی که در این زمینه تجربه و تخصص دارند، راهنمایی بگیرید.


رضا صادقی

سلام خسته نباشید


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، یکی از معضلاتی که کشور ما در سالهای اخیر با ان درگیر شده است بحث خشکسالی و کم آبی می باشد که بسیاری از مردم به ویژه در نواحی شرقی از شهر و دیار خود کوچ کرده و به مناطق شمالی مهاجرت می نمایند. شمال کشور و شهرستان نورد در استان مازندران به دلیل دارا بودن از منابع آبی و نیز داشتن مراتع سرسبز و نزدیکی به پایتخت کشور از موقعیت ویزه ای درکشور ما برخودار است به همین جهت اراضی مربوط به آن نیز روز به روز افزایش پیدا کرده و همین امر باعث شده بسیاری از نظرات به سوی آن جلب شود. طبیعتا بسیاری از افراد قصد سرمایه گزاری در این اراضی را داشته و پروژه های زیادی ذر آن امضا می گردد ، بدلیل حجم بالای ساخت ساز و افزایش قیمت ها، بسیاری از افرادی که دنبال سود و منفهت بیشتر می گردند نیز چشم طمع به آن دوخته اند پس باید در این امور با دقت و هوشیاری زیادی عمل نمود تا افسار و زمام امور را بدست هر کسی نسپاریم، موسسه وکیل تلفنی این افتخار را دارد که هم گلچینی از وکلا و کارشناسان زبده شمال را داشته باشد و هم دفاتری در استان های شمالی و شهرستان نور دارد که در صورت نیاز کاربران به صورت حضوری با ایشان ملاقات نموده و پرونده های آنها را از صفر تا صد دنبال می نماید، کافی است با وکلای این موسسه ارتباط برقرار کرده و با خیال راحت مسائل حقوقی خویش را در میان بگذارید.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام شهر نور از جمله شهرهای توریستی است که سالانه با خرید و فروش املاک و اراضی بسیار زیادی برخوردار است. متاسفانه بسیارند افرادی که پس از سرمایه گذاری در این املاک و اراضی، متضرر شده و با محدودیت در ساخت و ساز مواجه می شوند. حال این سوال پیش می آید که: چطور می توان با وجود حجم گسترده ای از کلاهبرداری های متنوع، خرید امن و ایده آلی را تجربه کرد؟ قطعا یکی از ساده ترین راهکارها در این زمینه، استفاده از دانش و تخصص مشاوره حقوقی ملکی است


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.