اخذ مجوز آب و برق و گاز در شمال ایران

اخذ مجوز آب و برق و گاز در شمال ایران

اخذ مجوز آب و برق و گاز در شمال ایران

از جمله نیازهای ابتدایی هر ملکی، دسترسی به آب، گاز و برق می باشد. به همین منظور، برای نصب کنتورهای مربوطه، اخذ مجوز از ادارات آب، برق و گاز ابتدایی ترین کاری است که مالک باید انجام دهد. البته برای هر ملکی مجوز مورد نظر برای نصب کنتور صادر نمی شود. برای اخذ مجوز آب و برق و گاز در شمال ایران باید توجه داشت که ملک مورد نظر در محدوده خدماتی شرکت های آب، برق و گاز باشد. علاوه بر این، ملکی که قرار است در آن کنتور نصب شود باید از املاک مجاور خود منفک بوده و دارای محدوده مشخصی باشد. یکی دیگر از شرایط لازم برای اخذ مجوز آب و برق و گاز در شمال ایران، مشخص بودن نوع کاربری ملک است. به عبارت دیگر، در مجوز باید قید شود که این مجوز برای ملک تجاری صادر می شود یا ملک مسکونی. البته باید در نظر داشت که یکی از شرایط لازم برای دریافت کنتور آب، قابلیت حفاری محل مورد نظر است.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

در هنگام اخذ مجوز آب و برق و گاز در شمال ایران باید مجوز شهرداری یا دهیاری، سند مالکیت، کدپستی، کارت ملی، تعهدنامه و کروکی از محل ملک مورد نظر را به همراه داشت. همچنین، تهیه استعلام از شهرداری نیز، مدرک مورد نیاز دیگری است که مالک باید هنگام اخذ مجوز به همراه داشته باشد.

 

متقاضی برای دریافت مجوز آب، باید به واحد پذیرش امور مشترکین اداره آب و فاضلاب استان محل وقوع ملک مراجعه نماید. در این اداره فرم انشعاب آب از سوی مسئولین مورد نظر به متقاضی داده می شود تا وی اطلاعات لازم را در آن وارد کند. پس از بازدید کارشناسان اداره آب و فاضلاب از محل، در صورتی که امکان حفاری در محل وجود داشته باشد، انشعابی برای متقاضی در نظر گرفته می شود. البته برای دریافت مجوز آب می توان به سایت درخواست انشعاب آب هر استان مراجعه نموده و با تکمیل فرم مربوطه، نسبت به اخذ مجوز اقدام نمود.

برای دریافت مجوز برق، متقاضی باید به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان یا دفاتر پیشخوان مراجعه نموده و درخواست خود را ارائه دهد. البته انشعاب برق انواع مختلفی از قبیل مصارف خانگی، مصارف صنعتی، مصارف کشاورزی، مصارف اشتراکی و غیره داشته که با توجه به کاربری ملک مورد نظر به متقاضی تعلق خواهد گرفت.

 

 

دریافت امتیاز اب و برق

 

در نهایت، به منظور اخذ مجوز گاز در شمال نیز متقاضی باید به اداره گاز استان مراجعه نموده و درخواست خود را مبنی بر انشعاب گاز به این شرکت ارائه دهد. پس از تشکیل پرونده و آماده سازی مدارک مربوطه، بازرسین با بررسی محل، مجوز گاز را صادر می کنند. چنانچه در مسیر اخذ مجوز آب و برق و گاز در شمال ایران سوالی داشتید با ما از طریق  مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان  ارتباط برقرار کنید.

 

هزینه دریافت مجوز آب، برق و گاز در شمال

به طور دقیق نمی توان مبلغ مشخصی را برای اخذ مجوز آب و برق و گاز در شمال ایران تعیین نمود. این هزینه ها به عوامل مختلفی بستگی داشته و از ملکی به ملک دیگر متفاوت می باشند. بطور مثال، در محاسبه هزینه های مربوط به دریافت مجوز آب، ملک ارزیابی شده و با توجه به کاربری آن، هزینه ها تعیین می شوند. علاوه بر این، قطر انشعاب و تعداد انشعابات نیز در برآورد هزینه های مربوط به مجوز آب اهمیت خواهند داشت. برای دریافت مجوز برق نیز، نوع برق فشار قوی یا فشار ضعیف و همچنین حریم هوایی یا زمینی می تواند بر هزینه ها تاثیر بگذارد.

 

 

نگارش دادخواست 
وکیل ملکی کیست؟
مشاوره حقوقی الزام به تنظیم سند 
مشاوره حقوقی ملکی 
درباره ما 

 

چنانچه اطلاعات کافی در مورد هزینه های مربوط به اخذ مجوز آب و برق و گاز در شمال ایران را ندارید، می توانید از مشاوران موسسه حقوقی وکلای تلفنی کمک بگیرید. کارشناسان ما می توانند راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما عزیزان ارائه دهند. شما می توانید از طریق  مشاوره حقوقی تلفنی موسسه ی ما، سوالات خود را مطرح کنید.

 

دریافت مجوز آب و برق و گاز چه مدت زمان می برد؟

به طور دقیق نمی توان مدت معینی را برای اخذ مجوز آب و برق و گاز در شمال ایران در نظر گرفت. علت آن است که پس از ارائه درخواست متقاضی، مراجعه بازرسان و کارشناسان برای بررسی محل کمی زمان می برد. علاوه بر آن، پس از بررسی ها باید مجوز به تایید مدیریت توسعه اقتصادی رسیده و قرارداد انشعاب صادر شود. به طور کلی می توان گفت که تمامی مراحل از درخواست مجوز تا صدور آن 10 الی 30 روز زمان می برد. البته با توجه به شرایطی مانند تعطیلات و منطقه ی مورد نظر، ممکن است این مدت طولانی تر نیز شود.

 

 

دریافت مجوز برق و اب

مشاوره حقوقی دریافت مجوز برق و آب در شمال کشور

اگر تصمیم دارید برای ملک خود در شمال کشور مجوز آب، برق و گاز اخذ نمایید، بهتر است برای صرفه جویی در زمان با مشاوره حقوقی  موسسه ما تماس گرفته و از راهنمایی مشاوران ما بهره مند شوید. بدون تردید، کارشناسان حقوقی ما با آگاهی از تمام مراحل مربوط به اخذ مجوز آب و برق و گاز در شمال ایران، به شما در این امر مهم کمک خواهند کرد. ما می توانیم این مراحل را به نمایندگی از طرف شما به اتمام رسانده تا ملک شما سریعتر مجهز به انشعابات آب، برق و گاز شود.

 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.